29 Ноември, 2023 14:52 1 502 16

Tesla потвърди, че разработва наточен Model 3

  • tesla-
  • model 3-
  • performance

Performance версия ще дебютира през първата година на 2024-та

Tesla потвърди, че разработва наточен Model 3 - 1

Tesla обнови Model 3 по-рано тази година и скоро ще пусне на пазара наточения вариант Performance на обновения Model 3, заяви представител на компанията пред CarSales.com.au. Автомобилният производител заяви, че Model 3 Performance ще се появи през първата половина на следващата година и ще бъде нещо "специално".

Автомобилният производител заяви пред CarSales.com.au, че не е реализирал напълно потенциала на автомобила с първата итерация и се надява да поправи тези пропуски с този обновен модел. Сегашният Model 3 Performance може да достигне 100 километра в час за 3,1 секунди, като същевременно предлага до около 500 километра пробег с едно зареждане.

Model 3 Performance също трябва да се отличава от останалите модели, като вероятно ще има променен дизайн и джанти. Възможно е новият модел да има и още по-големи спирачки, различни гуми и адаптиран софтуер, който да използва ефективно цялата мощност на автомобила.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 рацер

    7 4 Отговор
    Искам я с 4 мотора и адаптивно окачване.
  • 2 Скедя кво става

    8 7 Отговор
    Мойта бензинка с 350 коня 4 по 4 дето ми стъпва само като обслужване на 2500 на година и гори по 17 градско, нещо не ме кефи вече. Май ще я суркам и ще ставам "зелен".

    Коментиран от #3

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 😂😂😂😂

    10 5 Отговор

    До коментар #3 от "Тизе":

    Ясно. Значи като ти върви москала на 3 цилиндъра (четвъртия прекъсва) вече си мъж? 😂😂От къде си измислихте пичове, че тези които карат на ток трябва да са различни? Вие карали ли сте Тесла? Защо "реването" на 4 цилиндрови дизели ви прави мъже?

    Коментиран от #5

  • 5 Драйвър

    5 13 Отговор

    До коментар #4 от "😂😂😂😂":

    Тествал съм и Модел 3 перформънс и с ръка на сърцето мога да кажа, че е 50 пъти по-скучна "кола" от всички евтини и достъпни ентусиастки автомобили.
    За един ентусиаст : дори един изгнил 30-годишен Сивик за 1500лв. е в пъти по-забавен, по-жив и по-удовлетворяващ за каране от която и да е Тесла.
    И да, дори звукът на Сивик 1.3 моно с шумна изпускателна система, ме прави 10-пъти по-емоционален, отколкото тишината на електрокарите.

    Коментиран от #6, #12

  • 6 😂😂😂

    10 3 Отговор

    До коментар #5 от "Драйвър":

    Удоволствието не е в бръмчането, а в управлението на колата. Как върви на пътя, как взима завоя, как ускорява след това и т. н. Теб, ако те кефят бръмчалки които само бръмчат без да вървят е твой проблем. Даже тези бръмчалки, ако издържиш да ги караш 2 часа без да те заболи глава е голям успех. Не случайно, скъпите коли се правят с добри изолации, за да не се чува мотора (освен ако не е В8, но и там също при нормални каране е добре да не се чува).

    Коментиран от #7

  • 7 Драйвър

    4 7 Отговор

    До коментар #6 от "😂😂😂":

    Звукът от двигателя е песен, а не бръмчене, ама това няма как да го разбере човек, който не се интересува от автомобили и шофиране.
    Кефят ме коли от всякакъв клас стига да имат комуникативно шаси и волан, които ги няма при никой сериен електрокар.
    Най-скъпите автомобили на света не наблягат на изолациите, даже напротив, при тях липсват.
    Тук не говоря за автомобили, които са предназначени за да може Роналдо да се хвали пред колегите си, карайки с 10км/ч. из някой тузарски булевард.
    Тук говоря за автомобили предназначени за шофиране, като например всеки Caterham, повечето Лотуси, колите на Гордън Мъри, McLaren F1, че дори и оригиналният Мини Купър,
    Кефи ме да усещам баланса на центъра на тежестта, как се движи и угъва шасито във всяка ситуация, кефи ме да имам чувство във волана, кефи ме да усещам автомобила, а не да карам Айфон в, който се усеща само едно ускорение и нищо повече, никакво забавление, никакъв усет във волана.

    Коментиран от #10, #16

  • 8 Русенец

    8 2 Отговор
    За 24 часа, през ГКПП Дунав мост преминават по 3000 камиона, в двете посоки. Всеки от тях, само днес ще изгори 200 л нафта. Това прави 600 тона дизел, изгорен по родните ни пътища, само от тези камиони и само за 24 ч. А еколозите, тръгнали да подменят най-напред малолитражката на дядо Петко, който зарежда по 20 лв газ на месец.

    Коментиран от #9

  • 9 Хасковлия

    6 5 Отговор

    До коментар #8 от "Русенец":

    Собствениците на транспортни фирми са тези които най-много чакат електрическите камиони, защото днес вместо да дадат 600 лв за 200 л нафта, ще могат да дават по 200 лв за ток и от спестеното да си купят поредното lamborghini, porsche или направо bugatti .

    Коментиран от #11, #13

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Доктора

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Хасковлия":

    Не е така, поради простата причина, че един дизелов бус или камион (в зависимост от теглото и маршрута) може да измине между 500 и 1600км. на ден, а няма изгледи в следващите 10 години да създадат бус или камион, който да е дори близо до такъв пробег, а даже и да направят, остава проблемът със зарядните станции и времето за зареждане.
  • 12 Реално

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "Драйвър":

    Разни хора, разни вкусове.
    Реално Tesla Model 3 Performance на писта е по-добър от BMW M3. Доказано от Top Gear.

    Коментиран от #15

  • 13 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Хасковлия":

    Собствениците на транспортни фирми ще си счупят краката да купуват Тесла Семи и Сайбъртрък.

    Коментиран от #14

  • 14 Доктора

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Да купуват товарни автомобили, които не стават за товарене и имат повече от 5 пъти по-къс пробег от дизеловите им еквиваленти?
  • 15 Драйвър

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "Реално":

    Прав си за вкусовете, но по-бърз не означава по-добър.
    Искам да видя истински ентусиасти (като хората от истинския Топ Гиър например) да потвърдят това, че Модел 3 е по-добра за каране от М3 защото този вариант на предаването е пародия.
    Също смятам, че има причина един 34-годишен модел на Мазда, който се продава до ден днешен, да е универсално приеман за еталон за това как трябва да се усеща един автомобил, като жокер мога да кажа, че Кристиан Фон Кьонигсег (Да, същият Кьонигсег и Джей Лено имат такава и я определят като една от любимите им коли въобще.
    Има причина и за това реномирани тунери, с радост да харчат над $200 000 за тотална преработка на 30-годишен Сивик, с цел да направят най-удовлетворяващата кола за шофиране на света, а да не правят същото с някакъв електрокар.

  • 16 😂😂😂

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Драйвър":

    Тези коли които си написал, не са за всекидневна употреба и не са за дълги пътувания. Те са за една обиколка на писта и нищо повече. Написах ти, че ако тръгнеш със шумна кола на дълъг път, в който път няма адреналин получаваш главоболие 4-5 часа да слушаш Брмммммммммм.........! Да не ти говоря, че всяка дупка те удря здраво в кръста, защото и окачване нямат тези коли. Тези коли, нито са удобни, нито са практични, това не са коли за всекидневна употреба. Това са коли за колекционери, които имат няколко коли в гаража. А дали ел. колите са удоволствие, ще ти кажа факти. Пилотите от Ф1 вече минават на ел. коли.