Last news in Fakti

29 Ноември, 2013 12:11 25 258 22

Злокобно комби с 850 к.с. от Brabus

  • mercedes-benz-
  • e-klasse-
  • e63 amg wagon-
  • brabus-
  • brabus 850 6.0 biturbo-
  • тунинг

Тунинг програма за най-мощното комби на Mercedes-Benz E-Klasse ще бъде главната атракция на щанда на Brabus на салона в Есен, който отваря врати утре, 30 ноември. Пакетът се предлага за E63 AMG Wagon и превръща семейното "бунгало" в същинска торпила.



В типичния си стил екстремистите от Ботроп увеличават ходовия обем на V-образния 8-цилиндров двигател с два турбокомпресора от 5 461 на 5 912 см3, инсталират нови нагнетатели с по-голям дебит и подменят изцяло изпускателния тракт.



Резултатът от доработките е увеличение на мощността от 585 к.с. (430 кВт) и въртящия момент от 800 Нм за заводската версия до бруталните 850 к.с. (625 Квт) и 1 450 Нм. За да се запази трансмисията обаче тягата е електронно ограничена на 1 150 Нм.



Пакетът E63 AMG Wagon Brabus 850 6.0 Biturbo ще се предлага както за версията със задно предаване, така и за модификацията 4MATIC. С него комбито на Mercedes-Benz ускорява до 100 км/ч за 3.1 секунди, а максималната скорост със стандартни гуми е ограничена на 300 км/ч, а с високоскоростни - на 350.



Освен значителното подсилване на мускулатурата E63 AMG Wagon Brabus 850 6.0 Biturbo получава предна престилка и заден дифузьор от въглеродни нишки, спортен ауспух с четири накрайника, богат избор от лети джанти с размер до 20 цола и куп опции за персонализиране на салона.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 PROFESIONALISTA

    5 4 Отговор
    Идеален е, но на място на емблемата трябва да се сложи череп с кости.

    Коментиран от #11

  • 2 Mercedes-Benz

    3 1 Отговор
    Добре е, само решетката ми бърка в очите, фен съм си на класическата и да е със звезда на капака, да я виждам докато карам! Иначе и аз бих взел комбито, гаврата ще е по-голяма за някой със спортен автомобил когато минеш с тая.

    Коментиран от #12, #13

  • 3 Христо Христов

    4 1 Отговор
    Без никакви забележки!!!
  • 4 Vasil Vasilev

    3 2 Отговор
    vulk v ovcha koja
  • 5 мечока

    4 6 Отговор
    Brabus винаги са загрозявали мерцедесите. От всички тунинг-марки тази е най-малко естетична !

    Коментиран от #7

  • 6 ВИП АМГ

    3 6 Отговор
    eto tova e kombi ane kato geiskata kola na ronaldo ALDI xaxa
  • 7 Ivan Stoikov

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "мечока":

    Най-вероятно караш BMW и за това дрънкаш простотии!

    Коментиран от #8

  • 8 Димитър Димитров

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "Ivan Stoikov":

    Бих казал опелче на газ за по евтинко!!!
  • 9 Иван Иванов

    4 0 Отговор
    Невероятна машина без да съм привърженик на марката Мерцедес.
    Чисто технически показателите са страховити.За купе комби от нула до 100 км/ч за 3.1 s звучи невероятно.Макларън ф 1 го прави за малко под 3. ,чието купе е доста по леко от това.
    Но най важното е , че човек и да има пари да я купи не може да и ползва възможностите в България по нашите "супер модерни и равни пътища"
  • 10 алкап

    2 1 Отговор
    Ot kakto karah VOLVO 940 kombi s 250 konq pod kapaka razbrah edno neshto. Nikoga v BG ne vzimai kola koqto bie na ochi zastoto KATericite te susipvat kato te vidqt che si paraliq. Zimash si edno reno twingo shte minat godini bez da te sprat i vednaj

    Коментиран от #16

  • 11 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "PROFESIONALISTA":

    Буахахахааа
  • 12 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Mercedes-Benz":

    ... and justice for all...
  • 13 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Mercedes-Benz":

    Аве ти може да им кажеш да тия я оставят, няма да правят проблеми за това, стига да я поръчаш... Наистина тва "B" на решетката е малко грозновато и не-стилно...

    Коментиран от #14

  • 14 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    tuka goliami esteti se izvadihte.
  • 15 сасаа

    1 2 Отговор
    Яка немска селянка, груба, вулгарна и мощна.
  • 16 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "алкап":

    аз съм с Рено - и то старичко от 98-ма и въпреки че съм от малък град ме спират все пак. Значи и там гаранция няма.
  • 17 Stoyan Stoyanov

    1 1 Отговор
    комбито е винаги с една крачка пред останалите mhhmhmmhm
  • 18 Shmeker

    0 2 Отговор
    Не знам за кво е тая кола - хем гори много, хем едва ли ще возиш семейство с нея поради тая причина точно. Семейната кола трябва да е икономична и да вози добре.

    Коментиран от #19

  • 19 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Shmeker":

    zavisi ot semeistvoto be pich.ima semeistva tarseshti ikonomichnosta drugi razhoda negi interesuva.

    Коментиран от #20

  • 20 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "ВИП АМГ":

    Викаш качваш децата, жената и почваш да караш с вратите в завоите, при това после трябва да ги водиш да им леят куршум и на всичкото отгоре си изхабил 30 литра за 100 км. бензин.... много странни семейства трябва да има

    Коментиран от #21

  • 21 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    semeen chovek ne kara s vratite na pred a keleshite go praviat.tova e kola za nemska magistrala
  • 22 Shmeker

    0 1 Отговор
    За магистрала най-добре е кола 4х4 или предно, задното е за път със завои и суха настилка