1 23261

Tesla се хвали с рекордни продажби и тази година

  • tesla-
  • model s-
  • model x-
  • model y-
  • model 3-
  • продажби

Компанията на Мъск е продала над 310 хиляди автомобила

Tesla се хвали с рекордни продажби и тази година - 1

Кризата с различни компоненти, които влошават автомобилното производство изглежда не пречи сериозно на Tesla и компанията успя да се похвали с рекордни продажби от началото на тази година и едновременно с това да постави рекорд за най-много продадени електромобили за едно тримесечие.

Хората на Мъск са сключили точно 310 048 успешни сделки за всякакви модели от марката Tesla и са успели да произведат 305 407 коли. Данните са с близо 70% повече от тези за същия период на изминалата година, въпреки, че фабриката в Шанхай отново бе спряна за кратко време.

Tesla се хвали с рекордни продажби и тази година

Очаквано най-продавана е двойката Model 3 и Model Y, които заемат 95% от всички продажби с 295 324 броя, докато Model S и Model X се отчитат със само 14 724 продажби.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Феномен Д

    11 6 Отговор
    Номер 1 е тесла фалит за немските премиуми.
  • 2 Бутикова фирма

    6 11 Отговор
    Хаха 310 хиляди че това е колкото Ферари и по-малко от Порше.

    Коментиран от #5, #7

  • 3 ЗЕЛЕН ГАНЬО

    12 9 Отговор
    Шшт, Галинчо,няма да публикуваш такива новини, че всеки ганьовец у нас ще изпадне в депресия, че само Тесла и другите електрокари увеличават продажбите, а любимите на ганьо ДВГ производители удрят дъното. Не че ганьо му пука за нещо друго, ами изпада в ужас че след някоя и друга година ще трябва да купува електрокари.

    П.П. за успокоение на ганьо, ще кажа че и данъци, и обслужване на пушещите таралясници ще стават все по-скъпи.

    Коментиран от #4

  • 4 Бутикова фирма е тесла

    6 6 Отговор

    До коментар #3 от "ЗЕЛЕН ГАНЬО":

    Кое тва че едни Ренаулт за продали над два милиона и половина коли в Света дето продават само в Европа и Африка

    Коментиран от #8, #17


  • 5 Пламен

    10 2 Отговор

    До коментар #2 от "Бутикова фирма":

    Чуваш ли се какво говориш? Ферари произвежда под 20 000 броя годишно, я се освести малко.
  • 6 smeh

    8 3 Отговор
    Чакам моите любимци от Инглощад скоро да ми предложат алтернатива, че А4-ката гони 10-те години. А насреща ми фейслифт на фейслифта, със същия двигател, нов таблет и Адблу. Смехотворна компания като Тесла, в която се качих преди години, беше с трагичен интериор и куп дефекти, водеше само с едно задвижване, сега се разви и тепърва почва да се доказва като надежден производител. А "нашите" спят ли, спят. Преди 5 години им се връзвах на приказките, че от днеска за утре пренастройват конвейерите и воала имаме Ел. Ауди за пример и забравяме за балона на Мъск. Сега същите претоплени манджи. Ако немците СПЕШНО не си уволнят целия висш мениджмънт и да се задействат активно, тренда който започва при колите ще е СЪЩИЯТ като с надценената Ябълка при телефоните - всички знаят, че е надценен, ограничен и т.н, но никой не може да предложи нещо по-добро.
  • 7 Дрън-дрън та пляс

    9 3 Отговор

    До коментар #2 от "Бутикова фирма":

    Ferrari за последните 40 години не са продали общо 310 хиляди автомобила.

    Porsche никога в историята си не са продали 310 хиляди броя годишно.

    И понеже трудно схващаш, Тесла е продала тези 310 хиляди само за последното тримесечие.

    Искрено съжалявам, че ти разбих фалшивите очаквания, но такава е реалността! Тесла вече пълномащабен автомобилен производител и продава повече автомобили от porsche, jaguar, land rover, Mitsubishi, Subaru, Volvo, Skoda, Seat, и още доста други, а напълно вероятно и от audi, които успяха да продадат само един милион миналата година, а при 310 000 за най-слабото тримесечие от годината, Тесла има производствен капацитет 1,2 милиона годишно. Ще видим дали не е е продала повече и от audi тази година.

    Коментиран от #10

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Бутикова фирма

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Ама ти сериозен ли си?":

    Ми разликата е огромна и това при спад на Рено да не мислиш че тесла някога ще продаде над 500к авромобила и това благодарение ма модел У и 3 отдавна модел ес е със спад от по 40% а някой да си спомня за модела оня с вдигащите се врати даже му забравих името

    Коментиран от #11

  • 10 факт

    4 5 Отговор

    До коментар #7 от "Дрън-дрън та пляс":

    Не ти не схващаш миналата година Порше имат над 300к продадени коли

    Коментиран от #13

  • 11 Колко да е огромна разликата?

    5 4 Отговор

    До коментар #9 от "Бутикова фирма":

    От 310 до 500 хиляди разликата е 61%. Тоест има голяма вероятност още първото тримесечие на 2023 година Tesla да ги постигне.


    Ако можеш да смяташ от 88,4 хиляди през 2020-та до 184,8 хиляди през 2021, увеличението е 109%, а след това до 310 хиляди ръстът е още 68%

    Коментиран от #15, #61

  • 12 Гост

    4 10 Отговор
    Тесла продали за тримесечие над 310 хиляди електрически каручки? Тъкмо ще има повече за палене.Внимание, опастност за патрулките.
  • 13 Можеш ли да смяташ?

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "факт":

    На моето твърдение:

    "Porsche никога в историята си не са продали 310 хиляди броя годишно."

    Ти отговаряш:

    "Не ти не схващаш миналата година Порше имат над 300к продадени коли"


    Ще ми обясниш ли по кои математически правила, 300 000 са повече от 310 000?

    Продължавам да твърдя, че през цялата си история porsche не са продали за година повече бройки, отколкото Тесла е продала само за първото тримесечие на тази година и това е неопровержим факт.

    Ако ще говориш с факти, кажи през коя година porsche са продали повече от 310 048 броя и ще призная, че греша?

    Коментиран от #14, #16

  • 14 смех

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "Можеш ли да смяташ?":

    а 300к достатъчно далеч ли са от 310к

    Коментиран от #58


  • 15 смех

    3 3 Отговор

    До коментар #11 от "Колко да е огромна разликата?":

    а на теб ясно ли ти е какво са близо 3 милиона коли и 500к коли

    Коментиран от #19

  • 16 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Можеш ли да смяташ?":

    Сигурен ли си? Многониковото да си признае грешката?

    Коментиран от #21

  • 17 Ама ти сериозен ли си?

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "Бутикова фирма е тесла":

    Компанията Рено е основана на 25 февруари 1899 г. от братята Луи, Марсел и Фернан Рено.


    Тесла
    Основана през юли 2003 г. от Мартин Еберхард и Марк Тарпенинг.


    Вярно ли сложи на един кантар тези две фирми и се опитваш да им сравняваш продажбите?

    Не знам колко са продали от Рено за първото тримесечие, но при 2,5 милиона годишно, средно за тримесечие означават 625 хиляди за тримесечие.

    Тесла за първото тримесечие на:

    2020 година е продала 88.4 хиляди автомобила
    2021 - 184.8 хиляди автомобила
    2022 - 310 хиляди автомобила

    Как смяташ, колко време и остава да задмине Рено по продажби?


    ПП това е нередактирания изтрит коментар номер 8.


    Някой вижда ли нещо нередно, за да ми помогне да не пиша такива неща за да не ми трият коментарите, защото аз не се сещам каква е била причината за изтриването. Благодаря предварително на всеки който ми даде разумен съвет и предполагаема причина за изтриването.

    Коментиран от #20

  • 18 гост

    3 5 Отговор
    За мен е безличен автомобил , вкусове различни на който му харесва да си купува.

    Коментиран от #22

  • 19 Е колко да е огромна разликата

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "смех":

    500 хиляди за тримесечие и то най-слабото, са 2 милиона годишно при 2,5 милиона продажби на Рено за миналата година и спадащи продажби тази година.
  • 20 смех

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "Ама ти сериозен ли си?":

    Ама ти сериозно ли мислиш че щом досега са нараствали с толкова ще продължат по същия начин и по кой закон ще стане това.

    Коментиран от #23

  • 21 Ами ще си я призная

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Ти само докажи, че porsche някога през историята си са продавали повече от 310 000 броя годишно, защото такъв случай няма!

    Тесла за първото тримесечие е продала повече, отколкото porsche за цялата минала година. Факт! Неопровержим при това!

    Коментиран от #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 По онзи същия закон

    3 5 Отговор

    До коментар #20 от "смех":

    Който отричате от 2015-та година, когато Тесла обяви че смята да поддържа 50% ръст на продажбите през следващите 10 години и ще продаде 500 хиляди броя през 2020 година.

    Както виждаш, Tesla продължава да поддържа ръста на продажбите във вид на геометрична прогресия.

    Такъв е математическия закон - геометрична прогресия и ще продължава до 20 милиона продажби през 2030 година - следващата цел на Тесла

    Коментиран от #25, #26

  • 24 Гост

    4 4 Отговор

    До коментар #21 от "Ами ще си я призная":

    За друго ти говоря.Ти никога не си признаваш грешките.Тесла не може да расте до безкрайност.Всеки гимназист разбиращ математиката за тройка ,ще ти докаже че това е невъзможно.

  • 25 едва ли

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "По онзи същия закон":

    дали?Едва ли над половината продажби на Тесла са в Китай без тях ще продават много по-малко.А китайската конкуренция не спи.
  • 26 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "По онзи същия закон":

    Едно е да искаш,друго е да можеш и трето е да го постигнеш.Досега Тесла успява,но докога ще успява да поддържа ръст 50%?Ще става все по-трудно.Намери някой,който разбира математиката,да те консултира какво е геометрична прогресия.Ставаш смешен вече.

    Коментиран от #27, #28, #29

  • 27 смех

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Как ще подържа растеж в геометеична прогресия в продължение на 10-летие и защо да го подържа щото на Мъск му се иска ама чакай малко кой е мъск всъщност.
  • 28 смех

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Ягуар Ленд Ровер които имат спад в продажбите всяка година са продали с над 100к повече от Тесла за година

    Коментиран от #32

  • 29 Това ли е геометрична прогресия

    3 4 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    2015 50 000
    2016 75 000
    2017 112 500
    2018 168 750
    2019 253 125
    2020 379 688
    2021 569 531
    2022 854 297
    2023 1 281 445
    2024 1 922 168
    2025 2 883 252
    2026 4 324 878
    2027 6 487 317
    2028 9 730 975
    2029 14 596 463
    2030 21 894 695


    Тази таблица я публикувам вече трета година и питам през коя година според вас Тесла няма да може да изпълни 50-процентния ръст, планиран през 2015 година, при положение че предишната 2014 година бяха продадени само 33 000 броя.

    Досега нито един конкретен отговор не съм чул. Само оправдания Как не може да стане, но никой не казва през коя година ще започне да става невъзможно този ръст да се поддържа.

    Коментиран от #30, #31, #51

  • 30 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #29 от "Това ли е геометрична прогресия":

    Ще ти отговоря.В следващите години на Тесла ще им бъде изключително трудно да поддържат желания от тях ръст.Ще дойде и момента на насищане на пазара и за произведените Тесли няма да има купувачи.Прогресията ще се превърне в регресия.
    Другите автомобилни производители също увеличават производството на електромобили.Тесла няма да достигнат до 20 млн електрически автомобила за година.

    Коментиран от #33

  • 31 смех

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Това ли е геометрична прогресия":

    геометеична прогресия е нарастване с квадрата от предходната стойност такова нещо няма.А и какво през 2030 Тесла ще продава 22 милиона коли та това е смешно.

    Коментиран от #34

  • 32 Някакви цифри?

    4 3 Отговор

    До коментар #28 от "смех":

    Или пак празни приказки?

    Моята информация е за 420 хиляди продажби на jaguar-land rover и 936 хиляди на Тесла за 2021 година.

    Тесла с печалба 5 милиарда евро, а JLR 870 милиона евро, ама не печалба, а загуби.


    Твоята информация каква е? Цифри?

    Коментиран от #35

  • 33 Нищо не отговори

    0 4 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Коя година? Много ясно, че е невъзможно завинаги. Тесла са казали, че това ще е 2030, а ти?
  • 34 Дрън-дрън

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "смех":

    От Уикипедия:


    В математиката геометрична прогресия е редица от числа, в която първото число е различно от нула, а всяко друго число е получено от предишното чрез умножение с константа, различна от нула. Тази константа се нарича частно.


    В случая първото число е продажбите през 2014г. - 33 000, а частното е 1,5 (50% ръст).

    Пак питам, през коя година виждаш проблем?

    Десетата?

    Коментиран от #36

  • 35 смех

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Някакви цифри?":

    Те каквото искат могат да си пишат вярваш ли им на данните за миналата година би трябвало да са продали в Сащ само 311998 коли още 240 000 коли в Китай общо близо 551998 коли и къде са продали другите 348 002 коли извън Сащ и Китай още в Берлин даже нямаше завод а продали извън Сащ и Китай повече коли отколкото в Сащ дето им е най-големият пазар къде са ги продали в Камбоджа Лаос Шри Ланка
  • 36 смех

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "Дрън-дрън":

    Мойто момче и идея си нямаш по закона на Геометричната прогресия през 2030-та с такъв темп на нарастване Тесла трябва да продава по 21 675 747 коли на година.Ясно ли ти е е как ще стане това бе

    Коментиран от #38

  • 37 Стига лъга

    0 1 Отговор
    Европа 167 969. Като не работи Берлин, да не мислиш, че няма продажби?


    Китай 319 102 - грешна ти е информацията.

    Коментиран от #39, #40, #44

  • 38 Пак питам?

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "смех":

    Отново и отново и отново и отново и отново

    През коя година виждаш проблема преди 2030?

    Погледни таблицата в мнение 29, която публикувам от 2018 година насам и слушам едни и същи глупости и кажи кога според теб Тесла ще има проблем с постигане на 50% среден ръст?

    2029?

    Или още 2025?

    Или още тази година?

    Коментиран от #41

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 смех

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "Пак питам?":

    Кое отново аз ти казвам че Тесла няма как да продава по 22 милиона коли през 2030-та Тойота продаде за миналата година 10 милиона коли.

    Коментиран от #42

  • 42 Пак питам?

    1 3 Отговор

    До коментар #41 от "смех":

    Отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново и отново?

    Коя година или колко милиона ще е препъни камъка?

    Ще може ли да произведе 14 милиона през 2029?

    Коментиран от #43

  • 43 смех

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "Пак питам?":

    Ти май нещо не си в ред ти твърдиш че нарастването на продажбите на тесла се изпълнява по закона на геометричната прогресия след заместтването във формълата изразяваща този закон с твоите данни ти написах че според тази прогноза и очаквания през 2030-та година продажбите на тесла трябва да са между 21 и 22 милиона което според мен няма да се случи като за пример давам че тойота продаде през 2021 малко над 10 милиона леки автомобила в Света.Тесла няма производственият капацитет на Тойота. Айде лек ти път

    Коментиран от #45

  • 44 смех

    3 1 Отговор

    До коментар #37 от "Стига лъга":

    пак не ти излиза сметката дори да добавим твоите 167969 коли от Европа стават 719967 коли къде са останалите 216033 коли до 936000.

    Коментиран от #46

  • 45 И защо трябваше да смяташ?

    0 4 Отговор

    До коментар #43 от "смех":

    Не прочете ли пост 29 където всичко ти е сметнато за 16 години напред?

    Преди 16 години, когато е съставен този план, Тесла имаше производствен капацитет 33 000 автомобила годишно - 10 пъти по-малък от на Порше.

    Днес, 8 години по-късно, Тесла има 10 пъти по-малък производствен капацитет от Тойота и три пъти по-голям производствен капацитет от Порше. Защо смяташ, че това няма да се повтори и с Тойота?

    Коментиран от #47, #48, #50

  • 46 Провери ли колко са в Китай

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "смех":

    Производство и износ?

    Коментиран от #49

  • 47 смех

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "И защо трябваше да смяташ?":

    кое гарантира че продажбите ще вървят в този ред.

    Коментиран от #59

  • 48 смех

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "И защо трябваше да смяташ?":

    И какво от това просто няма кой да купува тесла кое не е ясно.Покупателната способност на населението в Света не е достатъчна да купува Тесла.А и тесла е смаотен играч досега.Китайските компании ще размажат тесла а и не само.
  • 49 смех

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "Провери ли колко са в Китай":

    Цитирам продажби продажба е едно производство е друго.Ние говорим за продажби.

    Коментиран от #55

  • 50 смех

    3 2 Отговор

    До коментар #45 от "И защо трябваше да смяташ?":

    И откъде тръгна темата от факта че Ренаулт са продали 2 600 000 коли за 2021 а Тесла 936 00 ако са толкова ама май са 700 000 някъде и какво излиза че Ренаулт продава повече от Тесла въпреки Китай където продажбите на ТЕсла няма повече да растат както и в Европа където въпреки гига БЕрлин освен екзотичният Норвежки пазар и още 2-3 чиито продажби няма да надхвърлят този в Норвегия няма кой да ги купува.Та факта е че Ренаулт със сриващи се продажби и пазари само в Европа Африка и малко в Латинска Америка продава близо три пъти повече от тесла.Какво щяло да стане 2030 не знаем може и Тесла изобщо да не съществува дотогава.
  • 51 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #29 от "Това ли е геометрична прогресия":

    Дощяло му се на тесльо 50% ръст всяка година и 20 млн. Тесли 2030 година хахахаха тесларски фантазии.Щом Фолксваген и Тойота не произвеждат повече от 10 млн. автомобила това означава,че толкова могат да продадат.Тесла къде ще пласира 20 млн. електромобила на Марс ли?Първата Тесла вече лети натам.Пазара ще покаже колко точно Тесли могат да се произведат и продадат.Гадаенето и фантазиите са по твоята специалност.

    Коментиран от #53

  • 52 12345

    3 0 Отговор
    310 хиляди за първо тримесечие, умножено по 4 прави около 1,2 милиона за годината. И това са продажби на всички модели. Ами Тойота продава над 10 милиона на година. Айде стига пропаганда.
  • 53 Хайде още един хейтър

    2 4 Отговор

    До коментар #51 от "Turbo":

    И какво общо има някаква си марка към автомобилния пазар? Както виждаш и porsche не може да продава повече от 300 хиляди, но Тесла продава три пъти повече.

    Продава повече и от dacia, за да не кажеш, че porsche е скъпа марка.
    По-важни са други неща.


    1. Автомобилния пазар е около 100 милиона годишно, така че Това е ограничаващия фактор.

    2. Светът преминава към електромобили, а Тесла произвежда най-добрите електромобили на пазара на най-добри цени. Нито Фолксваген нито Toyota могат да се борят с тях.

    3. Последно по ред, но първо по важност, дори цената и качеството не са по-важни от него и последните две години го доказаха. Произвежда този, който има материали за производство. Тесла е единствената компания, която има планове за собствено производство на 3 тераватчаса батерии годишно, които ще са достатъчни за около 40 милиона електромобила, а освен това имат дългосрочни договори с почти всички производители на батерии в света да им купуват всякакви количества, които могат да произведат за Тесла.

    Вече са подписали дългосрочни договори за увеличаващи се доставки до 2030 година за материали за тези три тераватчаса батерии и освен това разработват и собствени мини и предприятия за обработка на тези материали.

    4. Volkswagen и Toyota разчитат на външни фирми както за доставка на части, включително батерии, така и за хардуер, но по-важно и софтуер за всякакви системи и оставят печалбите в тези външни фирми. Тоест никога не могат да предложат ц
  • 54 Хайде още един хейтър

    1 4 Отговор
    4. Volkswagen и Toyota разчитат на външни фирми както за доставка на части, включително батерии, така и за хардуер, но по-важно и софтуер за всякакви системи и оставят печалбите в тези външни фирми. Тоест никога не могат да предложат цената на която Тесла може да предложи електромобил с печалба, а когато става въпрос за електромобил, вече има един еталон по който всички се сравняват и той се казва Тесла. Единствения начин да я победиш е да предложиш нещо по-добро за същата цена или същото като Тесла на на по-добра цена, но това никой не може да го постигне, защото никой няма вертикалната интеграция на Тесла.


    Тоест поне на този етап, за следващите години няма кой да настигне Тесла и няма разумна пречка да не направи поне 14 милиона продажби до 2029 година, защото и аз смятам, че 20 милиона е прекалено голям залък за Тесла до 2030 година, но не невъзможен по принцип.

    За разлика от вас обаче, аз поне казвам някаква цифра, а вие само бълнувате че 50% ръст дългосрочен план бил невъзможен, но упорито три години отказвате да отговорите какво значи дългосрочен план.

    Даже през декември месец 2020 година, повечето, включително ти, обяснявахте как този ръст бил приключил и било невъзможно Тесла да произведе половин милион, както беше планирано за 2020 година през 2015 година. Е произведен ги и продължава по план 20 милиона за 2030. Дали ще ги постигне, поживьом увидим, но поне до 2028 година е абсолютно сигурно, че ще си постигне целите а според мен д
  • 55 Е така де!

    2 2 Отговор

    До коментар #49 от "смех":

    Колко автомобила са произведени в Китай и колко от тях са били за износ? Останалите са продадени в Китай.

    Само декември месец, почти нямаше износ и 70000 броя, които бяха произведени за месеца бяха продадени в Китай. Само декември 70 хиляди броя, са 840 хиляди броя производствен капацитет само на тази фабрика, на която строежа започна през 2019 година.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Хахахаха

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "смех":

    А тримесечие и година едно и също ли е? Хахахаха. Тук е за тримесечие, разберете разликата!
  • 59 Няма гаранции!

    0 3 Отговор

    До коментар #47 от "смех":

    "кое гарантира че продажбите ще вървят в този ред."

    Няма никакви гаранции, че всяка година ръстът ще е точно 50%. Както виждаш, някоя година е нагоре някоя надолу от 50%, но средния ръст реално е над 50% за последните 8 години и Тесла изпреварва графика, който уж беше невъзможен.

    Точно затова ви питам кога Тесла ще започне да изостава от този график според вас, но отговор не получавам, когато говорим за цифри. Бягате жестоко от реалността и имате нереалистични представи и вярвания.

    Самият факт, че Тесла поддържа този ръст само с две фабрики произвеждащи за цял свят, трябва да ти говори нещо. Само от тези две фабрики, едната от които в началото на 2019-та година беше гола поляна, а вече има производствен капацитет около 840 хиляди, Тесла може да произвежда повече от половината от производството на Mercedes и BMW, които имат десетки фабрики по цял свят, а като отвори и другите две фабрики ще може да произвежда повече от тях, защото фабриката в Тексас е най-голямата и има планиран производствен капацитет поне два пъти по-голям от тази в Китай, а заработи от гола поляна за година и половина.


    Тоест само от тези 4 фабрики, без да строи нови може да се справи с този ред от таблицата
    2026 година 4 324 878 броя. А до 2026 година може да построи още няколко фабрики, като тази в Тексас.
  • 60 Пресметлив

    0 2 Отговор
    Ако са започнали годината с 1,24 милиона годишен производствен капацитет за първото тримесечие с колко ли милиона ще го завършат за четвъртото тримесечие?

    Аз залагам за близо 2 милиона, а вие?
  • 61 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Колко да е огромна разликата?":

    190 хиляди е 61 % от 500 хиляди ? наплискай се и лягай