20 Юни, 2022 15:02 2 776 8

Германци подложиха Porsche Taycan на „диета“

  • porsche-
  • taycan-
  • jager-
  • тунинг-
  • карбон

Jager представи множество карбонови елементи за електрическия модел

Германци подложиха Porsche Taycan на „диета“ - 1

Германската тунинг компания JAGER представи тунинг пакет за Porsche Taycan, който включва множество карбонови елементи и нови джанти в унисон с природата на електрическия модел. Новите колела са с размер от 21 цола с аеро дизайн и комбинация от полирани спици и средна част в черен цвят. Зад тях откриваме и златисти спирачни апарати, които си подхождат със същите по цвят контрастиращи елементи в различни части на екстериора.

Германци подложиха Porsche Taycan на „диета“

Най-голямата промяна включва премахването на част от оригиналните панели и замяната им от такива направени от въглеродни влакна. Такива са предната броня, предният капак, калниците, огледалата, дръжките на вратите, задният дифузьор и задният спойлер. С други думи оригиналните панели са само вратите, таванът и задният капак.

Германци подложиха Porsche Taycan на „диета“

Благодарение на тази промяна, Taycan е успял да „свали“ 45 килограма от своето тегло, което би трябвало да повлияе положително на техническите характеристики, макар от Jager да не споменават нищо за това. Най-наточеният Turbo S вариант генерира 761 конски сили и 1050 нютон метра въртящ момент, ускорявайки от 0 до 100км/ч в рамките на 2.6 секунди.

Германци подложиха Porsche Taycan на „диета“


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Карбон на електромобил?

    4 6 Отговор
    Ама вярно ли? Май забравиха, че семейното SUV Тесла модел Х, което тежи над 2 тона празно, му добавиха освен шофьора още пет пътника, за да му нагласят теглото и характеристиките до степен да даде някакъв минимален шанс на най-бързото porsche 911 да го бие на четвърт миля и пак не успя, въпреки добавянето на 450 кг, а тези решили да махат 45 кг от най-бързия си спортен електромобил, за да му подобряват характеристиките.

    Коментиран от #3

  • 3 Един

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Карбон на електромобил?":

    Тея сравнения на 400 м не определят един автомобил за спортен! За да е спортен един автомобил, не стига само да е бърз на 400 м, ами да е с добро управление и добра динамика в завоите, което се постига с ниско тегло! Пусни едно 911 (бензиново) и тая Тесла на писта, да речем на Нордшлайфе, да видиш къде ще е теслата! След втория завой теслата ще гледа стоповете на поршето, а след четвъртия просто няма да го вижда! То и драгстерите са мега бързи в права линия, ала не знам дали ще могат да вземат обратния завой на Карусел.... който 911 ще го прелети, залепено за асфалта!

    Коментиран от #4

  • 4 Я се разбери със себе си

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "Един":

    Това Порше от статията спортно ли е или не е, след като тежи 2320 кг? Мислиш ли, че махането на 45 от тях ще го направят спортно?

    Мислиш ли, че може да направи по-добро време от семейния 7-местен седан Тесла модел S plaid, който е 200 килограма по-лек от него още като излиза от завода?

    Мислиш ли че ако го сложат до едно porsche 911 на четвърт миля, бензиновото porsche няма да стигне няколко секунди по-бързо до финала, въпреки че обяснявате как единствените предимства на електромобилите били на старта?

    Ами не, Порше тайкан никога не е бил спортен автомобил колкото и да се опитват да ни манипулират!

    Точно както и засега няма спортна Тесла, въпреки че вие доста спортни автомобили на техните си дисциплини. Защото 400 метра дисциплина не е измислена от Тесла за да блесне, а си е класическа спортна дисциплина за сравнение на ускорението на автомобилите.

    Коментиран от #5

  • 5 Един

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Я се разбери със себе си":

    Ти четеш ли какво написах??? 911 за сравнение на писта, а не Тайкан!!!

    Коментиран от #7

  • 6 кеф

    2 0 Отговор
    И пак пазад позорно и от Тесла и от Лусид
  • 7 А ти четеш ли?

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Един":

    "а тези решили да махат 45 кг от най-бързия си спортен електромобил, за да му подобряват характеристиките."


    Кажи нещо за това недоразумение за което те питам?


    За 911 2 мнения няма, че е спортен автомобил, точно както две мнения няма, че Тесла не е спортен автомобил.

    Зададох ти ясен и конкретен въпрос за недоразумението от статията. Смяташ ли че този карбон и тези 45 кг по-малко ще го направят по-спортен или по-бърз, при положение че остава два пъти по-маломощен и с 200 кг по-тежък от стандартен семеен седан Тесла модел S plaid?

    Коментиран от #8

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.