Peugeot представи фейслифт на електрическата версия на компактния хечбек e-208, който се радва на огромен интерес в Европа още от представянето си преди три години. Обновената модификация не се различава толкова на външен вид, колкото се е променила под обвивката и е получила ново задвижване. Благодарение на преработен електромотор, е-208 вече генерира 156 конски сили или с около 20 конски сили повече от преди. Максималният въртящ момент от 260 нютона е идентичен с този от преди, а вероятно ускорението от 0 до 100км/ч, което преди отнемаше 8.1 секунди, сега отнема няколко десети по-малко.
Заедно с новия електромотор, стилното „мини“ получава и нова батерия с 400-волтова структура и капацитет от 48.1кВч. Тя увеличава пробега с около 10%, позволявайки му да измине около 400 километра с едно зареждане. Батерията може да бъде зареждана с до 100кВч и в такъв случай зареждането от 20 до 80% отнема по-малко от 25 минути.
По отношение на другите параметри на колата, тя на практика запазва всичко от предходния модел, включително термопомпата и сензорът за влажност, които също работят за по-добър пробег и включват и изключват климатичната система. Джантите са с размер от 16 цола и са поставени върху гуми с ниско съпротивление. От Peugeot казват, че са подобрили и задвижването при високи скорости за повече пробег при извънградско шофиране.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
Коментиран от #4
14:56 27.09.2022
2 Така е
15:20 27.09.2022
3 сектант
15:35 27.09.2022
4 Ти да видиш
До коментар #1 от "Име":
Е ти без пари ли искаш да караш? Иначе количката я бива откъм дизайн,само да беше 2.0 HDI,163hp.20:03 27.09.2022
5 Дедо
Коментиран от #6
10:05 28.09.2022
6 Значиииии, това си е Ваш проблем. 😆
До коментар #5 от "Дедо":
Аз съм на 200км. от Бургас. Тръгвам със 100% заредена на нощна по 14ст..,Отивам, зарежда се там до 80%, докато се къпя, и обратно. Да там ще е по 80 - 90ст.,което си е скъпо, нооооо ще го преживея.
Щом имам 75хил. за Пежото, трябва да имам и 20 лева за зареждане. 😎
10:46 29.09.2022