1 8389

Запознайте се с новия крал на пистата – 911 GT3 RS

  • porsche-
  • 911-
  • gt3 rs-

Най-наточената версия на последното поколение разполага с 518 конски сили

Запознайте се с новия крал на пистата – 911 GT3 RS - 1

Преди броени минути Porsche представи най-очакваната модификация на последното поколение 911 – GT3 RS. Наточената версия е още по-подготвена за писта, разполага с още повече аеродинамични елементи и е готова за нов рекорд на Нюрбургринг.

Запознайте се с новия крал на пистата – 911 GT3 RS

От Porsche са се погрижили за аеродинамиката, започвайки още от предната част, където е поставен нов по-голям централен радиатор на мястото на предишната конфигурация с три по-малки. По този начин се отваря повече място за аеродинамични елементи отпред. При скорост от 200км/ч, колата е способна да произведе до 409 килограма сила на притискане и до 860 килограма при скорост от 285км/ч.

Запознайте се с новия крал на пистата – 911 GT3 RS

Аеродинамичните елементи продължават и по предния капак, калниците, праговете и разбира се, голямото крило в задната част и активният дифузьор в долната част на колата. Задвижването се осигурява от 4.0-литров боксер с 518 конски сили. Той разполага с нов колянов вал и изпускателна система. Задвижването е задно, а трансмисията е автоматична със седем предавки.

Запознайте се с новия крал на пистата – 911 GT3 RS

Максималната скорост на колата е 296км/ч, а ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 3.2 секунди. Спирачките са 6-бутални отпред и 4-бутални отзад с опция за керамични дискове, а 20-цолови гуми отпред и 21-цолови гуми отзад осигуряват сцеплението към пътя. Теглото на колата е едва 1450 килограма, благодарение на използването на ултра леки материали.

Запознайте се с новия крал на пистата – 911 GT3 RS

Клиентите ще имат възможност да поръчат колата с допълнителния Clubsport пакет, без да доплащат за него, като той добавя предпазна клетка в интериора, шестточкови колани, пожарогасител под седалката и карбонови елементи с прозрачен лак.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 11 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Про100 100

    4 8 Отговор
    Интересно каква е цената защото макларън июат малко по-добри показатели....
  • 2 норис

    5 26 Отговор
    Е чак пък крал на пистата.С тази тежка задница и лека предница ,ако не е със супер ширки гуми отзад го пиши бегало на някой завой.Иначе си е супер колата.

    Коментиран от #3, #5

  • 3 Разбираш ги много

    16 5 Отговор

    До коментар #2 от "норис":

    Разбираш ги много, най-вероятно си се возил веднъж на 180 коня кола и вече си Др. Инж. Порше-младши
  • 4 емо

    15 0 Отговор
    поредната нескопосана статия 525 кс не 518
  • 5 Грешен код от картинката

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "норис":

    Точно крал си е. Погледни времената които дават 911.
    Тежка задница, лека предница, са приказки във книжките. Така се прави от 50+ години. Отдавна не е проблем.
  • 6 оня с коня

    2 2 Отговор
    Не може Допотопния модел Американски самолети ф-16 от 70-те години дето сме ги поръчали да са Пълен Скрап,а това 911 модел от 60-те да не е още по-зле
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 С тези

    0 0 Отговор
    295 км/ч направо избивате рибата.Не може "най-обикновеното" 911 с 350 к.с. да има същата скорост,като това с почти на половина по-мощен мотор.Явно някой доста се е объркал в прпесването от чужди издания.
  • 9 незнайко

    0 0 Отговор
    518 конски сили само на задно си е компютърна игра !!! Просто смисъла от тази мощност се губи на обикновен път !!!