10 Януари, 2024 13:52 1 506 8

Стачка на фермери блокира завод на VW в Германия

  • vw-
  • volkswagen-
  • завод-
  • протест

Фабриката в Емден прекъсна работа в понеделник

Стачка на фермери блокира завод на VW в Германия - 1

Протест на фермери в Германия наруши работата на завода на Volkswagen в Емден, което доведе до временно спиране на работата в предприятието. Фермерите, мобилизирани на стотици трактори, организираха демонстрацията в отговор на неотдавнашните решения на германското правителство да премахне субсидиите за дизелово гориво. Тази стъпка на правителството включва и отмяна на преференциалното данъчно облагане, свързано със селскостопанския транспорт и горската техника. Протестите, започнали на 18 декември, набраха скорост след съобщението на правителството от 4 януари, че субсидиите за дизелово гориво ще бъдат постепенно премахнати. Недоволни от това решение, фермерите продължиха да блокират пътища, включително и достъпа до завода на Volkswagen.

В завода на Volkswagen в Емден се произвеждат основно ID.4 и ID.7. Преустановяването на работата беше в резултат на това, че протестиращите пречеха на работниците на завода да достигнат до обекта. Фермерите настояват за преоценка на плановете на правителството и изразяват загриженост относно потенциалните неблагоприятни последици от отмяната на субсидиите върху техните селскостопански дейности. Тази ситуация повдига въпроси за по-широките последици за автомобилната индустрия и има предположения дали подобни протести могат да засегнат други германски автомобилни предприятия.

Протестите подчертават сложното взаимодействие между правителствените политики, екологичните съображения и икономическите интереси на различните сектори. Сблъсъкът между инициативите за опазване на околната среда и икономическите съображения поставя предизвикателства пред намирането на баланс, който да отговаря както на целите, свързани с климата, така и на поминъка на засегнатите от промените в политиката. С развитието на ситуацията заинтересованите страни, включително правителството и представителите на индустрията, ще трябва да се ориентират в тези сложни ситуации, за да постигнат устойчиви и справедливи решения.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 факуса

    27 1 Отговор
    сбогом газпром и дупка в бюджета,подкрепата на осрайна разшири дупката,и те така,лесно е кат си прост
  • 2 БОЗА

    32 0 Отговор
    На германците вече не им се бачка,за да финансират Украйна и америчките интереси в Европа...процеса на изтрезняване ще е мъчителен... ;-)

    Този коментар изразява личното мнение на автора. То може да не съвпада с позициите на "Факти",като цяло,и на отделни коментиращи в частност,за което БХ( Баклава и Халва )
  • 3 Стършели

    35 1 Отговор
    Не само завода а цяла Германия спря! На хората им писна да им взимат помощите и да ги дават на Украйна!
    Политиците не искат да видят волята на народа!
  • 4 Димитър Дортмунд

    29 1 Отговор
    На Германците им писна да работят а украинските и арабските мигранти да жиеят на техен гръб - осигурени квартира , храна и джоб пара . До кога ???
  • 5 Факт

    19 3 Отговор
    Срине ли се авромобилната инфустрия с Германция е свършено те технологии за друго нямат и нищо друго конкурентно не могат да произведат
  • 6 паси предателят

    15 0 Отговор
    Ханс --- това е началото защото срещу Китайските ел. автомобили, високите енергийни ресурси, да конкурира особено в авто индустрията в която е доминираща за Германия ще е много трудно. Само пазарът на ДВГ беше около 250 милиарда Евро на година ? тъй като масова се преминава към ел. автомобилите което означава свиване на пазара по голяма конкуренция.

    Коментиран от #7

  • 7 Така е колега

    12 2 Отговор

    До коментар #6 от "паси предателят":

    Освен за земеделските производители, трябва да започнат да дават и субсидии за дизела на всеки който кара дизелов лек автомобил и те също да получават по едно евро субсидия на литър за да се стимулира автомобилната промишленост. Ако това не даде резултат да започнат да дават по едно евро на литър и за бензина да видим дали тогава някой ще си купува електромобили! Това е истината другото е мижи да те лажем с отровните батерии и още по-отровното производство на ток за тяхното зареждане. Ако всички в градовете минат на електромобили ще се изтровим и ще измрем от електромагнитното излъчване което ще ни облъчва отвсякъде.

    Коментиран от #8

  • 8 Мхм

    3 6 Отговор

    До коментар #7 от "Така е колега":

    Ми те дават бе дизела се субсидира затова цената ри на литър е 2.70 а не 5.70 щото при 5.70 никой няма да ти кара на дизел.Горивата са субсидирани и тая опорка на кюмюрите падна