Чисто нов Lucid Air Dream Edition изгоря по пътя към своя нов собственик. По първоначална информация, пожарът е започнал от камиона, който е превозвал електрическото возило, но бързо е обхванал и колата, която била натоварена на него. Към момента няма официална информация за това какво точно е предизвикало пожара, но властите са се заели със случая.
Според неофициалните данни, пожарът е възникнал в двигателния отсек на транспортно возило и по-късно е обхванал кабината и платформата зад нея. Според свидетели, гасенето на пожара е отнело часове заради електрическото возило, чиято батерия също е пламнала.
Снимките, които виждаме показват, че от колата не е останало почти нищо, а за гасенето ѝ е използвам специален контейнер с вода, който да спре огъня. Припомняме, че Lucid Air се задвижва от електромотори с 1111 конски сили и пробег от 758 километра с едно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Rambler
17:34 27.04.2022
2 N/A
Коментиран от #22
18:05 27.04.2022
3 Ами
18:12 27.04.2022
4 Браво
18:45 27.04.2022
5 Язък!
Коментиран от #7
18:46 27.04.2022
6 Пилот на Ферари
Коментиран от #13
19:02 27.04.2022
7 Е не чак толкова трудно
До коментар #5 от "Язък!":
Все пак изгорялата не е била единственият екземпляр!19:13 27.04.2022
8 Пилот на Ферари
Коментиран от #12
19:21 27.04.2022
9 Тралала
Коментиран от #10, #17
20:20 27.04.2022
10 Така е!
До коментар #9 от "Тралала":
Ето че и ти потвърждаваш мнението ми за антиелектриците. Имаше един с ник Антиелектрика, който твърдеше, че електромобилите излъчвали радиация. Ти си втория.Знам, че няма да ми повярваш, но такива опасности не съществуват, а вече няма кой да спре преминаването към електромобили, защото освен всичко друго, ще стават все по-изгодни за тези, които си купуват нови автомобили.
Това че са по-екологични (или пък не) и не замърсяват поне градовете в които се движат, ще е само бонус, защото това не е приоритет на повечето шофьори, когато си купуват автомобил.
Коментиран от #15
20:50 27.04.2022
11 Я да ни припомнете
20:53 27.04.2022
12 Разбира се
До коментар #8 от "Пилот на Ферари":
Едната снимка е на електромобила, а другата е на камиона който е транспортирал електромобила и от него е тръгнал пожара.20:55 27.04.2022
13 Танко
До коментар #6 от "Пилот на Ферари":
Толкова ли не можеш да вденеш,че това с двигателя е влекачът?Виж металната броня и камионната джанта.Да ти приличат на части от лека кола?21:07 27.04.2022
14 kjl
21:18 27.04.2022
15 Тралала
До коментар #10 от "Така е!":
Нищо не твърдя, човек. Батериите са токсичен отпадък и сега-събират се разделно. Само си представи какво предстои.Няма да съм жив, ако идиотите продължат-все едно зариваш уран от централи.Коментиран от #19
21:59 27.04.2022
16 сектант
01:49 28.04.2022
17 СМОГ
До коментар #9 от "Тралала":
Тия алабализми, колкото и да ги въртите, полза йок03:49 28.04.2022
18 Бързо гори
05:04 28.04.2022
19 Бърз и лесен въпрос.
До коментар #15 от "Тралала":
След като свалиш батериите и урана под общ знаменател за опасност и вреда, искаш ли да направим един експеримент. Аз ще спя няколко месеца с телефон с литиево-йонни батерии на нощното шкафче и ще го нося по цял ден в джоба, а ти ще правиш същото с подобно количество уран.Имаш ли нужда от реалния експеримент или вече се сещаш за резултата? Аз експеримента с телефона го правя от повече от 20 години. Даже по едно време разнасях по два-три телефона едновременно с мен.
Коментиран от #20
07:14 28.04.2022
20 БЪРЗО И ЛЕСНО ТА ЗАТАОВАМ
До коментар #19 от "Бърз и лесен въпрос.":
Даже използвания уран го рециклиран няколко пъти преди да го ДЕООНИРАТ НАД СЕВРНИЯ ПОЛЯРЕН КРЪГ ИЛИ ДРУГАДЕ В АФРИКА. ЗА АВТО БАТЕРИИИТЕ ОЩЕ НЯМА ТЕХНОЛОГИЯ ЗА РЕЦИКЛИРАНЕ НИТО В ЕВРОПА НИТО В АМЕРИКА. ТРУПАТ ГИ ПО ПОЛЕТО НА КУПИЩА С ПОСЛЕДСТВИЯТА ОТ ТОВА... САМО ЧАЙНИЦИТЕ СА ПОМИСЛИЛИ ЗА ТОВА НО КАПАЦИТЕТА ИМ Е ЗА АЗИЯ ТЪЙ ЧЕ ША ДЪВЧЕШ ЗА САЛАТА ТЕЖКИ МЕТАЛИ И ТВА Е.07:32 28.04.2022
21 незнайко
Коментиран от #25
08:35 28.04.2022
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Затоваваш ме грънци
Ето ти една фабрика в Германия, която рециклира 91 процента от материалите в батериите за повторно използване, включително рециклира графита и електролита на батерията.
А поточните линии се захранват от енергията на батериите които рециклират, докато ги разреждат за да ги обезопасят.
И това е постигнато още В зората на мащабното рециклиране на литиево-йонни батерии. С времето още по-голяма част ще се рециклира, въпреки че от 91 процента в момента, нямат много какво да подобряват.
Коментиран от #24
15:09 28.04.2022
24 Клипът
До коментар #23 от "Затоваваш ме грънци":
Това е фабриката за рециклиране в Германия.Искаш ли и за Щатите или и сам ще си ги намериш? Един от основателите на Тесла се отдели от Тесла и направи своя рециклираща компания. Жена му беше българка и също участваше в процеса. Поне от обща култура това трябваше да знаеш
15:12 28.04.2022
25 Танко
До коментар #21 от "незнайко":
След като си видял ДВГ, вземи да прочетеш 12 и 13.20:25 28.04.2022
26 Горублянсият бек
09:09 04.08.2022