Last news in Fakti

16 Февруари, 2023 10:38 5 096 13

Peugeot 3008 и 5008 вече харчат с 2.5л/100км по-малко

  • peugeot-
  • 3008-
  • 5008-
  • кросоувър-
  • мек хибрид

Двата кросоувъра вече разполагат с 48-волтова система

Peugeot 3008 и 5008 вече харчат с 2.5л/100км по-малко - 1

През изминалия месец Peugeot официално съобщи, че двата най-големи кросоувъра на марката ще преминат на ток. В близко бъдеще очакваме да видим е-3008 и е-5008, които да допълнят гамата от електрически модели на френския производител. Преди това да се случи, компанията показа електрифицирани варианти на двата кросоувъра, но запазващи техния конвенционален двигател.

Двата кросоувъра вече са причислени към така наречените меки хибриди и получават 48-волтова система с електромотор, инвертор и RCU в автоматичната трансмисия с шест предавки. Електромоторът добавя 28 конски сили и 55 нютон метра и работи съвместно с 1.2-литров двигател със 134 конски сили и 230 нютон метра. Батерията е литиево-йонна и е с капацитет от 432Вч. Тя е позиционирана под лявата предна седалка, за да остави непроменено мястото в багажника.

От Peugeot обещават до 2.5 литра по-нисък разход на 100 километра при градски условия и до 0.7 литра по-нисък извън града. Заедно с това са намалени и вредните емисии с 20г/км. При скорости до 145км/ч, двигателят автоматично се гаси, когато шофьорът отпусне педала при постоянна скорост или намаляване на скоростта. При рязко натискане на газта, електромоторът добавя 12 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    7 10 Отговор
    Незареждвемите хибриди с оглед на разликата в цените на бензина и дизела по цикъла на Аткинсън работрщ на бензин обезсмивлиха нафтовите печки като цена за 100 км

    Коментиран от #13

  • 2 Мнение

    22 3 Отговор
    Харчат с 2.5 л/100 по-малко, докато не дойде ред да смятат колко ще им струва да сменят батерията на плуг ин шитрида!!!

    Съвременните еко "иновации" са чиста проба популизъм за оФце!!!

    Коментиран от #4

  • 3 Зевс

    7 0 Отговор
    Да не сте объркали нещо, то на колелото ми батерията е към 480Вч?

    Коментиран от #10

  • 4 Не е верно

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "Мнение":

    Ти на твоя телафон колко често му сменяш батерията.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Зевс

    17 2 Отговор

    До коментар #4 от "Не е верно":

    Телефоните след 3-4 години така са ги спънали с ъпдейтите на софтуера, че се налага да си купиш нов, т.е. батерии не се сменят :)
  • 6 Мнение

    6 7 Отговор

    До коментар #4 от "Не е верно":

    Предходния ми телефон издържа точно 4г, когато започна да се самоизключва при 50% наличен заряд!
    Други въпроси?

    Коментиран от #8

  • 7 Така е

    12 4 Отговор
    Мек хибрид е равно на още по-сложна старт-стоп система. Като сложност е близка до хибрид. Не върши никаква работа освен като старт-стоп. Познат с мек хибрид има разход в града 9-10, точно толкова колкото варианта без. Или чист бензин или пълен хибрид. Всичко друго е оскъпена безсмислица- старт-стоп, мек хибрид, плъгин хибрид. Сметката при тях въобще не излиза. Отдавна full хибрида е равен като цена с чист бензин.
    Та и бензин отпада в състезанието. Нещо немислимо допреди 4-5 години.

    Коментиран от #11

  • 8 Верно ли?

    4 5 Отговор

    До коментар #6 от "Мнение":

    Малко ме съмнява при положение че карам с моя 10 години ама карай.А и 4 години не са малко онази горе батерия е с малък капатситет сиреч е и евтина
  • 9 Чочакис

    0 2 Отговор
    Ами, че те досега харчеха толкова...!!!???
  • 10 100%

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Зевс":

    Нещо са сбъркали в преписването или ти грешиш за капацитета на твоята батерия на колелото. Не може да са с еднаква мощност
  • 11 Въпрос

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Така е":

    Прав си,но какво се случва като свърши батерийката на чистия хибрид? Дай едни 10000 евро.

    Коментиран от #12

  • 12 Чиновник

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Въпрос":

    Като се скапе батерията или каквото и да е било друго по-сериозно по автомобила, човек си купува си нова кола. Когато се проектира модерен автомобил не се взимат предвид драмите на гащниците дето мъчат някакви 15-20 годишни брички. За тях е предназначена марката Дачия и обществения транспорт.
  • 13 Абсолютен факт,освен ако не

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    караш предимно по магистрали.