Last news in Fakti

3 Март, 2023 13:06 3 046 6

Stellantis преквалифицира служителите си в тираджии, за да се справи с нарастващ проблем

  • stellantis-
  • проблем-
  • доставка-
  • тир-
  • камион-
  • тираджии

Компанията изпитва затруднения с логистиката

Stellantis преквалифицира служителите си в тираджии, за да се справи с нарастващ проблем - 1
Снимка:Shutterstock

През 2020 година автомобилните производители се сблъскаха със сериозни проблеми свързани с намаленото производство и коронавируса, а след това и с недостига на чипове и други компоненти за направата на коли. Това принуди голяма част от компаниите да прекъснат производството си и да намалят трайно доставката на нови автомобили.

Сега, през 2023 година нещата изглеждат по-добре и повечето автомобилни брандове в Европа работят на пълна пара, за да наваксат изгубеното през последните три години. Това, обаче, създава нови проблеми, един от които е липсата на достатъчно шофьори на камиони, които да извозват готовата продукция. Един от големите производители, който се сблъска с този проблем е Stellantis.

Според информация на Automotive News Europe, компанията под шапката на която работят Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot и други е прибегнала до интересно решение, за да се справи с нарастващия проблем. Компанията е разпратила имейли и е поставила постери с които да убеди служителите си, които произвеждат автомобили да се насочат към логистиката и по-специално към карането на камион.

Към момента подобно решение са взели 140 човека, а освен, че плаща обучението им и квалификацията, Stellantis може да закупи и собствени нови камиони за тях. От компанията разказват, че мярката може да е временна, но може и да бъде постоянна, а всеки който реши да смени работата си, може да го направи във всеки един момент.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Миризлив пор

    31 4 Отговор
    Мдаааа, интересно кой ще се навие да остави работно място с регламентирани почивки, регламентирана дейност, хигиенни условия, нормална храна и вечер да се прибира да спи у дома. И насреща - сам в кабина 3 квадрата, постоянно нерви от идиоти по пътя, спиш по паркинги в кабината, никакъв социален живот, ядеш нещо сухо и набързо а хигиената не коментирам 5-10 евро за душ от 10 минути, отделно си отговорен за камиона и товара. И това за същите пари? Това да не са турци или източноевропейци?
  • 5 Смех 😆🤡🤣

    6 9 Отговор
    Че кой иска да е тъпшофер.Верно и че е пълно с такива за които само твя е вариант ама
  • 6 Тираджия с грамота

    20 1 Отговор
    През годините съм превозвал части за над 10 автомобилни компании. Между заводите им в цяла Европа. Най гадни за нашата работа са PSA (вече stellantis) и фолксваген. Имал съм случаи да вляза в завод сутрин , и да изляза на следващия ден вечерта. През това време разтоварвам по 2-3 палета на всяко хале из целия завод. Безспорен шампион е Волфсбург, кошмар пълен. Незнам кой местен ще се хване на тая въдица