Porsche се представи подобаващо на тазгодишното изложение IAA в Мюнхен и освен с автомобилите, които показа, компанията показа, че мисли мащабно с огромна скулптура на 911. Своеобразният шоурум във формата на 911 показа на посетителите смесица от модерни и класически автомобили. Цялата площ на шоурума обхваща 1000 квадратни метра.
В него има място за снимки, която позволява на посетителите да се снимат с гигантското 911 или, ако предпочитат физическа снимка, Porsche разполага с хостеси, които правят полароидни снимки на гостите.
В тази скулптура 911 S/T прави своя дебют за широката публика. Моделът е ограничен до 1 963 бройки, което е препратка към годината на дебюта на 911. Той съчетава елементи от GT3 Touring и GT3 RS като високопроизводителен модел, ориентиран към пътя. Мощността се осигурява от 4,0-литров шестцилиндров двигател с мощност 518 к.с., а автомобилът е с шестстепенна механична скоростна кутия. Купето достига 100км/ч за 3,5 секунди.
На изложението е представена и концепцията Mission X. Ако Porsche реши да влезе в серийно производство, компанията иска автомобилът да бъде най-бързият модел, който някога е стъпвал на Нюрбургринг. На разположение на посетителите са и няколко Taycan-а на които могат да направят тест драйв. Porsche представи и своите електрически велосипеди, които хората могат да изпробват.
Porsche провежда и две презентации на една сцена. Brave New Love (Смела нова любов) се фокусира върху последните иновации на марката. 911 Love Stories е посветена на 60-ия рожден ден на модела 911.
"Тази скулптура е преди всичко символ, представящ многобройните истории и преживявания на ентусиасти, фенове и клиенти, които са оформили емблематичния образ на 911 в световен мащаб", каза Рагнар Шулте, ръководител на отдел "Експериментален маркетинг" в Porsche.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 фен на Порше
09:46 11.09.2023
2 Голф2-йкаджия
18:36 13.09.2023