Hyundai планира да се бори с Dacia на пазара за електромобили в Европа след като обяви, че разработва евтин модел, предназначен специално за Стария континент. Колата с неясно към момента име ще струва около 20 хиляди евро и ще се бори с представената вече Dacia Spring, както и триото от електрически модели на Volkswagen, Skoda и Cupra.
Шефът на Hyundai Motor Европа потвърди новината пред Automotive News Europe, но не разкри особено детайли за новия модел. Той сподели, че разработването на малък автомобил, особено с електрическо задвижване е предизвикателство. Печалбата от малък електрически модел също е трудна и именно за това от Ioniq разработват с предимство по-големите модели.
До края на това десетилетие ще видим поне 11 електрически модела, споделят от Hyundai. През първата половина на тази година продажбите на електрически коли заемат 16% от всички продадени от Hyundai автомобили в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ти да видиш!
А само преди три-четири години, продажбите на електромобили бяха под един процент, а автомобилните компании си правиха смели прогнози, че през 2025 година 10% от продажбите им ще са електромобили, а тукашните анти електрици им се подиграваха, че няма да има кой да купува тези боклуци.
А дали ще се сбъднат прогнозите на автомобилните компании че през 2030 година, 50% от продажбите ще са на електромобили? Очаквам порой от минуси и как ме обявяват за луд, че това било невъзможно, защото... поредните опорни точки ! Дежавю!
Коментиран от #3, #6, #15
18:49 19.07.2022
2 Пилот на Ферари
19:09 19.07.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Може
Коментиран от #8
19:51 19.07.2022
5 Факт
20:53 19.07.2022
6 СЗО
До коментар #1 от "Ти да видиш!":
Ами ще се сбъднат-малко пропаганда, малко забрани.....тоягата и моркова. Нали се сещаш , че като ти забранят двг в Европа през 2035, процента на тролеите ще се увеличи...няма как.21:06 19.07.2022
7 Язък
22:22 19.07.2022
8 Пак помисли
До коментар #4 от "Може":
Ток от 1€/квч е най-краткия път за преминаване към почти 100% ВЕИ.22:37 19.07.2022
9 Алексей
Коментиран от #17, #18
07:56 20.07.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 ПрезидентЕкзит
08:43 20.07.2022
13 Иванчо Сериозния
Знаеш ли кога ще дам 40 бона за корейска кола, точно никога.
Виж ако изкарат нова векта, веднага я взимам за тия пари и кредит ще тегля.
ОПЦ 1.8 мотор и веднага му слагам газ.
10:00 20.07.2022
14 гост
10:11 20.07.2022
15 Баща ти
До коментар #1 от "Ти да видиш!":
Пак ли си дишал лепило бе джендър?Коментиран от #16
11:51 20.07.2022
16 Защо тази злоба?
До коментар #15 от "Баща ти":
Не ти харесват фактите ли? Ами фактите са си факти и не можеш да ги промениш, защото са минало, независимо дали ти харесват или не.Към момента продажбите на електромобили задминават прогнозите за 2025 година. Факт. Преглътни го!
12:14 20.07.2022
17 Дрън-дрън
До коментар #9 от "Алексей":
Ще ми обясниш ли какъв е смисъла от смяна на батериите? Една такава сграда за смяна на батериите заема около 8 паркоместа на които не можеш да паркираш и струва колкото 20 бързи зарядни станции, без да броим цената на батериите в нея които трябва да поддържа налични и заредени.Ако за тези пари бъдат изградени 20 зарядни колонки, които зареждат 400 километра за 20 минути, то тази зарядна станция ще е с капацитет 60 автомобила на час.
Ако смяната на батерията е само 5 минути, капацитета ще е 12 автомобила на час. Е какъв е смисъла?
12:22 20.07.2022
18 Това
До коментар #9 от "Алексей":
е стара концепция когато акумулаторът се зареждаше по няколко часа. Каква е гаранцията, че батерията която ти слагат е качествена и заредена колкото си платил. Визирам най-вече ситуацията у нас. Или ще им оставиш полузаредена батерия или ще те репатрират до мястото за смяна. Още едно неудобство - различните класове коли имат различни по големина батерии.13:46 20.07.2022