Last news in Fakti

22 Март, 2022 16:33 4 727 12

Вторият "джип" на Maserati дебютира с 523 конски сили

  • maserati-
  • grecale-
  • alfa romeo

Grecale ще се предлага с бензинов двигател или с електромотор

Вторият "джип" на Maserati дебютира с 523 конски сили - 1

След многобройни тийзъри и дълго чакане, Maserati най-после представи второто SUV в своята гама, носещо името Grecale. Компактният кросоувър е позициониран под Levante и ще се бори с модели като Porsche Macan, Alfa Romeo Tonale и други от този клас. Освен с двигател с вътрешно горене, италианците обещават да представят и изцяло електрическа версия, която ще дебютира следващата година.

Вторият "джип" на Maserati дебютира с 523 конски сили

В най-наточеното Trofeo изпълнение, Grecale може да се похвали с 523 конски сили и 620 нютон метра въртящ момент, благодарение на 3.0-литров бензинов V6, взет директно от MC20. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 3.8 секунди, а максималната скорост е 285км/ч. Част от Trofeo пакета са различни брони и по-широки калници, понижено окачване и по-големи джанти. Трансмисията е дело на ZF, а въртящият момент се предава към четирите колела.

Вторият "джип" на Maserati дебютира с 523 конски сили

Базовият GT модел разчита на 2.0-литров бензинов двигател с 296 конски сили и 450 нютон метра, докато средният Modena вариант генерира 325 конски сили и същият въртящ момент. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема съответно 5.6 секунди и 5.3 секунди.

Вторият "джип" на Maserati дебютира с 523 конски сили

Догодина ще видим и електрически модел за който от Maserati разкриват, че ще бъде оборудван със 105кВч батерия с 400V технология. Отново ще видим задвижване на четирите колела и максимален въртящ момент от 800 нютон метра.

Вторият "джип" на Maserati дебютира с 523 конски сили

Grecale може да се похвали с дължина от 4.85 метра, ширина от 1.98 метра, височина от 1.67 метра и междуосие 2.9 метра. Очаква се кросоувърът да пристигне в Европа до средата на лятото, а след това ще се появи още в САЩ, Канада и други региони в света.

Вторият "джип" на Maserati дебютира с 523 конски сили


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рошко

    29 3 Отговор
    Всичко стана едно, все едно гледам порше джип. Изгуби се идентичността на автомобилите досущ като хората

    Коментиран от #3

  • 2 Мазерати заби последният пирон

    18 2 Отговор
    Оня дрътак Пиех добре че се спомина да не вижда края на жалката си фирмичка Торше
  • 3 Гост

    14 2 Отговор

    До коментар #1 от "Рошко":

    Точно така е. Миш-маш от всичко останало. И тия екрани вътре абсобютно обезличават колата.

    Коментиран от #4

  • 4 Кореком

    4 5 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Викаш еъчният всмукач беше по харабия

    Коментиран от #5

  • 5 Хах

    8 0 Отговор

    До коментар #4 от "Кореком":

    Ръчния смукач беше велик хах
  • 6 Китаристът

    6 4 Отговор
    Отпред като Поршето, вътре като аудито.... Иначе е мезерати. Бива, екстра е
  • 7 DrivingPleasure

    7 5 Отговор
    Нещо хич не ме кефи... фарове като на Форд Пума, задницата малко тежка визуално, вътре ми е Кия и то от предния модел... Абе не бих набрулил чанта с пари за това

    Коментиран от #8

  • 8 смех

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Викаш Троше с един и същ дизай Биитъл 45-та по убав
  • 9 Антон

    5 1 Отговор
    Грацело трофео от раз удря 210-220 хил.лв. Ще видим дали напомпани грацелета ще се появат. С удоволствие бих таркалял някое мазерати.
  • 10 Komapak

    3 2 Отговор
    Загубих една година във възстановяването на едно мазерати. Общо взето не съм въодушавен. Отделно турбината му си е консуматив. Не знам за новите, но старите бяха пълна скръб.

    Коментиран от #11

  • 11 Komapak

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Komapak":

    Сега като се замисля най не е точно така защото преди това имах форд ескорт rs и опел кадет gsi. Те бяха май по-голяма скръб. Особено откъм ходова част и скоростна кутия. Е.... И звука не е същия... 😀
  • 12 dsadas

    0 2 Отговор
    Харесвам италианците, но като качество са назад, и следващата ми ще е германска