3 Януари, 2024 15:30 5 935 9

BMW M5 се превърна в “звяр” с над 900 к.с.

  • bmw-
  • manhart-
  • m5-

Проектът е дело на Manhart

BMW ще се сбогува с M5 F90, преминавайки към хибриден модел. Преди тази промяна Manhart представи MH5 900 като подходящо изпращане, отбелязвайки най-мощната конструкция на немския тунер за 5 Series с 915 к.с. от модифицирания V8. Ограничен само до пет бройки, MH5 900 се отличава с много подобрения като хибридни турбокомпресори, междинен охладител Wagner Tuning, бутала Carillo и нови валове, което води до впечатляващата мощност от 915 к.с. и 1240 Нм въртящ момент.

Модифицираният двигател се допълва от изпускателната система от неръждаема стомана на Manhart с контрол на клапите. Шасито получава нов комплект понижаващи пружини от KW Suspension или опционални амортисьори. Въпреки мощните подобрения, карбоново-керамичните спирачки на BMW M остават, като тунерът е избрал минимална намеса върху сините спирачни апарати. Позициониран като най-персонализирания автомобил в серията MH5, този модел е базиран на фейслифтовото BMW M5 Competition (F90), което разширява достъпността му за по-широка аудитория.

Екстериорът демонстрира наситено син нюанс със златисти декорации, придружен от карбонов бодикит на Manhart, който е в тясно съответствие със серийния дизайн. Забележителните допълнения включват по-голям преден сплитер, кантове, нова радиаторна решетка и карбонов капак, напомнящ на M5 CS. В профила доминират 21-цолови ковани джанти Concave One в сатенено черно със златисти акценти. Вътре в салона се усещат кафяви тонове, включително мека тапицерия от алкантара, съчетана с кожената тапицерия. Подобни на звезди светодиоди, вградени в покрива, създават ефекта на Rolls-Royce, а седалките от въглеродни влакна, емблемите Manhart, допълнителният дисплей на арматурното табло и плюшените постелки за пода завършват модификациите в интериора. Всеки от петте екземпляра на MH5 900 ще може да се похвали с уникален дизайн, базиран на предпочитанията на съответните собственици.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Еврото

    9 44 Отговор
    Бмв е кочина за идиоти! Марката на простите комплексари

    Коментиран от #2, #3, #4, #6

  • 2 Абе ей

    23 7 Отговор

    До коментар #1 от "Еврото":

    Пепи еврото млъкни
  • 3 Объркал си се

    32 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еврото":

    Хубава кола е! А това, че в България има идиоти, които карат БМВ е друга тема! То и на другите марки си има качени идиоти! Тенджерата зад кормилната уредба е много важна
  • 4 Теслата

    5 22 Отговор

    До коментар #1 от "Еврото":

    ще му направи ластик от две коли на 400 метра.

    Коментиран от #5

  • 5 Може би

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "Теслата":

    пледа… и до там, след това става грозно…. много грозно…
  • 6 Иван от Троя

    3 11 Отговор

    До коментар #1 от "Еврото":

    Така е ,това е най просташката кола и я карат хора с мозък на фъстък .НО истината е че тия коли вървят много ,bmw x5m и това от статията побеждава урус,амг ,AMG GT 63 S E Performance с 843ks и с чип от брабус на 950кс.Обаче тия бмв-та са тооолкова чупливи че мерцедеса и всички останали са по здрави и качествени.Не харесвам бмв обаче как ги правят че са бързи толкова не знам.

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Батко

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Иван от Троя":

    Няма и да разбереш . БМВ е най високотехнологичната фирма .
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Президента

    1 2 Отговор
    на пазара са БМВ (ролс ройс) , Волксваген ( и подмарките им - ламбо, бугати, порше, сеат, шкода и т.н. ) и останалите