1 819 5

Дебют за най-специалното BMW на 21-век

  • bmw-
  • m3-
  • m4-
  • csl-
  • 3.0 csl-
  • xm

Иконата 3.0 CSL бе представена с 553 конски сили

Дебют за най-специалното BMW на 21-век  - 1

Както вероятно знаете, BMW М празнува своята 50-та годишнина през 2022 година и в тази чест през последните 11 месеца видяхме някои нови М модела, включително суперкросоувъра ХМ, М3 комби, новото М2 и други. Кулминацията, обаче е моделът който баварците представиха днес, а именно 3.0 CSL. Колата е вдъхновена от класическото Е9 и според германците е един от „най-ексклузивните специални модели“ в историята на BMW M.

Спортното купе е базирано на М4, макар да се различава драстично в много аспекти. Предните фарове с взети от М4 CSL с характерния цвят на светлините, докато предните решетки са препратка към концепта 3.0CSL от 2015 година. Отворите на предния капак също са вдъхновени от оригиналния модел и имат функционална роля за охлаждане на спирачките и двигателя.
Джантите са 20-цолови отпред с централна гайка и 21-цолови отзад със специален дизайн и гуми Michelin с отличителен надпис 50 на страничната част. Задната част е силно издължена с голямо крило и променени светлини, също вдъхновени от класическия модел.

Двигателят е познат 3.0-литров агрегат с 553 конски сили и 550 нютон метра. Въпреки, че това е най-мощната конфигурация на този двигател, въртящият момент е с около 100 нютон метра по-малко от този на М4 Competition, а това вероятно се дължи на механичната трансмисия с шест предавки. Задвижването е само задно със специален М диференциал и карбокерамични спирачки.

От колата ще бъдат направени само 50 броя, като те ще се произведат в рамките на три месеца. Боята изисква специални процеси, където някои от частите трябва да бъдат ръчно изработени. Не е ясно каква е официалната цена на колата.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 7 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мноу са зле тез

    2 11 Отговор
    55коня са нищо нимой слезе под 12 секунди на 1/4 миля не пада под 3.5 до 100

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Този

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Мноу са зле тез":

    Свърши ли с това как върви направо... Само неможещите паляци и пубери се радват на ускорение... Това е автомобил за писта или планински път а не за четвърт, половин, и на половината половината по средата мили...

    Коментиран от #4

  • 3 РеалистБГ

    2 0 Отговор
    Това е красиво както концпета от 2015 и това трябваше да пуснат като решетки вместо на грозното М4 като бобър
  • 4 Е да де ама

    1 6 Отговор

    До коментар #2 от "Този":

    Е там падат от Феррраитата чак позорно
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.