1 911 8

Първият електрически Abarth дебютира със скромни характеристики и фалшив звук

  • fiat-
  • abarth-
  • 500-
  • 500e

Ускорението до 100км/ч отнема 7 секунди

Първият електрически Abarth дебютира със скромни характеристики и фалшив звук - 1

Спортното подразделение на Fiat – Abarth представи своя първи електрически модел, базиран на Fiat 500e. Компактният хечбек е разработен на идентична платформа със стандартния модел, но се отличава с по-спортна визия и по-добри, макар и скромни технически характеристики.

Компактният хечебек разчита на един електромотор в предната част, който генерира 155 конски сили и 235 нютон метра въртящ момент в сравнение със 117 конски сили и 220 нютон метра при стандартния Fiat 500e. Ускорението на Abarth до 100км/ч отнема 7 секунди. От компанията казват, че в сравнение с бензиновия модел, електрическият може да се похвали с по-бързо ускорение от 20 до 40км/ч.

Батерията е с капацитет от 42кВч и позволява пробег от 40 километра само с петминутно зареждане, докато 35 минути в контакта трябва да са достатъчни за 80% от капацитета ѝ. От Abarth не споменават какъв е максималният пробег на колата, но при стандартния 500е той е 321 километра.

В началото ще бъдат произведени 1949 броя от специалната версия Scorpionissima. Те ще се отличават с отровно зелената боя на снимките или отново ярък син цвят. Джантите са в размер от 18 цола, а екстрите включват стъклен таван, спортни метални педали, затъмнени задни стъкла и други. В интериора можем да открием седалки с алкантара и по-ясно изразени странични опори. Една от стандартните екстри е генератор на звук, който може да издава подобни на бензинов двигател нотки.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 8 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    6 5 Отговор
    Ге Те И на Фау Ве винаги са били зад Абарт и като характеристики и като стил
  • 2 карчи

    6 4 Отговор
    "генератор на звук" Хахахаха ама, защо ви е това ве ел лицемери?

    Коментиран от #3

  • 3 Гняс

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "карчи":

    Отровен ауспух? Защо ви е това бе, съсипвачи на здраве?

    Коментиран от #5

  • 4 Хаха

    2 3 Отговор
    Само ел. кенефи...
  • 5 Гнястта

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Гняс":

    е в главите…. престанете с лъжите и манипулациите си!!!
    Ще ви видиме до къде ще се докарате…..
    Иначе “това” е срам за марката и славната история на Скорпиона и творенията на Сеньор Карло!!!!
  • 6 Трябва да се тури ред

    0 0 Отговор
    Това сега какво е? 40км с напълно заредена батерия. И 32км с 80%... Ами те толкова минават и хибридите на батерия. Тротинетките повече минават с едно зареждане...
    Като ще е електричка поне 140 - 160км трябва да минава с едно зареждане. И това да се изисква от всички електромобили.

    Коментиран от #7

  • 7 Учителката по български и математика

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Трябва да се тури ред":

    Първо се научи да четеш, че пробега с едно зареждане не 40 км, а 40 километра се зареждат за всеки пет минути зареждане. След 35 минути автомобила се зарежда до 80%. Тоест седем пъти по пет минути и 40 км, което е 280 км, а не 32.

    Коментиран от #8

  • 8 Учителко любима

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Учителката по български и математика":

    Да правилно сте отбелязали, моя е грешката. Условието на задачата трябва да се чете внимателно.
    Само пак не се казва тези 80% за 35 мин. от 0% ли почват? Обикновено бързите цикли са 40-80, 20-80%.