Bugatti приключи производството на „стандартния“ Chiron, а последният екземпляр, персонализиран чрез програмата Sur Mesure за канадски клиент, се откроява като усъвършенстван и потенциално много ценен модел през следващите години. Основният цвят, наречен Nocturne, е изискано черно, допълнено от забележителни медни акценти.
Медните елементи са приложени в различни части на хиперавтомобила, включително предния капак, отличителната С-линия и централната перка, преминаваща над капака на двигателя. За да завърши контраста, Chiron е оборудван с черни джанти с медни акценти и дори емблемите и компонентите на двигателя демонстрират този отличителен цвят. Макар Bugatti да не са публикували снимки на интериора, предполага се, че темата се разпростира и в салона на автомобила.
Представен през 2016 г. като наследник на Veyron, Chiron беше ограничен до производствена серия от 500 бройки. Тази цифра обхваща различни версии на Chiron, като Chiron Sport, Pur Sport и Super Sport. Точният брой на произведените бройки за стандартния Chiron остава неразкрит.
Под капака стандартният Chiron се задвижва от внушителния 8,0-литров двигател W16 с четири турбокомпресора на Bugatti, който генерира впечатляващите 1500 конски сили и 1180 Нм въртящ момент. Свързан със седемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител, хиперавтомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,4 секунди, достига 200 км/ч за 6,5 секунди и достига 300 км/ч само за 13,6 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Стрела
Коментиран от #6
17:31 11.01.2024
2 Ееееех.....
17:39 11.01.2024
3 абе френска кола ли е
Коментиран от #5
17:45 11.01.2024
4 Мхм
17:47 11.01.2024
5 Фен
До коментар #3 от "абе френска кола ли е":
Ми карай си немски кош тогава и не реви ежемесечно в сервизите.17:53 11.01.2024
6 Доктора
До коментар #1 от "Стрела":
Случайно да си чувал, че колите от 21-ви век имат асистент за поддържане на лентата, благодарение на който колата сама си държи пътя, дори и без ръце?Коментиран от #7
18:31 11.01.2024
7 Стрела
До коментар #6 от "Доктора":
Понеже се правиш на умен ще ти отговоря по същият начин - А ти случайно да си чувал, че асистентът за поддържане на лентата, благодарение, на който колата сама си държи пътя, дори и без ръце РАБОТИ САМО ПРИ ЯСНО ОЧЕРТАНА ПЪТНА МАРКИРОВКА ??? Не мисли, че само на теб са ти ясни тези екстри само, че в България понеже на много места изобщо няма /липсва/ пътна маркировка, някъде е полуизтрита, другата пък толкова замърсена от кал, прах, пясък и какво ли не още, та да не се учудиш, че си се озовал в нивата или някое дърво край пътя с твоя асистент ? Зимно време когато не е почистен пътят и има сняг пак на асистента ли ще разчиташ докторе ? Аз лично не се доверявам и разчитам на собствените си умения и възможности.Коментиран от #8
18:47 11.01.2024
8 Доктора
До коментар #7 от "Стрела":
В конкретния случай маркировката беше перфектна, а някак ме дразни как разни "експерти" се произнасят за едната ръка...Иначе съм напълно съгласен, че не трябва да се разчита на такива асистенти.
21:46 11.01.2024