По-рано този месец Porsche представи най-бавното и едновременно най-вълнуващото 911 за авантюристи. Колата носи означението Dakar и отдава чест на суперкара 959 участвал в състезанието със същото име в средата на 80-те години на миналия век. Спортното купе се отличава със специални гуми, по-високо окачване и променена визия, които да помогнат за неговото представяне.
Специалният модел вече се продава и в родната България, където цената му започва от 457 664 лева за базова модификация с 3.0-литров бензинов боксер с 480 конски сили и 570 нютон метра. Четирите задвижващи колела и автоматичната трансмисия с осем предавки допринасят за ускорение от 0 до 100км/ч за 3.4 секунди.
Както споменахме, това е базовата цена на колата, докато опциите могат да я увеличат с над 60 хиляди лева. Цвят по избор може да добави до близо 20 хиляди лева към цената, а титаниеви болтове на джантите, допълнителни 2834 лева. Специалният Porsche Rallye Design Package струва 51 722 лева и включва разцветка със син, бял и оранжев цвят в чест на състезателната кола от 1984 година, стикери, джанти в бял цвят, червени задни светлини, спойлер в бял цвят и други. Допълнително може да бъде поръчан карбонов таван за 7 хиляди лева, защитно фолио за 4251 лева, карбонови огледала за 2952 лева и други опции, които да повишат цената до над 520 хиляди лева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 959
11:32 28.11.2022
2 Майкъл
11:46 28.11.2022
3 редник
И кому е нужна тази кола - та за толкова пари може да се купи големият влекач Mercedes-Benz Actros 4163 8x4 LS SLT 250 Tonnen Euro 6 Standk NEW TRACTOR UNIT - 229 890 EUR
(2 February 2019) и с него да се работи и печели...
Коментиран от #4, #11
11:46 28.11.2022
4 959
До коментар #3 от "редник":
Концепцията е за спортна кола, с която спокойно можеш да джиткаш и през зимата или в планината. Ще се купува като топъл хляб от колекционери и въобще няма да се обезценява.Коментиран от #5
12:15 28.11.2022
5 Факт
До коментар #4 от "959":
Къде ще житкаш не е ясно.Спортната кола по дифолт има по стегнато окачване с малък ход нагоре надоле на амортесьорите с цел по добро сцепление и по добра управляемост и скорост особено в завоите.Оф роуда обратното по голям ход на ресорите с цел убиване на неравностите както и по голям клирънс за справяне с препятствита.Как ще вкараш две противоположни настройки в едни ресори които не са регулируеми.Коментиран от #6
12:31 28.11.2022
6 Гост
До коментар #5 от "Факт":
Кви ресори, кви 5 лева. Тук има адаптивно окачване с нагласяне на твърдостта и височината, електронни настройки като на Плейстейшън на всеки компонент по трансмисията. С две натискания на копчета става от магистрален звяр в катерач на извити и заснежени алпийски пътища.Коментиран от #7
12:42 28.11.2022
7 Факт
До коментар #6 от "Гост":
Вярваш ли си и какъв му е максималниТ клирънс на това отдоло как е картера защитен ли е какъв офроуд ще стане с тов.Просто пребоядисано 911
Коментиран от #8
12:50 28.11.2022
8 Гост
До коментар #7 от "Факт":
Колата не е за офроуд по чукарите, а туринг автомобил с който богат човек може да отиде със ските на тавана в Алпите, без да се притеснява от буксуване в снега. Нещо като двуврат вариант на Audi RS6 Allroad.Коментиран от #9
13:09 28.11.2022
9 Факт
До коментар #8 от "Гост":
A а така ето това трябваше да стане ясно че това е просто маркетингов трик.Защото старото дакарско 959 си беше за офроуд направено13:18 28.11.2022
10 Шах
10:54 29.11.2022
11 И де ще
До коментар #3 от "редник":
бачкаш с тоз Актрос 8х4,като е за големи обекти,които в Бг липсват.18:09 29.11.2022