По време на изложението във Франкфурт през 2003 година Peugeot представя интересен концепт за луксозен хечбек на базата на актуалното тогава 407. Моделът, който носи името 407 Elixir Concept за съжаление не достига до серийно производство, но пък остава в историята като елегантен и мощен хечбек с напредничави за времето си технологии.
Както вече споменахме, моделът е базиран на 407, но вместо издължените форми в задната част, тук дизайнерите са заложили на типичните за хечбек задници с овални форми. Под дългия преден капак е разположен 2.7-литров дизелов двигател с 200 конски сили, задвижващ предните колела и комбиниран с автоматична трансмисия.
Концептът може да се похвали още с GPS навигационна система, заднис светлини с LED технология, „умна“ ESP система и 9 въздушни възглавници. Впечатление правят и кожени облицовки на таблото, кормилната колона и други пластмаси.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хоясан
13:16 14.04.2022
2 308
Коментиран от #6, #12
13:21 14.04.2022
3 Цена качество търсене
Коментиран от #5
13:32 14.04.2022
4 Някой
13:59 14.04.2022
5 Komapak
До коментар #3 от "Цена качество търсене":
Независимо от всичко щеше да си намери пазара. Много добре изглежда концепта.15:23 14.04.2022
6 Случаен
До коментар #2 от "308":
Изключая Рено.Коментиран от #7
16:00 14.04.2022
7 Komapak
До коментар #6 от "Случаен":
Всяка една марка има модел от който се срамува и е пълно недоразумение.18:17 14.04.2022
8 не е загуба
20:44 14.04.2022
9 Валентин
21:10 14.04.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Амчи
11:25 15.04.2022
12 Кошник
До коментар #2 от "308":
Абсолютен кошник дето нон стоп се троши, трака, скърца, частите са като на немска кола и качеството е като на сръбска ЗаставаКоментиран от #13
21:01 15.04.2022
13 Asd
До коментар #12 от "Кошник":
И кое точно ти е като на немското като цена? Колко немски, френски и японски автомобили си поддържал, че правиш такива заключения? Имал съм и продължавам да имам от всеки тип. Даже и в момента обслужването на японката ми от 2013 е повече от обслужването на чисто ново Рено. За немските даже не искам да говоря. Сравни тези с Ауди или БМВ до 10 години и ще се хванеш за главата. Обяснявате за 20-30 годишни коли, но при всичко след 2010 година ситуацията е много различна… И за протокола, 5 години съм имал и 407, за времето си беше много по-добра от пасаторите Б5 и Б6. За Ауди А4 или А6 даже и не искам да говоря от тези години, само наливаш пари в бездънна яма. Ама хората трябва да мислят малко като купуват кола с акъла си, а не с оная си работа и да се покажат в махалата.Коментиран от #14
21:36 15.04.2022
14 Dsadsa
До коментар #13 от "Asd":
Е кажи ми колко струва амортисьор за пежото и за 3та серия БМВКоментиран от #15
12:18 16.04.2022
15 Asd
До коментар #14 от "Dsadsa":
Просто за спорта, сега проверих цената на амортисьор за 407 и за Е90. На БМВ-то е с 20-30% по-скъп от на Пежото при същата марка и тип. Ама няма проблем, всеки сам си решава какво да кара и как да го поддържа :)18:17 16.04.2022
16 Jacques Yves Moineau
00:36 17.04.2022