BMW ще се сбогува с M5 F90, преминавайки към хибриден модел. Преди тази промяна Manhart представи MH5 900 като подходящо изпращане, отбелязвайки най-мощната конструкция на немския тунер за 5 Series с 915 к.с. от модифицирания V8. Ограничен само до пет бройки, MH5 900 се отличава с много подобрения като хибридни турбокомпресори, междинен охладител Wagner Tuning, бутала Carillo и нови валове, което води до впечатляващата мощност от 915 к.с. и 1240 Нм въртящ момент.
Модифицираният двигател се допълва от изпускателната система от неръждаема стомана на Manhart с контрол на клапите. Шасито получава нов комплект понижаващи пружини от KW Suspension или опционални амортисьори. Въпреки мощните подобрения, карбоново-керамичните спирачки на BMW M остават, като тунерът е избрал минимална намеса върху сините спирачни апарати. Позициониран като най-персонализирания автомобил в серията MH5, този модел е базиран на фейслифтовото BMW M5 Competition (F90), което разширява достъпността му за по-широка аудитория.
Екстериорът демонстрира наситено син нюанс със златисти декорации, придружен от карбонов бодикит на Manhart, който е в тясно съответствие със серийния дизайн. Забележителните допълнения включват по-голям преден сплитер, кантове, нова радиаторна решетка и карбонов капак, напомнящ на M5 CS. В профила доминират 21-цолови ковани джанти Concave One в сатенено черно със златисти акценти. Вътре в салона се усещат кафяви тонове, включително мека тапицерия от алкантара, съчетана с кожената тапицерия. Подобни на звезди светодиоди, вградени в покрива, създават ефекта на Rolls-Royce, а седалките от въглеродни влакна, емблемите Manhart, допълнителният дисплей на арматурното табло и плюшените постелки за пода завършват модификациите в интериора. Всеки от петте екземпляра на MH5 900 ще може да се похвали с уникален дизайн, базиран на предпочитанията на съответните собственици.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Еврото
Коментиран от #2, #3, #4, #6
15:38 03.01.2024
2 Абе ей
До коментар #1 от "Еврото":
Пепи еврото млъкни15:49 03.01.2024
3 Объркал си се
До коментар #1 от "Еврото":
Хубава кола е! А това, че в България има идиоти, които карат БМВ е друга тема! То и на другите марки си има качени идиоти! Тенджерата зад кормилната уредба е много важна15:58 03.01.2024
4 Теслата
До коментар #1 от "Еврото":
ще му направи ластик от две коли на 400 метра.Коментиран от #5
17:23 03.01.2024
5 Може би
До коментар #4 от "Теслата":
пледа… и до там, след това става грозно…. много грозно…21:38 03.01.2024
6 Иван от Троя
До коментар #1 от "Еврото":
Така е ,това е най просташката кола и я карат хора с мозък на фъстък .НО истината е че тия коли вървят много ,bmw x5m и това от статията побеждава урус,амг ,AMG GT 63 S E Performance с 843ks и с чип от брабус на 950кс.Обаче тия бмв-та са тооолкова чупливи че мерцедеса и всички останали са по здрави и качествени.Не харесвам бмв обаче как ги правят че са бързи толкова не знам.Коментиран от #7, #8
00:33 04.01.2024
7 Батко
До коментар #6 от "Иван от Троя":
Няма и да разбереш . БМВ е най високотехнологичната фирма .22:35 04.01.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Президента
14:56 05.01.2024