18 30427

Toyota призна, че използва бракувани/дефектни части

  • toyota-
  • производство-
  • дефектни части
Toyota призна, че използва бракувани/дефектни части - 1

Такефуми Шига, ръководител на Центъра за изследване и развитие на Toyota, каза, че „това решение е изисквало много смелост“. Говорим за използването на бракувани/дефектни части...

В същото време ръководството на Toyota твърди, че подобни части не влияят на безопасността и производителността и качеството на самия автомобил. По-точно няма да повлияят.

В крайна сметка говорим за използването на дефектни и бракувани части на автомобили, които тепърва започват да се произвеждат, а не на онези, които се продават от дилърите и се движат по пътищата.

Основната причина за тази стъпка е да се решат проблемите, причинени от недостига на микросхеми и нарастващата цена на суровините. Това е необходимо, за да може фирмата да постигне дадена производителност.

Японците официално заявиха, че така наречените "дефектни части" работят добре, но външно може да се различават по форма, например. Тоест, ако вземем за пример квадратна микросхема, тогава тя може да бъде с малка вдлъбнатина.

Преди това такива части бяха незабавно изхвърляни. Новата политика показва, че изискванията за части на Toyota са намалени от „перфектни“ на „достатъчно добри“.

Toyota гарантира, че безопасността и производителността на превозните средства остават на първо място и че е малко вероятно клиентите дори да забележат тези дефекти.

Но японците сметнаха за необходимо да уведомят своите клиенти за своето решение, което, повтаряме още веднъж, според тях „изисква много смелост“. Може би именно такива хора трябва да работят и у нас, основно в Народното събрание, но това е една съвсем друга тема...


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 51 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 шиши

    38 61 Отговор
    някой нещо няма ли да каже за
    "нечупливите " Тойоти?

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Калоян

    61 19 Отговор

    До коментар #2 от "шиши":

    Май си прочел само заглавието...
  • 4 Не не

    27 5 Отговор

    До коментар #2 от "шиши":

    Всичко е точно! Ние коментираме само против Тесла!

  • 5 user

    25 53 Отговор
    тойота отново напомня на своите клиенти да посетят фирмените сервизи, където ще бъдат подменени дефектните части на съвършенните им автомобили. Горди собственици на тойота - бъдете отговорни - с изборът си да карате японско МПС с дефекти застрашавате живота и на останалите участници в движението, които не са избрали евтини имитации на МПС, в които се използват бракувани/дефектни, а сега и втора употреба части. Не забравяйте, че заради дефектите в тойота хиляди по света загубиха живота си, което старателно бе прикривано от фирмата производител и заради което тойота бе осъдена в САЩ да заплати милиарди глоба ! Благодарение на това тойота влезнаха в учебниците като "Дефектната компания" и станаха първата автомобилна фирма в света, произвела над 100 млн. дефектни МПС ! Затова вдигнете гордо глава и посетете отново сервиза, но настоявайте да ви сложат наистина нови части, а не такива от друга дефектирала тойота !

    Коментиран от #10

  • 6 ха ха ха

    36 6 Отговор
    На това му се вика старт от скрапа.
  • 7 гадно

    47 11 Отговор
    Външния вид на частите не ги прави дефектни особенно когато се влагат на места където собствениците едва ли ще видят.
  • 8 Ха ха ха

    33 10 Отговор
    къде са дойче варелите ?

    Коментиран от #23

  • 9 Гост

    33 6 Отговор
    Най-вероятно става въпрос за отклонения по сигма методиката. В случай на just-in-time части от доставчици се се елиминира спирането на поточната линия поради компоненти с октлонения. В някои случаи те са лесно остраними и е по-добре да се отстрани или възприеме т.нар. "дефект", отколкото да се чака нова доставка. Не виждам нищо притеснително.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 этнонког

    18 19 Отговор
    Ха ха, голям смях, само като прочета коментарите и ми става ясно защо и какви хора си купуват Тойота. При такова признание, всеки средно интелигентен човек би възроптал. А тука чета: Външния вид не правел частите дефектни, особенно ако са на места, на които собственика не можел да види че са дефектни. Страхотна логика, не виждали нищо притеснително в това!!! Ама разбира се! Ето и Тойота казват, че това решение изисквало много смелост. Да кажеш на клиентите си че тъй като имаш проблем с доставките а не ти се иска да продаваш по-малко коли, за това ще ги сглобяваш с дефектни и бракувани части, си е истинска смелост, защото нормално мислещ човек би си тръгнал. А тука собствениците на Тойота, някаква самоотвержена защита. Те са готови и с най-счупените части пак да са верни на Тойота. Браво на Вас, аз не бих могъл да робувам на марки.

    Коментиран от #13, #19

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Гост

    4 6 Отговор

    До коментар #11 от "этнонког":

    Знаеш ли какво е 6 сигма или 3 сигма?

    Коментиран от #15

  • 14 Сунай

    3 5 Отговор
    Важното е да се движи.

  • 15 ИВО

    6 20 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    А ти знаеш ли какво е двигател от BMW...? До тук с качеството на тойота!
  • 16 Светльо

    20 5 Отговор
    С всяка следваща година на производство на коли ще стават все по чупливи и уродливи.Мина времето на енджинерите.Вече е свят на потребление и падение.Веща трябва да е скъпа и лъскава.Ех свят накъде отиде ....
  • 17 А.Петков

    12 5 Отговор
    320 000 км бензин,само консумативи
  • 18 Джон

    2 3 Отговор
    Такава статия и такова изказване не съществува.
    Просто конкуренцията не спи.
  • 19 Komapak

    8 7 Отговор

    До коментар #11 от "этнонког":

    Става въпрос за чипове все пак. И още повеще за евтинките колици на тази марка. Няма как да ме убедят да си купя нов Лексус с ударен чип па макар и работещ! Една торба пари за нещо мъртвородено просто няма как да стане. Чест им прави че си го признават. Другите май не са го обявили официално, но го правят.
  • 20 радко шишарката

    12 1 Отговор
    Радко, те в народното събрание до един са дефектни. Дори да влезе някой вред, бързо дава дефект.
  • 21 r166

    9 3 Отговор
    Моята кола е задминала новите тойоти. Има криви части и там където се виждат. А сега във влажното време, половината светлини отвън не светят, а на таблото грейнаха лампи за които няма зоводски инсталирани системи :)
  • 22 Japan povver

    6 5 Отговор
    Японските дефектни части- най-здравите дефектни части на света! Смелостта на Тойота - най-смелата смелост на света! Феновете на Тойота - по-верни от феновете на Лада! Друго няма каквото да кажа на хора, които могат да разберат само това, което искат да чуят...
  • 23 Турбо Дизел

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "Ха ха ха":

    Караме ги вече 20-25 години и си вървят ,ЩО питаш?
  • 24 май

    6 2 Отговор
    Дефктни или не, карайте каквото можете.Скоро никой няма да кара нищо само с автобуса. Тенденцията на поскъпване и екологични норми постепенно ще затрие автопроизводителите освен ако не започнат да предлагат евтини алектрички.

  • 25 Истината

    3 1 Отговор
    Платена статия!?! Без коментар!?!
  • 26 Факт

    0 1 Отговор
    Преди време бях писал че в днешно време каквато и кора да купиш получаваш Дачия, ето го и доказателството.
  • 27 незнайко

    0 0 Отговор
    Има логика в това начинание ! Няма значение дали краставицата е права стига да е вкусна, това го разбраха отдавна в ЕС !!! С вършния вид на тези части е същото .