12 Август, 2023 10:30 5 078 8

Култово BMW (E30) от 80-те се превърна в звяр с 405 коня

  • bmw-
  • e30-
  • m3-
  • тунинг-
  • manhart
Култово BMW (E30) от 80-те се превърна в звяр с 405 коня - 1

Тунинг ателието Manhart представи пакет от подобрения за спортния автомобил BMW M3 (E30). Колата получи някои външни и вътрешни подобрения, модифициран бодикит и беше пребоядисана.

Проектът е кръстен BMW MH3 3.5 Turbo, като тунинг специалистите правят всичко възможно, за да изработят спортна кола, която е по-модерна и по-бърза, но в същото време запазват разпознаваемия ѝ външен вид.

Култово BMW (E30) от 80-те се превърна в звяр с 405 коня

Колата е боядисана в матово тъмно зелено. Външният вид се допълва от декоративни червени ленти по каросерията. Автомобилът получава и нова предна броня. Отзад се е монтиран и уголемен спойлер.

Ефектното антикрило е вдъхновено от модификацията на модела за шампионата за туристически автомобили DTM. Колата има и нови 19-цолови черни джанти. Дизайнът им е разработен от Manhart .

Култово BMW (E30) от 80-те се превърна в звяр с 405 коня

Също така спортната кола е снабдена с подобрено окачване. BMW MH3 3.5 Turbo е оборудван с 3.5-литров двигател с турбокомпресор, произвеждащ 405 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Съчетава се с петстепенна механична скоростна кутия.

Интериорът е тапициран с червена кожа. Арматурното табло и централната конзола са решени в черно. Цената на BMW MH3 3.5 Turbo не се упоменава, но най-вероятно възлиза на шестцифрена сума.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Леле мале

    25 4 Отговор
    Този звяр ще разрязва стълбове и мантинели като нагорещен нож масло.
  • 2 Дрифт Охх

    16 2 Отговор
    Па, те у наше село минаат 700к.с. и нагоре ?!
  • 3 Знайко

    13 3 Отговор
    Карал съм доста БМВ-та , според мен най-добрия баланс има 5-та серия, но 3-та е най-леката! За задницата и да не говорим. Мой приятел имаше същото, но с тесния стоп и зимата му слагахме в багажника един чугунен радиатор с 8 ребра, подпрян на 4 гумени подложки. Е с тоя радиатор в бажагника сме изтеглили повече от 20 коли от преспите към Добрич и хората не могат да повярват, уж БМВ пък оре нивата и излиза отвсякъде.... е сега...трябва си и едни зимни Бриджстоун , че да се случи магията! Тоест с тази лека задница и тоя мощен двигател, колата не е за аматьори и дори на състезатели ще се налага да галят газта лекичко докато свикнат с презавиването!

    Коментиран от #7

  • 4 Знайко

    5 6 Отговор
    Интериора е абсурден- трябва да е черно с червени кантове! Седалките-също! Вратите-също!
  • 5 Милчо

    1 2 Отговор
    Е21/2.3бензин.Не му трябва тунинг.

    Коментиран от #6

  • 6 Прав си

    10 7 Отговор

    До коментар #5 от "Милчо":

    Музей му трябва и отдолу найлон,да не се цапа пода.
  • 7 Механик

    13 7 Отговор

    До коментар #3 от "Знайко":

    А лятото слагахте ли радиатора отпред за да се охлажда москвичоподобния двигател,че при над 30 градуса тези бракми задължително прегряваха...?

    Коментиран от #8

  • 8 Знайко

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Мда...прави си , перката на вентилатора е с някакъв виско-съединител , който колкото повече остарява толкова по-лошо сработва. Направо му се слага една шайба , без съединител и един датчик тармостата да отваря ма 5 градуса по-висока температура и се надяваш зимата да загрява нормално:). То да беше само този проблем...ами маслоядството? И почваме да го караме с все по-гъсто масло, за да го гори по-трудно, а поради гъстотата му губим коне ! Иначе-забавна кола и доста здраво направена, за да издържа на по-мощните мотори. Не всичките им диференциали са добри-има някои , които са неунищожими и други , които са откровено кекави.