17 Октомври, 2013 11:27 3 137 6

Шефът на АвтоВАЗ подаде оставка

  • автоваз-
  • lada-
  • игор комаров

Президентът на Волжския автомобилен завод Игор Комаров напуска компанията, съобщава пресслужбата на производителя. Според сайта РБК Комаров ще оглави Обединената ракетнокосмическа корпорация (ОРКК). Кандидатурата му за новия отговорен пост била одобрена лично от премиера Дмитрий Медведев.

Игор Комаров оглави АвтоВАЗ през лятото на 2009 г. Под негово ръководство на конвейера се качиха популярните Lada Granta, Largus и второто поколение Kalina, които заемат стабилни позиции в челната десетка на най-продаваните модели в Русия. На Комаров се дължи също внедряването на бюджетния седан Nissan Almera и подготовката за производството на възродения Datsun във Волжския завод.

През септември авторитетното европейско издание Automotive News Europe определи Игор Комаров за най-добрия ръководител на автомобилна компания на развиващите се пазари, "съумял да възроди най-големия руски производител, увиснал на ръба на краха през 2009-а."


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 PROFESIONALISTA

    0 1 Отговор
    Много правилен стратегически ход.
  • 2 ччез

    1 2 Отговор
    и сега технологиите от ладите отиват направо в ракетите, еххааа

    Коментиран от #3

  • 3 бате Ицо

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "ччез":

    Глупости!Човекът просто е добър мениджър!

    Коментиран от #4

  • 4 Maurice

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "бате Ицо":

    Гениален мениджерски ход, извадил ги от дъното........ продажбата на акции на Рено-Нисан Груп. Ако не бяха франсетата да им дадат шасита и двигатели, още щяха да убедят 300 милиона руснаци, че 1,5л. карбураторен двигател със 75к.с. е връх в технологията при автомобилостроенето.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 бате Ицо

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Maurice":

    Че кой казва,че е връх?!Стара и надеждна технология.която прави колите евтини и леснодостъпни!
    Ако не бяха франсетата,щяха да бъдат други.Този огромен пазар поема всичко и по много!
  • 6 Руснака Руския

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Maurice":

    освен Ларгус (което е дачия логан) други "шасита и двигатели" франсета не са давали. те дадоха пари и технологии за производство, а не готови стоки. разработка на новите коли (калина, приора, гранта, новата нива) си е руска