19 039 58

Най-новата Lada се качи на поточната линия в Толиати

  • lada-
  • vesta-
  • vesta ng-
  • русия-
  • автоваз

Пълното серийно производство на Vesta NG ще започна през пролетта на 2023 година

Най-новата Lada се качи на поточната линия в Толиати - 1

През месец февруари тази година, Lada представи новата Vesta NG, която дебютира с нова по-агресивна визия, малко по-големи размери и нови технологии, включващи LED фарове, дигитален километраж и голям дисплей на мултимедийната система. Обновеният модел вече се качи на поточната линия и от АвтоВАЗ се похвалиха с първия произведен модел от завода в Толиати.

Именно там трябва да се произвежда Vesta NG, след като предходният модел бе сглобяван в завода в Ижевск. През лятото от АвтоВАЗ решиха това да бъде променено, като според официалното изявление, причината е нарасналото търсене на модела и по-големия капацитет на завода в Толиати.

Разликата е почти двойна, след като старата фабрика може да произведе до 32 коли на час, а новият завод ще успее да произведе 60 коли на час, ако работи с пълна сила. Това се очаква да се случи през пролетта на 2023 година, когато съоръжението трябва да започне пълното серийно производство на модела. От АвтоВАЗ увериха, че първият автомобил, който слезе от поточната линия е тестов и ще бъде използван само от компанията за различни изследвания и тестове.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 83 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    55 32 Отговор
    Не е зле!
  • 2 Хаха

    55 72 Отговор
    Пак пропаганда без покрите.Няма двигатели.Ще отнеме година да възтановят производството на първия двигател на Лада разработе 66та година от Фиат.ЕВРО 1.

    Коментиран от #5

  • 3 Инж.Ганефф

    47 25 Отговор
    Още 3-4 години и чушкопек "Балкански лъв" излиза на пазара!
  • 4 Ганьо

    51 70 Отговор
    Краден Фиат преименуван на
    Лада т.е copy-paste, но пак нищо не струва. Едно време се продаваха, защото нямаше какво друго да се купи...

    Коментиран от #7, #49, #50


  • 5 Бай Онзи

    49 47 Отговор

    До коментар #2 от "Хаха":

    А дано го направят , минаваще 500 000 километра без проблем , изобщо сега бих си пожелал една чисто нова лада 2103 ...

    Коментиран от #35, #52

  • 6 Трагедия

    44 46 Отговор
    скрап
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Бако

    67 41 Отговор
    Вие не разбрахте ли, че и българските русофили карат немски коли и си държат парите в евро, кви лади кви 5 лева... на кого ще ги продавате се чудя...

    Коментиран от #11

  • 9 горски

    62 50 Отговор
    Правят леки коли руснаците по време на война,макар и не чак толкова добри.А В Украйна готвят на свещи и носят вода от реката с менци.......

    Коментиран от #26, #36

  • 10 Световрачане

    41 46 Отговор
    има ли някой да купува тия кофчези на колела?

    Коментиран от #14

  • 11 Бай Дън Сяо Пън

    33 15 Отговор

    До коментар #8 от "Бако":

    На тези които купуват дачия НАПРИМЕР !!! Други въпроси

    Коментиран от #16

  • 12 Кольо

    34 31 Отговор
    Пишете ми две, ще си гледам кокошките в тях!

    Коментиран от #38

  • 13 Ганьо

    9 3 Отговор

    До коментар #7 от "7.62":

    Кои от тях притежаваш?
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 15 Ще си рече човек

    36 13 Отговор
    че наистина е нещо ново ! В случая не е така. Даже и рестайлинг е трудно да се брои. Едни нови фарове, дигитални прибори и ........ толкоз ! Новото наистина е, че вече се връща производството но този модел в Тольяти !
    За новите модели не знам, но класиките са наистина нещо много добро ! Тия автомобили нЕмат докин с една еФтина подръжка. Естествено по много качества въобще не могат да се мерят със съвременните возила, но и обратното е в сила в не по малка степен. И не ме убеждавайте, че не е така. Имам ВАЗ 2101 - 1974 год., ВАЗ 2107 -1985 год. и три нови автомобила 2015, 2016 и 2018 година. Всички са с ГТП. Новите не са лади - френски, румънски и Японски от най популярните марки са. Всички с предно предаване. Новото си е ново, но и старото си го бива !!! :))

    Коментиран от #22

  • 16 Бако

    20 25 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Дън Сяо Пън":

    Сигурно, аз като гледам по улиците се е отепало от нови лади... а за твойте дачии - няма такива боклуци, вътре се протрива на 50К километра, нито са качествени, нито са здрави нито са и евтини коли.

    Коментиран от #28

  • 17 Красимир Петров

    33 33 Отговор
    Руски кошляк.А защо всички Русофили карат западни автомобили.

    Коментиран от #23

  • 18 Факт

    25 11 Отговор
    Важното е пазара там да не се дава на германските нацисти
  • 19 Интересно

    22 23 Отговор
    Не прочетох за еърбеци, ABS, Start-stop и други неща, които би трябвало да има един съвременен автомобил.

    Коментиран от #37, #43

  • 20 РУСОФИЛИ,,,,

    22 18 Отговор
    ЗАЩО КАРАТЕ ЗАПАДНИ АВТОМОБИЛИ...?????
  • 21 Гочо

    29 21 Отговор
    Да си я правят...България няма да бъде задължена да купува руската щайга.Преди 30 и повече години беше нещо,просто защото нямахме възможност да си купим западни..Това е истината...

    Коментиран от #55

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 ЛиБеРаст

    29 9 Отговор

    До коментар #17 от "Красимир Петров":

    Аз съм русофил по душа и западняк по материализъм! Некав проблем да има?

    Коментиран от #34

  • 24 Иван

    23 26 Отговор
    Каруци не купувам, оставям ги за тролчетата и рубладжийчетата

    Коментиран от #46


  • 25 Тити

    16 20 Отговор
    Същото ядене само че претоплено с две думи варел на колела.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Кразимодо

    21 19 Отговор
    Ще започне производство и бързо ще спре поради липса на желаещи да я купят

    Коментиран от #56

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 РОМАН

    10 13 Отговор
    ПРЕДСТАВЯМ СИ КАК СЕ ПОДМОКРЯТ РУСОФИЛИТЕ ОТ ТЕЗИ ЕКСТРИ - ЛЕД ФАРОВЕ,ДИГИТАЛЕН КИЛОМЕТРАЖ, ГОЛЯМ ДИСПЛЕЙ НА МУЛТИМЕДИЙНА СИСТЕМА.
  • 30 последен

    8 14 Отговор
    По Европата, американските континенти, Азия, Австралия и т.н. - това "китайско-СССР" автомобилно чудо няма как да се предлага, щото не отговаря на изискванията на законодателството на тези страни. Може би само в Иран-С.Корея-Венецуела-Куба-Етиопия...?!
  • 31 оня с коня

    6 3 Отговор
    Веднага бих си я купил тая Ладичка,но не знам колко години трябва да Чакам за ред на Вноската ми
  • 32 Лада Веста Крос

    18 3 Отговор
    Чакаме да разрешът от ЕС да я продават у нас че да може да си джиткаме по чисто новия Бойков асфалт, че само тия коли и военна техника оцеляват по него. Така де, да си взема нова.
  • 33 чудо голямо

    6 6 Отговор
    нови технологии, включващи LED фарове но без ABS и въздушни възглавници, остава да върнат карбураторите и делкото с чукче и наковалня
  • 34 лошо няма

    4 6 Отговор

    До коментар #23 от "ЛиБеРаст":

    Да си русофил, стига да не си путинофил.
  • 35 Да да да

    6 9 Отговор

    До коментар #5 от "Бай Онзи":

    Минаваше но с три основни ремонта.

    Коментиран от #53

  • 36 горскииии

    8 1 Отговор

    До коментар #9 от "горски":

    Толкова ли не намери нещо положително да кажеш за ладичката че пак украйна намеси в ядът си.
  • 37 Имат си

    6 7 Отговор

    До коментар #19 от "Интересно":

    Еърбеци но им казват мек волан...старт-стоп манивела а ABS не слагат щото бил джендърски.
  • 38 Кольо

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "Кольо":

    Ми те ши избягат бре ,първо една монтажна пяна да запълниш дупките
  • 39 С фотошопа

    3 7 Отговор
    Добре ама като я видеш в действителност ,сдялано с топором
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 В расия

    5 2 Отговор

    До коментар #19 от "Интересно":

    Писали са ти хората нови модели автомобили ,не джендърски .Само не са писали серво волан и централно да ли имат .Иначе имат подгрев на волана седялките миещи лед фарове манивела са стандартни екстри
  • 44 Купен Копейкин

    5 6 Отговор
    Исках да си купя една с тез рубли къде ми плащат ама те били с вноски след 1500 рубли сега и останалите след В операция
  • 45 Джоу

    11 4 Отговор
    1979 г . Имах чисто нова лада 1300.!
    Не е КРАДЕНА. Официална сделка с ФИАТ . С последваща възможност за развитие на базовия модел . 1300/1500/1500S/1600/ 2105/2107 и другите с ангренажен ремък са на тази база .
    Полша - Фиат 125 п - на него пишеше Лицензия Фиат . По същия начин с Фиат поляците създадоха техния си автомобил Полонез . На базата на Фиат оборудването .
    Ако не правиш разлика на патент и лиценз е друга бира . Най - важна всъщност е частта от договора им позволяващ или не , да се прави нещо по Фиат .

    Коментиран от #57

  • 46 Джоу

    2 5 Отговор

    До коментар #24 от "Иван":

    Време е да помислиш за смяна на никнейма в личните документи .
    Много ти съветско името ?
  • 47 Пешо

    4 2 Отговор
    От сега ми запишете една Лада.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Спиро

    5 4 Отговор

    До коментар #4 от "Ганьо":

    Е, не е бил краден, а тогавашните комунисти са решили да произвеждат “колата на годината” тогава, в сътрудничество с ФИАТ. Италианците са им продали технологиите и т.н. Руснаците са пипнали нещо тук-там и колата вече е станала съвсем “сделана”. По-зле от оригинала. После 40 г нищо.;)
    Сега лед фарове и т.н. Айде да не ми обясняват че е руска.
    Пожелавам им все пак на БГ русофилчетата да си купуват този “не зле автомобил” и да му се радват. Като смяташ че е готина - купувай я. Но нещо не ги виждам по пътищата. Явно само си пишат а пък си карат немски и японски коли.
  • 50 Геро

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "Ганьо":

    “Лада”, братле.
    Започнала като FIAT в средата на миналият век, а сега е национализирано Renault с китайски части.
    Иначе руска била.
    Айде на опашката, ама като я сдобиете, похвалете се с нея де. Карайте ги по пътищата а не ги дръжте по разни колекционерски гаражи за по милиарди евро.
  • 51 Рено

    2 5 Отговор
    Ще бъде Евро 1 нали и то в най-наточените версии! Само една ракета им трябва на тези в Толиати и това ще прекрати мъките им вековни да сътворят що годе нормален автомобил!
  • 52 Болят ли

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Бай Онзи":

    те задните части от толкова минуси?
  • 53 дядо

    5 1 Отговор

    До коментар #35 от "Да да да":

    На Москвич 408 на 100хил си беше за основен ремонт , Жигулката и Москвич 412 между 250хил и 300хил ,имах и Фиат 124 и той изкара около 300хил! Двигателите на Фиата и Жигулито са различни, на Фиата разпределителния вал е в блока Жигулито в главата.
  • 54 Даринка

    1 1 Отговор
    Индия и Китай са 3 милиарда души. Произвеждат всичко. Руснаците внасят оттам, собственото производство е проформа. Наскоро гледах топ 20 китайски коли,от които не бях чувал нито една марка. Пък те произведени в стотици хиляди екземпляри.
  • 55 Е аз пък как

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гочо":

    имам от 1967г. западна кола бе тиквеник такъв,нищо че пише че страната производител е НРБ.Близките ми които работеха по Либия,Алжир и т.н. се върнаха с по няколко десетки хиляди във валута и нито един от тях тогава не си купи западен автомобил,въпреки възможностите си,а си купиха руски,като Волга ГАЗ 24,1или Лада 2101 или 2107.Пишете простотий навеждащи ме на мисълта,че не сте живели през онези спокойни години,а само плямпате измишльотини.Имаше тираджий,които можеха да ти докарат и западен автомобил стига да искаш е щеше да е пак 2-ра употреба но все пак западен,та който е искал си е получавал.
  • 56 Едва ли ще ти

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Кразимодо":

    се сбъдне пожелателното мислене,а не реалното,защото Ладите се търсят много особено в републиките,даже до неотдавна произвеждаха 2105 с мотор 1200 от Жигула и се продаваха отлично.
  • 57 Да уточня че

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Джоу":

    полският ФИАТ е продадена от италианците капа на поляците за бомбе.С две думи,моделите 125П 1300/1500,бяха на базата не на италианския аналог,а на стария от 1959г. модел 1300/150 с ресори на задния мост и същия мотор,но с купе на новия модел,докато при руснаците 124 е актуалния,но с над 90 подобрения за да се пригоди за руските условия,като например дръжките на вратите при руснаците са скрити,докато при оригинала са изпъкнали и това заради зимата,тези изпъкнали дръжки замръзват и трудно се отварят вратите,докато скритите са по-пригодени.Окачване също е пипнато,като е уверличен и клиренса,махнати са и задните дискови спирачки,които са неподходящи за руските условия.
  • 58 Нямате пари за нова

    3 0 Отговор
    Карай щайги от европа на, по - 500 000 и се хвали че краш нова кола