2 80616

Alfa Romeo готви конкуренти на BMW X5, X6 и 7 Series

  • alfa romeo-
  • tonale-
  • guilia

Информацията за това идва директно от изпълнителния директор на компанията

Alfa Romeo готви конкуренти на BMW X5, X6 и 7 Series - 1

Само преди няколко седмици от Alfa Romeo представиха втория кросоувър в своята гама – Tonale, а сега италианците заявиха, че ще представят още няколко модела, които да се конкурират с модели от класа на BMW X5, X6 и 7 Series. Новината за това идва директно от изпълнителният директор на компанията – Жан-Филип Императо.

Alfa Romeo готви конкуренти на BMW X5, X6 и 7 Series

Това означава, че настоящите модели в гамата на марката ще останат в по-ниския клас, докато новите попълнения ще бъдат поставени над Guilia и Stelvio в портфолиото на производителя. Очаква се промяната да настъпи през следващите 5 години, а още през 2024 година да видим по-малък кросоувър, позициониран под Tonale. Все още не е ясно дали конкурентите на X5 и 7 Series ще бъдат изцяло електрически или ще разчитат и на двигател с вътрешно горене, най-вероятно подпомаган от електромотор.

Alfa Romeo готви конкуренти на BMW X5, X6 и 7 Series

Императо неведнъж е споменавал, че марката ще се насочи към най-печелившия сегмент в световен мащаб, а именно при по-големите SUV-та. По този начин от Alfa Romeo ще се насочат и към пазарите в Китай, където този сегмент също е един от най-популярните.

Alfa Romeo готви конкуренти на BMW X5, X6 и 7 Series


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Рено кухар

    11 20 Отговор
    Те първо Мазерати да успее да им направи конкуренти, а после да правят Алфа, защото са го закъсали много. И Гибли и Куатро порте са на модифицирани платформи на Е класа от 2003г., предоставени им от Крайслер. От ден на ден потъват все повече и повече. Не могат да предложат нищо, което е кинкурентоспособно. Масова марка, като Алфа се представя за премиум и продава по-малко коли годишно от Ролс Ройс. Пълна пародия са.

    Коментиран от #4, #9, #10

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Рено кухар

    5 16 Отговор
    Клоун си ти. Фолксваген за това миналата година имат над 11милиона коли, без останалите от концерна, а Алфа имат 23К и спад в продажбите от 25%. Ако кажем, че искат да са премиум, Мерцедес примерно има почти 2 милиона. Сети се, кой е клоуна.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 българина

    8 20 Отговор
    италия отдавна приключи с автобранша, остана едно ферари и то е на доизживяване? да караш днес кола сглобена в италия е като телефон сглобен в германия или сащ.... изостанала работа... така става като разчитаха 30 г че лъскавата кутия държи цена, ама до едно време, който не е карал италянска кола не знае що за боклуци са.

    Коментиран от #11, #13

  • 9 Варненец

    2 9 Отговор

    До коментар #3 от "Рено кухар":

    Аз се чудя как спонсорират отбора във Ф1 с тия продажби.Мисля,че са се запътили към пореден фалит.
  • 10 Случаен

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "Рено кухар":

    Нещо бъркаш марките. Крайслер още правят коли базирани на E класа 210. Maserati нямат нищо общо, още от 2003 са си на собствена платформа - M139, а от 2013 - M156. А ти си мислиш за Lx на крайслер
  • 11 Случаен

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "българина":

    Ти пък кога си карал и какво си карал?
  • 12 Viva Italia

    10 0 Отговор
    Страст,емоция и едно неповторимо удоволствие от шофирането което само италианския инженерен гений може да сътвори , това е иконата в световното автомобилостроене Алфа Ромео от която е създаден най добрия спортен автомобил Ferrari Инженерния гений на италианеца е неповторим,от световната мода в която са ненадминати до производството на най добрите спортни автомобили и мотоциклети.
  • 13 ALFER

    12 1 Отговор

    До коментар #8 от "българина":

    Ся, до теб и другите разбирачи. Миналата седмица ходих до дилър на Алфа Ромео в съседна държава да си купя нова Джулия. Ми, няма. Най-рано юни ми каза да търся. И в Милано няма и в другите дилъри няма. До тогава ще си карам 15 годишната 159-ка, която о ужас е над 400 000 км! И за още по-голям ужас все още бяга повече от значително по-нови ТДИ- та и БЕНВЕ-та ! Толкоз.

    Коментиран от #14

  • 14 dsadsa

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "ALFER":

    Я кажи за тези километри колко пъти прави окачване, съединител, ключалки, копчета, стартер, ЕГР и снопове кабели в багажника и при двигателя :D

    Коментиран от #15


  • 15 ALFER

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "dsadsa":

    Забрави рейката :-). Автоматик е :-). Окачване само TRW. На 200 000 км. Кабели в багажника един път. Копчета и ключалки - тц. Стартера сега сдава багажа чак. EGR и DPF ги махнах мнооого отдавна, както на повечето автомобили. И понеже съм дърт, да ти кажа. Почти няма европейски атомобил, който да не съм имал, барбар с няколко японски и три волва (налага ми се да ползвам два автомобила последните 20 години) . Алфа нито се чупи повече, нито са й по-скъпи частите. Кефа обаче, да се гъбаркаш с ТДИ та...... мога да си го позволя. Не случайно пак ще си купя Алфа! На цената на БЕНВЕ е. Със здраве!
  • 16 Антонн

    0 1 Отговор
    Те вече я имат и двете марки харчат много гориво и масло същота така често са по сервизите.