Германската тунинг компания JAGER представи тунинг пакет за Porsche Taycan, който включва множество карбонови елементи и нови джанти в унисон с природата на електрическия модел. Новите колела са с размер от 21 цола с аеро дизайн и комбинация от полирани спици и средна част в черен цвят. Зад тях откриваме и златисти спирачни апарати, които си подхождат със същите по цвят контрастиращи елементи в различни части на екстериора.
Най-голямата промяна включва премахването на част от оригиналните панели и замяната им от такива направени от въглеродни влакна. Такива са предната броня, предният капак, калниците, огледалата, дръжките на вратите, задният дифузьор и задният спойлер. С други думи оригиналните панели са само вратите, таванът и задният капак.
Благодарение на тази промяна, Taycan е успял да „свали“ 45 килограма от своето тегло, което би трябвало да повлияе положително на техническите характеристики, макар от Jager да не споменават нищо за това. Най-наточеният Turbo S вариант генерира 761 конски сили и 1050 нютон метра въртящ момент, ускорявайки от 0 до 100км/ч в рамките на 2.6 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Карбон на електромобил?
Коментиран от #3
15:57 20.06.2022
3 Един
До коментар #2 от "Карбон на електромобил?":
Тея сравнения на 400 м не определят един автомобил за спортен! За да е спортен един автомобил, не стига само да е бърз на 400 м, ами да е с добро управление и добра динамика в завоите, което се постига с ниско тегло! Пусни едно 911 (бензиново) и тая Тесла на писта, да речем на Нордшлайфе, да видиш къде ще е теслата! След втория завой теслата ще гледа стоповете на поршето, а след четвъртия просто няма да го вижда! То и драгстерите са мега бързи в права линия, ала не знам дали ще могат да вземат обратния завой на Карусел.... който 911 ще го прелети, залепено за асфалта!Коментиран от #4
16:19 20.06.2022
4 Я се разбери със себе си
До коментар #3 от "Един":
Това Порше от статията спортно ли е или не е, след като тежи 2320 кг? Мислиш ли, че махането на 45 от тях ще го направят спортно?Мислиш ли, че може да направи по-добро време от семейния 7-местен седан Тесла модел S plaid, който е 200 килограма по-лек от него още като излиза от завода?
Мислиш ли че ако го сложат до едно porsche 911 на четвърт миля, бензиновото porsche няма да стигне няколко секунди по-бързо до финала, въпреки че обяснявате как единствените предимства на електромобилите били на старта?
Ами не, Порше тайкан никога не е бил спортен автомобил колкото и да се опитват да ни манипулират!
Точно както и засега няма спортна Тесла, въпреки че вие доста спортни автомобили на техните си дисциплини. Защото 400 метра дисциплина не е измислена от Тесла за да блесне, а си е класическа спортна дисциплина за сравнение на ускорението на автомобилите.
Коментиран от #5
16:50 20.06.2022
5 Един
До коментар #4 от "Я се разбери със себе си":
Ти четеш ли какво написах??? 911 за сравнение на писта, а не Тайкан!!!Коментиран от #7
16:57 20.06.2022
6 кеф
17:27 20.06.2022
7 А ти четеш ли?
До коментар #5 от "Един":
"а тези решили да махат 45 кг от най-бързия си спортен електромобил, за да му подобряват характеристиките."Кажи нещо за това недоразумение за което те питам?
За 911 2 мнения няма, че е спортен автомобил, точно както две мнения няма, че Тесла не е спортен автомобил.
Зададох ти ясен и конкретен въпрос за недоразумението от статията. Смяташ ли че този карбон и тези 45 кг по-малко ще го направят по-спортен или по-бърз, при положение че остава два пъти по-маломощен и с 200 кг по-тежък от стандартен семеен седан Тесла модел S plaid?
Коментиран от #8
17:54 20.06.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.