Такефуми Шига, ръководител на Центъра за изследване и развитие на Toyota, каза, че „това решение е изисквало много смелост“. Говорим за използването на бракувани/дефектни части...
В същото време ръководството на Toyota твърди, че подобни части не влияят на безопасността и производителността и качеството на самия автомобил. По-точно няма да повлияят.
В крайна сметка говорим за използването на дефектни и бракувани части на автомобили, които тепърва започват да се произвеждат, а не на онези, които се продават от дилърите и се движат по пътищата.
Основната причина за тази стъпка е да се решат проблемите, причинени от недостига на микросхеми и нарастващата цена на суровините. Това е необходимо, за да може фирмата да постигне дадена производителност.
Японците официално заявиха, че така наречените "дефектни части" работят добре, но външно може да се различават по форма, например. Тоест, ако вземем за пример квадратна микросхема, тогава тя може да бъде с малка вдлъбнатина.
Преди това такива части бяха незабавно изхвърляни. Новата политика показва, че изискванията за части на Toyota са намалени от „перфектни“ на „достатъчно добри“.
Toyota гарантира, че безопасността и производителността на превозните средства остават на първо място и че е малко вероятно клиентите дори да забележат тези дефекти.
Но японците сметнаха за необходимо да уведомят своите клиенти за своето решение, което, повтаряме още веднъж, според тях „изисква много смелост“. Може би именно такива хора трябва да работят и у нас, основно в Народното събрание, но това е една съвсем друга тема...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 шиши
"нечупливите " Тойоти?
Коментиран от #3, #4
10:18 20.12.2021
3 Калоян
До коментар #2 от "шиши":
Май си прочел само заглавието...10:24 20.12.2021
4 Не не
До коментар #2 от "шиши":
Всичко е точно! Ние коментираме само против Тесла!10:25 20.12.2021
5 user
Коментиран от #10
10:27 20.12.2021
6 ха ха ха
10:32 20.12.2021
7 гадно
10:43 20.12.2021
8 Ха ха ха
Коментиран от #23
10:53 20.12.2021
9 Гост
11:00 20.12.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 этнонког
Коментиран от #13, #19
13:06 20.12.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Гост
До коментар #11 от "этнонког":
Знаеш ли какво е 6 сигма или 3 сигма?Коментиран от #15
13:39 20.12.2021
14 Сунай
13:56 20.12.2021
15 ИВО
До коментар #13 от "Гост":
А ти знаеш ли какво е двигател от BMW...? До тук с качеството на тойота!14:12 20.12.2021
16 Светльо
14:22 20.12.2021
17 А.Петков
15:50 20.12.2021
18 Джон
Просто конкуренцията не спи.
17:23 20.12.2021
19 Komapak
До коментар #11 от "этнонког":
Става въпрос за чипове все пак. И още повеще за евтинките колици на тази марка. Няма как да ме убедят да си купя нов Лексус с ударен чип па макар и работещ! Една торба пари за нещо мъртвородено просто няма как да стане. Чест им прави че си го признават. Другите май не са го обявили официално, но го правят.17:27 20.12.2021
20 радко шишарката
17:38 20.12.2021
21 r166
19:01 20.12.2021
22 Japan povver
22:31 20.12.2021
23 Турбо Дизел
До коментар #8 от "Ха ха ха":
Караме ги вече 20-25 години и си вървят ,ЩО питаш?22:36 20.12.2021
24 май
07:12 21.12.2021
25 Истината
19:45 21.12.2021
26 Факт
23:20 17.02.2022
27 незнайко
16:23 16.03.2022