17 Декември, 2022 12:00 14 735 49

В Япония се предлагат нови „лади“ и УАЗ-ки, но не от Русия

  • lada-
  • уаз-
  • niva-
  • буханка-
  • русия

Компания намери начин да заобиколи забраната за вноса на коли

В Япония се предлагат нови „лади“ и УАЗ-ки, но не от Русия - 1

Жителите на Япония вече могат да поръчат чисто нова Lada или УАЗ-ка, след като компания на име Le Parnass откри начин да заобиколи влязлата през март забрана за внос на руски продукти в страната. Новите „лади“ и УАЗ-ки се внасят от Казахстан, където се и сглобяват в завода на SaryarkaAvtoProm.

Към момента в Япония могат да бъдат поръчани Lada Niva Legend, УАЗ Hunter, както и популярната „Буханка“. Не се споменава каква е цената на двата модела и дали се отличават с нещо от стандартните коли които се предлагат в Русия. Съдейки по снимката споделена в блога на le-parnass, колата е с ляв волан и изглежда идентична с познатите ни вече модификации.

Под капака на Niva работи 1.7-литров бензинов двигател с 83 конски сили и 129 нютон метра, който вероятно остава непроменен и при японската версия. Що се отнася до УАЗ-ките, там не се споменава нищо за задвижването и каква моторизация бива използвана.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 63 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 слава кокaинa

    27 41 Отговор
    от окраина ли са?

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Аргентина

    35 46 Отговор

    До коментар #1 от "слава кокaинa":

    Слава Аргентине .. нищо руzко не е вече руzко
  • 3 Кокс

    34 9 Отговор

    До коментар #1 от "слава кокaинa":

    Чети бе , чети .
  • 4 Опааа

    20 15 Отговор
    Ганееееев,много неграмотно написано! 🤦‍♂️
  • 5 коректор

    41 39 Отговор
    Нда ! Пропуснали са напишат , че поради "огромният" интерес , за сега са заявени по една бройка от модел (т.е. - две бройки).
  • 6 тцтцтц

    58 56 Отговор
    Горките японци,представям си ги как умират от смях виждайки това чудо на техническата мисъл - 83 конски сили и 129 нютон метра.Каква мощ само, каква неудържима сила!

    Коментиран от #12, #27

  • 7 рашка

    60 51 Отговор
    Тия рашки за 40 години си останаха до "1.7-литров бензинов двигател с 83 конски" и разход сигурно от 15 на 100.
    Това е положението с руската нАучна и техническа мисъл.

    Коментиран от #10

  • 8 сссс

    46 37 Отговор
    Намерили къде да ги продават, японците правят достатъчно проходими джипки.
  • 9 Кой го

    38 25 Отговор
    Измисли това в Япония руски скраб ,за какво ще ги ползват за подвижни орънжерии ли,или ще ги пращат в космоса
  • 10 Хаджи Генчо

    31 30 Отговор

    До коментар #7 от "рашка":

    И за критика акъл се иска! Да, изостанали са в цивилните технологии. Най вече откъм електроника. Но за обема на двигателя не се искат "космически технологии". Вероятно считат този двигател за достатъчен. Имат камиони с по няколко хиляди кубика мотори.

    Коментиран от #30

  • 11 Хахаха

    41 30 Отговор
    тоя двигател 1.7 литра да не мислите че е руски? Това е двигател от Пежо доколкото си спомням

    Коментиран от #32

  • 12 Да знаеш

    58 23 Отговор

    До коментар #6 от "тцтцтц":

    Явно никога не си виждал, как БМВ с 200 к.с. не може да изкачи
    заледен пътен участък с 20 градуса наклон,
    а Трабант с 26 к.с. го минава като шейната на Дядо Коледа...

    Коментиран от #16, #49

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 КАКВО ..КАКВО...ЩЕ ГИ ПРАВЯТ🤔

    28 19 Отговор
    ....ще ги ползват ЗА изграждане на защитен вал СРЕЩУ....ЦУНАМИ И ГОДЗИЛА....
  • 15 АВЕ... ЛАДАТА СИ Е ....

    18 13 Отговор
    ЛАДА...НЪЛ ТЪЙ....
  • 16 гост

    34 34 Отговор

    До коментар #12 от "Да знаеш":

    Така е , само че БМВ-то с 200 коня просто не е правено да "изкачва заледен наклон с 20 градуса наклон " , поне не с стандартни гуми и празен багажник !! Виж на почистен асфалтов път трабанта ще може единствено да се оправдае , че не е кола , а мотор с 4 колела и то бледо подобие на мотор !! Така че всичко опира до начина на употреба и както се сещаш тия с БМВ-тата не качват заледени хълмове , а летят по европейските магистрали , а за склоновете си имат други автомобили , които също ще накарат Трабанта да се самоубие , ако можеше !! Та не почвай със опорките за "проходимите" Лади и Уазки , щото има и много по-проходими от тях когато трябва , а на шосето са пълна скръб !! А в белите държави ще прекарват 99% от времето си именно на шосе ,а не сибирско блато ! За където пък дори един 50-60 годишен Дефендър ще разплаче всяка Уазка !!

    Коментиран от #17, #44

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Koe да коментирам?

    27 12 Отговор
    Червената УАЗ-ка е от един музей. Дали в Япония няма да правят още един музей? Кого ще впечатлят с карбураторен двигател, без ABS и въздушни възглавници, с ляв волан, бакелитова топка на скоростния лост и никаква екология? З сравнение това е Кокидоша - общовойсковата джипка на японците.

    Коментиран от #45

  • 19 Гневен

    33 26 Отговор
    Едно време японците купуваха масово нашите електро и мото кари. Оказа се, че е заради метала в тях. От един наш произвеждаха три техни. А от батериите на един правеха за пет от техните. Докато се усетим и заляха световните пазари. Кой умен, кой прост вие решете.

    Коментиран от #21, #34, #46

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Чичо Митко

    34 17 Отговор

    До коментар #19 от "Гневен":

    Очевидно нямаш представа от машиностроене и търговия със суровини. Ще тръгне някой да купува изделие, колкото и неконкурентно да е то, да го разглобява, рециклира и т.н. при условие, че пазарът на метали по онова време беше пренаситен. Оловото въобще не беше скъп метал. От олово се правеха кабелни брони, тръби за отпадъчна вода и какво ли не. А може би във вас не сте имали тоалетно казанче, а информацията сте я получавали не от радиото, а от съседките.
  • 22 Клу

    20 27 Отговор
    Не е само в Япония! В Германия, Австрия, Австралия,Холандия, Белгия,не помня още къде....,потърсете сами. Да не говорим за бившия социалистически лагер! Всеки иска да си купи кола завинаги и за душевен оргазъм която рязко контрастира от новия скрап с електроници и жици стърчащи отвсякъде и непотребни таблети,със непонятен дизайн,без фарове а с нещо или някакво разчанчено светещо недоразумение.....,но те не са виновни,а добитъка който ги купува! Същия добитък който знаете купуваше тоалетна хартия!!??? Та явно новите коли им приличат на тоалетна ........,знам ли!?
    Е, а какво да кажем за Лада Нива Урбан Легенда освен: съвършенството не търпи промяна!
  • 23 Механик

    21 22 Отговор
    Ладите и уазките са боклуци. Всеки трол знае това. Само се питам какво ще се каже за това, че японците, въпреки санкциите ги купуват. Вероятно японците са тъпи или са слуги на Путин ?!?!?!?

    Коментиран от #25

  • 24 тоя мотор

    31 7 Отговор
    1.7-литров бензинов двигател с 83 конски сили и 129 нютон метра да не усуче купето ей.
  • 25 да да

    21 3 Отговор

    До коментар #23 от "Механик":

    Я кажи сега колко си ги купиха.
  • 26 Краси Д

    29 10 Отговор
    Сигурно ще се избият японците за Лади и УАЗки. Те нали не държат на еконормите и умират за рукки смърделници...

    :))

    Коментиран от #47

  • 27 Минчо

    19 18 Отговор

    До коментар #6 от "тцтцтц":

    За Японците не знам обаче за Българския офчар кравар са супер джипки със една обикновен на ЕВТИНАгазова система е незаменим помощник за без път и лоши терени с малко познания и добро шофиране карат много за разлика от съвременните скъпи джипове и това е благодарение на политиката на държавниците които не обръщат внимание на тези отрасли затова добре че още ги правят и са достъпни за нас

    Коментиран от #40, #43

  • 28 Всички са

    4 9 Отговор
    Не зелени има лек напредък
  • 29 оня с магарето

    6 12 Отговор
    това е все едно тук да си поръчаш кола с десен волан
  • 30 Куку

    20 11 Отговор

    До коментар #10 от "Хаджи Генчо":

    Аа. Откъм електроника??!! Ти на кола след 2000 г . Качвал ли си се ?? Ти за дизайн, аеродинамика,комфорт, икономичност,динамика ергономичност.....и т.н Чувал ли си? А за качество и надеждност, стил и екология нещо ???
  • 31 Бай ганю

    10 5 Отговор
    Може да ги купуват заради жилязото и после да ги претопяват,но не да ги карат!!!
  • 32 фрика

    10 9 Отговор

    До коментар #11 от "Хахаха":

    Лошо си спомняш, двиятеля от пежо си е дизеловия мотор за дългите бази, на Лада нива.

    Този си е ладовски двигател, с корени на Жигула и Фиат 125 и тем подобни.

    двиятеля освен, че не е променен и е много здрав и претърпял подобрения, понеже мотора на жигулата се правеше от некачесвени материяли а фиатчето си работи но е старо. няма за какво да променяш нещо което работи отлично.

    В америка на такива им бичат турбота и си работи.

    Коментиран от #35

  • 33 Чомберчо

    9 7 Отговор
    Рашистки боклуккѝдиректно на скрапа и да я мачкат на пресата,поне от нея да направят няколко тенджери да не се мъчат шофьорите....
  • 34 Бай той Толстой

    4 8 Отговор

    До коментар #19 от "Гневен":

    Това комшията,детоклеца сина ти ли ти го каза?
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Като чета коментара ти

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "Минчо":

    Разбирам, че не си се сблъсквал с Нива карана 3500 км офрод. И да се чудиш от къде да започнеш с ремонтите! Пък може и въобще със съветска техника да не си се сблъсквал, или пък точно обратното - да не си виждал нищо друго различно от нея, за да не можеш да направиш сравнение.

    Коментиран от #48

  • 41 Гражданин

    4 2 Отговор
    Япония е бедна на ресурси, всяко желязо е от полза.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Пишеш

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    авсолютни глупоститочно като пълна невежа.По повод Дифендера и сравнен с УАЗ-ките.При минимална доработка на стара УАЗ-ка,защото при новите можеш да си ги поръчаш тези екстри/блокажи на преден,заден и междинен диференциал/ и гуми за оффроуд и ще имаш до вземаш че Дифендера ще е по-добър.Освен това и цената е доста по-ниска,което хич не е за пренебрегване.Достатъчно е да отвориш туба пълно е с клипове за УАЗ и Нива какво правят.
  • 45 Преди да

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Koe да коментирам?":

    коментираш,си направи труда да видиш кое превозно средство е общовойсково в армията на Русия и не е УАЗ.
  • 46 Те такива

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Гневен":

    простотии като чуя се вбесявам.Така приказваха,че са закрили едно време завода БУЛГАРРЕНО за това ,че сме подбили пазара на французите,а то стината се оказа съвсем друга,че не сме имали пари да си плащаме комплектите за сглобяване,защото парите са пренасочвани към други по-важни места.
  • 47 Може и да ти

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Краси Д":

    звучи извънземно,но самите японци много се кефят на УАЗ буханка,даже специално за тях цветво са направени в млечно зелено до средата ан купето и бяло нагоре.Радват се на простотата им затова ги търсят.
  • 48 А ти явно се

    4 1 Отговор

    До коментар #40 от "Като чета коментара ти":

    блъскаш всекидневно с такива карани Ниви 3500 км офроуд и имаш голям опит.Само като те чета те разбирам що за специалист си.Всеки офроудър саран 3500 км в офроуд режим ще се чудиш от къде да го започнаш с поправянето с тази разлика че за разлика от УАЗ и Нива при другите сумите са баснословни. И не на последно място Париж - Дакар именно Лада нИВА ЗАЕ 2 място изпреварена само от Порше 959 на Икс
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.