Last news in Fakti

14 Август, 2013 11:05 25 974 10

"Крокодилски" Mercedes G-Klasse по руски

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • top car-
  • hamann

Не е тайна за никой, че автомобилостроенето не е най-голямата сила на руснаците. Що се отнася до доработка на автомобили обаче, "братушките" имат няколко съвсем нелоши тунинг ателиета. Едно от тях е московското студио Top Car и именно за последния им проект става дума сега.

За база на своята работа руснаците взимат не просто стандартна G-Klasse, а най-наточената заводска версия Mercedes-Benz G 65 AMG. Още по-интересното е, че над тази кола успешна доработка вече са правили специалистите от небезизвестното тунинг ателие Hamann.

Тежкият всъдеход се прави по поръчка на клиент и по негово желание салонът се претапицира изцяло. Интериорът е решен от руснаците в бежова лицева кожа и алкантара, а страниците на седалките са тапицирани с по-тъмна крокодилска кожа. Резултатът е виден от снимките.

Естествено подобно "преобличане" струва не просто скъпо, а много скъпо. Ако трябва да бъдем по-конкретни новият салон на руската G-Klasse струва $100 000. Според специалистите от Top Car не толкова много, защото стоков Mercedes-Benz G 65 AMG струва в Русия почти $450 000.

Освен салона на доработка е подложена и външността на "Кубчето". Тя обаче не е толкова радикална. Автомобилът се сдобива с нов преден капак от въглеродни нишки, различен калъф за резервното колело, карбонови елементи и странични огледала, както и спойлер на покрива.

Двигателят обаче не е пипан. Той е шестлитров, дванайсетцилиндров битурбо с мощност 612 конски сили. Максималният му въртящ момент също е силно впечатляващ - 1000 Нм. Нито експертите от Hamann, нито руските специалисти от Top Car считат, че са нужни някакви подобрения по силовата част на колата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван Господинов

    7 3 Отговор
    Евгени Минчев е готов да роди в тази кола

    Коментиран от #2

  • 2 Светлин Карагеоргиев

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иван Господинов":

    хахахахаха Може да срещне обувките си с техните роднини :)
  • 3 Енцо Енцо

    0 6 Отговор
    :))) Айде някой да каже, че го харесва това?

    Коментиран от #5, #10

  • 4 Симеон Тасев

    1 2 Отговор
  • 5 Съни Миланов

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Енцо Енцо":

    Аз го харесвам Енцо . Но не съм толкова богат за да си извратя вкуса за да си го купя .
  • 6 bulgarka

    0 4 Отговор
  • 7 Ivailo Rukov

    1 1 Отговор
    :)
  • 8 Методи Методиев

    3 0 Отговор
    Има още какво да се пипне в интериора. При внимателен преглед на първо място ще видите, че за левия крак, който така и така за нищо не служи не са се сетили да направят една малко по-викоса опорна степенка. Който е карал автоматик на дълъг път знае, колко много се уморява този крак именно поради бездестивето. Второ дръжката на ръчната спирачка не е доработена - можеха поне да я обицоват с крокодилска кожа. Другото е въпрос на вкус - например тези правоъгълници над въздухопроводите придават на интериора доста кичозен вид според мен. Е иначе руснаците кават"Вкус и цвет тавариш нет"
  • 9 Mario Lopes

    1 0 Отговор
    Mnogo losh
  • 10 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Енцо Енцо":

    ti imash po hubava kola i zatova neti haresva