19 371146

Срещу 110 евро на месец може да карате електромобил

  • opel-
  • corsa-e-
  • mokka-e-
  • e-208-
  • stellantis

Stellantis предлага нова програма за наем на коли на ток

Срещу 110 евро на месец може да карате електромобил - 1

Stellantis даде началото на нова програма носеща името Electric As You Go, която дава възможност на всеки правоспособен водач да наеме електрически автомобил срещу такса от 110 евро на месец. Към момента в програмата участват три автомобила от портфолиото на компанията – Peugeot e208 и Opel Corsa-e, които на практика са еднакви, както и кросоувърът Mokka-e.

Срещу 110 евро на месец може да карате електромобил

В допълнение всеки желаещ да шофира електрическите превозни средства трябва да се съгласи да ги шофира за поне 500 километра месечно, както и да плаща по около 7 евро цента на километър за тях. Към момента програмата е налична във Франция, но съвсем скоро ще бъде представена и в други европейски страни.

Срещу 110 евро на месец може да карате електромобил

Целта на програмата е по-бързото адаптиране на гражданите към електрическите автомобили, както и изпробването им от хора, които смятат, че електрическите коли са скъпи са покупка.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 58 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МалкоЛогика

    51 23 Отговор
    И така докато стане режим на тока навсякъде из ЕС и самото електричество поскъпне тройно. Идват още по-интересни времена...
  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    49 8 Отговор
    Добро утро , дами и господа ‼️
    Викат му рент-а-кар ‼️
    В случая с ел.к-и ❗
    Отдавна бях писал , че с увеличаване цените на новите коли все повече ще се разраства този бизнес ‼️
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    19 4 Отговор

    До коментар #3 от "Хасковски каунь":

    Браво ! 1 ЕВРО = 1 ЕВРОЦЕНТ 🥸🥸🥸

  • 5 оня с коня

    33 22 Отговор
    От статията се разбира че 110 евро е САМО ТАКСАТА.Отделно 500км х 7 евроцента = 35 евро,т.е. Целия масраф става 145 евро.Тук обаче не влиза ЗАРЕЖДАНЕТО,което си е за сметка на водача.И възниква съвсем немаловажния въпрос:КАК да се поява сред хората с тая Непрестижна Сапунерка?!

    Коментиран от #9, #66

  • 6 Яката измама

    36 10 Отговор
    Първо я наемаш за 110 евро, после си задължен да караш поне 500 километра месечно и си плащаш тези 500 километра, освен като ток зареден от теб, но и на тях по 7 евроцента. Излиза, че даваш минимум 145 евро на тях, а с зареждането си се оправяй. Е то за подобни пари сигурно можеш да я вземеш на кредит и след 6 години да си я изплатил.

    Коментиран от #11

  • 7 Ако имаше поне малко акъл

    17 4 Отговор

    До коментар #3 от "Хасковски каунь":

    След прочитането на статията щеше да знаеш, че 7 евро са за 100 километра пробег. Тоест за минималните 500 километра, трябва да получиш поне 145 евро на месец, което са 290 лв.

    Ти по колко даваш само за гориво на месец?

    Коментиран от #107

  • 8 Гледай хубу

    19 3 Отговор

    До коментар #3 от "Хасковски каунь":

    По 7 Евро ЦЕНТА на км не по 7 Евро. Разликата е бая голяма, но и те не са прости и няма да върнат такъв клиент като теб.
  • 9 Форко

    36 19 Отговор

    До коментар #5 от "оня с коня":

    Непрестижна е само за коне с капаци. Няма по-хубаво от електрическата кола, по-бързо, по-тихо, не дишаш отзад на гошо изтърбушения дпф, който трака на разпад и като дадеш газ колата ускорява уникално. А 500 км се минават с 10 лв. Толкова ти отварях очите, стига толко.

    Коментиран от #13, #18

  • 10 чичо Пешо

    38 17 Отговор
    В момента "Срещу 110 евро на месец" (всички р-ди, такси и гориво вкл.) карам хубав, надежден, стар ДВГ (бензин+газ), когато си искам и където си искам, без никой да ме задължава да изминавам "поне 500 километра месечно, както и да плащам по около 7 евро цента на километър за тях", без да се пристеснявам за зарядни, пък дали ще са свободни и колко % ще заредя за 6-те часа, които ще прекарам, висейки там, както и без да се налага да съм (цитирам други автори) "кондиционирал" батерията преди това, работят ми и радиото, и климатика и не се налага да търпя дизайн тип "мекица" заради аеродинамиката. За чий ми е тогава "по-бързото адаптиране" на Стелантис? А-а, да, сетих - защото искат скоро да ми вземат ДВГ - насила и "законно". :-(

    Коментиран от #14, #15

  • 11 Голямата измама

    23 5 Отговор

    До коментар #6 от "Яката измама":

    Средния пробег в Европа е 13 хиляди километра годишно.

    Това са 1320 евро за месечни такси и 910 евро за изминати километри, общо 2230 евро или 4400 лв.

    Ако караш бензинов или дизелов автомобил ще дадеш 2400 лв само за гориво и за около 2000 лева годишно караш чисто нов автомобил. Само загубата на стойност, ако си го купиш ще е повече.

    Извинявай ама като купиш
  • 12 Тити

    11 6 Отговор
    Лично мене ме устройва такава оферта давам повече за бензин от колкото тяхната оферта дано и при настанени.
  • 13 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    27 8 Отговор

    До коментар #9 от "Форко":

    😀😀😀
    " ... , не дишаш отзад на гошо изтърбушения дпф, ..."
    И как точно става ! Караш зад Гошо с изтърбушения дпф и твоята ел.к-а пречиства въздуха ли ‼️
  • 14 Ти не разбра ли?

    20 12 Отговор

    До коментар #10 от "чичо Пешо":

    Това е за хора които искат да карат чисто нов автомобил, а не за тебе. Не знам къде се буташ като искаш по желание да караш 20-годишен автомобил.


    Пък и електромобилите са рентабилни само за хора които карат по няколко пъти по 500 км на месец.

    Коментиран от #16


  • 15 чичо Иван

    20 20 Отговор

    До коментар #10 от "чичо Пешо":

    Карам 13 годишна Опел Инсигния и сега ще ти кажа сметките - за гориво месечно 350 лв. за обслужване средно на месец по 200 лв , сложи и данъци и застраховки и синя / зелена зона и гтп и сме вече на 600 лв на месец минимум.

    Другия месец се изнасям на къща, бода си една зарядна станция за 10к евро и почвам да карам електричка за 350-400 лв на месец за същия пробег. Пък на всичкото отгоре и нова.

    Бедните хора плащат, богатите смятат.

    Коментиран от #115

  • 16 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    22 6 Отговор

    До коментар #14 от "Ти не разбра ли?":

    Не той , ти пак не си разбрал ‼️
    Къде прочете "ЧИСТО НОВ АВТОМОБИЛ" ❓
    Ще наемеш автомобил , може да е на две години и на 100 000 км ‼️‼️‼️

    Коментиран от #17, #25

  • 17 Моя грешка

    10 4 Отговор

    До коментар #16 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Помислих, че става въпрос за лизинг. Пък и ако искаш, можеш да договориш не месечен, а годишен договор с наемодателя и по този повод да поискаш чисто нов автомобил.
  • 18 оня с коня

    11 20 Отговор

    До коментар #9 от "Форко":

    Е как няма по-бърза кола от Електричката,като ПРИНЦИПНО са Скопени на 180-200км/ макс скорост,докато БМВ-то ми ДИЗЕЛ прати Стрелката на 239км/ч ПО ДЖИПИЕС?А щеше ли да стигне тая Фабрична скорост,ако пушеше и тракаше?Не знам как си ги сметнал тия 10лв за 500км пробег,но вероятно си правиш някакви тънки сметки да зареждаш на Нощен ток за по-евтино в Гаража.Е да,ама който има Гараж,ще има и СОБСТВЕНА КОЛА,а тия Сапунерки са за Лумпени на които Животът им минава на Колела заради едно парче Хляб!Между другото Хаберлия ли си колко струва едно Зареждане на Ел.Кола от Зарядна станция?

    Коментиран от #19

  • 19 Хаберлия

    12 4 Отговор

    До коментар #18 от "оня с коня":

    А ти хаберлия ли си колко струва наема на гараж с ток на месец, ако нямаш собствен?


    Хаберлия ли си, колко ще ти струва бензинов или дизелов автомобил под наем за месец плюс горивото за средно 1000 км месечно?

    Коментиран от #20

  • 20 оня с коня

    8 9 Отговор

    До коментар #19 от "Хаберлия":

    Не,защото не ме интересува. А е така защото имам И собствен автомобил,И Гараж.

    Коментиран от #21

  • 21 Ами като не знаеш

    12 6 Отговор

    До коментар #20 от "оня с коня":

    Не се излагай да коментираш теми които не разбираш!
  • 22 Гост

    5 7 Отговор
    Ще те оставя сам да сметнеш многониковото,колко газ мога да купя за 145 евро и колко километра мога да карам с това гориво.Сметни и тока за поне 500 км пробег на електричката.

    Коментиран от #24, #27

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 А ти като си голям сметач

    5 7 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Нужно ли е да ти обяснявам, като няма да разбереш?

    Кога смяташ да ми отговориш Тесла на печалба или на загуба ще е за второто тримесечие, след като фабриката в Шанхай не е работила, а фабриките в Берлин и Тексас работят с милиардни загуби, като самият Илон Мъск ми го бил казал в статия във факти, а пък аз не съм го разбрал?

    На загуба ли ще е Tesla за второто тримесечие? Да или не?

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Турбо

    7 4 Отговор
    Това е само наем на автомобил.За същата вноска,можеш да си вземеш автомобил на лизинг.След 5 години си е твой.

    Коментиран от #30

  • 27 Знам че не можеш да смяташ, ама...

    4 7 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Ето ти разхода за 420 километра София Слънчев бряг с шофиране по магистралата със скорост 130 км в час. Изразходени 68 киловатчаса или 162 ватчаса на километър. За 1000 километра за месеца, 162 киловатчаса - в най-лошия случай 150 лв на бързи зарядни, но в общия случай 23 лв за ток на нощна тарифа, защото се падат по 30 километра на ден.

    А това са сметките за доста по-голям и мощен електромобил от тези в статията, който е каран и по магистрала, където разхода е най-висок.

    Като сложиш още 220 лв наем и 150 лв за километрите, се получава 400-450 лева разходи за автомобила на месец.

    Хайде кажи колко ще ти струва само наема на автомобила за месец от rent-a-car? Има ли въобще автомобили под наем на газ, за да ме питаш колко струва зареждането?

    Ако въобще намериш такъв автомобил, към наемът добави поне 140 лв за газ на месец или поне 220 за друго гориво.

    Колко излиза на месец?

    Сметни си застраховките, данъците и винетката на личният ти автомобил на месец? Всичките тези разходи са ти включени в таксата от 220 лв.

    Коментиран от #29

  • 28 Турбо

    6 2 Отговор
    Оцениха ми стария автомобил за 10 800 лв и приеха парите за първоначална вноска.Остатъка 60 месеца по 340 лева.

    Коментиран от #32

  • 29 Гост

    7 4 Отговор

    До коментар #27 от "Знам че не можеш да смяташ, ама...":

    Аз пари за наем нямам.Карам те да сметнеш колко газ мога да купя с 450 лв и за колко километра ще ми стигнат?

    Коментиран от #34

  • 30 Ти сериозен ли си

    4 5 Отговор

    До коментар #26 от "Турбо":

    Колко ти е лизингът на месец за баничарката?

    При средно 3000 км които минаваш на месец, имаш поне 500 лв за гориво, дори при 4,5 литра на 100 среден разход, който няма нищо общо с истината при положение че редовно качваш Шипка с 15 на сто разход и караш по магистралата с максималната позволена скорост.

    Ако някой ходи на работа с този автомобил под наем и минава по стотина километра на ден, за да мине и той 3000км за да имаме база за сравнение, при 7 евроцента за километър ще дава 210 евро за километрите и 110€ наем.

    Общо 625 лв. Като добавим и тока отиват на 700.

    Да не твърдиш, че лизингът ти струва 200 лв на месец без първоначална вноска?


    Я си сметни само данъкът, винетката, гражданската отговорност, прегледа и каското плюс обслужването и гумите колко ти струват на месец и дали се събираш в 200 лв още преди да си стигнал до лизинга?

    Коментиран от #36

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Я погледни дали корабче ми плува в окото

    5 3 Отговор

    До коментар #28 от "Турбо":

    10 800 + 60х340= 31 200лв

    Пак те питам сериозен ли си? Поглеждал ли си цените скоро? Не ми говори за минало бешело време.

    Колко ще ти е в момента лизинга?

    Коментиран от #35

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 То така било лесно

    1 4 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    И аз нямам пари за Тесла, ама те карам да сметнеш колко ще ми струва тока на нощна тарифа да си минавам 10-те хиляди километра годишно?


    По-малко са от 145€ с които не можеш да си купиш газ.

    Виждаш ли колко е абсурдно твърдението ти?


    Хайде другия път измисли малко по реалистично сравнение.

    Говорим за хора, които искат да наемат автомобил или да си го купят на лизинг и сравняват с предложението в статията.

    Коментиран от #38

  • 35 Турбо

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "Я погледни дали корабче ми плува в окото":

    Това е лизинга на Партнера,който вече съм изплатил.Лизинга на Рифтъра ще ми излезе около 583 лв на месец.

    Коментиран от #40

  • 36 Турбо

    5 1 Отговор

    До коментар #30 от "Ти сериозен ли си":

    Личи си,че не познаваш лизинга.Без значение дали лизинга е финансов или оперативен , застраховката,разходите и данъците са за сметка на ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ.
    Разликата е само,че при оперативен лизинг (наем) на автомобил вноските са по малки.

    Коментиран от #39

  • 37 Турбо

    6 2 Отговор
    Аз карам по 35 000 км за година.
    35 000 х0,07=2450 евро годишно
    2450 : 12 =204 евро месечно
    110+204=334 евро
    При мен ще бъде 584 лева.Кое е повече?
    Да не говорим,че автокаското е процент от стойността на автомобила.При електромобилите цената е двойна.
  • 38 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "То така било лесно":

    Отговорът е над 4500 км.
  • 39 Личи си че не си наемал втомобил

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "Турбо":

    Застраховката ти е включена в наема, остава да си платиш горивото и имаш ограничение в пробега над което плащаш на километър.

    Коментиран от #41, #48

  • 40 А това е наем днес, не преди 7 години

    1 3 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    Колко ще ти струва лизинга днес за нов partner?

    Коментиран от #42

  • 41 Турбо

    6 1 Отговор

    До коментар #39 от "Личи си че не си наемал втомобил":

    Цената на електрическите Опел Корса и Пежо 208 заповат от 70 х.лв.Каското е 2800 лв ,4% от 70 х.лв.
    2800 :12 =233 лв на месец хахахаха повече от наема.
  • 42 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #40 от "А това е наем днес, не преди 7 години":

    Прочети коментари 28 и 35.

    Коментиран от #43, #50

  • 43 Прочетох

    2 3 Отговор

    До коментар #42 от "Турбо":

    И затова казах че това са условията които са ти дали и цената на partner преди 7 години през 2015-та когато си го взел. Колко е в момента цената на партнера? Смяташ ли, че лизинга ще е отново 340 лв на месец?

    Коментиран от #47

  • 44 Явертъ

    0 2 Отговор
    50 еуро има у германию има от 2 години насам ;) айде и ния един ден
  • 45 И за да спреш да умуваш

    2 3 Отговор
    Цитирана от сайта на топ рент а кар, за да не те тормозя на английски защото знам, че не го знаеш, но повярвай ми условията са същите и в Германия, където съм наемал автомобил.
    Какво е включено в цената на наема
    Наем на автомобил
    Застраховка „Гражданска отговорност“
    Стандартно покритие CDW + TP
    Пътна такса - винетка за територията на Република България
    Неограничен пробег
    Летищна такса
    Зимни гуми (от 1 ноември до 31 март)
    Заместващ автомобил при технически проблем с наетия автомобил, който се дължи на нормална амортизация или фабричен дефект
    Безплатна отмяна на резервацията (до 72 часа преди наема)
    ДДС 20%
    Такси за плащане с карти Visa и Mastercard
    Период на наемане
    Минимален наемен период 24 часа. При запитване за период по-кратък от 24 часа, наемът ще се калкулира като за пълни 24 часа. При закъснение за връщане на автомобила след изтичане на договора за наем клиентът се таксува както следва: до 1 час – половин наемен ден; от 1 до 4 часа – един наемен ден; от 4 до 24 часа – два наемни дни, над 24 часа – всеки следващ ден в двоен размер.

    Гориво
    Автомобилът се предоставя с пълен резервоар и по условия на договора трябва да бъде върнат с пълен резервоар. При връщане на автомобила с непълен резервоар, клиентът заплаща такса "Липсващото гориво" на цена 1,80 €/л. и административна такса в размер на 15 €, освен в случаите, когато е заплатил такса „Prepaid fuel”.
    Електромобилите се предоставят със заряд от 80% до 90%. При връщане на електромоб

    Коментиран от #49

  • 46 3-фазния

    2 5 Отговор
    Мрън-мрън! Па сте се размрънкали тука. Казах ви, че тея коли не са за стотинкаджии и мрънкачи.
    Приравнено към БГ заплатата, караш нова кола за 69 кинта месечно. A 208-цата ПРЪСКА!

  • 47 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "Прочетох":

    Сега ще бъде 583 лв,пише го в коментар 35.
  • 48 Турбо

    4 1 Отговор

    До коментар #39 от "Личи си че не си наемал втомобил":

    Май ти не си ползвал автомобил под наем.Виж в сайта на Пежо,наемът на Пежо 208 е 40 евро на ДЕН.
  • 49 Турбо

    4 1 Отговор

    До коментар #45 от "И за да спреш да умуваш":

    Нещо не виждам цени хахахаха това са условията за краткосрочен наем.В статията Стелантис ти предлагат оперативен лизинг.Галин Ганев пак е превеждал с Google translate и наем,оперативен лизинг са се загубили в превода.
  • 50 Освен това

    2 4 Отговор

    До коментар #42 от "Турбо":

    За твоя лизинг стартираш с 11 000 лв първоначална вноска. Тук стартираш със 110 евро. Не мислиш ли, че има "малка" разлика в условията?

    И въпреки това плащаш повече на месец!



    Аз карам по 35 000 км за година.
    35 000 х0,07=2450 евро годишно
    2450 : 12 =204 евро месечно
    110+204=334 евро
    При мен ще бъде 584 лева.Кое е повече?


    580лв ти е горивото на месец. Хайде сега добави и лизинга, застраховките, гражданската отговорност, гумите, маслото, филтрите и ремъците, и отидоха към 1000 лв на месец.

    Честито пестене!

    Коментиран от #51, #54

  • 51 Турбо

    4 2 Отговор

    До коментар #50 от "Освен това":

    Това не е първоначална вноска,а стойността на старата кола.
    Каско 1000 лв, данък 40 лв, винетка 97 лв,ГО 250 , преглед 40 лв, обслужване 300лв на 30 х. км.
    Общо разходи 1727:12=143 лв месечно.

    Коментиран от #53

  • 52 Турбо

    4 1 Отговор
    В края на периода на лизинга придобиваш автомобил на 5 години.При оперативен лизинг автомобила се връща.Честито.

    Коментиран от #55

  • 53 Опс извинявай, корабче в окото?

    1 4 Отговор

    До коментар #51 от "Турбо":

    "580лв ти е горивото на месец. Хайде сега добави и лизинга, застраховките, гражданската отговорност, гумите, маслото, филтрите и ремъците, и отидоха към 1000 лв на месец."

    Искаш да кажеш че за последните седем години за всичките тези неща си дал само 12000 лв?

    Не си сменял ангренажен ремък и гуми? Накладки? Никакви ремонти за 300 хиляди километра? Никакви други консумативи? Ама ти сериозно ли? Хайде и ние да караме автомобили а? При това го караш постоянно със 700 килограма претоварен през Шипка и караш с максималната позволена от закона скорост по магистралата и не си пипал нищо по окачването и не се сменял накладки? И всичко това с 4,5 литра на 100 разход.

    Ти наистина си мислиш че говориш с деца от първи клас!

    Коментиран от #56

  • 54 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #50 от "Освен това":

    Намерих няколко сайта,предлагащи оперативен лизинг,с цени между 300 и 400 евро на месец с включени всички разходи.Тези от Пежо трябва да са луди,вместо да ти вземат по 40 евро/ден да ти искат само по 110 евро/месец.

    Коментиран от #57

  • 55 Пак бъркаш

    1 3 Отговор

    До коментар #52 от "Турбо":

    Не става въпрос за оперативен лизинг, а за дългосрочен наем. Вероятно също има някакъв депозит в началото, но това са ти само блокирани средства, които в края на наема ти се връщат. Можеш да наемеш този автомобил за два-три месеца, докато си на командировка във Франция. Можеш ли да вземеш оперативен лизинг за три месеца и да ти струва 145 евро на месец?
  • 56 Турбо

    5 2 Отговор

    До коментар #53 от "Опс извинявай, корабче в окото?":

    Да виждаш в статията Стелантис да ти предлагат безплатен ток?
    Ангренажен ремък смених на 180 х.км - 500 лв.
    Пак си много далече.

    Коментиран от #58, #60

  • 57 Ами свиквай

    1 3 Отговор

    До коментар #54 от "Турбо":

    Това е новото настояще. Електромобилите почти нямат обслужване и вероятността да ги прецакаш, като онази американка, която карала стотина километра на първа колата под наем, клони към нула.

    Освен това, наемът не ти е 110, а минимум 145€, като това е дори без да минеш километър. Оттам нататък както виждаш при твоето шофиране, когато клиентът ще се възползва от предимствата на електромобилите, наемът става както сам си сметнал:


    Аз карам по 35 000 км за година.
    35 000 х0,07=2450 евро годишно
    2450 : 12 =204 евро месечно
    110+204=334 евро
    При мен ще бъде 584 лева.Кое е повече?


    Сега остана да сметнеш колко са ти твоите разходи на месец при лизинг на нов partner взет на лизинг утре?
  • 58 Другото?

    1 4 Отговор

    До коментар #56 от "Турбо":

    Гуми, окачване, накладки? При постоянно претоварен автомобил по Шипка смяна на турбо за 300 хиляди километра?

    Коментиран от #68

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Нали ти сметнах тока?

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "Турбо":

    Ако искаш за годината? 35000 км са под 100 километра на ден, за които трябват 16,2 киловатчаса, в които дори с 3,7 киловата от обикновен контакт се зареждат за 5 часа на нощна.

    Сложи ги 18 киловатчаса със загубите, са ти 6300 киловатчаса на година. Това са ти 900 лв на година. 75 лв на месец.

    334€ са ти още 650 лв, общо 725 лв на месец тотал!

    Коментиран от #61

  • 61 Турбо

    5 1 Отговор

    До коментар #60 от "Нали ти сметнах тока?":

    Ще ти препоръчам тогава да си поръчаш две,за теб и жена ти,щом са изгодни хахахаха няма да го направиш,нали?Както няма да си купиш никога Тесла.Само плямпаш.

    Коментиран от #63, #65

  • 62 Валодя

    2 5 Отговор
    А пък у нас, в расия, дават безплатно танк, с гориво на корем, на всеки над 18 г. Европейците пак ни дишат прахта.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Явно няма да кажеш!

    4 2 Отговор
    Само 1 ремък си сменил и нищо друго за 300 хил км. и си с оригинални гуми, накладки, съединител и окачване. Много корабчета взеха да ми плуват в окото, цяла флотилия, ама да приемем, че съм толкова наивен, да ти повярвам!

    Дотук си споменал 580лв за лизинга и 150лв за други разходи, което вече стана 730лв/месец - твърди разходи, дори по време на локдаун без да минеш километър.

    Към тях трябва да добавиш и поне 500лв за гориво, дори и гумите и накладките да изкарват по 300 хил.км без нужда от смяна въпреки, че редовно минаваш Шипка с общо тегло 2 тона и въпреки това да имаш разход малко под този по каталог! Пак корабче, ама аз пак съм наивен, кълва на бастун и ти вярвам!

    Дори при толкова опорки, вече имаш 1234лв разходи на месец, спрямо 720 за наема на доста по-скъп автомобил.

    За 6 години ще дадеш 37 хиляди лева повече за лизинг и разходи, отколкото за под наем и разходи и при това ще си оставил старата баничарка като първоначална вноска.

    Дали си на далавера, че ти остава автомобила? Дали някой ще ти даде 37 000 за него, за да останеш поне на нула или мислиш, че ще го продадеш на печалба?
  • 65 Разбира се, че няма да взема

    0 3 Отговор

    До коментар #61 от "Турбо":

    При тези "лихви" в банката е безумно да имам пари "на влог" и да си взема автомобил под наем или на лизинг.

    Това е за някой който току-що е започнал работа и трябва да пътува няколко месеца по 100-200 км на ден и няма автомобил или пък не иска да купува втори автомобил за няколко месеца, за да остави семейния автомобил на жена си и още хиляди сценария, поради които хората взимат автомобили под наем или на лизинг.

    Под наем съм взимал автомобил само в Германия, защото ми е по-бързо и евтино да отида със самолета, а в Германия да си наема автомобил за няколко дни, вместо да смятам колко километра мога да мина с един резервоар без да спирам до тоалетна, за да се водя по вашите опорки.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Турбо

    2 1 Отговор

    До коментар #58 от "Другото?":

    Не можеш да смяташ.За 300 х.км по 0,07 евро ще платиш 21 х.евро,за 7 години по 110евро ще платиш 9240 евро.Общо 30 240 евро за седем години наем.Честито на печелившите.
    При лизинг за 70 х.лв след 5 години ще си изплатил автомобил,който може да продължиш да си караш.

    Коментиран от #71

  • 69 Турбо

    2 1 Отговор
    Колкото да ми раздуваш разходите,пак няма да ти се вържат опорките.Лизинг с минимално оскъпяване е по изгоден.Добави и остатъчната стойност на Партнера,която ще ми приспаднат от цената на Рифтъра.
  • 70 Турбо

    2 2 Отговор
    Колата ми пристигна на 14 км с нови летни гуми.Купих 4 зимни за 600 лв.Наложи се после да купя още 4 летни за 600 лв. 1200 лв за 7 г ми струва по 14 лв на месец.Накладките се сменят за стотина лева, биалетките накрайници тампони също са евтини.Съединител все още не съм сменял.
    Първия ми Партнер го продадох на мой приятел,турбото му още е оригиналното от завода при над 500 х.км пробег и 18 години експлоатация.
  • 71 Много добре си смятам

    1 3 Отговор

    До коментар #68 от "Турбо":

    "Колкото да ми раздуваш разходите,пак няма да ти се вържат опорките."

    Нищо не съм раздул а съм свил до степен да не се сменя сменял гуми и накладки 300000км и пак не ти излизат опорките.

    За седем години по 35 хиляди километра ще дадеш 44000 лв само за гориво, добави и 70 за лизингът.

    Коментиран от #73, #74

  • 72 Гост

    3 2 Отговор
    7 цента на километър при поне 500 км на месец са 35 евра месечно + 110 евро такса са 145 евро или по 283 ля на месец. Аз сега плащам по 180 лв на месец да си карам моята кола. И после електричките били изгодни.
  • 73 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #71 от "Много добре си смятам":

    Турбо, след като си плати лизинга, ще си има негова кола. А ти, след всичките ти платени такси за електричка под наем, пак няма да имаш кола.

    Коментиран от #77

  • 74 Турбо

    2 2 Отговор

    До коментар #71 от "Много добре си смятам":

    За 220 х км ще дам около 33 х.лв за гориво и 45 х.лв за нов Рифтър.Общо 78 х.лв и ще притежавам кола.
    А ти ще плащаш само наем от 220 х.км х0,07=15 400 евро,84 месеца х110=9240 евро.Общо 24 640 евро,без да придобиеш автомобила.
    Чети с разбиране.Пробегът ми е 220 000 км,цената на нов Рифтър е 45 000 лв.

    Коментиран от #101

  • 75 Турбо

    3 2 Отговор
    Партнера го взех 2015 година,2020 го изплатих.Вече си е мой и две години го карам без вноски.Мисля след 2025 да го сменя с нов Рифтър.Това е схемата и си караш нова кола.Ти си плащай наем докато си жив.

    Коментиран от #86

  • 76 Турбо

    5 2 Отговор
    Мълчиш нещо за загубата на Тесла от биткойн 440 млн.Мълчиш за 10,5 млн присъдени на пострадал в катастрофа с Тесла.

    Коментиран от #79, #80, #93

  • 77 Онзи

    1 4 Отговор

    До коментар #73 от "Гост":

    Пропускаш следния факт - колата под наем не иска гуми, и на никой не му пука някой дали я е ударил, нацапал, задрал или тотализирал. А също така и не чакаш да я обслужат. Може спокойно да си вземеш другаа веднага.

    Коментиран от #78, #81

  • 78 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #77 от "Онзи":

    Удари кола под наем и после ела ми кажи, дали никой не го интересува.
  • 79 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #76 от "Турбо":

    Той пред фактите винаги мълчи. Но пък скалъпените си глупости не спира да ги повтаря. Така с повтарянето на лъжи компенсира премълчаването на истината.

    Коментиран от #83

  • 80 А ти?

    0 6 Отговор

    До коментар #76 от "Турбо":

    Мълчиш за загубата на Тесла за второто тримесечие заради милиардите загуби в Тексас и Берлин и затворената фабрика в Шанхай. На печалба ли ще е или на загуба?
    Мълчиш цял месец и НЯМАШ МНЕНИЕ.

    Аз имам и съм го казал преди месец и още държа на него - въпреки милиардите загуби и нвестиции, Тесла ще е на милиарди печалба за тримесечието.

    Коментиран от #82

  • 81 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #77 от "Онзи":

    И по твоята логика, най-добре да живееш под наем. Не си купувай жилище. Ще оставиш на децата си договорите за наеми.

    Коментиран от #111

  • 82 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "А ти?":

    Печалби от квоти, от глобите на другите фирми, от дотации и субсидии, от отстъпки и безплатни услуги, плащани от хазната, от данъците на всички хора.

    Коментиран от #84

  • 83 Кога съм отрекъл?

    1 3 Отговор

    До коментар #79 от "Гост":

    Ти май освен статията не можа да разбереш и това което ти повторих десет пъти. Никога не съм отричал загубите и инвестициите на Тесла в милиарди. Само че въпреки тях, Тесла вече трета година е на печалба и с около 30% брутен марж на печалбата, което скоро няма да се промени.

    Хайде и с този Ник да те питам ти имаш ли мнение по въпроса Дали Тесла ще е на печалба или на загуба това тримесечие?

    Защо и ти мълчиш по този въпрос цял месец въпреки че за 78-ми път ти задавам въпроса?

    Той и турбо си мисли че е на печалба защото не плаща наем, ама като тегли чертата е 30 хиляди назад.

    При Тесла е точно обратното. Въпреки че губи или инвестира милиарди, като тегли чертата е на печалба, защото има много голям брутен марж на печалбата, който да поеме разходите и загубите.

    Пак те питам, Тесла на печалба или на загуба е за второто тримесечие за което говорите?

    Имаш ли мнение или само се подиграваш на чуждите мнения, които са верни?

    Коментиран от #87, #99

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Е така де!

    2 3 Отговор

    До коментар #75 от "Турбо":

    Последния автомобил го взех март месец 2020 година, и от март месец 2020 година си е мой, а няма да чакам 2025-а. Нямам пет години вноски няма и да имам.



    Откакто го взех цената му се вдигна с 10-15000 лв, но няма да го продам, а ще си го карам. Струва повече отколкото си купил партнера.

    Когато в говорим за наеми, както знаеш винаги гледам да съм от другата страна!

    Ама ти винаги не можеш да разбереш какво ти се говори. Ако при наемането на гараж за 100 лв, пестиш по 400 лв за зареждане, на загуба ли си по 1200 лв на година за наем на гараж?

    Коментиран от #88, #89, #91

  • 87 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #83 от "Кога съм отрекъл?":

    И мутрите са на печалба. Имат си далаверка, имат си депутатчета да им правят закончета, имат си кой да си затваря очите за сделките им и кой да ги оправдае, ако се наложи. Радваш ли се?
  • 88 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #86 от "Е така де!":

    Цената на старият му дизел се вдигнала с 15 000 лв хахахахахах. Особено след като дизелът стана 3,50 хахахахаха. Другите заляха нета с обяви да си продават луксозните возила, само твоята се качила с 15 бона хахахахахахаа

    Коментиран от #94

  • 89 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #86 от "Е така де!":

    Твоят гуру печели като БГ мутра - заобиколени закони и пари от въздух и реклама.
  • 90 Е така де!

    1 2 Отговор

    До коментар #85 от "Гост":

    За първото тримесечие Тесла имаше над 5 милиарда брутна печалба от които 300 милиона от нещата за които говориш, въпреки че през това време оборудваше и правеше тестово производство в заводите в Берлин и Тексас и плащаше заплати, като хвърляше милиарди в тях но нямаше и един долар приходи от тях.

    За второто тримесечие поне ще имат и приходи от продадените от тези две фабрики автомобили.

    Както виждаш, Тесла си печели милиарди и без субсидиите и помощите.

    Ама ти тези неща не ги виждаш говориш опорки от преди две-три години.

    Тесла ще спечели милиард милиард и нещо за цялата година от дейностите за които споменаваш, а мога да се обзаложа че само за това "губещо" второ тримесечие, печалбата ще е повече, въпреки че ти очакваш загуба!

    Коментиран от #92, #98

  • 91 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #86 от "Е така де!":

    Зареждането от контакта в гаража безплатно ли било? Ти да видиш!?
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #76 от "Турбо":

    Срещал ли си някога по-сбъркан човек, от нашият всезнайко?

    Коментиран от #97

  • 94 Стар стар колко да е стар

    0 4 Отговор

    До коментар #88 от "Гост":

    В момента е на пет години, а по време на паниката в кофи да го взех на половин цена, защото на човека му трябваше спешно кеш буквално на момента. Взех го с идеята да го продам почти веднага, но то виж какво стана. Цените вървят само нагоре дори на автомобилите втора ръка. Ще си го покарам няколко години без да изгубя и лев от обезценка. Ще го продам чак, когато цената му падне на цената на която съм го взел. Не че ако трябваше да избирам бих си избрал точно тежко и мощно дизелово SUV, ама такова ми натресе съдбата и не се оплаквам.
  • 95 А с кого ги сравняваш

    1 3 Отговор

    До коментар #92 от "Гост":

    Абсолютно всички автомобилни компании взимат абсолютно същите субсидии. Каква е разликата и защо само Тесла ти е черна?

    Ще кажеш ли дали ще е на печалба или загуба за второто тримесечие? А дано ама надали, само ще тролиш. Хайде говори си сам, като не можеш да водиш дискусия!

    ТЕСЛА Е НА ПЕЧАЛБА. ТОЧКА.

    А ти си приказвай колко и от какво губела!

    Тесла догодина ще продава повече от Mercedes, BMW и audi. А ти си приказвай какви проблеми има с производството.

    Това са фактите!
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #93 от "Гост":

    Той харесва джендър идиология.Жилище и кола само под наем и ще се чувстваме много щастливи.Ще имаме всичко каквото пожелаем във мета вселената.
    Ще си сменяме пола.Такива като него с лопата да ги ринеш.
  • 98 Турбо

    4 1 Отговор

    До коментар #90 от "Е така де!":

    А ти колко спечели,тесльо?
  • 99 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #83 от "Кога съм отрекъл?":

    Ти още ли не си вдянал,че Турбо и Гост сме различни хора? хахахаха

    Коментиран от #100

  • 100 Като гледам файда няма, дали сте двама .

    1 4 Отговор

    До коментар #99 от "Турбо":

    ...от един дол дренки сте. Досега нито веднъж не сте се съгласили с мен че Tesla ще е на печалба през второто тримесечие, но като ви питат дали ще е на загуба мълчите.


    Тоест нямате собствено мнение но не се съгласявате и с чуждото, дори да сте 100% сигурни, че е вярно.

    А gender всъщност в превод от английски означава пол, но такива без мнение какъв пол са, оставят полето празно, когато трябва да отговорят. Дежавю!




    Аз поне си имам мъжка дума и си държа на нея. Не съм безпринципен като вас!


    Особено пък наглостта да говориш укорително за взимане на кола на лизинг към човек, който винаги си е купувал автомобилите в кеш, при положение че самият ти никога не си си плащал автомобила а си го взимал, на лизинг.


    Това също си има своята диагноза!
  • 101 Научи се да смяташ

    0 5 Отговор

    До коментар #74 от "Турбо":

    "За 220 х км ще дам около 33 х.лв за гориво и 45 х.лв за нов Рифтър.Общо 78 х.лв и ще притежавам кола.
    А ти ще плащаш само наем от 220 х.км х0,07=15 400 евро,84 месеца х110=9240 евро.Общо 24 640 евро,без да придобиеш автомобила.
    Чети с разбиране.Пробегът ми е 220 000 км,цената на нов Рифтър е 45 000 лв."


    Къде забрави онези 145лв на месец за такси данъци плюс 14 лв за гуми, и още двайсетина лева за други консумативи, като ремъци и ролки и други простотии? Отидоха допълнителни 180 лв по 84 месеца - още 15 хиляди лв.

    Да не говорим за лъжите, че караш между 35 и 50 000 км годишно, което за 7 години означава между 245 и 350 хиляди километра годишно, заради което ги сложих средно 300, а ти сега говориш за 220 000. Ама хайде аз съм наивен и ще се направя че съм клъвнал на бастун, за да видиш че пак няма да ти излязат сметките.

    Значи имаш 45000 за базовата версия на най-скапания рифтер без никаква екстра и с 0% оскъпяване на лизинга, което няма как да стане най-малкото заради банковите такси.

    После имаш 33000 лв за гориво - разход под този по каталог, плюс още 15 хиляди други разходи - общо 93000 лв.

    А този под наем Общо 24 640 евро, който са 48000 лв, но си забравил и 6000 лева за ток. Общо 54 хиляди лв.

    Само където в края на тези седем години, този под наем ще кара третия нов автомобил, а ти ще караш 7-годишен дизел, който ти е излезнал 40 000 лв повече но си е твой и си му горд собственик.


    Ще го дадеш отново за 10 000 лв и ще вземеш

    Коментиран от #103

  • 102 Турбо

    5 0 Отговор
    6000 лв за ток?Пак ли смяташ на нощна тарифа?Това няма как да се получи.Я го сметни на бърза зарядна станция по левче,май станаха 44 000 лв само за ток.Най добре смятай на 1 евро,че на зима май ще има режим на тока.

    Коментиран от #105

  • 103 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #101 от "Научи се да смяташ":

    15000 лв други разходи хахахаха тесльо ти нов автомобил не си карал.До петата година нищо не се сменя,освен филтри и масло.След това почват накладки, биалетки,накрайници , ремъци и други дребни консумативи.Защо да си купувам нова кола,щом ще правя ремонти.Големите ремонти започват след десетата година.Затова от Европа най много пристигат десетгодишни коли втора употреба.

    Коментиран от #106

  • 104 Турбо

    4 0 Отговор
    От любимата ти Уикипедия,джендър означава род.В английско българския речник също.
  • 105 Пак не ти излиза опорката

    0 4 Отговор

    До коментар #102 от "Турбо":

    Няма да си купи или наем електромобил този, който не може да го зарежда.

    Въпреки това, 36 450 киловатчаса по най-високата цена 90 стотинки за киловатчас, са 32000 лв.

    Тоест 80 000 под наем за да смениш през годините 2 3 нови автомобила, които са на два пъти по-висока цена от твоята баничарка, срещу 93 000 лв за твоя лизинг. И като продадеш баничарката за 10 000 лв пак си назад. А дали и Рифтера няма да счупи нещо за 220 000 км? Сигурен ли си в това? Вече автомобилите не са като едно време.

    При наема нямаш такива грижи и рискове. Като се счупи ти дават нов автомобил.
  • 106 Я пак, я пак?

    1 3 Отговор

    До коментар #103 от "Турбо":

    Можеш ли да не направиш каско на новия автомобил на лизинг? Като е нов не му ли се плащат гражданска отговорност, данъци, винетки, прегледи, да не говорим за такси за паркиране? Май забрави, че ти самия сметна 145 лв на месец. Аз както виждаш смятам само с цифри каквито ти си дал! Само това са ти над 12 000 лв. за 84 месеца.
  • 107 К1300

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ако имаше поне малко акъл":

    290 лв е точно един резервар бензин. изгодно си е отвсякъде
  • 108 Турбо

    2 0 Отговор
    Има реклама на Рено експрес за 303 евро без ДДС на оперативен лизинг за 60 месеца.Цената му в брой е 32 000 лв.
    Цената на наема на Пежо е208 не ти ли се струва малка?При цена в брой над 70 000 лв?
  • 109 Хайде Добро утро

    1 2 Отговор
    А аз какво ти говоря от 100 мнения насам? Това е супер изгодна сделка, която само ти не можеш да видиш и се опитваш да ме убедиш в обратното!

    Коментиран от #110, #112, #120

  • 110 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #109 от "Хайде Добро утро":

    Никъде не виждам колко е срока на договора.Няма никакви подробности,цените с/без ддс.Със сигурност има някаква уловка, скрита в дребния шрифт.Ловят шарани в мътна вода.

    Коментиран от #116

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #109 от "Хайде Добро утро":

    Това ще са няколко бройки за тестови автомобили,който ще се дават за месец,за да прилъжат овцете после да си ги купуват.Пише го в статията.Не вярвам да пуснат с хиляди под наем.
  • 113 Гост

    2 0 Отговор
    Този наем е изгоден само ако караш малко,сутрин до работа,до супермаркета и уикенда до село.На Дизела няма да му е изгодно ,100000 км на година по 7 евроцента ще му струва 7000 в евро.За 5 години ще плати 70000 лв колкото струва колата.

    Коментиран от #117

  • 114 Добре измислено!

    4 0 Отговор
    Ама глyпaцитe свършиха...
  • 115 Чичо Иване,

    2 6 Отговор

    До коментар #15 от "чичо Иван":

    Вие, с опелите сте ми ясни! Особено с 13 и нагоре -годишните! Какво толкова му обслужваш на гнилaша за 200 лв на месец? Викаш - все по нещо се троши, а! Не се притеснявай, така е с опелите! Затова ги купуват и карат само бедняци!
    Изнасял се НА къща?! Ти на Карлсон ли се правиш, на какво ли? И щял да си БОДНЕ зарядна станция за 10 000 ЕВРО?! Намали дрогата, чиче! Или поне смени дилъра! Ти, ако беше богат, нямаше да караш опел за 1000 лв!
  • 116 Написали си ти срока

    0 3 Отговор

    До коментар #110 от "Гост":

    Плащаш на месец. Ако следващите два месеца не ти трябва автомобил, не плащаш.

    Единствената уловка е че, ако не го върнеш и не минеш и един километър, ще ти начислят "служебно" 500 километра, и няма вероятност да платиш по-ниска такса от 145€

    А 7 евро на 100 км не е ли малък шрифт според тебе?

    Направили са си добре сметката, така че всички да са доволни.
  • 117 Ти да видиш!

    1 2 Отговор

    До коментар #113 от "Гост":

    А я сметни колко му е на дизела горивото за 100 хиляди километра? Той за разлика от турбо няма разход 4,5 на сто, а поне шест. 6 хиляди литра дизел, смятай!

    Коментиран от #118, #119

  • 118 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #117 от "Ти да видиш!":

    Я ти сметни 100000 км по левче на бърза зарядна станция.Дизела кара много и няма да му стигне само от контакта на нощна.

    Коментиран от #121, #122

  • 119 Турбо

    4 0 Отговор

    До коментар #117 от "Ти да видиш!":

    Дизела кара Кади 2,0 Тди мотора е железен и много икономичен.
  • 120 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #109 от "Хайде Добро утро":

    Нали затова се съмнявам,тесльо.Видя ли стръвта, веднага търся къде е кукичката за балсами.
  • 121 За всеки влак си има пътници

    0 2 Отговор

    До коментар #118 от "Гост":

    Този автомобил е подходящ за ежедневни пътувания до 200-300 км, което също включва над 100 хиляди километра заредени от контакта, но не е в профила на дизела.

    За професионална употреба ще е нещо от сорта на пикап с пробег 800 километра с едно зареждане, а ако е неръждаем и с батерии с 5000 цикъла живот, на практика ще е вечен.

    С този пикап могат да се минават около 300 хиляди километра годишно, заредени само от контакта в къщи.

    Ако някой като дизела минава по 100 хиляди километра годишно, батерията ще трябва да се смени след повече от 50 години, а купето ще изкара няколко батерии.
  • 122 Все пак ще сметна

    0 2 Отговор

    До коментар #118 от "Гост":

    100 хиляди километра са 6 хиляди литра дизел или 16,2 хиляди киловатчаса.

    Това са 21,5 хиляди лв за гориво годишно, 147 000 за 7 години.

    На нощна 2,3 хиляди годишно, 16 хиляди за 7 години.


    На дневна или фирмена тарифа 4 хиляди на година и 28 хиляди на седем години

    На бърза зарядна станция 14,6 хиляди годишно и 102 хиляди за 7 години.


    Както виждаш дори половината от зарежданията да са на бърза зарядна станция, а другите да са от контакта по което и да е време на денонощието, разликата е повече от цената на цялата баничарка.


    Ако зарежда само от контакта, за седем години пикапът на Тесла ще му остане без пари.


    А дори не съм смятал, ако не плащаш за ток а си го произвеждаш сам, както ще правят транспортните фирми в бъдеще. А досега не съм чул транспортна фирма да си произвежда сама поне част от горивото, ако изключим някои фермери, които сами си произвеждат биометан.

    Коментиран от #123

  • 123 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #122 от "Все пак ще сметна":

    Като смяташ,поне смятай равностойно.Сложил си 6л/100 разход на Кадито на Дизела и само 16 квтч за електрически пикап.Смятай с разход 26,1 квтч/100 като за Тесла Сайбъртрък.Дизела пътува постоянно и няма да успява да зарежда евтино на нощна тарифа.
    Смятай 26,1 квтч за 100 х.км по 0,9 лв на бърза зарядна за 7 години ще ти излезе 164 430 лв.Ще се набуташ яко.Да не говорим за двойната разлика в цената на електрическия пикап,200 км автономност и поскъпването на тока от 2023 година.Зимата ни предстои режим на тока.

    Коментиран от #124

  • 124 Ами добре

    0 2 Отговор

    До коментар #123 от "Турбо":

    Ще сметна и по твоите данни и накрая сметките ще излязат криви, защото изходните данни били фалшиви, въпреки че ти си ги дал, защото няма да ти хареса крайния резултат.

    Пак дежавю като да те питат от кой пол си, а ти да шикалкавиш и да не отговаряш в продължение на три месеца и да обиждаш другите на мъже!

    Този сценарий не се ли изтърка вече?

    Коментиран от #125

  • 125 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #124 от "Ами добре":

    Пежо Е Рифтър с батерия 50 квтч с автономност до 200 км (280 по каталог) ,16,2 квтч/100 ли харчи?
    За Кадито на Дизела слагаш разход 6/100,за електрически пикап слагаш 16,2 квтч като за електрически мъник.Гласиш си данните да ти излязат сметките.
  • 126 Кога ли си можел да смяташ?

    0 2 Отговор
    Да сметнем за камиона на Тесла. Вероятно знаеш, че в Щатите пикапите са в категорията на камионите. Даже ще бъда още по-песимистичен и ще го сметна по 32,4 киловатчаса на 100 километра за по-лесно, което е точно два пъти повече от първоначалните на сметки за 16,2 киловатчаса.


    На нощна 2,3 хиляди годишно, 16 хиляди за 7 години.

    Актуализация 4,6 на 32 хиляди за пикапа


    На дневна или фирмена тарифа 4 хиляди на година и 28 хиляди на седем години


    8 на 56 Хиляди за пикапа



    На бърза зарядна станция 14,6 хиляди годишно и 102 хиляди за 7 години.


    29 на 204 хиляди за пикапа



    Хайде сега сметни колко пъти ще зареди на бърза зарядна, при 52 седмици в годината и 100 хиляди километра годишно - 1900 км на седмица?

    Пак ли ще извадиш опорка за 2 пъти изкарване на автомобила в месеца за курс по 4 хиляди километра?

    Коментиран от #129

  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Друга сметка

    0 4 Отговор
    100 хиляди километра са 6 хиляди литра дизел или 16,2 хиляди киловатчаса.


    Актуализация 32 400 киловатчаса.

    Това са 21,5 хиляди лв за гориво годишно, 147 000 за 7 години.


    Само за стойността на горивото за 2 години, може да се изгради фотоволтаична централа 40kWp, с годишен добив 52 000 kWh.

    Само от спестеното от гориво на всеки 10 години може да си купиш нов пикап, който да стои да се зарежда през деня, докато караш другия.

    За 20 години Дизела ще смени поне 3 дизелови баничарки и ще трябва да купува четвърта, а тези двете неръждаемите ще могат да ги карат и правнуците с безплатно зареждане.

    За 20 години ще е платил 400 хиляди лева само за гориво плюс 4 баничарки за още 200 хиляди.

    Кое ли е бъдещето на енергетиката и транспорта?
  • 129 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #126 от "Кога ли си можел да смяташ?":

    При автономност от само 200 км,колко пъти ще зареди на бърза зарядна станция?Зависи колко са му дълги курсовете.Смяташ 52 седмици,Дизела отпуска болнични празници не ползва ли?Ако пътува три пъти седмично през ден се получава над 700 км на ден.200 километра ще ги зареди евтино,а останалите?

    Коментиран от #132

  • 130 Турбо

    3 0 Отговор
    Смятам с данни за Е Рифтър,такъв пикап се продава,знае се колко струва и харчи.Не смятам с данни на Тесла Сайбъртрък нещо, което няма да се появи скоро.
  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #129 от "Турбо":

    Електричките ако вършеха работа, хората щяха да си купят доброволно,а не да ги налагат чрез забрани.Карай си дизела и не му обръщай внимание на нашия фантазьор.Той е консултант и само съветва.

    Коментиран от #135, #138

  • 133 Гост

    3 0 Отговор
    Триеш, защото съм прав.Продавай нафтенката,вземай под наем за електричка за 110 евро,изгради си фотоволтаична централа и карай безплатно.Ток и електричка за без пари.Когато го направиш,снимай да видя.Няма да го направиш,само си приказваш.
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Турбо

    4 0 Отговор

    До коментар #132 от "Гост":

    Който знае и може,го прави.Който знае,но не може,става консултант хахахаха

    Коментиран от #137

  • 136 Кон с капаци

    0 2 Отговор
    Пак ли "от искъро по-длибоко нема" ние говорим за събития от световен мащаб, а то обяснява че в негово село война няма и всичко в новините е измислица!

    Щом във ваше село няма наемна електричка за 110 евро на месец значи и във Франция не може да има.

    След като във ваше село никой не кара електрически пикап и не го продават в кварталния магазин, значи е напълно невъзможно и в Щатите да го продават.

    А щом ти нямаш на покрива фотоволтаици, значи и аз лъжа, че имам!


    Надали се сещаш, че щом тези неща започват да се появяват в Щатите и във Франция днес, то ще дойдат във ваше село най-рано след 30 години.

    Обаче французите вече наемат тези електромобили, а американците си купуват електрически пикапи, без да чакат твоето одобрение и си правят точно същите сметки, които направих аз.
  • 137 Така е!

    0 2 Отговор

    До коментар #135 от "Турбо":

    Тези които са си направили сметката, са поръчали над 2 милиона пикапа, 1,5 милиона от които от Тесла.

    А ти тук консултираш света, как това нямало как да стане.

    Коментиран от #139

  • 138 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #132 от "Гост":

    Електрическият Рифтър върши работата,но само в града.Извънграско е мъкааааа,с до 200 км автономност.
  • 139 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #137 от "Така е!":

    Сайбъртрък грозника за коя година го отложиха?Тесла откъде намериха 1,5 млн. едейоти готови да чакат толкова години,като за Лада от Мототехника?

    Коментиран от #140

  • 140 Не са само те

    0 2 Отговор

    До коментар #139 от "Турбо":

    Ето ти един хубавец, който е в производство и измина при теста в реални условия над 500 км. Ако добавиш още десет хиляди долара към цената на този от клипа за по-голяма батерия, може да изминава 650 км. в реални условия и ще струва по-малко отколкото само горивото на турбо за 7-8 години.

    За тези пари получаваш автомобил с четири двигателя, който е по-бърз на старта от повечето спортни автомобили за милиони долари, но в същото време можеш да го ползваш за тежък офроуд или да дърпаш каравана, лодка или тежко ремарке с него.

    Неслучайно американците карат пикапи. И неслучайно, те са първите които ще минат на ток, защото не пестят по 150 хиляди лв за 7 години като в случая с дизела, защото не харчат 6 на сто, а около 20 на сто.

    А токът в Щатите е 13 цента за киловат в час - по-евтин отколкото в България.

    Коментиран от #143, #144, #145

  • 141 Клипа

    0 2 Отговор
    И обърни внимание, че това е един от най-скъпите пикапи на пазара. Другите започват от много по-ниска цена.

    Коментиран от #142

  • 142 Клипа

    0 2 Отговор

    До коментар #141 от "Клипа":

    Оправете си сайта. Не стига че ми дава грешен код от картинката, а всеки път изтрива линка към клипа и след писане на новия код, трябва отново да въвеждам и линка към ютуб

  • 143 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #140 от "Не са само те":

    Точно това ти говоря.Без да налагам мнението си.Скъп пикап,евтин ток.Не бих дал толкова много пари за пикап,че после щяло да ми е евтино.За мен не е проблем да си карам баничарката със скъп дизел.Проблема е да извадя голяма сума за скъп електрически пикап,без значение е ,че после тока ми щял да е безплатен.
    Цената на скъп електрически пикап няма избиване.
    Загледах се в Рено експрес за 32 000 лв,че Рифтъра ми се вижда скъп.

    Коментиран от #146

  • 144 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #140 от "Не са само те":

    Какво чакаш още?Купувай този красавец и зареждай безплатно от фотоволтаичната централа и пести от скъп дизел.След 200 години ще си избиеш инвестицията от покупката и ще го завещаеш на правнуците с оставащи милиони цикли на батерията.
  • 145 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #140 от "Не са само те":

    Може даже да продаваш ток на комшиите нощем,а през деня ще го зареждаш.Така срока за избиване ще се намали само на 100 години и ще завещаеш на внуците вместо на правнуците.
  • 146 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #143 от "Турбо":

    Карай си баничарката и не се връзвай на идеите на многониковия.Как се "избива" автомобил с такава цена?