Last news in Fakti

15 Февруари, 2022 11:16 5 102 16

Skoda показа най-наточената Fabia с до 150 коня

  • skoda-
  • fabia-
  • monte carlo

Monte Carlo дебютира със спортна визия

Skoda показа най-наточената Fabia с до 150 коня  - 1

След кратка рекламна кампания, по-рано днес Skoda разкри най-наточената версия на петото поколение Fabia, носеща означението Monte Carlo. Подобно на предишните поколения, върховият модел получава визуални промени, индивидуални опции, но не и по-мощен двигател. Базовият модел е снабден с 1.0-литров атмосферен мотор с 80 конски сили и 93 нютон метра, докато най-мощният бензинов мотор генерира 150 конски сили и максимален въртящ момент от 250 нютон метра в комбинация с DSG трансмисия.

Skoda показа най-наточената Fabia с до 150 коня

Черните акценти по решетката, капачките на огледалата и емблемите са традиционни за Monte Carlo, заедно с черния таван. Праговете също са оцветени в черно, а в задната част откриваме малък спойлер и дифузьор в долната част на бронята. Джантите са алуминиеви с размер от 16 цола до 18 цола, като някои модели са снабдени с тасове за по-добра аеродинамика.

Skoda показа най-наточената Fabia с до 150 коня

В интериора промените включват стандартни спортни седалки, множество червени акценти, както и имитация на карбон по вратите и таблото. Амбиентно осветление с LED технология също е включено в базовото оборудване, а срещу доплащане може да получите 10.25-инчов дигитален километраж, 9.2-инчова инфотейнмънт система, суббуфер в багажника, както и адаптивен круиз контрол.

Skoda показа най-наточената Fabia с до 150 коня


Поставете оценка:
Оценка 4 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дфен

    5 4 Отговор
    Вай каква точилка
  • 2 факт

    9 23 Отговор
    Боклучава марка са шкодите

    Коментиран от #4

  • 3 Ко речи

    4 0 Отговор
    Какъв дизел бре Галине, оправи си информацията ?!
  • 4 123

    16 7 Отговор

    До коментар #2 от "факт":

    Хе, хе. Статистиката казва друго. На челните места по продажба на нови автомобили. Старите им държат цена - по-добра дори от на ФВ, защото са здрави и безпроблемни. Поддръжката им е по-евтина за разлика от другите официални сервизи. Но, като караш 120Л и си я ремонтираш пред блока, от къде да знаеш.
  • 5 no name no face no number

    4 5 Отговор
    все едно поло джи ти никаква фантазия.
  • 6 jap

    18 6 Отговор
    TSI+DSG=ВПС-вечен престой в сервиза.
  • 7 айде бе

    3 12 Отговор
    Тези 150 кончета от едноритровия днигател къде имат възможност да се "разтичат"? По нанадолнището ли?

    Коментиран от #8, #9, #11

  • 8 Вероятно

    7 3 Отговор

    До коментар #7 от "айде бе":

    Кончетата са водни...
  • 9 ТриЧетири

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "айде бе":

    Тези 150 кончета поне са икономични за разлика от твоя поне 2.5 V6 стар немски шлеп дето гори като ламя и не върви ..
  • 10 fon4o

    18 1 Отговор
    Българина много обича да си оправдава дъртия вмирисан премиум немски варел, който кара, вместо да се вдигне и да види, че кара такъв, защото го крадат вече 20-30 години и взима най-мизерните пари в цяла Европа. Ама нека има салатка, ракийка, псувни по телевизора и едно Е46 отпред... А пък тези нещастни чехи от Шкода нека си правят колите, трамваите, тролейбусите и локомотивите. Ние все знаем повече !
  • 11 Не си разбрал

    11 0 Отговор

    До коментар #7 от "айде бе":

    Има се предвид 1.5 двигателя. То вече няма и смисъл да пишат какво е шасито и двигателя. Навсякъде слагат едно и също. В случая за всички VAG в B сегмент - MQB-A0 шаси и за двигател ЕA 211 и двете разработки от преди 10 години. Напудрят стари неща, цената като все едно нещо ново са измислили.

    Коментиран от #13

  • 12 JohnF

    1 4 Отговор
    Това прилича на каляска от 1993г. Наточена Шкода??? С "цели" 150к.с.??? Без коментар...
  • 13 lenor

    1 11 Отговор

    До коментар #11 от "Не си разбрал":

    И как 1.5л атмосферен двигател дава 150к.с.? Или е "турбо", което на 5-та година го даваш за скрап? Не са уточнили в статията, но модата е малки калпави и нефелни двигателчета напомпани с турбо. Гъзарите се кефят, турбото пръщи, мацката се кефи, съседите гледат ревностно. Евро-идилия с източен привкус. И гледам моя V6 3.5l с 280к.с. и си мисля как ще надживее и света.
  • 14 С двигател 500 коня

    1 1 Отговор
    който няма да издържи и половината гаранция
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 МЪДЕРАТОР

    1 2 Отговор
    ЧЕТИ СИ САМ ТЪПИЯ САЙТ...