Last news in Fakti

19 Август, 2022 13:18 13 475 14

Suzuki представи малък хечбек с цена под 10 хиляди лева

  • suzuki-
  • k10-
  • alto-
  • swift-
  • ignis

Alto K10 дебютира в Индия

Suzuki представи малък хечбек с цена под 10 хиляди лева - 1

Suzuki представи новото поколение на модела Alto K10, бюджетен модел, който се произвежда за индийския пазар. Колата се позиционира над по-малкия Alto 800 и под Ignis, Swift и Baleno в гамата на японския производител. Колата е дълга точно 3.53 метра, широка е 1.49 метра и е висока 1.52 метра. Междуосието е точно 2.38 метра.

Suzuki представи малък хечбек с цена под 10 хиляди лева

Новият модел може да се похвали с по-закръглени форми и модерно излъчване. В предната част откриваме голяма решетка с отвори тип пчелна пита и рефлекторни фарове. Джантите са с диаметър от 13 цола и серийно пристигат с тасове. Задните светлини също разчитат на обикновени крушки с нажежаема жичка.

Suzuki представи малък хечбек с цена под 10 хиляди лева

Интериорът е силно модернизиран и предлага 7-инчов инфотеймънт екран с възможност за свързване на смартфон с Android Auto и Apple CarPlay. Километражът е дигитален, а мултиволан и аудио система с четири говорителя са част от екстрите. Хечбекът разполага още с две въздушни възглавници, ABS, EBD, автоматично заключване на вратите и задни парктроници.

Suzuki представи малък хечбек с цена под 10 хиляди лева

Двигателят е 1.0-литров бензинов с мощност от 67 конски сили и максимален въртящ момент от 89 нютон метра. Те се предават към предните гуми, а клиентите могат да избират между автоматична трансмисия и механична такава с пет предавки. Базовият модел се предлага на цена от малко под 5 хиляди евро, а при по-високите нива на оборудване може да достигне до близо 6 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 40 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    75 1 Отговор
    В Европа дори и да го пуснат, ще бъде 30 бона, защото всички стандарти на континента налагат това. Пълна тъпотия. Цял сват карат евтини коли или поне имат избор на такива, само в Европа всички сндарти налагат безумни цени - респектиевно огромни печалби на определн кръг хора/фирми!!!
    До кога, хора, до кога???

    Коментиран от #4

  • 2 Това не става

    3 34 Отговор
    за бял човек. Всяко порно си има граница.
  • 3 Пилот на Ферари

    38 1 Отговор
    Ами може да се позиционира и за нашия пазар . Само дето Българите от ядене на ГМО почнаха да стават много дебели и ще им е малко тясно .
  • 4 Про100 100

    14 2 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    "японския" производител всъщност е само собственик на базираното в Индия предприятие. Моделите които там се разработват и след това произвеждат са САМО и единствено за вътрешна консумация. От четири години насам Сузуки е несменяем лидер на индийския пазар.
  • 5 Българин

    25 4 Отговор
    Като видя нова кола с 3 цилиндъра, нещо се обръща в мене и ми се разваля настроението.Толкова ли е скъп 4 тия цилиндър ?Даваш хиляди левове за кола която ще караш години, а не могът да ти сложат и четвърти цилиндър.

    Коментиран от #6, #8

  • 6 Про100 100

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "Българин":

    Абе ти добре ама аз съм от 6 нагоре 😀😀😀
  • 7 гост

    17 0 Отговор
    така като започнат да пишат в лева излиза, че сузуки ще го предлага това на нашия пазар за толкова пари и всеки ще може да си го купи ако пожелае. да, ама не. то и в америка модел 3 се продава за 37х.долара, ама у нас за толкова може да си купиш само 4г. амортизирана кола и то без ддс. не е едно и също.
  • 8 Внв

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Българин":

    Това ли е най-важното за една кола??
  • 9 джоджен

    6 8 Отговор
    Сузуки кола ли е.Колата се казва ФИАТ,не знам за новите фиати,но купих нов Фиат браво2,дизел през 2012год,сега е на 120 000км,освен консумативи и една биалетки нищо друго и разбира се консумативи,при това дизел.Коя друга марка кара 120 000км.без дефект,няма такава,карал съм и нов wv up,не можах да излезна от сервиза,чисто нов.

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Миусука Мадото

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "джоджен":

    Хонда!
  • 11 Ами

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "джоджен":

    Аз имах Ситроен Ксара производство 1999 г , последния дизел преди HDI . До 10 година на 200 хл. Никакви проблеми. След 10 г смяна на биалетки. На 15 г ремонт на горивна помпа и подмяна на някои неща от ходовата част. Изключвам консумативи и неща които на определени километри трябва да се сменят. Колата беше на 290 хл , когато дъщеря ми я катострофира и не си струваше да се ремонтира.

    Коментиран от #12

  • 12 Про100 100

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "Ами":

    Лексуса ми е вече над 300000км. Гък не е казал. Смених рейката защото на един майстор му се видя несигурна а този ремонт в Западна Европа си е доста скъп. За дълъг път е разкошна кола.
  • 13 555

    4 2 Отговор
    WV Passat 1.6i бензин 1996г. Купен на около 100к (според търговеца). За 16 г. му навъртях над 300к. Предполагам, че и преди мен са навъртени поне още толкова. Така, че когато го продадох през 2018г. е бил на над 600-700к Двигателят не беше мръднал.
  • 14 Съдбата

    0 0 Отговор
    А за нас няма ли?