Last news in Fakti

28 Юли, 2022 11:02 2 257 14

Следващото Audi RS3 ще бъде само на ток

  • audi-
  • rs3-
  • a3-
  • s3

Бензиновият петак ще бъде заменен от електромотор

Следващото Audi RS3 ще бъде само на ток - 1

През изминалата година Audi представи новото RS3, което се оказа една от най-интересните коли в своя клас. Със своя 2.5-литров бензинов петак и мощност от 400 конски сили, компактният модел може да се похвали с ускорение от 0 до 100км/ч за по-малко от 4 секунди. В комбинация с характерния звук на петака и задвижването на четирите колела, моделът е любим не само на феновете на Audi.

Изглежда това ще е последното поколение RS3, което ще се предлага с характерния звук, след като колегите ни от Autocar споделиха, че неговият наследник ще се предлага с изцяло електрическо задвижване. От Audi вече потвърдиха, че новото А3 ще разчита на електромотор, но изглежда същото ще се случи и с по-наточените S3 и RS3 варианти.

Quattro задвижването разпределящо въртящия момент към четирите колела ще бъде запазено, като вероятно от Audi ще разчитат на два електромотора и система за преразпределяне на въртящия момент. Базовите модели на А3 пък е много вероятно да преминат към задно задвижване, поради спецификата на поставянето на електромоторите. Що се отнася до новото RS3, то вероятно ще се появи през 2027 година, като ще запази хечбек и седан версиите си, но ще порасне на размери.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 долу ЕС

    4 5 Отговор
    ес приключва с този бизнес, остава само бизнеса с печатането на пари
  • 2 Ха ха

    4 5 Отговор
    Ше има и вятърна мелница на покрива
  • 3 А3 е Голф

    8 5 Отговор
    Хубав Голф!
  • 4 123

    3 7 Отговор
    Страхотна платформа и двигател, развален от само автоматик версията. Жалко....... а можеше да е велика кола с ръчни скорости, 4х4 и този петак 2.5 с 400 коня !!!

    Коментиран от #10

  • 5 ТОЗ

    6 8 Отговор
    Толкова е сложен един електромобил , а и толкова липса на опит имат тези, че проблемите ще бъдат постоянни и разнообразни.Това не са дизелите от които разбираха немалко. Това е коренно различна и сложна техника-силова електроника,електроника,софтуеър,множество компютърни блокове и други прецизни технологии.Те са най-далеч от тази област. Ще се учат на гърба на клиентите.И американци,японци,корейци та и китайци са с много много по-голям опит и капацитет.
    Ама те предизвикаха тази лудост-бързата електрификация.

    Коментиран от #6, #7, #8, #9

  • 6 Объркал си се нещо

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "ТОЗ":

    Всъщност електрификацията беше предизвикана от Тесла. Ако не беше Тесла, да покажа че електромобилите може да са бързи и практични и да се зареждат за по-кратко време от 4 часа. Че батериите на един електромобил нямат място в багажника за да няма къде да събереш и един куфар, а всъщност могат да освободят и пространство под предния капак (нещо което стогодишните още не могат да разберат как става и са запълнили цялото пространство на електромобилите под предния капак) , ако не бяха започнали да ги произвеждат в голям обем, нищо нямаше да се промени.

    Стогодишните още щяха да успиват политиците, че клиентите не искат да купуват електромобили, защото нямат място за багаж, ускорението е прекалено БАВНО, защото минават само 100 км с едно зареждане, след което трябва да чакат минимум четири часа за бързо зареждане, а след 400 такива заряда трябва да сменят батерията.


    А всъщност до 2020 година, лобистите на Toyota продължаваха да го правят, като обясняваха, че нямало достатъчно търсене на електромобили за да започнат да ги произвеждат! Също така че някой трябвало да им построи зарядни станции навсякъде, ПРЕДИ да започнат да произвеждат първия си електромобил.

    А кой ще е лудия който ще хвърли милиони за зарядна станция, без да е започнало производството на електромобили?

    А Тесла направи обратното - вместо да се занимава с политиците и еколозите, се насочи директно към задоволяване на нуждите на клиентите, като направи електромобилите практични и ж
  • 7 Объркал си се нещо

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "ТОЗ":

    А Тесла направи обратното - вместо да се занимава с политиците и еколозите, се насочи директно към задоволяване на нуждите на клиентите, като направи електромобилите практични и желани и изгради зарядна инфраструктура за тях за да могат да се ползват. Сега и политиците не могат да спрат търсенето на електромобили!


    Опитаха се в САЩ, като спряха субсидиите за Тесла още преди две-три години, но продажбите им вместо да паднат, взеха че се увеличиха и продължават да се увеличават!
  • 8 Данни

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "ТОЗ":

    И кво точно му е сложното?
    Само един истински НЕРАЗБИРЩ от коли може да пише такива глупости
    Виждал си ти електрическа кола???!!!;;:""“""":::+-$??
  • 9 Данни

    0 4 Отговор

    До коментар #5 от "ТОЗ":

    И кво точно му е сложното?
    Само един истински НЕРАЗБИРЩ от коли може да пише такива глупости
    Виждал си ти електрическа кола???!!!;;:""“""":::+-$??
  • 10 Аве

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "123":

    Велик е само името ти ама мисленето ти е антипод, за какво ми е тая ръчка, като новите DSG-та на Ауди ускоряват до 100 с 1 секунда по-бързо. Явно живееш в 20-ти век и още си мислиш, че Жигулата на баща ти е най-великото нещо произвеждано някога. 400 коня, божее, тия 400 коня отдавна не са никаква сила..

    Коментиран от #11

  • 11 Аве

    4 4 Отговор

    До коментар #10 от "Аве":

    Повервалия си, искаш ли да ти дам да покараш малко модерно ДСГ и после да си говорим пак???
    Ти от 1000 коня ли слизаш, че 400 в хот-хеч са ти малко???
  • 12 Притежател

    7 4 Отговор
    Айде давайе гении, развалете всичко да видим кой ще купува тези елктрокари ум рели. Всеки, който взима рс3 го прави главно заради 5 цилиндровият мотор, който е уникален в своя клас.

    Коментиран от #13

  • 13 Истинско Ауди

    1 3 Отговор

    До коментар #12 от "Притежател":

    По-добре РС4,поне е Ауди,а не Голф!
  • 14 Боб

    1 0 Отговор
    Майсторите ще умрат гладни