27 Септември, 2022 13:59 2 271 6

Новото Peugeot e-208 дебютира с позната визия и по-голям пробег

  • peugeot. 208-
  • e-208-
  • електрически автомобил-
  • фейслифт

Електрическият хечбек получи нов мотор с повече мощност

Новото Peugeot e-208 дебютира с позната визия и по-голям пробег - 1

Peugeot представи фейслифт на електрическата версия на компактния хечбек e-208, който се радва на огромен интерес в Европа още от представянето си преди три години. Обновената модификация не се различава толкова на външен вид, колкото се е променила под обвивката и е получила ново задвижване. Благодарение на преработен електромотор, е-208 вече генерира 156 конски сили или с около 20 конски сили повече от преди. Максималният въртящ момент от 260 нютона е идентичен с този от преди, а вероятно ускорението от 0 до 100км/ч, което преди отнемаше 8.1 секунди, сега отнема няколко десети по-малко.

Новото Peugeot e-208 дебютира с позната визия и по-голям пробег

Заедно с новия електромотор, стилното „мини“ получава и нова батерия с 400-волтова структура и капацитет от 48.1кВч. Тя увеличава пробега с около 10%, позволявайки му да измине около 400 километра с едно зареждане. Батерията може да бъде зареждана с до 100кВч и в такъв случай зареждането от 20 до 80% отнема по-малко от 25 минути.

Новото Peugeot e-208 дебютира с позната визия и по-голям пробег

По отношение на другите параметри на колата, тя на практика запазва всичко от предходния модел, включително термопомпата и сензорът за влажност, които също работят за по-добър пробег и включват и изключват климатичната система. Джантите са с размер от 16 цола и са поставени върху гуми с ниско съпротивление. От Peugeot казват, че са подобрили и задвижването при високи скорости за повече пробег при извънградско шофиране.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    9 1 Отговор
    Хубава количка но скъпите зарядни станции убиват електрическата идея

    Коментиран от #4

  • 2 Така е

    6 1 Отговор
    Това Пежо би могло да има бъдеще като втора градска кола или като кола на този тип младежи, които нямат никакво отношение към автомобилите.Те тези стават много.Никакви сметки не могат да излезат в полза на такъв елкар сравнен с двг аналог, напротив.Ако ще ги налагат принудително ще е друго.
  • 3 сектант

    5 1 Отговор
    Най-ми е хубаво да слушам Кени Джи и Фил Колинс докато карам нощно каране с 88 км/4ас в моята Дачия Дъстър Ред Лайн мазно мазно и тежкарски.
  • 4 Ти да видиш

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    Е ти без пари ли искаш да караш? Иначе количката я бива откъм дизайн,само да беше 2.0 HDI,163hp.
  • 5 Дедо

    2 0 Отговор
    и в 21 век, това натъпкано с електроника возило не може да стигне с едно зареждане на скъп ток от София до морето...

    Коментиран от #6

  • 6 Значиииии, това си е Ваш проблем. 😆

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дедо":

    Аз съм на 200км. от Бургас. Тръгвам със 100% заредена на нощна по 14ст..
    ,Отивам, зарежда се там до 80%, докато се къпя, и обратно. Да там ще е по 80 - 90ст.,което си е скъпо, нооооо ще го преживея.
    Щом имам 75хил. за Пежото, трябва да имам и 20 лева за зареждане. 😎