Hyundai ще продава единствено електромобили в Норвегия от 1 януари 2023 година. Това стана ясно след официално съобщение на марката в което се казва, че скандинавската страна е първата в която Hyundai ще направи подобен ход. Макар новината да бе изненадваща за повечето, то феновете на статистиките вероятно са го очаквали, тъй като числата водят именно към такова предположение.
През последните години Hyundai може да се похвали с дял от над 90% за своите електромобили. В периода между 2020 и 2022 година, норвежците са купили около 25 хиляди автомобила от корейската марка от които цели 92% са разчитали на ток за своето задвижване.
Интересното е, че тези автомобили са от моделите Kona и Ioniq, които поне до момента са единствените електромобили на корейската компания. Очаква се през 2023 година да видим включване и на новия Ioniq 6, който по предварителни данни също може да се похвали с голям интерес.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гого
Коментиран от #2
13:17 30.12.2022
2 Гиги
До коментар #1 от "Гого":
Втора употреба.......Тук почти всичко е втора употреба, като почнеш от дрехите през колите до женитеКоментиран от #3, #11
13:27 30.12.2022
3 Какво да очакваш друго
До коментар #2 от "Гиги":
С толкова много гласоподаватели за Борисов?13:33 30.12.2022
4 Така е
Норвежците пак в мрак и студ, друга мода при тях.
Затова мисля, че електромобилите са за богати-нов вид играчка,разнообразие.
Не че финландците са бедни.Вероятно са по-здраво стъпили на земята.
Ама да се оправят.Ние да му мислим.Имам едно Сузуки от 25 години с ламбда сонда и работещ катализатор.Смятам,че 70% от коли в БГ са много по-замърсяващи от тази вехтория.Никакви мерки не се взимат,никакви.
13:40 30.12.2022
5 Живанши
18:39 30.12.2022
6 Процесорът
Коментиран от #7, #8
20:47 30.12.2022
7 СМОГ
До коментар #6 от "Процесорът":
Точно обратното. За разлика от пластмасовия резервоар под задните седалки или АГУ бутилката зад тях, които се взривяват и не остава помен от хората, при пожар на акумулаторни клетки винаги има пушек и достатъчно време хората да излязат от колата. Няма загинали при взрив на електромобилна батерия, защото не избухват като течните и газообразни горива.09:56 31.12.2022
8 Така е!
До коментар #6 от "Процесорът":
Много са опасни електромобилите и не могат да минат дори един краш тест за това не им правят, а освен това не стават за студен климат за държави като България, където по нова година и Коледа въобще не могат да се карат защото е адски студено и батериите им замръзнат и като пуснеш фаровете и отоплението на десета минута батерията е паднала.Да си ги карат там в Норвегия на топло.
Скоро не си казвал че до морето се стига с преспиване?
Коментиран от #12
11:21 31.12.2022
9 Чудесно!
Коментиран от #10
17:39 31.12.2022
10 Подиграват се на тебе
До коментар #9 от "Чудесно!":
Защото не ги спират по собствено желание, а норвежците сами предпочитат електромобили. Значи не е като да не стават за каране в студено време и минусови температури, защото ако не ставаха, никакви субсидии не можеха да накарат над 90% от норвежците да си купуват чисто нови електромобили, вместо автомобили с ДВГ или поне хибриди.Автомобилните производители се съобразяват с пазара.
19:21 31.12.2022
11 Дърт Комунист
До коментар #2 от "Гиги":
Има и нови ,колега. Зависи кой колко е учил. Като ти гледам писанията , не си от тия дето са учили. Ако твоята жена я чувстваш като употребявана - не мога да ти помогна. 90 % от индийците са по-бедни от теб, но никога не биха казали , че жената им е употребявана , квото и да значи тва. Ако искаш девственица - запиши се при Аллах - той обещава такива неща.14:29 01.01.2023
12 Африканец
До коментар #8 от "Така е!":
Кой клас си?Коментиран от #14
14:31 01.01.2023
13 Осло
14:39 01.01.2023
14 Димчи
До коментар #12 от "Африканец":
Добър въпрос 😂20:26 28.01.2023