След кратка рекламна кампания, по-рано днес Skoda разкри най-наточената версия на петото поколение Fabia, носеща означението Monte Carlo. Подобно на предишните поколения, върховият модел получава визуални промени, индивидуални опции, но не и по-мощен двигател. Базовият модел е снабден с 1.0-литров атмосферен мотор с 80 конски сили и 93 нютон метра, докато най-мощният бензинов мотор генерира 150 конски сили и максимален въртящ момент от 250 нютон метра в комбинация с DSG трансмисия.
Черните акценти по решетката, капачките на огледалата и емблемите са традиционни за Monte Carlo, заедно с черния таван. Праговете също са оцветени в черно, а в задната част откриваме малък спойлер и дифузьор в долната част на бронята. Джантите са алуминиеви с размер от 16 цола до 18 цола, като някои модели са снабдени с тасове за по-добра аеродинамика.
В интериора промените включват стандартни спортни седалки, множество червени акценти, както и имитация на карбон по вратите и таблото. Амбиентно осветление с LED технология също е включено в базовото оборудване, а срещу доплащане може да получите 10.25-инчов дигитален километраж, 9.2-инчова инфотейнмънт система, суббуфер в багажника, както и адаптивен круиз контрол.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дфен
11:20 15.02.2022
2 факт
Коментиран от #4
11:23 15.02.2022
3 Ко речи
11:32 15.02.2022
4 123
До коментар #2 от "факт":
Хе, хе. Статистиката казва друго. На челните места по продажба на нови автомобили. Старите им държат цена - по-добра дори от на ФВ, защото са здрави и безпроблемни. Поддръжката им е по-евтина за разлика от другите официални сервизи. Но, като караш 120Л и си я ремонтираш пред блока, от къде да знаеш.11:32 15.02.2022
5 no name no face no number
11:32 15.02.2022
6 jap
11:38 15.02.2022
7 айде бе
Коментиран от #8, #9, #11
12:08 15.02.2022
8 Вероятно
До коментар #7 от "айде бе":
Кончетата са водни...12:38 15.02.2022
9 ТриЧетири
До коментар #7 от "айде бе":
Тези 150 кончета поне са икономични за разлика от твоя поне 2.5 V6 стар немски шлеп дето гори като ламя и не върви ..13:51 15.02.2022
10 fon4o
14:41 15.02.2022
11 Не си разбрал
До коментар #7 от "айде бе":
Има се предвид 1.5 двигателя. То вече няма и смисъл да пишат какво е шасито и двигателя. Навсякъде слагат едно и също. В случая за всички VAG в B сегмент - MQB-A0 шаси и за двигател ЕA 211 и двете разработки от преди 10 години. Напудрят стари неща, цената като все едно нещо ново са измислили.Коментиран от #13
15:54 15.02.2022
12 JohnF
19:53 15.02.2022
13 lenor
До коментар #11 от "Не си разбрал":
И как 1.5л атмосферен двигател дава 150к.с.? Или е "турбо", което на 5-та година го даваш за скрап? Не са уточнили в статията, но модата е малки калпави и нефелни двигателчета напомпани с турбо. Гъзарите се кефят, турбото пръщи, мацката се кефи, съседите гледат ревностно. Евро-идилия с източен привкус. И гледам моя V6 3.5l с 280к.с. и си мисля как ще надживее и света.20:11 15.02.2022
14 С двигател 500 коня
21:13 15.02.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 МЪДЕРАТОР
21:21 15.02.2022