Само преди няколко седмици от Alfa Romeo представиха втория кросоувър в своята гама – Tonale, а сега италианците заявиха, че ще представят още няколко модела, които да се конкурират с модели от класа на BMW X5, X6 и 7 Series. Новината за това идва директно от изпълнителният директор на компанията – Жан-Филип Императо.
Това означава, че настоящите модели в гамата на марката ще останат в по-ниския клас, докато новите попълнения ще бъдат поставени над Guilia и Stelvio в портфолиото на производителя. Очаква се промяната да настъпи през следващите 5 години, а още през 2024 година да видим по-малък кросоувър, позициониран под Tonale. Все още не е ясно дали конкурентите на X5 и 7 Series ще бъдат изцяло електрически или ще разчитат и на двигател с вътрешно горене, най-вероятно подпомаган от електромотор.
Императо неведнъж е споменавал, че марката ще се насочи към най-печелившия сегмент в световен мащаб, а именно при по-големите SUV-та. По този начин от Alfa Romeo ще се насочат и към пазарите в Китай, където този сегмент също е един от най-популярните.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Рено кухар
Коментиран от #4, #9, #10
12:17 29.03.2022
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Рено кухар
12:36 29.03.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 българина
Коментиран от #11, #13
16:46 29.03.2022
9 Варненец
До коментар #3 от "Рено кухар":
Аз се чудя как спонсорират отбора във Ф1 с тия продажби.Мисля,че са се запътили към пореден фалит.21:26 29.03.2022
10 Случаен
До коментар #3 от "Рено кухар":
Нещо бъркаш марките. Крайслер още правят коли базирани на E класа 210. Maserati нямат нищо общо, още от 2003 са си на собствена платформа - M139, а от 2013 - M156. А ти си мислиш за Lx на крайслер22:43 29.03.2022
11 Случаен
До коментар #8 от "българина":
Ти пък кога си карал и какво си карал?22:44 29.03.2022
12 Viva Italia
08:42 30.03.2022
13 ALFER
До коментар #8 от "българина":
Ся, до теб и другите разбирачи. Миналата седмица ходих до дилър на Алфа Ромео в съседна държава да си купя нова Джулия. Ми, няма. Най-рано юни ми каза да търся. И в Милано няма и в другите дилъри няма. До тогава ще си карам 15 годишната 159-ка, която о ужас е над 400 000 км! И за още по-голям ужас все още бяга повече от значително по-нови ТДИ- та и БЕНВЕ-та ! Толкоз.Коментиран от #14
09:38 30.03.2022
14 dsadsa
До коментар #13 от "ALFER":
Я кажи за тези километри колко пъти прави окачване, съединител, ключалки, копчета, стартер, ЕГР и снопове кабели в багажника и при двигателя :DКоментиран от #15
13:17 30.03.2022
15 ALFER
До коментар #14 от "dsadsa":
Забрави рейката :-). Автоматик е :-). Окачване само TRW. На 200 000 км. Кабели в багажника един път. Копчета и ключалки - тц. Стартера сега сдава багажа чак. EGR и DPF ги махнах мнооого отдавна, както на повечето автомобили. И понеже съм дърт, да ти кажа. Почти няма европейски атомобил, който да не съм имал, барбар с няколко японски и три волва (налага ми се да ползвам два автомобила последните 20 години) . Алфа нито се чупи повече, нито са й по-скъпи частите. Кефа обаче, да се гъбаркаш с ТДИ та...... мога да си го позволя. Не случайно пак ще си купя Алфа! На цената на БЕНВЕ е. Със здраве!14:03 30.03.2022
16 Антонн
18:09 31.03.2022