Това обявиха представители на Nissan по време на отминали съвсем скоро фестивал на скоростта в Гудууд. Японците ще пуснат нова модификация, която се разработва от подразделението Nismo и английската фирма Williams Advance Technology.
Най-бързата "Годзила" ще носи моделното обозначение Nissan GT-R Nismo и ще се характеризира със сериозни модернизации. На този етап повече подробности не се разкриват, но се знае, че GT-R ще бъде подложен на сериозна диета.
За целта ще бъдат използвани много детайли от въглеродни сплави и автомобила ще бъде олекотен значително. Промените по 3.8-литровият битурбо двигател също няма да са малко, а крайната цел е повишаване на мощността над 570 конски сили.
Най-интересното, което споделиха хората от Nissan е, че динамичните характеристики на колата ще се подобрят значително. Умопомрачителната динамика ще позволи на японската "Годзила" да ускорява от 0 до 100 км/ч. за точно две секунди.
Ако това наистина се случи, Nissan GT-R Nismo ще стане по-бърз от най-титулуваните хиперкари като Bugatti Veyron Super Sport, McLaren P1, Koenigsegg Agera и Ferrari LaFerrari. При това крайната цена на GT-R Nismo ще е в пъти по-ниска.
Работата над уникалната кола ще завърши в началото на следващата година, а според плановете продажбите ще стартират през втората половина на 2014-а. Японците се надяват и на подобряване на рекорда на "Северната дъга" на Нюрбургринг.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 batmusurat
13:48 01.08.2013
2 Martin Ivanov
Коментиран от #4
13:49 01.08.2013
3 Shmeker
14:37 01.08.2013
4 Naka
До коментар #2 от "Martin Ivanov":
Ясно е че може да се напомпа до много коне. Тук обаче говорим за заводско изпълнение и 100 процента живота на такъв напомпан двигател ще е много по-къс от заводското изпълнение. Тук даже се говори не толкова за вдигане на конете, колкото за олекотяване и само това ще доведе до тези резултати. Не всичко опира до това колко ти е голям двигателя и колко коня има под капака.16:03 01.08.2013
5 Dr. Dick
16:46 01.08.2013
6 триста итридесети
докато стане, кой знае с бугатито какво ще стане,
пък и като почне да бие М6 на мокро - тогава ще му обърна внимание
Коментиран от #7
19:14 01.08.2013
7 George Radkov
До коментар #6 от "триста итридесети":
M6 всичко го бие, дай нещо сериозно.Коментиран от #8
19:39 01.08.2013
8 триста итридесети
До коментар #7 от "George Radkov":
:)http://www.youtube.com/watch?v=lejW9t9Llzo
Коментиран от #9
19:53 01.08.2013
9 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #8 от "триста итридесети":
Ти май не си го гледал това клипче... 2:1 за Нисана...20:47 01.08.2013
10 Nikolai Todorov
21:59 01.08.2013
11 Nikolai Todorov
21:59 01.08.2013
12 Александър Младенов
Коментиран от #16
22:48 01.08.2013
13 sa6u
23:33 01.08.2013
14 Борис Георгиев
Коментиран от #15
07:32 02.08.2013
15 Shmeker
До коментар #14 от "Борис Георгиев":
... докато не се счупиТочно евтинджос материалите и агрегатите са проблема на тая кола. Както и "москвичовия" дизайн, не мога да разбера що не взеха да я позаоблят малко да прилича на нещо приятно за окото.
От инженерна гледна точка целият нисан е компромис - малък мотор V6, напомпан с турбини, калпаво замислено 4х4. Може да видите по форумите колко много реват някои собственици от тия нещица.
Добрите страни на нисана е в добрите настройки и оптимизирането. Както и цената, макар на мене да не ми се струва никак ниска.
Коментиран от #17
09:50 02.08.2013
16 Shmeker
До коментар #12 от "Александър Младенов":
Поршета, Аудита, Вейрони... Рено е обявила война на VAG нещоСамо че с то с един добър модел не става. Трябва много повече от това.
Коментиран от #19
09:52 02.08.2013
17 Радослав Кръстев
До коментар #15 от "Shmeker":
като погледнах във форума на нисан е пълно със собственници на гтр които се оплакват от него.Не говори глупсти че ти се смеят много и хаиде да не говорим за изработка защото е в пъти по добра от стокова м6. А кое беше това м6 дето хонда nsx 10 години по дърта и почти 200 коня надолу и го направи смешно на 400 метра за него ли ми разправяшКоментиран от #22, #23
15:09 02.08.2013
18 Ярослав Станчев
15:34 02.08.2013
19 Ярослав Станчев
До коментар #16 от "Shmeker":
Да,да от Рено обявили война и ще бият Фауве,с картонени и пластмасови модели.15:36 02.08.2013
20 Ivailo Chankov
Коментиран от #21, #24
17:47 02.08.2013
21 Iaroslav Stanchev
До коментар #20 от "Ivailo Chankov":
Значи да очакваме около 800-1200 км/ч за гтр-а,след тунинга,така ли,хахахахахахахахахахаха. Айде по-полека,да не се обърне някъде голямата бигачка на Рено,от тази скорост.19:06 02.08.2013
22 Shmeker
До коментар #17 от "Радослав Кръстев":
Не говорех за българския форум на нисан, а форумите в другите държави08:17 03.08.2013
23 Shmeker
До коментар #17 от "Радослав Кръстев":
М6 не е спортна кола, никога не са се били в гърдите, че може да бие Вейрони, поршета и т.н.Просто е едно голямо купе, със скъп интериор и приятен мотор. Коли, които са за магистралата да пътуваш и да не се изморяваш. ГТР-а е по-пистов автомобил.
БМВ произвеждат коли, които могат да продадат, гледат да позиционират моделите си в нишата на останалите си конкуренти, а те са Ауди и Мерцедес.
Когато от БМВ извадят по-пистов автомобил вероятно ще се конкурира с R8 и GTR, макар в момента и M6 да не е чак толкова зле.
08:24 03.08.2013
24 Shmeker
До коментар #20 от "Ivailo Chankov":
Няма как да стане колега, нисанът няма да е вдигнал и 300 и ще бере душа, а бугатито тогава почва да загрява дет се вика...10:03 03.08.2013
25 Easy ryder
Естествено Нисан има тези коне с 3,8 литров двигател V6 двигател.
На Вейрон са му сглобили два блока от двигатели на ВАГ с 4 компресора за да стане 8 литра и да може да постигне мощност необходима му за максимална скорост на прав участък.
В Европа това става само на специална писта на Фолксваген така,че това е само една цифра по скоро с рекламна цел.
На нормални писти Вейрон не може да се справи с много по слаби като мощност конкуренти.Типичен пример за това,че мощен двигател не гарантира бърза кола.
След този тунинг на Низмо Вейрон ще бъде още по неразличим.Единственото му предимство ще бъде на дългата права на пистата на Фолксваген.
11:36 04.08.2013
26 Йордан Славов
Как може някой изобщо да сравнява М6 с това чудо - явно само защото има 3-ка от 1995г. ли?
Или пък да подскачаш, че Вейрона бил по-красив, като за него важи в пълна сила, че е дялан с тесла?! Причината може би е пак защото сравняващия има някоя Б4-ка и се чувства засегнат
То бива некомпетентни и незнаещи хора, ама това вече е прекалено!
Иначе шапка свалям на инженерите от Нисан. Дори и за фактът, че Вейрон-а и Нисан-а са с почти еднакво тегло и ускоряват почти еднакво, а разликата в мощността е двойна. И това била "калпава" 4х4. Може би пак сравняващия пише от личен опит
16:39 04.08.2013
27 Ярослав Станчев
18:07 04.08.2013
28 триста итридесети
кога един гтр ще изпревари М6 на пътя --- когато на шофора в М6цата някоя кака му прави вятър, иначе мисията е невъзможна за гтра
19:01 04.08.2013
29 Йордан Славов
Инженерни джудженца, оценявайте малко труда на хората, които правят автомобили за 150 000 евро, с параметри на кола за 1,5 млн. евро.
А това с М6-цата, дори и малоумник не би го написал!!!
Коментиран от #33
19:59 04.08.2013
30 триста итридесети
Коментиран от #31
19:06 05.08.2013
31 Йордан Славов
До коментар #30 от "триста итридесети":
Браво - страшни технически доводи вадиш! М6 е повече кола, защото ти така казвашХоди си карай 3-ката от 90-те към 4-ти километър, и гледай да не излизаш от там повече!!!
Коментиран от #32
19:42 05.08.2013
32 триста итридесети
До коментар #31 от "Йордан Славов":
тройката ми не е от 90-те, и по-добра от всяка японска, за мощността която получавам спрямо разхода, дори и 2-3 години по-нова да е японската, за живот на мотора и изправност на другите системи - няма да коментирам, или за качеството на материала, или за возията, здравината на ходовата част, за задното, ако щеш и за климатроника - кой е по-добър, изобщо за каквото се сетишКоментиран от #41
08:56 06.08.2013
33 Ярослав Станчев
До коментар #29 от "Йордан Славов":
Какви б4-ки,какви 3-ки са те подгонили бе мен. Какъв труд да оценяваме,като гтр не е нито най-бързия,не е с най-добро ускорение,не е най-красивия,не е най-мощния,не е и луксозен,не е дори най-икономичния,сравнен с останалите спортни коли.Като стане поне едно от всичките тези неща,тогава ще има кой да го оцени.А до тогава всичко е само на хартия и в сферата на мечтите,а Нисан ГТР си остава средноразредна спортна кола.Дерзай и се надявай от всичкото това "ЩЕ",което е написано,японците да изпълнят поне половината.09:23 06.08.2013
34 Йордан Славов
Хайде пораснете малко, пък тогава пишете!!!
Коментиран от #35
12:26 06.08.2013
35 триста итридесети
До коментар #34 от "Йордан Славов":
гтра е изтискан до последно, подмината е границата на издръжливостта на материала, само и само да има ускорението, но цената е -- драстично скъсяване живота на всичко, което за мен не е успех, те и от пежо скоро направиха кола --- от 0-100 за 1 сек !!!! -- по-бързо и от Ф1, но не я правят серийно, нима си мислите че другите фирми не могат да постигнат същото, че и по-добро ускорение, хм, трябва да си много голям инджинер за да си мислиш че не могатКоментиран от #36
19:23 06.08.2013
36 Йордан Славов
До коментар #35 от "триста итридесети":
Престани да си изсмукваш от пръстите псевдодоводи!Кога си карал GTR, та говориш, че имал ограничен ресурс???
А пък още по-тъпото е да сравняваш М6 с GTR - това си е чиста проба проблем с рационалното мислене!
А, и още нещо - не се чувствай длъжен да отговаряш
20:29 06.08.2013
37 Easy ryder
Ако очакваш разумни доводи за това,което твърдят не се надявай.При тях нещата се знаят от рекламни материали и от измислици на други събратя от въпросния фен клуб.
Ако ги питаш какво е спечелило БМВ в някой от големите спортове пак ще си замълчат и ще те оплюят.
Едно е ясно БМВ не произвежда кола по добра от ГТР и това много ги дразни.
И на всичко отгоре нисана струва 90 000 евро.Просто няма немска кола на такава цена,която дори да се доближи до възможностите на Годзила.
За инженерни неща не им говори те едвам са завършили средно и няма да те разберат.Просто това е кола за познавачи не за келеши,които се дърпат по сфетофарите с изгнили тройки официално признати за "опасни за живота" при краш тестове.
22:48 06.08.2013
38 триста итридесети
12:39 07.08.2013
39 Niki Kolev
18:59 13.08.2013
40 Niki Kolev
19:00 13.08.2013
41 Valentin Penev
До коментар #32 от "триста итридесети":
Личи си, че си изключително глупав и фанатизиран. Не знам как може да кажеш, че М6- ца е с по- добра визия от GT- R, след като в София съм виждал М6- ца, която я подминаваха без да й обръщат никакво внимание, виждал съм също и парк. GT- R, с който си правеха снимки и оглеждаха като "гола плющялка." Та дори IMPREZA WRX STi и Lancer Evolution (са се доказвали много повече от БМВ в автомобилните спортове), които са "грозни" според БМВ феновете, са в пъти повече интересни за случайните миновачи и снимани... Другото което е не GT-R печели най- много конкурси за най- грозен автомобил, а БМВ... Със сигурност не е нискокачествен автомобил. Ще се направя, че не съм прочел глупавият ти и необоснован коментар, по простата причина, че никога не си имал възможността да се докоснеж до този автомобил- БМВ са автомобилите с най- зачестелите фабрични дефекти за 2011, 2012 и 2013 година, именно любимата ти М6- ца е бъкана с фабрични дефекти: от технически до механични дефекти:http://www.autoblog.com/2012/10/05/bmw-recalling-2013-m5-m6-models-over-potential-catastrophic-eng/
Както каза колегата по- долу когато стане дума за постиженията на БМВ в Световните шампионати на какъвто и да е автомобилен спорт, започват да се правят на леко разсеяни и пропускат отговори, понеже БМВ липсва в Световните шампионати, освен в DTM, който е само за "немци" и е на пред последно място по рейтинг във FIA.
20:21 18.10.2013