22 Октомври, 2023 13:15, обновена 22 Октомври, 2023 20:52 46 309 61

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

  • dacia-
  • extreme

Нивото Extreme определено променя облика на румънските автомобили

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia - 1

Статистиката сочи, че през настоящата година румънците от Dacia са увеличили пазарния си дял в Европа, като това се дължи основно на двата нови модела Jogger и Spring. Интересно е още, че макар и Dacia да предлага най-евтините коли в Европа и у нас, то 60% от клиентите ѝ избират най-високото ниво на оборудване за своите автомобили.

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

Точно поради тази причина специалистите от Dacia наблягат особено много на върховото си ниво на екипировка. Новото такова се нарича Extreme и е налично за повечето от бестселърите на марката. А защо е избрано това име? Колкото и да не ви се вярва, то фактите сочат, че моделите на Dacia се купуват предимно и основно от частни клиенти, като това са млади хора с активен начин на живот.

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

Връщайки се към въпросното ново и най-високо ниво на оборудване Extreme, ще кажем, че то включва основно екстериорни и интериорни подобрения, като само при електрическата Dacia Spring включва и по-голяма мощност на двигателя. За тази върхова версия на Spring ви разказахме подробно, но ако сте го пропуснали, то можете да видите ревюто ТУК.

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

Това ниво на оборудване е вече налично и за три други водещи модела в гамата на Dacia - Sandero Stepway Jogger и Duster и е насочено, както вече стана дума, към активния начин на живот. А последното определено включва напускане от време на време на асфалтовия път.

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

Заради това румънските инженери са предвидили системата Extended Grip, налична за Sandero Stepway Extreme и Jogger Extreme, които са само с предно предаване. За Duster Extreme тя не е необходима, тъй като това е автомобил с повишена проходимост, който по отношение на офроуд възможности превъзхожда почти всичките си преки конкуренти.

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

Веднъж активирана чрез бутон на централната конзола, системата Extended Grip позволява по-свободно въртене на колелата и по-добро сцепление върху ронливи настилки чрез регулиране на настройките на електронния контрол на стабилността (ESC).

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

По отношение на допълнителните екстри в новото върхово ниво на оборудване Extreme, ще кажем, че те са подбрани доста внимателно и впечатляват с прецизност към детайла - нещо, което определено липсва в по-ниските нива на екипировка. Разликата в цената е в диапазона 2 000 - 3 000 лева с ДДС, спрямо по-ниското ниво, но тази инвестиция определено си заслужава, а и принципно, при масовите автомобили, това е разликата в цената между отделните нива на екипировка. Колите Extreme обаче са с коренно променен облик. А ето и какво включва въпросното ниво на оборудване.

Екстериор:

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

Нов екстериорен цвят: кедровозелено (Stepway, Jogger и Duster)/Син "Stone" (Spring)
Черна гланцова антена тип „перка на акула“ (Stepway, Jogger и Duster)
Изписване на модела в меднокафяво върху релсите на покрива (Stepway, Jogger и Duster)/меднокафяви акценти върху релсите на покрива (Spring)
Меднокафяви акценти върху капаците на страничните огледала и капачките на джантите, меднокафяв надпис Dacia върху вратата на багажника
Декорация с топографски дизайн върху предните врати, препратка към отличителния шнорхел на Duster, разположен между вратите и предните калници (Spring, Stepway и Jogger)
Меднокафяви акценти около фаровете за мъгла (Stepway и Jogger)/Меднокафяви акценти около фаровете (Spring)
Декорация с топографски дизайн в долната част на вратите (Spring, Stepway и Jogger)
Черни гланцови алуминиеви джанти (17-инчови за Duster, 16-инчови за Stepway и Jogger)
B-колони с топографски дизайн (Duster)
Меднокафяв шнорхел (Duster)

Интериор:

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia

Нова сива тапицерия MicroCloud, покриваща панелите на вратите и седалките (Stepway, Jogger и Duster), както и арматурното табло (Stepway и Jogger). MicroCloud е специално разработена за приложение в автомобили (т.е. седалки и други вътрешни компоненти). Тя предлага отлична износоустойчивост, лесна е за почистване, прилича на кадифе и е мека и приятна на допир.
Бродирано лого „Dacia Link“ на предните седалки
Гумени стелки с топографски дизайн на първия ред
Гумени стелки с топографски дизайн на втория (Stepway, Duster и Jogger) и третия ред (Jogger)
Меднокафяви елементи върху панелите на предните врати и около вентилационните отвори
Декорация с топографски дизайн върху праговете на вратите
Меднокафява облицовка около основата на скоростния лост (Duster)
Меднокафяв шев на скоростния лост (Duster)
Меднокафяви елементи около навигационния екран (Spring)

Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 43 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай Кольо

    56 32 Отговор
    Отвън биват ,но вътре са си дърво.

    Коментиран от #41, #42, #43, #44

  • 2 Секунди за реклама

    54 33 Отговор
    И с най-високия клас обурудване, пак си е неуДачия. Всеки уважаващ себе си цървул кълве на беенве и Мерцедес, втора трета ръка.
    А ромбовете напоследък карат стари дизелови аудита, които германците масово разпродават, защото се упкашиха, че ще забранят дизелите в големите европейски градове през 2025-та.

    Коментиран от #38

  • 3 тъй шъй

    44 33 Отговор
    Леека рекламка в неделния ден на Дачия. Колко трябва да си зле и да не разбираш безсмислието на половината екстри, да си купиш фул лоудед Дачия на цена на престижна марка в по-базово изпълнение, която ще ти даде и пътно поведение и комфорт на возене и много други екстри. Манталитетът на булгара открай време е уникален- обявите бяха- фул екстри, без кожа. Е и без много други екстри. Не можа населението да отсее важното и значимото.
  • 4 По точно казано

    60 24 Отговор
    Автомобил с най-ниско качество.

    Представлява евтина версия на Рено за Индия и африканските държави. Основните заводи са там и колите са с марка Рено

    За пазарът в източна Европа се сглобява в Румъния и Мароко и се продават под марката Дачия.

    Коментиран от #52

  • 5 какви румънски инженери ?

    46 27 Отговор
    всичко е рено нисан и лукса е далеч в облаците, интериора е ужасно изпълнение
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Дърво

    75 11 Отговор
    Или не чак толкова, но върши работа. Ако човек е честен със себе си, без да се самозаблуждава когато купува такъв автомобил да си знае, че взима нисък клас. Колкото и да го пудрят отвън - остава си нисък клас автомобил, който просто ти върши работа. Точка.
  • 8 Гост

    31 43 Отговор
    Смех, Баце! Един Т Рок на 1 или 2 година е 1000 пъти по добър и ще е за същите пари! Нищо общо с това, което не е лошо, ама чак пък….! И в интерес на истината, собствениците на Дачия са по големи комплексари от тези купуващи втора употреба ‘тежкарски’ коли! Проверено!

    Коментиран от #12, #32

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Бгг

    56 27 Отговор
    Много разбирачи каращи старите бракувани коли на еврoгейцитe, че имащи самочувствието акъли да ръсят.

    Коментиран от #11

  • 11 Гост

    46 7 Отговор

    До коментар #10 от "Бгг":

    Като комплексарите с Дачия, които си мислят че са яхнали совалка! Ако човека не е читав, все тая какво кара! Има ги всякакви! Пък и нали сме българи, акъл даваме нон стоп:)

    Коментиран от #51

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 обективен

    44 12 Отговор
    Колкото и да не ви се вярва, то фактите сочат, че моделите на Dacia се купуват предимно и основно от частни клиенти, като това са млади хора с активен начин на живот. А умниците , като коментиращите по горе , да си карат "каляските" и да продилжават да дават акъл. От зелена тиква семе не взимам !

    Коментиран от #22

  • 14 така

    24 12 Отговор
    Само 51 хиляди бг лева за Дачия Джогър хибрид. Честито, това е най-високата цена за Дачия. Но има и бонус-човечецът ще се чувства като изпитател на нова техника. Рено правят хибрид от има-няма 2-3 години.

    Коментиран от #39, #53

  • 15 варел

    25 19 Отговор
    Смях,смях,мани.На битулски просяк жълтица да сложиш.При челен удар,пасажерите мрът и се палят в тоз варел,те огледата му боядисват в златисто.Ужас.Затвориш вратата,вътре кънти,като във Вартбург.Евтината покупка винаги има горчив вкус от прекарвацията,макар,че тази консерва не е евтина.

    Коментиран от #54

  • 16 Ми това

    10 6 Отговор
    "Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia"
    ,което не представлява "произведените" или поне сглобени в България автомобили през последните 35 години(стигат ли?).И те така!
  • 17 Бе друго си е

    29 20 Отговор
    Да си джиткаш с кола изхвърлена от ЕС,"нов внос", немаш пари за нова,ама ръсиш оценки на "спец".

    Коментиран от #20

  • 18 Хахохи

    32 4 Отговор
    Ми, дачия сандеро е 2 най-продаван в европа след Тесла У. На фабрична газ над 32 000лв., оляха се вече тея от рено. Джокер хибрид близо 50 000лв., няма как да стане при тези цени. Да си ги карат.

    Коментиран от #55

  • 19 Зигмунд Фройд

    12 2 Отговор
    Моят комплекс е по-голям от твоя комплекс.
  • 20 явно не си

    31 10 Отговор

    До коментар #17 от "Бе друго си е":

    разбрал че хората с пари за чисто нова топ версия дачия предпочитат да си купят автомобил на 3-5 години и е много по-добре от дачията просто въпрос на избор а не немотия

    Коментиран от #56, #60

  • 21 Ко речи...,Ко...?!

    25 0 Отговор
    Да дам аз горница 2-3 хилки,за разни допълнителни надписчета,та било то дори и да са с...,,меднокафяв цвят"...!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Тиквоний Велики

    31 7 Отговор
    Имах чисто нова Дачия 2016г си я взех,не е нищо особено.Преживях че е пластмаса отвътре,няма проблем.Лошо впечатление ми направи,че бюджетната версия нямаше радио,а предната и задната броня не бяха в цвета на купето,ами черна пластмаса.Както и да е,всичко си е ОК,но не можах да преживея колко е шумна вътре,за 5г докато я изплатя и после продам оглушах,много съжалявам само за това,че толкова я търпях.Сега си взех Тойота Авенсис 2ри собственик съм! Разлика между колите от земята до небето,а цената същата и голяма работа че е на 50к километра,а не на 3 когато си взех дачията!Просто Дачия никога повече….един път се такова мъжко магаре,дори ако сте забелязали дори служебните вече са Рено Клио вместо Дачия…

    Коментиран от #47, #57

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Зомбайо

    19 7 Отговор
    Вътре са ужасни. Никакъв дизайн, никаква идея, никакъв вкус. Тоя таблет сякаш закован с гвоздей за таблото направо е отвратителен.

    Коментиран от #31

  • 29 Тъжно, но факт!

    37 13 Отговор
    Dacia е една от малкото марки, който предлагат реален продукт с някакво качество срещу цената си! За 1/3 от цената взимаш автомобил със същото оборудване като Opel, Peugeot, VW, а дори и като базови Mercedes-и, BMW-та и Audi-та са повече! Дори базово VW Polo е 42 хиляди, с допълителни екстри минава 70 хиляди! 70 хилади за шибано Polo!!!!
    Какво получаваш за 2-3 пъти повече пари? Една емблема, вместо Dacia, да е VW! 30+ хиляди за една емблема, само балъците все още вярват в немското качество! Имаше немско качество едно време, сега продават само емблеми и балъците им вярват

    Коментиран от #34

  • 30 Само Опел

    5 7 Отговор
    На кюмюр нема ли ниво, че тука разбирача вика че били на нивото на Опел и БМВ, хахаха

    Коментиран от #37

  • 31 Мхм 1

    8 3 Отговор

    До коментар #28 от "Зомбайо":

    Що на прескъпите мерседеси каквини къде са им таблетите
  • 32 гуньо простия

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    T roc е 70 хиляди лева! Колко да падне за 1 година? Хайде малко....

    Коментиран от #36

  • 33 У сите дупки лютеница

    11 3 Отговор
    Не мага да разбера, защо почнаха да слагат тези телевизори на предното табло!? Ми на мен ми е грозновато!

    Коментиран от #45

  • 34 Трифонов

    17 3 Отговор

    До коментар #29 от "Тъжно, но факт!":

    Глупости пишеш! Не е необходимо. За човек, който не се пали от автомобили, не са му важни, не им обръща внимание, за него са просто средство за придвижване, което дава удобство в това направление, но е предимно излишно натоварване откъм разходи и дертове по поддръжка, експлоатация и т.н. (има много такива хора), Дачията е добър избор. Разбира се, в такава хипотеза, най-рентабилно е винаги второто ниво на оборудване - при всички бюджетни марки е така. Ако си такъв човек, карай си Дачията и си свиркай. Но не се опитвай да убедиш себе си (защото няма да успееш да убедиш никой, който автомобилите го вълнуват и им се кефи), че има някакво, макар и най-базово ниво на Мерцедес, БМВ, Ауди и редица други, дори и непремиум марки, които били "същите", като Дачията. Няма такива! И като напишеш нещо такова мигновено на всички им става ясно, че си просто "писател", който не си е дал труда да провери поне малко от малко нещата, които пише. И за да не бъда голословен, иди в представителството на БМВ примерно, и седни в една 1 серия, да кажем. Веднага ще се засрамиш ужасно от нещата, които си написал и никога повече няма да ги повториш... нито в писмена, нито в устна форма. Опит си требва!

    Коментиран от #40

  • 35 Моят опит

    10 4 Отговор
    "Какво представлява и колко струва най-високото ниво на оборудване на автомобилите Dacia"

    Представлява логота, декорации и стелки за 2000 лева отгоре... Иначе, карах Spring - за града става, управлението е много неинформативно, волана е прекалено лек и няма никакво усещане за това какво се случва с предните колела. Колата е височка, но и доста тясна. За до Кауфланд или Била и обратно е ОК, за всичко друго трябва друг автомобил.

    Коментиран от #58

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Мъхъ

    8 4 Отговор

    До коментар #30 от "Само Опел":

    Направили са Опел, за да покажат, че има по-скапана кола от Форд-а....

    Коментиран от #50

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 гоуст

    11 2 Отговор

    До коментар #14 от "така":

    Форумний люд,я ми кажи седем местен хибрид за 50 х.лв ,чисто нов,от друга марка?И една българска,ако знаеш,щото аз не се сещам .Освен пацули, друго не произвеждаме,но пък разбираме.
  • 40 Прав си

    16 2 Отговор

    До коментар #34 от "Трифонов":

    Имах възможност да карам Дачия Спринг и Пежо 208 електрическо. Няма нищо общо между двете коли - качество на изработка, материали, управление и тн.. Но има едно голямо НО. Пежото започва от 70к, а Дачията е 35к. Пежото не е 2 пъти по-добро, за да оправдае 2 пъти по-високата си цена. Ако беше примерно 45к, тогава избора би бил ясен. И точно с това Дачия привлича клиенти - просто чисто финансово е "правилния", макар и не по-добрия избор.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 бай Иван

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "бай Кольо":

    Абсолютно съм съгласен.
  • 43 ПЕШО

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "бай Кольо":

    Отвсякъде са кенеф. Карал съм над 10 електрички, като дачия е най-голямата подигравка. Шумна, с възможно най-ниско качество на материалите, рейндж който не стига за дълъг път извънградско.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 неразбиращ

    3 2 Отговор

    До коментар #33 от "У сите дупки лютеница":

    Вече ще ги монтират/телевизорите/ и на задното табло ,заради теб !
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Познат си взе

    5 4 Отговор

    До коментар #23 от "Тиквоний Велики":

    нов дъстър 2021г. Аз съм пътувал и карал малко Дачията. По никакъв, ама никакъв начин няма да дам или оправдая разликата в цената между моя Авенсис 2012г и този дъстър топ оборудване. То дори като основни, използвани екстри са кажи-речи на едно ниво с десетилетие разлика. Като пътно поведение, стабилност, двигател - не видях разлика в полза на дъстъра. Като шумоизолация колата ми на 10г тогава беше по-добре от кола на три месеца. А едното е около 45-50 000 лева, другото - една трета от тях. Ако сравнявам тази Дачия, която не е офроуд, на практика не е за черен път, примерно с Королата, която ще е и по-евтина - защо да я купя? Но всеки си носи глава на раменете.

    Коментиран от #59

  • 48 И аз

    6 4 Отговор
    се включих към всички "прецакани" купили си ново Сандеро- стъпка газ/бензин с всички екстри . Тествах Клио , тествах Каптюр /двигателите на трите са еднакви/ само разлика в парите , 6к с Клио и 10 к с Каптюра . Избора беше лесен .Както е казал народа " Хвали старо ,карай ново." За всички сноби и комплексари , колата не прави човека !
  • 49 99% канцерогенни материали -

    4 2 Отговор
    пластмаси и гуми в интериора, поне не се възхищавайте на тази машина за пари и нищо друго
  • 50 А Форада е

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Мъхъ":

    малко над нивото на Дачия.
  • 51 Комплексар с Дачия

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    не съм срещал,защото знаят за какво си дават парите,а комплексарите са тези със скъпите возила и малките чишки. Някой се нареждат и на газовата колонка.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Няма да ти коментирам

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "така":

    знанията,но да си знаеш че са под ниската летва.
  • 54 винаги новият

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "варел":

    автомобил е по добър при катастрофа от този найста употреба,а тези които влизат в Бг,често са цапардосвани в птп. Та си запази мнението тъпо за теб.
  • 55 Ами на запад

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Хахохи":

    доста ги купуват и карат,за разлика от гяволите бълкански които искат да таковат дявола у въздуха,но се таковани одят с гащи под коленете и в поза Г.
  • 56 При 5 годишните

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "явно не си":

    точно им е свършил лизинга и започваш с голямото джиткане на пари,за 3 годишните са тези от немския бранд дето са с 3 годишна гаранция и джиткането е жестоко.Честито на дявола балкански с голия заден лик.
  • 57 Ти или лъжеш или

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Тиквоний Велики":

    си противоречиш видно. Купил Дачия нова 2016г. и то най-базовото ниво,което го вземат за служебни коли,където на бачкатора не му трябва радио и дори климатик и иел стъкла,а да върши работа и не е задължително да му е комфортно.А после скачаш на Тойота авенсис 2-ра ръка и то на 50 х.км сигурно след превъртане на километража.Та ме навежда на мисълта,че си бил 2016г. обикновен бачкатор и са ти дали базова Дачия да вършиш работа и когит си се замогнал си взел тоз авензис.
  • 58 Ти на рали ли

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Моят опит":

    ще ходиш за да искаш кормилно управление като на Порше? Все пак колата е насочена към определен сектор от хора не зза такива кат теб дето искат елктричка с поведение на супер спортен автомобил.Спринг не е това което търсиш,вземай си електричката на Мате Римац или ще е кисело гроздето.
  • 59 Досат си в грешния

    5 1 Отговор

    До коментар #47 от "Познат си взе":

    коловоз,като точно Дъстър е доста над паркетниците от премиум марките извън пътя,и е на едно ниво с рамните офроудъри,заради малкото тегло в сравнение с тях. А да сравняваш Дъстар с Корола по проходимост си доста в джаза. не го прави жалко е.А,12 годишната ти Авензис е амортизирана вече в сравнение с Дачията.За предпочитане е винагинова кола и да сравняваш стара с нова е глупаво,иначе нямаше да карате скрапа на Гейропата,а те тъпанарите да карат новите коли.

    Коментиран от #61

  • 60 Джуган

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "явно не си":

    Ще коментирам от позицията на човек който плаща в брой за автомобилите си. Винаги търся кола между 2 и 3 години, около 50 хиляди км, все още гаранционна, купена нова в БГ, обикновено на лизинг от някой с добри доходи, който я продава в идеално състояние, защото е поръчал току що излезлия по нов модел и бърза да се освободи от старата за да му утвърдят заема от банката. Последната ми покупка беше луксозен СУВ, за който платих точно 60% от цената нов. Е, малко е по скъп от чисто нова Дания, но пък разликата е като да спиш в палатка вместо в пет звезден хотел
  • 61 Джуган

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Досат си в грешния":

    Вече писах по темата, но ще добавя, че карах чисто нови коли когато бях по-млад, още в началото на кариерата си, но с добри месечни доходи, така че беше лесно да получа финансиране от банката. Още тогава се убедих че чисто нова кола от боклучава марка не може да се сравнява с 2-3 годишна кола от високия клас.