1 Август, 2013 13:36 20 452 41

Nissan GT-R става по-бърз от Veyron

  • nissan-
  • gt-r-
  • nismo
Това обявиха представители на Nissan по време на отминали съвсем скоро фестивал на скоростта в Гудууд. Японците ще пуснат нова модификация, която се разработва от подразделението Nismo и английската фирма Williams Advance Technology.
 
Най-бързата "Годзила" ще носи моделното обозначение Nissan GT-R Nismo и ще се характеризира със сериозни модернизации. На този етап повече подробности не се разкриват, но се знае, че GT-R ще бъде подложен на сериозна диета.
 
За целта ще бъдат използвани много детайли от въглеродни сплави и автомобила ще бъде олекотен значително. Промените по 3.8-литровият битурбо двигател също няма да са малко, а крайната цел е повишаване на мощността над 570 конски сили.
 
Най-интересното, което споделиха хората от Nissan е, че динамичните характеристики на колата ще се подобрят значително. Умопомрачителната динамика ще позволи на японската "Годзила" да ускорява от 0 до 100 км/ч. за точно две секунди.
 
Ако това наистина се случи, Nissan GT-R Nismo ще стане по-бърз от най-титулуваните хиперкари като Bugatti Veyron Super Sport, McLaren P1, Koenigsegg Agera и Ferrari LaFerrari. При това крайната цена на GT-R Nismo ще е в пъти по-ниска.
 
Работата над уникалната кола ще завърши в началото на следващата година, а според плановете продажбите ще стартират през втората половина на 2014-а. Японците се надяват и на подобряване на рекорда на "Северната дъга" на Нюрбургринг.

 
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 batmusurat

    7 1 Отговор
    GT-R
  • 2 Martin Ivanov

    0 2 Отговор
    http://www.mobile.bg/11361203729962534

    Коментиран от #4

  • 3 Shmeker

    2 6 Отговор
    570 коня няма да му стигнат за овална писта обаче. Едва ли ще мине 340 км/ч.
  • 4 Naka

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Martin Ivanov":

    Ясно е че може да се напомпа до много коне. Тук обаче говорим за заводско изпълнение и 100 процента живота на такъв напомпан двигател ще е много по-къс от заводското изпълнение. Тук даже се говори не толкова за вдигане на конете, колкото за олекотяване и само това ще доведе до тези резултати. Не всичко опира до това колко ти е голям двигателя и колко коня има под капака.
  • 5 Dr. Dick

    1 7 Отговор
    То и преди известно време като излезе новия GT-R 530-540 к.с. го даваха за 2.8 до 100, ама после си го поправиха на 3.1 и след това суперкари, които за 3.4 правят 100 пак бяха по-бързи.
  • 6 триста итридесети

    1 8 Отговор
    "става" -- подвеждащо, "ще става" е правилно,
    докато стане, кой знае с бугатито какво ще стане,
    пък и като почне да бие М6 на мокро - тогава ще му обърна внимание

    Коментиран от #7

  • 7 George Radkov

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "триста итридесети":

    M6 всичко го бие, дай нещо сериозно.

    Коментиран от #8

  • 8 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "George Radkov":

    :)
    http://www.youtube.com/watch?v=lejW9t9Llzo

    Коментиран от #9

  • 9 iiiiiii!!!!!!!!

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "триста итридесети":

    Ти май не си го гледал това клипче... 2:1 за Нисана...
  • 10 Nikolai Todorov

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=qdA0pseWexg
  • 11 Nikolai Todorov

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=qdA0pseWexg
  • 12 Александър Младенов

    2 4 Отговор
    скачаха на Порше сега на Вейрон,а кога ще я направят да изглежда различно от Москвич??

    Коментиран от #16

  • 13 sa6u

    2 0 Отговор
    GT-R а е по-нисък клас суперкар от изброените в статията.Вяено е че не всичко е до конете ама Нисана е снабден с 3,8l V6 за сравнение Бугатито е с 8l W16. Разлика в теглото има, но не е GT-R-а 2 пъти по лек от Вейрона нали?
  • 14 Борис Георгиев

    3 0 Отговор
    Просто е перфектната бегачка за парите си.

    Коментиран от #15

  • 15 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "Борис Георгиев":

    ... докато не се счупи

    Точно евтинджос материалите и агрегатите са проблема на тая кола. Както и "москвичовия" дизайн, не мога да разбера що не взеха да я позаоблят малко да прилича на нещо приятно за окото.
    От инженерна гледна точка целият нисан е компромис - малък мотор V6, напомпан с турбини, калпаво замислено 4х4. Може да видите по форумите колко много реват някои собственици от тия нещица.
    Добрите страни на нисана е в добрите настройки и оптимизирането. Както и цената, макар на мене да не ми се струва никак ниска.

    Коментиран от #17

  • 16 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Александър Младенов":

    Поршета, Аудита, Вейрони... Рено е обявила война на VAG нещо
    Само че с то с един добър модел не става. Трябва много повече от това.

    Коментиран от #19

  • 17 Радослав Кръстев

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    като погледнах във форума на нисан е пълно със собственници на гтр които се оплакват от него.Не говори глупсти че ти се смеят много и хаиде да не говорим за изработка защото е в пъти по добра от стокова м6. А кое беше това м6 дето хонда nsx 10 години по дърта и почти 200 коня надолу и го направи смешно на 400 метра за него ли ми разправяш

    Коментиран от #22, #23

  • 18 Ярослав Станчев

    1 2 Отговор
    Хахахаха,пак опити да се сравняват с Вейрона.Уж Бугати-то не било вървежно,уж ГТР-а го биел от всякъде,а я виж ти,сега излиза,че бил по-бавен и ще го дообработват,че да гони върховете,хахахахахаха.Ще гони,ама на Вейрон трябва да му извадят 10 свещи,че да има шанс някой да е по-бърз.
  • 19 Ярослав Станчев

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "Shmeker":

    Да,да от Рено обявили война и ще бият Фауве,с картонени и пластмасови модели.
  • 20 Ivailo Chankov

    1 3 Отговор
    Вие обаче огромната разлика в цените на двата автомобила за нищо я нямате, само българин може да сравнява един почти суперкар с един хиперкар който е 10 пъти по-скъп от него, GT-R с тунинг за около 100-150 хил. лева ще е в пъти по-бърз от прехваления голф с цена от около 2 мил. лева

    Коментиран от #21, #24

  • 21 Iaroslav Stanchev

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Ivailo Chankov":

    Значи да очакваме около 800-1200 км/ч за гтр-а,след тунинга,така ли,хахахахахахахахахахаха. Айде по-полека,да не се обърне някъде голямата бигачка на Рено,от тази скорост.
  • 22 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Радослав Кръстев":

    Не говорех за българския форум на нисан, а форумите в другите държави
  • 23 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Радослав Кръстев":

    М6 не е спортна кола, никога не са се били в гърдите, че може да бие Вейрони, поршета и т.н.
    Просто е едно голямо купе, със скъп интериор и приятен мотор. Коли, които са за магистралата да пътуваш и да не се изморяваш. ГТР-а е по-пистов автомобил.

    БМВ произвеждат коли, които могат да продадат, гледат да позиционират моделите си в нишата на останалите си конкуренти, а те са Ауди и Мерцедес.

    Когато от БМВ извадят по-пистов автомобил вероятно ще се конкурира с R8 и GTR, макар в момента и M6 да не е чак толкова зле.
  • 24 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Ivailo Chankov":

    Няма как да стане колега, нисанът няма да е вдигнал и 300 и ще бере душа, а бугатито тогава почва да загрява дет се вика...
  • 25 Easy ryder

    2 1 Отговор
    Поредното подобрение на тази супер кола.Дори с малкия си двигател 470 коя на първото поклоление от 2007-ма година беше по бърз на писта от Вейрон 1001 коня.Сега версията 2013 е 550 коня.
    Естествено Нисан има тези коне с 3,8 литров двигател V6 двигател.
    На Вейрон са му сглобили два блока от двигатели на ВАГ с 4 компресора за да стане 8 литра и да може да постигне мощност необходима му за максимална скорост на прав участък.
    В Европа това става само на специална писта на Фолксваген така,че това е само една цифра по скоро с рекламна цел.
    На нормални писти Вейрон не може да се справи с много по слаби като мощност конкуренти.Типичен пример за това,че мощен двигател не гарантира бърза кола.
    След този тунинг на Низмо Вейрон ще бъде още по неразличим.Единственото му предимство ще бъде на дългата права на пистата на Фолксваген.
  • 26 Йордан Славов

    2 1 Отговор
    Начетох се на комплексарски коментари!
    Как може някой изобщо да сравнява М6 с това чудо - явно само защото има 3-ка от 1995г. ли?
    Или пък да подскачаш, че Вейрона бил по-красив, като за него важи в пълна сила, че е дялан с тесла?! Причината може би е пак защото сравняващия има някоя Б4-ка и се чувства засегнат
    То бива некомпетентни и незнаещи хора, ама това вече е прекалено!
    Иначе шапка свалям на инженерите от Нисан. Дори и за фактът, че Вейрон-а и Нисан-а са с почти еднакво тегло и ускоряват почти еднакво, а разликата в мощността е двойна. И това била "калпава" 4х4. Може би пак сравняващия пише от личен опит
  • 27 Ярослав Станчев

    1 2 Отговор
    Хехе,абе иска ви се гтр-а да е най-бързата кола,ама не е.И на Нисан има се иска,ама не става така лесно,както си мислят.То ако ставало с един в6-так с два охлюва и малко чепове,Фауве нямаше да си играят да съединяват два осмака и да ги надуят до 1200 коня,че да държат рекорда вече 5 години,ама айде.Ще стане бе,как няма да стане,нисана най-бързия,ама първо трябва да закрият Бугати.Тогава обаче Кьонигсек или ССЦ ще държи рекорда,а гтр ще е пак най-бързия,най-красивия,най-мощния и всичко най,ама в........Нийд фор Спийд,хахахахахахаха.
  • 28 триста итридесети

    2 2 Отговор
    имаше една тема за летящ старт от 50 нагоре и нисана дишаше пушилката на М6, и не само това, м6-цата ще го надживее по изминати километри, има по-добър вид, и вънка и вътре, по-голяма кола е, по-луксозна,
    кога един гтр ще изпревари М6 на пътя --- когато на шофора в М6цата някоя кака му прави вятър, иначе мисията е невъзможна за гтра
  • 29 Йордан Славов

    1 1 Отговор
    Алооооооооууу, тия последните мнения, докато си карахте Б4-ката и 3-ката от 1995г, ли ги измислихте
    Инженерни джудженца, оценявайте малко труда на хората, които правят автомобили за 150 000 евро, с параметри на кола за 1,5 млн. евро.
    А това с М6-цата, дори и малоумник не би го написал!!!

    Коментиран от #33

  • 30 триста итридесети

    2 1 Отговор
    какъв труд да оценям бе, гтр каквато и кола да е, не може да се мери с М6, въпреки че са по-скъпи М-ките се харчат повече, ти това оценяш ли го, при гтр-а ако ползваш лънч ли беше, ако искаш да го настъпиш на макс и гаранцията ти пада, голям труд е това ей

    Коментиран от #31

  • 31 Йордан Славов

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "триста итридесети":

    Браво - страшни технически доводи вадиш! М6 е повече кола, защото ти така казваш
    Ходи си карай 3-ката от 90-те към 4-ти километър, и гледай да не излизаш от там повече!!!

    Коментиран от #32

  • 32 триста итридесети

    2 2 Отговор

    До коментар #31 от "Йордан Славов":

    тройката ми не е от 90-те, и по-добра от всяка японска, за мощността която получавам спрямо разхода, дори и 2-3 години по-нова да е японската, за живот на мотора и изправност на другите системи - няма да коментирам, или за качеството на материала, или за возията, здравината на ходовата част, за задното, ако щеш и за климатроника - кой е по-добър, изобщо за каквото се сетиш

    Коментиран от #41

  • 33 Ярослав Станчев

    2 2 Отговор

    До коментар #29 от "Йордан Славов":

    Какви б4-ки,какви 3-ки са те подгонили бе мен. Какъв труд да оценяваме,като гтр не е нито най-бързия,не е с най-добро ускорение,не е най-красивия,не е най-мощния,не е и луксозен,не е дори най-икономичния,сравнен с останалите спортни коли.Като стане поне едно от всичките тези неща,тогава ще има кой да го оцени.А до тогава всичко е само на хартия и в сферата на мечтите,а Нисан ГТР си остава средноразредна спортна кола.Дерзай и се надявай от всичкото това "ЩЕ",което е написано,японците да изпълнят поне половината.
  • 34 Йордан Славов

    2 0 Отговор
    Абе момчета млади, сляпото оплюване на даден автомобил, само защото е от друга марка, показва единствено вашето детинско неразбиране за нещата. И аз не харесвам "АУДИ", но това не го прави лош автомобил. Е, да харесвам БМВ и "Мерцедес", но карам "Ягуар"! Обаче да се опитвам, да казвам на черното-бяло, няма да стане никога.
    Хайде пораснете малко, пък тогава пишете!!!

    Коментиран от #35

  • 35 триста итридесети

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "Йордан Славов":

    гтра е изтискан до последно, подмината е границата на издръжливостта на материала, само и само да има ускорението, но цената е -- драстично скъсяване живота на всичко, което за мен не е успех, те и от пежо скоро направиха кола --- от 0-100 за 1 сек !!!! -- по-бързо и от Ф1, но не я правят серийно, нима си мислите че другите фирми не могат да постигнат същото, че и по-добро ускорение, хм, трябва да си много голям инджинер за да си мислиш че не могат

    Коментиран от #36

  • 36 Йордан Славов

    2 2 Отговор

    До коментар #35 от "триста итридесети":

    Престани да си изсмукваш от пръстите псевдодоводи!
    Кога си карал GTR, та говориш, че имал ограничен ресурс???
    А пък още по-тъпото е да сравняваш М6 с GTR - това си е чиста проба проблем с рационалното мислене!
    А, и още нещо - не се чувствай длъжен да отговаряш
  • 37 Easy ryder

    1 3 Отговор
    Гледай само какви отчаяни опити правят да ти обяснят,че тяхното БМВ било икономично и как на нещо било скъсен живота.Запознай се с ултрасите.За тях всичко,което не е с надпис БМВ не може да е по бързо.
    Ако очакваш разумни доводи за това,което твърдят не се надявай.При тях нещата се знаят от рекламни материали и от измислици на други събратя от въпросния фен клуб.
    Ако ги питаш какво е спечелило БМВ в някой от големите спортове пак ще си замълчат и ще те оплюят.
    Едно е ясно БМВ не произвежда кола по добра от ГТР и това много ги дразни.
    И на всичко отгоре нисана струва 90 000 евро.Просто няма немска кола на такава цена,която дори да се доближи до възможностите на Годзила.
    За инженерни неща не им говори те едвам са завършили средно и няма да те разберат.Просто това е кола за познавачи не за келеши,които се дърпат по сфетофарите с изгнили тройки официално признати за "опасни за живота" при краш тестове.
  • 38 триста итридесети

    3 1 Отговор
    отчаяни опити са твойте -- нямали били успехи -- да почнем от сина на създателя на ДВГ - Ото, и да правели самолетни двигатели, защото е по-трудно и по-отговорно, през успехите на нюрборгринг и Ф1, нововъденията не само при бензиновия, ами и при дизела, ПОДОБРЯВАНЕТО чрез направата по-съвсем различен начин на механизма за промяна хода на клапаните от хонда, лидерството на ПОЧТИ всички модели, които въпреки загубите от задното, а от там и загуби заради утежняването (защото един мъжки автомобил трябва да е със задно), правят коефициент разход/мощност недостижим за другите марки, стига се дотам че дори харчи по-малко и от по-малъка кола от друга марка при изравнени килограми, като натоварването на по-малката е в заводските граници, и всичко това дори при по-нова от бмв-то кола, та така, японските са мнооого хубави, но БМВ си е БМВ, аре лека
  • 39 Niki Kolev

    1 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=6MzpaNu74Ts
  • 40 Niki Kolev

    1 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=6MzpaNu74Ts
  • 41 Valentin Penev

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "триста итридесети":

    Личи си, че си изключително глупав и фанатизиран. Не знам как може да кажеш, че М6- ца е с по- добра визия от GT- R, след като в София съм виждал М6- ца, която я подминаваха без да й обръщат никакво внимание, виждал съм също и парк. GT- R, с който си правеха снимки и оглеждаха като "гола плющялка." Та дори IMPREZA WRX STi и Lancer Evolution (са се доказвали много повече от БМВ в автомобилните спортове), които са "грозни" според БМВ феновете, са в пъти повече интересни за случайните миновачи и снимани... Другото което е не GT-R печели най- много конкурси за най- грозен автомобил, а БМВ... Със сигурност не е нискокачествен автомобил. Ще се направя, че не съм прочел глупавият ти и необоснован коментар, по простата причина, че никога не си имал възможността да се докоснеж до този автомобил- БМВ са автомобилите с най- зачестелите фабрични дефекти за 2011, 2012 и 2013 година, именно любимата ти М6- ца е бъкана с фабрични дефекти: от технически до механични дефекти:
    http://www.autoblog.com/2012/10/05/bmw-recalling-2013-m5-m6-models-over-potential-catastrophic-eng/
    Както каза колегата по- долу когато стане дума за постиженията на БМВ в Световните шампионати на какъвто и да е автомобилен спорт, започват да се правят на леко разсеяни и пропускат отговори, понеже БМВ липсва в Световните шампионати, освен в DTM, който е само за "немци" и е на пред последно място по рейтинг във FIA.