9 Август, 2013 10:03 27 941 47

Тест на BMW M6 Convertible F12 (560 hp)

  • bmw-
  • m6-
  • f12-
  • convertible-
  • тест
Тест на BMW M6 Convertible F12 (560 hp) - 1
Еколозите може би ще са възмутени от това, което ще прочетат, но този материал не е предназначен за тях. Той е за хора с повечко бензин в кръвта. По-конкретно става дума за един различен тест драйв, който направихме. Различен, защото става дума за нестандартен автомобил.
 
Действието се развива в полите на Витоша, но не се чува песента на птичките, а прекрасен звук на двигател. Агрегатът не е какъв да е, а битурбо V8 с мощност 560 конски сили. След като е достигнал оптимална температура подаваме газ и от изпускателната система се чува истинска музика за ушите.
 
Всъщност децибелите са доста високи, защото става дума за новото BMW M6 Convertible F12. Звукът плаши минувачите по пътя към Бистрица, но всички се обръщат и видимо гледката им допада. Малцина от тях обаче знаят какъв звяр се крие под капака на красивото кабрио.
 
Интериор и екстериор

Тук снимките говорят много повече, отколкото думите. Все пак трябва да отбележим, че екстериорният дизайн на M6 Convertible е ефектен и подчертано агресивен. Покривът е мек, но за разлика от останалите подобни кабриолети, наточената шестица изглежда добре не само с отворен таван.
 
Салонът също е спортно ориентиран, но той е доста сходен с останалите модели на марката. Основните разлики се откриват в големия мултимедиен дисплей, логото "М" и ръчно тапицираният волан, който се отличава с трицветна оплетка на конците в синьо, бяло и червено.
 
Двигател и ходови характеристики

Настройките на автомобила са доста, като най-общо казано те могат да бъдат, комфортни, нормални и спортни. Естествено, настройваме волан, окачване и педал на газта на режим sport и уникалният V8 (мощност 560 к.с. и максимален въртящ момент 680 Нм) започва да разкрива истинските си възможности.
 
Пиковият момент се предава на задните колела през седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя, която в зависимост от режимите на колата (М1 и М2), дава възможност за контрол на скоростите ръчно или автоматично. Независимо от режима, смяната е мигновена, а дължината на предавките също може да се контролира.
 
Натиснете ли педала на газта до ламарината, веднага усещате умопомрачителната мощ на двата големи турбо компресора. Благодарение на тях, сравнително тежката кола може да ускори до 100 км/ч. за 4.3 секунди. Най-забележителното в M6 е неговото доускорение.  На практика ускорението може да става във всички оборотни диапазони, а усещането е неописуемо. След 200 км/ч. автомобилът продължава да ускорява и огромната мощ бива възпряна чак на отметката 250, при това от електронния ограничител на скоростта. Усещането е невероятно, а единствено стабилизиращите помощни системи удържат автомобила в пътя.
 
Наред с гореспоменатите системи за стабилизация, 20-цоловите джанти, "обути" с широки нископрофилни високоскоростни гуми ви позволяват да стартирате мигновено, а ниския център на тежестта държи автомобила в завоите като залепен за пътя. Воланът е твърд и прецизно информативен, а возията в режим sport може да се определи като болезнена.
 
Цена

Удоволствието е несравнимо, но има и риск. Управлявайки високотехнологичното чудо BMW M6 Convertible F12 много лесно може да ви бъде отнето свидетелството за правоуправление, защото изкушението е голямо. За да го изпитате обаче ще трябва да отделите немалка сума пари - 268 400 лв. Популярният израз "Кеф цена няма" обаче, тук важи с пълна сила.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Славчо Димитров

    5 9 Отговор
    Това е най-истинският автомобил, който може да се купи нов от България.
  • 2 Biancko Nero

    6 7 Отговор
    daa nqma da si vzema lamborghini ami kenefa bmw deto shte stane porednata ciganska me4ta

    Коментиран от #4, #5, #6

  • 3 Biancko Nero

    5 8 Отговор
    trqbva da si maloumen za da idesh s 135 000 evra i da go kupish
  • 4 Vladislav Qkov

    3 6 Отговор

    До коментар #2 от "Biancko Nero":

    i kak upreli4i 4e bmw e cigansko i kenef mai jega ne ti vliiae dobre dava6 ocenka za avtobil det dori nemoi i da go dokosne6
  • 5 Vladislav Qkov

    2 6 Отговор

    До коментар #2 от "Biancko Nero":

    bmw m6
  • 6 Marin Ivanov

    3 6 Отговор

    До коментар #2 от "Biancko Nero":

    ograni4eni hora kato teb mnogo kak moi6 da kaje6 na bialoto 4erno tva e unikalno bmw i to m6 pri tova .
  • 7 Marin Stoyanov

    0 2 Отговор
    За бмв феновете :) http://www.youtube.com/watch?v=5wAJNb-c4CU

    Коментиран от #9

  • 8 Десс

    4 3 Отговор
    Прекрасна кола!!! Поредният шедьовър на БМВ!
  • 9 Vladislav Qkov

    2 2 Отговор

    До коментар #7 от "Marin Stoyanov":

    i kvo iska6e da kaji6 s tva klip4e 4e nisana po grozen e fak ama drugo ne vidiah
  • 10 IVAN

    2 1 Отговор
    AZ SUM SE VOZIL S TAKOVA:)))))))))
  • 11 Николай Попов

    3 2 Отговор
    феноменален автомобил
  • 12 Стефан Димитров

    3 4 Отговор
    За доста по-малко пари има Nissan GT-R, който ще разкатае смешното BMW. :D
  • 13 Maurice

    1 6 Отговор
    Един приятел си взе М5 Е60. Много очаквах, а то просто кенеф. Харчи много, а върви нормално. Едно чипнато 330 д Е90 го направи криво на 400 метра. М5 и М6 са едни МНОГО горящи мудни коли, за хора комплекси. Който иска истинска тръпка, да се качва на мотор!!

    Коментиран от #14, #16, #18, #20, #29, #35

  • 14 триста итридесети

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Maurice":

    маруся, как си, добре ли си?
  • 15 Dimitar Nikolov

    10 0 Отговор
    Честно казано много по интересно е да четеш коментарите на задръстените дечковци под статията отколкото самата статия. За какви Нисани ми говорите бе комплексари ? Кой от вас има GT-R или M6 че сте тръгнали да си чешете недораслите езици кое било по добро - статията между 2 автомобила ли прави сравнение или е за тест на М6 ? - никога нямало да даде над 200 хил. лева за това - бе кога ги изкара, че почна да ги харчиш за Нисани или БМВ-та, айде яж си баницата за 1 левче и цъкай там като мине някои с такава кола и не ми обяснявайте за какво ще ги давате защото всеки би ги дал за нещо ама много малко ги имат налични.
  • 16 Vladislav Qkov

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Maurice":

    ti mi razbvi be 4ovek da ni se vozil 520 na gaz i da si si mislil 4e m5
  • 17 Ярослав Станчев

    5 0 Отговор
    Добра е колицата.Фен съм на Ауди и карам такова,ама и БМВ не са никак за подценяване,особено М сериите им.
    То тука има няколко образа дето на всяка статия за БМВ,МБ или Ауди все навират гтр-а или други японски марки,ама ко да прайш,то с този нийд фор спийд е така.
  • 18 Iaroslav Stanchev

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "Maurice":

    V10,5000 см3,507 к.с.,0-100 за 4,7 сек, и викаш направо е спряло бемвето,а.Щото и аз не съм им фен на баварките,ама като гледам,това е м5 е60.И ако за него кажеш,че не върви,
    Хехехе,друго си е гтр-а,яко тунек в NFS или Asphalt 6,това 2,2 sek. до 100 и 400-450 км/ч за нищо ги няма,а.

    Коментиран от #19

  • 19 Maurice

    0 5 Отговор

    До коментар #18 от "Iaroslav Stanchev":

    Ами да де, за това става дума. Аз съм я карал тази кола, а ти и четеш статистиката в нета и ми даваш акъл. 507к.с. на 2 тона купе не е ами Разни разнообразни, дето ходят на съборите в Калояново и на панаира в Пловдив смятат, че БМВ е голяма работа. Истината е, че има няма 100 производителя, които правят коли за образец на БМВ! Аре духайте супата, яжте я и лягайте по креватите...

    Коментиран от #21

  • 20 Dr. Dick

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Maurice":

    http://www.youtube.com/watch?v=49r2jv5rw08

    Да, съвсем нормално си върви и подминава моторите с 330. Абсолютно ежедневна, нормално вървяща кола с ежедневните 330 км/ч.
    А когато бмв направиха първия си common rail и най-икономичния дизел в света японците още са карали изузуто на трансформаторно масло.
  • 21 Iaroslav Stanchev

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "Maurice":

    Абе мен,тази кола с двигател на камион и 3 тона да е,пак ще върви повече от половината таратайки дето се търкалят по пътя.Хахаха,все едно аз да ръгна на моята бангия един чеп и да почна да раздавам бинокли на РС6-те.А спри с тоз плей стейшън,че съвсем си се бъгнал бе. Карал я бил,бе ти ще имаш късмет ако се возиш на задната седалка на такава кола,ама да не забравиш да си обуеш кафявите гащи.

    Коментиран от #22

  • 22 Vladislav Qkov

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "Iaroslav Stanchev":

    ustavi hora da si igriat na pleiste6ana toi sigorno tam go e probaval ka nabira i ner mu e haresolo na 4oveka ko da sa prai sigorno kop4etoo za gazta dava defekt
  • 23 Виктор Христов

    0 4 Отговор
    Имам такова с твърд покрив в автокъщата. Нищо особено не е. Вътре е тясно и вози твърдо

    Коментиран от #24, #25, #27

  • 24 Dr. Dick

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Виктор Христов":

    Ами в автокъщата сигурно имаш и Ситроен Пикасо. Е, той не вози твърдо - вози се на него.
  • 25 Vladislav Qkov

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Виктор Христов":

    takovo s tvurd pokriv niama tvoito da ne poru4kovo

    Коментиран от #26, #31

  • 26 Антонио Милев

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Vladislav Qkov":

    Специално за него инженерите са измислили и модел с твърд покрив.

    Коментиран от #30

  • 27 Vladislav Qkov

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Виктор Христов":

    grozdeto kat nemoi da stigne e kiselo vikat horata
  • 28 ludfen

    2 0 Отговор
    Уникално красиво и брутално внушителен фейс :) Просто BMW ;)
  • 29 Martin Tocev

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Maurice":

    xaxa E90 330i e 272 k.c. ако не се лъжа, а М5 е 507 к.с. и с 20 чипа 330-та няма шанс а и Е60 е кенеф тва как го прецени сигурно и ти си от феновете на опел и голф според които по- удобна, бърза и икономична кола няма
  • 30 Vladislav Qkov

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Антонио Милев":

    da be sigorno ia pokaji snimka na tva bmw 4e mi intereno da go vida kak izglezjda s tvurd tavan
  • 31 Виктор Христов

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Vladislav Qkov":

    Да изобщо няма с твърд покрив. Трябва да си поръчаш нов мозък

    http://www.mobile.bg/11363353470183526

    Коментиран от #37

  • 32 Ivailo Chankov

    2 3 Отговор
    Всеки казва, че 6-тицата е по-добра от GT-R, но никой не даде някакви факти в подкрепа на това, аз знам защо, защото всички грешите, нека първо да сравним тази М-ка с първото покеление на GT-R което вече е на 5 години, Нисанът е по-бърз в ускорението до 100км/ч с почти една секунда, а максималната скорост му е 250км/ч заради ограничителя, при Нисан си знаят как да правят истински спортни автомобили и стрелката на километража стига до 310км/ч, а сега някой пак да ми каже, че тежкото и малко мудно БМВ е по-динамично от един GT-R, та било даже и от 1-вото поколение .
    Най-смешното е, че не става дума само за GT-R, почти всеки автомобил на който цената му е близка до тази на БМВ-то буквално може да направи 6-тицата смешна : Audi R8 е по-динамично и изглежда по-добре, Ferrari California си е Ферари, по-добро от БМВ-то във всички аспекти, Jaguar F-Type V8 притежава уникален звук, голям комфорт и огромен адреналин, Lamborghini Gallardo LP560-4 е ултра екзотичен италиански суперавтомобил, БМВ-то до него изглежда като VW костенурка, Porsche 911 Turbo Cabriolet е от страната от която идва и БМВ-то, с тази разлика, че 911 е в пъти по-добро и с доста по-качествена сглобка и конструкция като цяло, всичките автомобили които съм изброил са на цена около тази на БМВ-то и са по-добри и по-бързи от него, готов съм да получа доста минусчета от комплексарите с 20 годишни баварски кошници които ускоряват от 0 до 100 за 15 минути .

    Коментиран от #38

  • 33 Joro Manekena

    2 1 Отговор
    Абе Ивайло ти имаш ли GT-R или карал ли си поне такъв аз имам старата 6-ца кабрио с чистия мотор 367 коня ,нищо особено ще кажеш и съм карал и срещу поршета и ферарита и всичките казваха че ще ме оставят в точка ,а на финала почваха оправданията - гумите ми са стари ,мокро беше ,дупки имаше разбирачи сте големи ,а като седнете зад волана и гледате жално ... как ще кажеш че е смешна колата и че всяка ще я направи за смях от другите и цените им били еднакви имаш ли идея колко струва едно ново порше,ламборджини или ферари от тия дето изброи и как се кара такава кола въобще

    Коментиран от #41

  • 34 Борис Георгиев

    2 0 Отговор
    Много красив автомобил.По принцип не съм фен на марката но ако от БМВ продължават така със сигурност ще ме привлекат към "тъмната страна "
  • 35 Пламен Пепелов

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Maurice":

    13, на 4 колела винаги е по-бързо и винаги ще е по-бързо, във всяко едно отношение, като спиране, завиване и т.н.
  • 36 rus...

    0 0 Отговор
    само не разбрах къде вдигна от 200 до 250 км/ч на витоша. и защо колата е австрийска.нали уж бг-тестов автомобил

    Коментиран от #39

  • 37 Vladislav Qkov

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "Виктор Христов":

    tva e kupe ne kabrio govirhme za kabrio 4e naiama tako s tvurd tavan i tva ne m6 mi dizel abi ti nesi dobre mai nz za ko stava na duma
  • 38 Vladislav Qkov

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Ivailo Chankov":

    ti cila lekcia iznesi be 40vek i ti si kluba na golfajite ti ima6li niakoi ot tia koli det gi izbroi karalsigi 4e da gi sravniava6 m6 kompleksar

    Коментиран от #40

  • 39 Славчо Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "rus...":

    Е, че ти в БГ не си ли виждал автомобил с чужда регистрация, а 200 съм вдигал преди Белчин баня
  • 40 Ivailo Chankov

    1 3 Отговор

    До коментар #38 от "Vladislav Qkov":

    Не съм ги карал естествено, просто съм доста начетен по тази тема и това ми е напълно достатъчно да определя автомобилите и комплексарят тук не знам кой е, защото никой не ми е дал факти, че БМВ-то е по-добро от нещо друго в неговия клас, не искам глупости от родът на "БМВ-то е супер щото е немско" , искам факти !
    И като за последно : не съм от клубът на Голф, дори не харесвам Голф, макар, че GTi-тата са прекрасни автомобили за класът си, но просто не са мой стил, аз харесвам различните автомобили, чудя се защо всички искате да сте еднакви, например : сигурно има повече от 1000 Е36-тици в България, БМВ-тата са изтъркани автомобили вече, има ги на всеки ъгъл, та дори и скъпите са супер масови, обичам редките автомобили, искам като имам автомобил да знам, че в България има максимум около 10 автомобила като моя, а не като излизам от супермаркета и съм забравил къде съм я паркирал да не мога да си я позная, всяко БМВ е вече селска радост и това е факт, ако искате истински лукс си вземете Бентли например .

    Коментиран от #43, #44

  • 41 Ivailo Chankov

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "Joro Manekena":

    Не съм имал GT-R, но си знам спецификациите на тези автомобили и мисля, че е напълно достатъчно за да ги определям, а за да си наказвал Поршета и Ферарита, или трябва да си доста добър шофьор или другите са били много зле зад волана, иначе автомобилите които изброих са на цени близки до тези на БМВ-то, нещо не можах да намеря в сайтовете на официалните дилъри цените им, но си помогнах с едно немско сайтче за продажба на нови и втора употреба автомобили, ето едно чисто ново R8 : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-r8-5-2-fsi-quattro-386-kw-r-tronic-exklusiv-diez/180720811.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=333&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&export=ALSO_EXPORT, нетната цена му е около 220 хил. лв, а брутната около 265, ето и Ferrari California : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ferrari-california-f1-ferrari-m%C3%BCnchen-m%C3%BCnchen/168648401.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=38&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&export=ALSO_EXPORT , то е с нетна цена от около 24

    Коментиран от #45

  • 42 Ivailo Chankov

    1 4 Отговор
    Не ми стигна мястото за всичко , но и сами можете да видите, че автомобилите които съм посочил са на цена около тази на 6-тицата, на това БМВ реалната му цена е не повече от 150 хил. лв , но емблемата вдига цената и от БМВ знаят, че феновете им са достатъчно "умни" за да платят доста повече за един автомобил отколкото всъщност струва .

    Коментиран от #46, #47

  • 43 Vladislav Qkov

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Ivailo Chankov":

    6tom gi ima na vseki ugul na4i hubali koli i predpo4itani sam go kazva6 a otnosno tva m6 neznam da go ima na vseki ugul a i neznam benlitli kak moje da ti haresva kat prili4a na kamion otpred osuznaise malko
  • 44 Vladislav Qkov

    0 3 Отговор

    До коментар #40 от "Ivailo Chankov":

    kvi fakti ti kat si tolkova umen vuri kaji na ihjerite v munhen germania 4e neprat hubavi koli dai ti akul za po hubavi modifikaci
  • 45 Vladislav Qkov

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Ivailo Chankov":

    az sigoren 4e ako niakoi ti go dade da sedni6 vutre bez da go kara6 samo da sedne6 6a zabrai6 ko si goviril za bmw
  • 46 триста итридесети

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "Ivailo Chankov":

    с какво е по-хубаво бентлито от М6 ?
  • 47 Manuk Manukyan

    5 0 Отговор

    До коментар #42 от "Ivailo Chankov":

    интересно че повечето коли, който споменаваш са доста по-малки от 6-цата и въобще ама въобще не са в един клас.да не говорим че за цените на бенти и ферари доста си се объркал... все има един интернет разбирач който само чете по сайтовете(сигурно и книжка няма) на който са му много ясни колите по 200 000 лв. но всъшност не е карал кола над 150 коня, и щом си мислиш че разни цифрички на хартия са ти достатъчни да сравниш 2 коли по-добре си ги сравнявай на ум