Last news in Fakti

19 Юли, 2022 18:30 6 734 18

Hyundai разработва електрически автомобил с цена от 20 хиляди евро

  • hyundai-
  • европа-
  • електрически автомобил-
  • dacia spring-
  • ioniq

Евтиният модел ще бъде продаван в Европа

Hyundai разработва електрически автомобил с цена от 20 хиляди евро - 1

Hyundai планира да се бори с Dacia на пазара за електромобили в Европа след като обяви, че разработва евтин модел, предназначен специално за Стария континент. Колата с неясно към момента име ще струва около 20 хиляди евро и ще се бори с представената вече Dacia Spring, както и триото от електрически модели на Volkswagen, Skoda и Cupra.

Hyundai разработва електрически автомобил с цена от 20 хиляди евро

Шефът на Hyundai Motor Европа потвърди новината пред Automotive News Europe, но не разкри особено детайли за новия модел. Той сподели, че разработването на малък автомобил, особено с електрическо задвижване е предизвикателство. Печалбата от малък електрически модел също е трудна и именно за това от Ioniq разработват с предимство по-големите модели.

Hyundai разработва електрически автомобил с цена от 20 хиляди евро

До края на това десетилетие ще видим поне 11 електрически модела, споделят от Hyundai. През първата половина на тази година продажбите на електрически коли заемат 16% от всички продадени от Hyundai автомобили в Европа.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ти да видиш!

    15 6 Отговор
    "През първата половина на тази година продажбите на електрически коли заемат 16% от всички продадени от Hyundai автомобили в Европа."


    А само преди три-четири години, продажбите на електромобили бяха под един процент, а автомобилните компании си правиха смели прогнози, че през 2025 година 10% от продажбите им ще са електромобили, а тукашните анти електрици им се подиграваха, че няма да има кой да купува тези боклуци.

    А дали ще се сбъднат прогнозите на автомобилните компании че през 2030 година, 50% от продажбите ще са на електромобили? Очаквам порой от минуси и как ме обявяват за луд, че това било невъзможно, защото... поредните опорни точки ! Дежавю!

    Коментиран от #3, #6, #15

  • 2 Пилот на Ферари

    14 7 Отговор
    Бе какво са едни 20хил € ? Направо евтения .
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Може

    11 3 Отговор
    Би било възможно и 100% да са стига да има ток и да не е 1€ на кв...от 2023г.

    Коментиран от #8

  • 5 Факт

    11 4 Отговор
    За Европа евтино, че трябват пари за дръвца.
  • 6 СЗО

    6 7 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Ами ще се сбъднат-малко пропаганда, малко забрани.....тоягата и моркова. Нали се сещаш , че като ти забранят двг в Европа през 2035, процента на тролеите ще се увеличи...няма как.
  • 7 Язък

    2 1 Отговор
    Айде и тес надминаха Мъска и ракети спре да истрелва иска да са размножаваме кат зайци
  • 8 Пак помисли

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "Може":

    Ток от 1€/квч е най-краткия път за преминаване към почти 100% ВЕИ.
  • 9 Алексей

    12 2 Отговор
    Тези, от снимките, са с цена над 60 000 евра. Електромобила ще има бъдеще, когато батерията е универсална и не е свързана с каросерията. Спираш, сменяш празната за пълна и продължаваш, а не да спираш чакаш ред за зарядна станция, чакаш да зарежда= и си загубил поне час и половина, на всеки 400 км.

    Коментиран от #17, #18

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 ПрезидентЕкзит

    6 0 Отговор
    Аз пък ще си чакам нашите си електрички от Ловеч, дето ги обеща баче Кики. Малко остана, нали ги обеща за средата на 2023 г.. Нищо, че ще са малко по-скъпи от някъв си та Хюндай....
  • 13 Иванчо Сериозния

    5 9 Отговор
    20 хиляди евро тия не познават парите.
    Знаеш ли кога ще дам 40 бона за корейска кола, точно никога.
    Виж ако изкарат нова векта, веднага я взимам за тия пари и кредит ще тегля.
    ОПЦ 1.8 мотор и веднага му слагам газ.
  • 14 гост

    3 7 Отговор
    Пазарът доказва, че не е важно да е евтина колата, а да има стойност и качества, дори и да е на малко по-висока цена. За 20х.евро според мен нищо читаво не може да се вземе като нова кола, Дачия Спринг е добра само за разнос на пици, а никой пицар не би дал 40х.лева за кола, като може да ползва някоя за 1000лв за същото нещо. Смисъл нулев. Дачия е ужасна, използвайки методите на допотопните производители на автомобили като ГМ, ФВ, правят нещо мудно, бавно, простовато и грозно, лепят му един зелен стикер и се бият в гърдите, че са иноватори. Тесла го показа как се прави.
  • 15 Баща ти

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Пак ли си дишал лепило бе джендър?

    Коментиран от #16

  • 16 Защо тази злоба?

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "Баща ти":

    Не ти харесват фактите ли? Ами фактите са си факти и не можеш да ги промениш, защото са минало, независимо дали ти харесват или не.

    Към момента продажбите на електромобили задминават прогнозите за 2025 година. Факт. Преглътни го!
  • 17 Дрън-дрън

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "Алексей":

    Ще ми обясниш ли какъв е смисъла от смяна на батериите? Една такава сграда за смяна на батериите заема около 8 паркоместа на които не можеш да паркираш и струва колкото 20 бързи зарядни станции, без да броим цената на батериите в нея които трябва да поддържа налични и заредени.

    Ако за тези пари бъдат изградени 20 зарядни колонки, които зареждат 400 километра за 20 минути, то тази зарядна станция ще е с капацитет 60 автомобила на час.

    Ако смяната на батерията е само 5 минути, капацитета ще е 12 автомобила на час. Е какъв е смисъла?
  • 18 Това

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Алексей":

    е стара концепция когато акумулаторът се зареждаше по няколко часа. Каква е гаранцията, че батерията която ти слагат е качествена и заредена колкото си платил. Визирам най-вече ситуацията у нас. Или ще им оставиш полузаредена батерия или ще те репатрират до мястото за смяна. Още едно неудобство - различните класове коли имат различни по големина батерии.