16 Април, 2023 10:30 30 800 33

Ето как ще изглежда новата Dacia Duster

  • dacia-
  • duster-
  • 2024

Следващото поколение ще се появи на пазара в началото на 2024 година

Ето как ще изглежда новата Dacia Duster - 1

Дизайнери, занимаващи се с рендери на нови модели показаха как ще изглежда следващото поколение кросоувъра Dacia Duster. Изображението бе публикувано на сайта Motor1.

Външният вид на новия Dacia Duster е подобен на концепцията Bigster в много отношения. Отпред ще се появи необичайна оптика, където светлините ще повтарят логото на Dacia.

От рендера става ясно още, че силуетът на кросоувъра ще се промени много в сравнение с модела от настоящото поколение. Дръжките на задните врати ще бъдат скрити в задната колона.

Като цяло Dacia Duster 2024 моделна година ще стане по-"мускулест" на външен вид. Тялото ще придобие много повече извивки, като в същото време колата ще запази своята идентичност.

Новият Duster ще бъде изграден на платформата CMF-B. Това ще увеличи багажника на кросоувъра и пространството вътре в интериора. Материалите в салона на колата ще станат по-качествени.

Очаква се появата на нови хибридни силови трактове. Един от тях ще бъде 1.3-литров бензинов двигател от Jogger с електрически двигател. Вероятно 1.5-литровият дизелов двигател ще изчезне от двигателната гама.

Официалната премиера на новия кросоувър се очаква още тази година. След като бъде представен новият Duster ще бъде пуснат в продажба в началото на 2024 година. Все още не са ясни цените на колата.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 35 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Варна

    78 9 Отговор
    Браво на румънците !
  • 2 Гост

    21 85 Отговор
    Както и да изглежда си е варел, кръпел.
  • 3 Красимир Петров

    22 81 Отговор
    Поредният кошляк на Дачия

    Коментиран от #4, #5

  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    81 2 Отговор

    До коментар #3 от "Красимир Петров":

    За толкова пари - толкова ❗

    Как мислиш , че ще изглеждат
    Х-5 или Q-7, за 20 000 € ❓

    Коментиран от #9

  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    65 3 Отговор

    До коментар #3 от "Красимир Петров":

    А и виждал ли си някой с нов Q-7 да влезе в гората на лов 🤔🤔🤔
  • 6 Нормален

    64 6 Отговор
    На който не му харесва ,да си кара старата. каляска !
  • 7 ОБЕКТИВНИЯ

    32 21 Отговор
    С тези "СЛАБИ" двигатели от косачка нищо не може да се очаква!
  • 8 есдрфтгъхуй

    35 3 Отговор
    Французите явно много държат да унищожат колата която им носи ОГРОМНИ печалби- и не като % от цената, а като чиста сума пари най-доходният им модел е Дъстър...

    Да махнеш единственият наличен що-годе смислен двигател от неуДачия-та и да оставиш само мизерните бензинови мотори е простотия... Единствените подходящи мотори за Дъстър-а са дизел около 130 коня (сегашният е слабичък) с 4х4 задвижване и турбо-бензин поне 150 коня + газ + 4х4 задвижване. И двата мотора са налични в Рено-групата, само някой трябва да ги сложи у Дъстър-а...

    Коментиран от #14

  • 9 Гост

    21 2 Отговор

    До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Да ама не е 20к евро ами дъстара отиде на 30к с някоя друга екстра,

    Коментиран от #11

  • 10 Милен

    7 27 Отговор
    За тези пари си купувам 2 3 г Купър с ТДИ и не се занимавам с глупости
  • 11 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Търсиш под вола теле !
    Сам добавяш
    " с някоя друга екстра" !
    А сегашния СТАРТИРА ОТ 35 000 лв ❗

    При лъскарките ФУЛ екстри също означава 100% над базовата цена ❗
  • 12 Пича с москвича

    17 4 Отговор
    Двигателят ще е цели 2цилиндъра 251 кубика с тройно турбо
  • 13 Милен

    7 31 Отговор
    За тези пари си купувам 2-3 г. Шкода Съпърб с 2.0 ТДИ и не се занимавам с глупости!!!

    Коментиран от #23

  • 14 Дъстър

    10 5 Отговор

    До коментар #8 от "есдрфтгъхуй":

    Е че той вторият - 150 коньовия си го монтират на текущия модел вече 5та година! Че и със зелева чорба за гориво!!! Явно нещо не си разбрал? Това е единственият Дъстър достигащ 200 км/ч!А последният останал дизел 1.5, 115 к.с. трябва да кажа, че е идеален за тон и триста купе. Е6d мотора няма турбо дупка, ускорява бързо, 9 - 10 сек. от 0 - 100, прави ги за времето на 150 коньовия бензин и държи 180 на магистралата без проблем (ако разхода не ти е от значение). Има голяма разлика в динамичните характеристи м/у Е5 и Е6 моторите на рено. В полза на последните. Който ги е ползвал и двата знае за какво иде реч!!!

    Коментиран от #20

  • 15 факт

    6 23 Отговор
    Дизела е доказано най глупавият двигател

    Коментиран от #18

  • 16 ха ха

    9 1 Отговор
    Май ще ме изгубят. Тъкмо бях вдигнал мерника на дизел 4х4 ръчка и... Комисарите от Брюксел си казаха думата... Май ще се наложи да си купя камион накрая за по-зелено...
  • 17 Нафталин

    8 0 Отговор
    Хммм.... тая Дочка изглежда масивна Браво!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Н.Н

    18 6 Отговор
    Писал съм подобен коментар и преди около година,ще го напиша пак . Имам ново Сандеро от 2020г , 1.5дци . Повече кола втора, трета или незнайно коя употреба -никога , без значение от марката . Бих се замислил и за този Дъстър след две години ! Живи и здрави !
  • 20 седрфтгхуй

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Дъстър":

    Чакам да ми покажеш Тсе150 със ЗАВОДСКА ГАЗ щото аз не съм чувал да съществува такова животно... Тсе150 4х4 в максимално оборудване струва 47 бона днес (даже дци-то е по-скъпо с 5-600лв.)- да му турят една газ и с цена до 50 бона ще направят бесни продажби... Недай си боже да съберат заедно Тсе150 + газ + 4х4 + EDC с цена до 53 бона мога да ти гарантирам, че ще има огромни опашки при дилърите...

    Само дето няма да го видите никога щото Рено ще си убият собствените модели...
  • 21 ВИТАН

    10 4 Отговор
    СУПЕР Е
    НОВА КОЛА
  • 22 Ачик

    4 16 Отговор
    НЕУДАЧИА
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Опел зафира

    7 5 Отговор
    Старата каляска е с двигател 2.2 бензин, тия нови моторчета от 1.3 или 1.5 дизел са като от зрънчо

    Коментиран от #26

  • 26 сдфгхуй

    7 3 Отговор

    До коментар #25 от "Опел зафира":

    С удоволствие чакам да ми обясниш нуждата от 150 коня атмосферен бензин в семеен гардероб? Нито върви кой знае колко, нито е икономичен... Поне е относително здрав тоя мотор та не е толкова зле положението...

    Запишете си нещо простичко- колата я движат НЮТОНИТЕ, а конските сили са просто математическо изчисление на нютони х обороти в минута...

    Коментиран от #29

  • 27 гост

    4 2 Отговор
    Важно е светлините, не да светят, а да показват логото, което пък лого нищо не означава ... Иначе първият дъстър беше добра кола.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 🐘🐘🐘

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "сдфгхуй":

    Почти вярно . Всъщност това което движи колата е работата , която извършва двигателя ,а тя от своя страна най общо се изчислява от нютоните и оборотите . Максималната мощност в характеристиките е максималната работа , която може да извърши един двигател за единица време , но тъй като кривата на въртящия момент при ДВГ може да се различава при различни двигатели често такива с близки максимални мощности се усещат различно мощни в някои режими на работа . Например при 2.0 бензин/атм и 2.0 ТД съответно 150 и 140 кс , при най използваният диапазон на работа 1800-2500 об/м дизеловият двигател има почти 2 пъти по голяма мощност от бензиновия , което не означава че във високите обороти бензиновият няма да бъде по мощен

    Коментиран от #31

  • 30 хмм

    2 3 Отговор
    От предния капак не можеш да видиш пътя.
  • 31 фгхфгхуй

    6 2 Отговор

    До коментар #29 от "🐘🐘🐘":

    Не "почти", а 100% е вярно... Освен ако не си рали пилот където да използваш 100, че и 110% от мощността на мотора през 90% от времето (и разбира се да сменяш двг-то през 3000км.) на всеки друг шофьор са му нужни максимум нютони при минимум обороти. Което в общи линии значи от 2 литра мотор да изкараш 400 нютона при 2000 оборота- много лесно при дизел, не особено сложно при турбо-бензин...

    Всеки каращ що-годе съвременна кола (до 10-годишна, без оглед бензин/дизел) с турбо-мотор и автоматични скорости 100% е забелязал нещо простичко- при нормално каране и скорости до 100-110км. автоматика сменя така, че оборотите да стоят около и под 2000... И това се случва по една причина- турбо моторите разполагат с цялата си тяга (нютони) при 1800-2000 оборота и няма проблем колата да се движи на 7-ма предавка, 1800 оборота и 110км./ч по магистралата докато кой да е атмосферен бензин (със същата мощност) ще се движи с близо 3000 оборота... Дребна разлика, а...
  • 32 Газо

    4 0 Отговор
    1.3 за кола два тона!?
  • 33 Всеки ден

    5 1 Отговор
    Дачията се продава все по добре. Добър или лош - френско-румънското нещо е уцелило пазарната ниша и чупи рекордите по продажби. Освен това създава работа и на сервизи, бизнеса с резервни части и тенекеджии. Всички са щастливи.