През месец февруари тази година, Lada представи новата Vesta NG, която дебютира с нова по-агресивна визия, малко по-големи размери и нови технологии, включващи LED фарове, дигитален километраж и голям дисплей на мултимедийната система. Обновеният модел вече се качи на поточната линия и от АвтоВАЗ се похвалиха с първия произведен модел от завода в Толиати.
Именно там трябва да се произвежда Vesta NG, след като предходният модел бе сглобяван в завода в Ижевск. През лятото от АвтоВАЗ решиха това да бъде променено, като според официалното изявление, причината е нарасналото търсене на модела и по-големия капацитет на завода в Толиати.
Разликата е почти двойна, след като старата фабрика може да произведе до 32 коли на час, а новият завод ще успее да произведе 60 коли на час, ако работи с пълна сила. Това се очаква да се случи през пролетта на 2023 година, когато съоръжението трябва да започне пълното серийно производство на модела. От АвтоВАЗ увериха, че първият автомобил, който слезе от поточната линия е тестов и ще бъде използван само от компанията за различни изследвания и тестове.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
16:50 18.11.2022
2 Хаха
Коментиран от #5
16:51 18.11.2022
3 Инж.Ганефф
16:51 18.11.2022
4 Ганьо
Лада т.е copy-paste, но пак нищо не струва. Едно време се продаваха, защото нямаше какво друго да се купи...
Коментиран от #7, #49, #50
16:57 18.11.2022
5 Бай Онзи
До коментар #2 от "Хаха":
А дано го направят , минаваще 500 000 километра без проблем , изобщо сега бих си пожелал една чисто нова лада 2103 ...Коментиран от #35, #52
16:58 18.11.2022
6 Трагедия
16:59 18.11.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Бако
Коментиран от #11
17:02 18.11.2022
9 горски
Коментиран от #26, #36
17:02 18.11.2022
10 Световрачане
Коментиран от #14
17:04 18.11.2022
11 Бай Дън Сяо Пън
До коментар #8 от "Бако":
На тези които купуват дачия НАПРИМЕР !!! Други въпросиКоментиран от #16
17:04 18.11.2022
12 Кольо
Коментиран от #38
17:06 18.11.2022
13 Ганьо
До коментар #7 от "7.62":
Кои от тях притежаваш?17:08 18.11.2022
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Ще си рече човек
За новите модели не знам, но класиките са наистина нещо много добро ! Тия автомобили нЕмат докин с една еФтина подръжка. Естествено по много качества въобще не могат да се мерят със съвременните возила, но и обратното е в сила в не по малка степен. И не ме убеждавайте, че не е така. Имам ВАЗ 2101 - 1974 год., ВАЗ 2107 -1985 год. и три нови автомобила 2015, 2016 и 2018 година. Всички са с ГТП. Новите не са лади - френски, румънски и Японски от най популярните марки са. Всички с предно предаване. Новото си е ново, но и старото си го бива !!! :))
Коментиран от #22
17:11 18.11.2022
16 Бако
До коментар #11 от "Бай Дън Сяо Пън":
Сигурно, аз като гледам по улиците се е отепало от нови лади... а за твойте дачии - няма такива боклуци, вътре се протрива на 50К километра, нито са качествени, нито са здрави нито са и евтини коли.Коментиран от #28
17:11 18.11.2022
17 Красимир Петров
Коментиран от #23
17:12 18.11.2022
18 Факт
17:13 18.11.2022
19 Интересно
Коментиран от #37, #43
17:16 18.11.2022
20 РУСОФИЛИ,,,,
17:25 18.11.2022
21 Гочо
Коментиран от #55
17:31 18.11.2022
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 ЛиБеРаст
До коментар #17 от "Красимир Петров":
Аз съм русофил по душа и западняк по материализъм! Некав проблем да има?Коментиран от #34
17:53 18.11.2022
24 Иван
Коментиран от #46
18:10 18.11.2022
25 Тити
18:24 18.11.2022
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Кразимодо
Коментиран от #56
18:30 18.11.2022
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 РОМАН
20:25 18.11.2022
30 последен
20:28 18.11.2022
31 оня с коня
07:19 19.11.2022
32 Лада Веста Крос
07:44 19.11.2022
33 чудо голямо
13:16 19.11.2022
34 лошо няма
До коментар #23 от "ЛиБеРаст":
Да си русофил, стига да не си путинофил.13:19 19.11.2022
35 Да да да
До коментар #5 от "Бай Онзи":
Минаваше но с три основни ремонта.Коментиран от #53
13:23 19.11.2022
36 горскииии
До коментар #9 от "горски":
Толкова ли не намери нещо положително да кажеш за ладичката че пак украйна намеси в ядът си.13:26 19.11.2022
37 Имат си
До коментар #19 от "Интересно":
Еърбеци но им казват мек волан...старт-стоп манивела а ABS не слагат щото бил джендърски.13:35 19.11.2022
38 Кольо
До коментар #12 от "Кольо":
Ми те ши избягат бре ,първо една монтажна пяна да запълниш дупките13:53 19.11.2022
39 С фотошопа
13:56 19.11.2022
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 В расия
До коментар #19 от "Интересно":
Писали са ти хората нови модели автомобили ,не джендърски .Само не са писали серво волан и централно да ли имат .Иначе имат подгрев на волана седялките миещи лед фарове манивела са стандартни екстри14:01 19.11.2022
44 Купен Копейкин
14:04 19.11.2022
45 Джоу
Не е КРАДЕНА. Официална сделка с ФИАТ . С последваща възможност за развитие на базовия модел . 1300/1500/1500S/1600/ 2105/2107 и другите с ангренажен ремък са на тази база .
Полша - Фиат 125 п - на него пишеше Лицензия Фиат . По същия начин с Фиат поляците създадоха техния си автомобил Полонез . На базата на Фиат оборудването .
Ако не правиш разлика на патент и лиценз е друга бира . Най - важна всъщност е частта от договора им позволяващ или не , да се прави нещо по Фиат .
Коментиран от #57
14:06 19.11.2022
46 Джоу
До коментар #24 от "Иван":
Време е да помислиш за смяна на никнейма в личните документи .Много ти съветско името ?
14:12 19.11.2022
47 Пешо
17:02 19.11.2022
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Спиро
До коментар #4 от "Ганьо":
Е, не е бил краден, а тогавашните комунисти са решили да произвеждат “колата на годината” тогава, в сътрудничество с ФИАТ. Италианците са им продали технологиите и т.н. Руснаците са пипнали нещо тук-там и колата вече е станала съвсем “сделана”. По-зле от оригинала. После 40 г нищо.;)Сега лед фарове и т.н. Айде да не ми обясняват че е руска.
Пожелавам им все пак на БГ русофилчетата да си купуват този “не зле автомобил” и да му се радват. Като смяташ че е готина - купувай я. Но нещо не ги виждам по пътищата. Явно само си пишат а пък си карат немски и японски коли.
12:20 20.11.2022
50 Геро
До коментар #4 от "Ганьо":
“Лада”, братле.Започнала като FIAT в средата на миналият век, а сега е национализирано Renault с китайски части.
Иначе руска била.
Айде на опашката, ама като я сдобиете, похвалете се с нея де. Карайте ги по пътищата а не ги дръжте по разни колекционерски гаражи за по милиарди евро.
12:26 20.11.2022
51 Рено
13:46 20.11.2022
52 Болят ли
До коментар #5 от "Бай Онзи":
те задните части от толкова минуси?17:40 20.11.2022
53 дядо
До коментар #35 от "Да да да":
На Москвич 408 на 100хил си беше за основен ремонт , Жигулката и Москвич 412 между 250хил и 300хил ,имах и Фиат 124 и той изкара около 300хил! Двигателите на Фиата и Жигулито са различни, на Фиата разпределителния вал е в блока Жигулито в главата.18:52 20.11.2022
54 Даринка
11:55 21.11.2022
55 Е аз пък как
До коментар #21 от "Гочо":
имам от 1967г. западна кола бе тиквеник такъв,нищо че пише че страната производител е НРБ.Близките ми които работеха по Либия,Алжир и т.н. се върнаха с по няколко десетки хиляди във валута и нито един от тях тогава не си купи западен автомобил,въпреки възможностите си,а си купиха руски,като Волга ГАЗ 24,1или Лада 2101 или 2107.Пишете простотий навеждащи ме на мисълта,че не сте живели през онези спокойни години,а само плямпате измишльотини.Имаше тираджий,които можеха да ти докарат и западен автомобил стига да искаш е щеше да е пак 2-ра употреба но все пак западен,та който е искал си е получавал.17:57 21.11.2022
56 Едва ли ще ти
До коментар #27 от "Кразимодо":
се сбъдне пожелателното мислене,а не реалното,защото Ладите се търсят много особено в републиките,даже до неотдавна произвеждаха 2105 с мотор 1200 от Жигула и се продаваха отлично.18:00 21.11.2022
57 Да уточня че
До коментар #45 от "Джоу":
полският ФИАТ е продадена от италианците капа на поляците за бомбе.С две думи,моделите 125П 1300/1500,бяха на базата не на италианския аналог,а на стария от 1959г. модел 1300/150 с ресори на задния мост и същия мотор,но с купе на новия модел,докато при руснаците 124 е актуалния,но с над 90 подобрения за да се пригоди за руските условия,като например дръжките на вратите при руснаците са скрити,докато при оригинала са изпъкнали и това заради зимата,тези изпъкнали дръжки замръзват и трудно се отварят вратите,докато скритите са по-пригодени.Окачване също е пипнато,като е уверличен и клиренса,махнати са и задните дискови спирачки,които са неподходящи за руските условия.18:07 21.11.2022
58 Нямате пари за нова
21:09 21.11.2022