Last news in Fakti

9 Февруари, 2022 12:50 5 696 24

Новият „джип“ на Renault пристига на 8 март

  • renault-
  • kadjar-
  • austral

Показаха част от интериора на Austral

Новият „джип“ на Renault пристига на 8 март - 1

Renault разпространи няколко снимки на интериора на най-новия си модел, а заедно с това обяви и датата на която ще видим наследника на Kadjar. Изцяло новото Renault Austral ще дебютира на 8 март в интернет премиера, а по-късно тази година ще достигне и до представителствата на марката в Европа.

Новият „джип“ на Renault пристига на 8 март

След няколко тийзъра на покрит с камуфлаж автомобил и скици на интериора, Renault най-накрая показа „изчистени“ кадри, които разкриват част от таблото, вратите и централната конзола на новия модел. Впечатление правят материалите, които изглеждат на много високо ниво с меки повърхности, контрастни шевове и лакирани пластмаси.

Новият „джип“ на Renault пристига на 8 март

Корите на вратите също са облечени в кожа, а озвучителната система при по-високите нива на оборудване е дело на специалистите от Harmon/Kardon. Кадърът на централната конзола разкрива още място за безжично зареждане на телефон, както и хромирани елементи, подчертаващи още веднъж луксозното усещане, което от Renault искат да вдъхнат на този модел.

Новият „джип“ на Renault пристига на 8 март


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мхм

    22 8 Отговор
    Убиецът на ФВ

    Коментиран от #3, #9

  • 2 Факт

    7 24 Отговор
    Чудесно, отварям сервиз за рИно и Алуди и ставам милионер от трошки .. Мъч Лав

    Коментиран от #10

  • 3 ТехКо

    8 46 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Да, като дойдеш да си купуваш части е истински убиец, ама не на VW, а на ползвателя на това френско недоразумение. Запомнете едно - франсетата никога не са могли и никога няма да могат да правят автомобили. Смисъл стават, но са по-зле от посредствени...

    Коментиран от #5, #11, #12, #13

  • 4 другите българки

    4 12 Отговор
    С цветовете на дъгата ли е
  • 5 Дфен

    28 4 Отговор

    До коментар #3 от "ТехКо":

    Бълвай немски части че има голямо търсене че са калпаво направени.
  • 6 gost

    10 7 Отговор
    Джип на предно?!

    Коментиран от #7, #14

  • 7 Не мерси

    9 17 Отговор

    До коментар #6 от "gost":

    На предно и с 1.3 куб. сто и няколко умрели катъра...

    Коментиран от #15, #17

  • 8 Миро

    18 2 Отговор
    Не е ли за бъмъвъ темата няма интерес и експерти.
  • 9 Qwerty

    4 14 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Копирал интериора на същите, щото не могат да измислят нещо ново? Аре, моля те!
  • 10 Йонко Евреина

    20 5 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    Рено правят най-яките двигатели!
  • 11 Не купувам

    7 3 Отговор

    До коментар #3 от "ТехКо":

    от вас а от официалния сервиз и не е скъпо въобще.Това,че вие дерете кожи си е ваш проблем и търговията ви няма да върви.
  • 12 Ако мислиш

    13 5 Отговор

    До коментар #3 от "ТехКо":

    че ще се издържаш от такива собственици с Рено,значи в скоро време те чака фалит.Наблегни на немските,че те са доста по-скъпи и всекидневно се търсят.Просто съвет.Аз за 5 години не съм купил и една резервна частичка,не част.Ако се наложи само фирмен сервиз и цените са много достъпни.

    Коментиран от #16

  • 13 Йонко Евреина

    16 4 Отговор

    До коментар #3 от "ТехКо":

    Карам Пежо 308- ново , перфектно! Преди него имах пак Пежо от 308, също от ново, карах го 11г и 210 000 км- безпроблемно, даже и с оригиналния съединител го продадох. На дядо ми брат му караше Пежо 404 и после 504, не помня да се е оплаквал. Хубави, комфортни коли! Аз много харесвах Ситроен ДС-21!
  • 14 Електрически

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "gost":

    при който ще има версия както с 4х2,така и 4х4,както и досега беше.Моя е например 4х4.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Qwerty

    4 9 Отговор

    До коментар #12 от "Ако мислиш":

    Ти да видиш! И колко километра си минал за този период? Защото аз за 2 години направих 70 000 на един ‘боклучав’ германец! За този период - 2 обслужвания и един комплект предни чистачки! Туй то! И продължавам да въртя километри. Като гледам как се държи колата, определено ще си направи 300 000 без никакви сериозни драми, а може би и повече! Двигателя е прочутия дизелов ‘боклук’, барабар с ‘чупливия’ автомат!

    Коментиран от #18

  • 17 гост

    10 3 Отговор

    До коментар #7 от "Не мерси":

    Смей се, ама показателите на двигателчето са по-добри отколкото 2.4л атмосферен. По запитвания по-малко от 10% от купувачите се нуждаят от двойно предаване, но карат едни 100кг отгоре постоянно. Така са преценили, че който иска постоянно двойно ще си купи друг модел, който предлагат, а на останалите 90% ще предложат ниско тегло и нисък разход. Защото Рено са от малкото, които дават реален разход, например дават му 8.1л, а той харчи 8,3л. Отиди и питай някой от немските как едни 2-3л отгоре ги нямат за нищо. Единствен минус е, че занижиха качеството на материалите, но наскоро се качих в нов Туран и беше ужасно евтино и просто, та и немските не са по-добре.

    Коментиран от #20, #21, #22

  • 18 Дфен

    9 5 Отговор

    До коментар #16 от "Qwerty":

    Твоето е нищо аз с рено купено ново на 260 000 нито дюза, нито турбо, нито ДПФ, нито егр, нито шарнир само съединител ти ми фалиш немско засрами се моля те.

    Коментиран от #19

  • 19 Qwerty

    4 4 Отговор

    До коментар #18 от "Дфен":

    Не ти се разбира какво искаш да ми кажеш! Аз не плюя по Рено, но пък опонирам на всеки, който ми обяснява как едно нещо е боклук, щото видиш ли, той го кара! Като комшията, който за 5 години има километрите на щерка ми за 1, ама ми обяснява как само масло и филтри сменял на ‘японката’! Е, то оставаше и двигател да смени за 15 000… Та така.
  • 20 Qwerty

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Прав си, но определено нежеланието за 4х4 идва и от цената. При съвременните автомобили, на 99% при двойно предаване са със автомат, което вдига още повече цената! А за разхода, поне при мен, при З немски в гаража, всичките са в рамките на до 5-8% над средния по каталог! Спорен мен е от стил на каране и умения…
  • 21 Иво

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    От къде реши че карам и харесвам немско?! И да точно 2.5 атмосферен японец имам със 195 коня. За сравнение с 1.3 или друг миксер е не само неуместен ами комичен. И ми гори 8.5-9 на сто.
  • 22 Неканен гост

    2 7 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    вървяло повече това 1.3 друг, път, ела да ти покажа е-класа w210 с платформа и натоварена кола на нея как върви и харчи 14 газ на магистрала ;) аман от френски кинефи
  • 23 Бай Х

    8 3 Отговор
    Най-добрият дизел от години е на Рено/Нисан
    А Еко-G е по-икономичен от електричките !!!

    Коментиран от #24

  • 24 Кмет на Симитли

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Бай Х":

    Апсолютно съгласен! На рено клио 5 дизел, му сложих погрешка 5 лт бензин, резервоара му е около 38-39 л общо някъде, звънях в сервиза на Рено да ги питам какво да направя, те викат: ми давай газ и се кефи )))) на Петроханския проход това Клио само дето не литна и разхода беше 4.8л / 100км!