16 Февруари, 2023 10:38 5 739 13

Peugeot 3008 и 5008 вече харчат с 2.5л/100км по-малко

  • peugeot-
  • 3008-
  • 5008-
  • кросоувър-
  • мек хибрид

Двата кросоувъра вече разполагат с 48-волтова система

Peugeot 3008 и 5008 вече харчат с 2.5л/100км по-малко - 1

През изминалия месец Peugeot официално съобщи, че двата най-големи кросоувъра на марката ще преминат на ток. В близко бъдеще очакваме да видим е-3008 и е-5008, които да допълнят гамата от електрически модели на френския производител. Преди това да се случи, компанията показа електрифицирани варианти на двата кросоувъра, но запазващи техния конвенционален двигател.

Peugeot 3008 и 5008 вече харчат с 2.5л/100км по-малко

Двата кросоувъра вече са причислени към така наречените меки хибриди и получават 48-волтова система с електромотор, инвертор и RCU в автоматичната трансмисия с шест предавки. Електромоторът добавя 28 конски сили и 55 нютон метра и работи съвместно с 1.2-литров двигател със 134 конски сили и 230 нютон метра. Батерията е литиево-йонна и е с капацитет от 432Вч. Тя е позиционирана под лявата предна седалка, за да остави непроменено мястото в багажника.

Peugeot 3008 и 5008 вече харчат с 2.5л/100км по-малко

От Peugeot обещават до 2.5 литра по-нисък разход на 100 километра при градски условия и до 0.7 литра по-нисък извън града. Заедно с това са намалени и вредните емисии с 20г/км. При скорости до 145км/ч, двигателят автоматично се гаси, когато шофьорът отпусне педала при постоянна скорост или намаляване на скоростта. При рязко натискане на газта, електромоторът добавя 12 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 9 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    7 10 Отговор
    Незареждвемите хибриди с оглед на разликата в цените на бензина и дизела по цикъла на Аткинсън работрщ на бензин обезсмивлиха нафтовите печки като цена за 100 км

    Коментиран от #13

  • 2 Мнение

    22 3 Отговор
    Харчат с 2.5 л/100 по-малко, докато не дойде ред да смятат колко ще им струва да сменят батерията на плуг ин шитрида!!!

    Съвременните еко "иновации" са чиста проба популизъм за оФце!!!

    Коментиран от #4

  • 3 Зевс

    7 0 Отговор
    Да не сте объркали нещо, то на колелото ми батерията е към 480Вч?

    Коментиран от #10

  • 4 Не е верно

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "Мнение":

    Ти на твоя телафон колко често му сменяш батерията.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Зевс

    17 2 Отговор

    До коментар #4 от "Не е верно":

    Телефоните след 3-4 години така са ги спънали с ъпдейтите на софтуера, че се налага да си купиш нов, т.е. батерии не се сменят :)
  • 6 Мнение

    6 7 Отговор

    До коментар #4 от "Не е верно":

    Предходния ми телефон издържа точно 4г, когато започна да се самоизключва при 50% наличен заряд!
    Други въпроси?

    Коментиран от #8

  • 7 Така е

    12 4 Отговор
    Мек хибрид е равно на още по-сложна старт-стоп система. Като сложност е близка до хибрид. Не върши никаква работа освен като старт-стоп. Познат с мек хибрид има разход в града 9-10, точно толкова колкото варианта без. Или чист бензин или пълен хибрид. Всичко друго е оскъпена безсмислица- старт-стоп, мек хибрид, плъгин хибрид. Сметката при тях въобще не излиза. Отдавна full хибрида е равен като цена с чист бензин.
    Та и бензин отпада в състезанието. Нещо немислимо допреди 4-5 години.

    Коментиран от #11

  • 8 Верно ли?

    4 5 Отговор

    До коментар #6 от "Мнение":

    Малко ме съмнява при положение че карам с моя 10 години ама карай.А и 4 години не са малко онази горе батерия е с малък капатситет сиреч е и евтина
  • 9 Чочакис

    0 2 Отговор
    Ами, че те досега харчеха толкова...!!!???
  • 10 100%

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Зевс":

    Нещо са сбъркали в преписването или ти грешиш за капацитета на твоята батерия на колелото. Не може да са с еднаква мощност
  • 11 Въпрос

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Така е":

    Прав си,но какво се случва като свърши батерийката на чистия хибрид? Дай едни 10000 евро.

    Коментиран от #12

  • 12 Чиновник

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Въпрос":

    Като се скапе батерията или каквото и да е било друго по-сериозно по автомобила, човек си купува си нова кола. Когато се проектира модерен автомобил не се взимат предвид драмите на гащниците дето мъчат някакви 15-20 годишни брички. За тях е предназначена марката Дачия и обществения транспорт.
  • 13 Абсолютен факт,освен ако не

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    караш предимно по магистрали.