Last news in Fakti

1 Септември, 2023 10:55 3 006 19

Повечето купувачи на Alfa Romeo 33 Stradale са избрали V6 пред електричеството

  • alfa romeo-
  • alfa romeo 33 stradale-
  • суперкола

Производството ще започне на 24 юни 2024-та

Повечето купувачи на Alfa Romeo 33 Stradale са избрали V6 пред електричеството - 1

Alfa Romeo представи своята суперкола – 33 Stradale, която се предлага с електрическо задвижване, както и с бензинов двигател. Купувачите, които са точно 33 на брой са имали възможност да изберат коя от двете модификации да закупят и изглежда везната се е наклонила към бензиновия V6 за повечето от тях.

Според информация на motor1.com, по-голямата част от купувачите са се спрели на бензиновия V6,който генерира 620 конски сили. От компанията не разкриват колко точно са поръчаните електрически версии, но изглежда много малко са предпочели да разчитат на електромотори със 750 конски сили.

Всички копия от специалната Alfa са разпродадени преди дебюта на модела, като производството ще започне на 24 юни следващата година. До края на 2024-та първите бройки вече трябва да са при своите клиенти. От италианската компания обещават, че няма да има два автомобила, които да бъдат еднакви поради това, че всеки клиент ще може да избира между множество опции за персонализация.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Еволюция

    11 2 Отговор
    Крайно време е автомобилите да станат модулни като Лего. Купуваш каквото искаш купе, и му насаждаш какъвто искаш мотор (според купето). Кеф ти електрика, кеф ти дизел, кефт газ или бензин. Така и така двигателя е съвсем отделен модул от купето. Често и със съвсем различен производител. Единствено трябв ада се унифицира връзката помежду им.

    Коментиран от #2, #3, #10, #14

  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    13 2 Отговор

    До коментар #1 от "Еволюция":

    Физиката не е само физиката на съседката ти ❗
    Имаш ли идея за какво служат спирачките ❓❗🤔
    Двигател 700 коня в купе и спирачки на Поло 🥸🥸🥸

    Коментиран от #6

  • 3 ДрайвингПлежър

    13 3 Отговор

    До коментар #1 от "Еволюция":

    Ясно... милиардери глупаци... според форумния планктон ако не е ел нищо не разбираш, щото ел е супер мега хипер бърз...

    а всъщност статията за новия Голг показва, че със скромен 2.0 мотор с 240 коня е точно толкова бърз колкото свръх бързата нова и още забързена Тсла 3... странна работа

    Коментиран от #5

  • 4 ДрайвингПлежър

    4 0 Отговор
    a... коментара не трябваше да е към 1вия, щракнал съм отговор без да искам :)
  • 5 Еволюция

    15 0 Отговор

    До коментар #3 от "ДрайвингПлежър":

    Ел, мел, хипер, мипер, супер, дупер, ултра, мега ....

    Проучване на Фолксваген показва, че собствениците на електрически автомобили изминават значително по-МАЛКО километри годишно, отколкото тези с ДВГ.
    Изводите ги оставям за планктона.
  • 6 Еволюция

    1 6 Отговор

    До коментар #2 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    За колко време се сменя една спирачна система? 3 часа.

    Коментиран от #7, #9

  • 7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    9 1 Отговор

    До коментар #6 от "Еволюция":

    Що се пънеш в нещо в което явно си бос ❗
    Какво включва спирачната система според теб и с какво е обвързана смяната 🤔🤔🤔
    Явно нямаш идея колко неща са свързани с нея и трябва да се променят!
    Дори само различните накладки водят до друг спирачен апарат. От там до други джанти дискове, главни, спирачна помпа дори .....❗

    Коментиран от #8, #18

  • 8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    главини
    /изв./
  • 9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Еволюция":

    Да има такива схеми за замяна на модули в МПС , но това не за ШИРПОТРЕБА и всяка фризьорка да си сглобява кола според настроението !
    Не искам да те обидя или да се заяждам, но има много условия,
    някой от които и аз не зная, на които трябва да отговаря всяко МПС !
  • 10 Мхм

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еволюция":

    Мда и кой ще гарантира как си го сглобил и фали не си опасен за другите с него.
  • 11 Реалност

    27 0 Отговор
    33късметлии ще притежават това спортно бижу от един производител със такава славна история в автомобилните спортове.Искренно им завиждам!
  • 12 да не са луди

    8 0 Отговор
    Тоци моци, глупости на търкалета
  • 13 Студопор

    11 0 Отговор
    Е много ясно! Те пари дават, искат кола с качествен двигател, не тамагочи! Никой нормален човек не би избрал електричката. Която и да е електричка!
  • 14 Знайко

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еволюция":

    Да....но ако не го правят с телефоните, дали ще го направят с автомобилите? Просто не искат да къстомизират колте, а да бълват едни и също с хиляди и да правят икономия от мащаба и голям марж с 4 модела.

    Коментиран от #15

  • 15 И това

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Знайко":

    е така, но е само една малка част от нещата...
    Кой и как ще хомологира да отговарят всички тези въможно нови комбинации и то във всички страни в които се предлага въпросната кола?
    Какви ресурси трябва да се похарчат за развойна и тестова дейност от всички производители? Как ще се отрази това на крайната цена??? В какви сервизи ще се извършват такива евентуални замени и как ще стои въпроса с гаранциите!?? Ами ако започнат да се "разлепват като мухи" с по-силните конфигурации - кой и как ще носи съдебна отговорност...???
    Изобщо безброй известни и неизвестни крие едно такова начинание... в щатите има подобна схема в по-ограничен вид при техните си нови камиони за превози на дълго - на кое шаси, каква марка ДВГ и трансмисия да закачиш... но и там не е абсолютно всичко възможно...
  • 16 Лилиян

    4 0 Отговор
    Това е емблематична кола с лимитирана серия. Със сигурност купувачите са ценители и не взимат автомобилът за ползване а за престиж. Какъв електромобил ще издържи 10г съхраняване в авто салон и минаване на 1000км на година!? После трябва да го изхвърлят!
    Естествено че, ще бъде купуван от хора с бензин в кръвта, който никога не биха предпочели тролей!!!! А звукът от истински булид.
  • 17 състезател

    1 0 Отговор
    Само някоя мека китка или жена би избрала електро автомобил , истинския мъж иска кръвта му да кипи при рева на този В6 .
  • 18 Да попитам

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Как така от 0 до 100,4сек. и поне 150м.,а от 100 до покой за няма и 50м. И какво излиза,че спирачната система е в пъти по-мощна от задвижващия тракт? А де...

    Коментиран от #19

  • 19 Добър ден

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Да попитам":

    още в старите учебници го пише-спирачната уредба се проектира да превишава 3 до 4 пъти силата на задвижване….