Базираната в Полша компания Dytko Sport показа последния си проект, който изглежда наистина интересен. Според Engine Swap Depot този червен автомобил е създаден за рали пилота Куба Грегула и разполага с изцяло нова трансмисия, базирана на архитектурата на Lancer Evolution.
Под капака се намира четирицилиндров редови двигател с турбокомпресор 4B11T от Evolution X, съчетан с шестстепенна секвенциална трансмисия, конструирана от Drenth. Тя изпраща мощността към диференциалите на Drenth на двата моста. Няма данни за мощността, въпреки че може да се предположи, че този Yaris развива малко повече от 268 к.с., които пристигат от завода.
Вътре можем да открием предпазна клетка, отговаряща на изискванията на FIA, състезателни седалки OMP, колани, панели на вратите от въглеродни влакна и система за пожарогасене. Има също така изцяло нов механизъм за превключване на предавките, цифров екран и нов волан.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 карчи
Коментиран от #2
14:53 06.12.2023
2 карчи
До коментар #1 от "карчи":
Магазинската версия на Yaris GR:1.6L турбо двигател
1,6-литровият 3-цилиндров двигател на GR Yaris произвежда 200kW (268 к. с.) и 370Nm.
GR-Four AWD
усъвършенствана система за задвижване на всички колела, която дори позволява да регулирате съотношението предно-задно, като използвате режимите Normal, Sport и Track.
Трудно се подобрява съвършенството 😉
14:57 06.12.2023
3 копанка
16:22 06.12.2023
4 Три цилиндъра са си три
Коментиран от #6
09:14 07.12.2023
5 Някъв си !
14:52 07.12.2023
6 Драйвър
До коментар #4 от "Три цилиндъра са си три":
Специално ЕВО 10 няма абсолютно никакви постижения и заложби, иначе би имало смисъл ако бяха сложили модифициран 4G63T, защото носи повече на модификации, от Ярисовия мотор.20:29 07.12.2023