Maserati се сблъсква с препятствия по пътя си към постигане на изцяло електрическа гама, след обявяването на пауза в разработването на Quattroporte Folgore, голям седан, задвижван с батерии. Макар че официалната обосновка се позовава на опасения относно представянето на новия автомобил, има индикации, че става дума за по-дълбоки съображения. Източници от италианските медии предполагат, че в момента Stellantis се занимава с формулирането на бизнес обосновката на този флагмански електромобил.
Твърди се, че в съответствие със стратегиите за намаляване на разходите автомобилният производител е поискал от доставчиците да намалят цените на частите с 6%, като се основава на подобно искане за намаляване, направено през 2023 г. Това подчертава динамичните предизвикателства и финансовите съображения, свързани с амбициозния план Dare Forward 2030, който очертава цялостна пътна карта за пълна електрификация. Като част от този план, Levante, SUV на Maserati, трябва да получи изцяло електрическа версия до средата на десетилетието, което ще допринесе за първоначалното навлизане на марката в електрическите превозни средства. Първите данни сочат, че Levante Folgore ще разполага с по-малко мощна версия на тримоторната конфигурация на GranTurismo Folgore.
Освен пречките в развитието, производствените предизвикателства на Maserati обхващат и работната сила, като според информацията от 12 февруари до 3 март в завода Mirafiori в Торино, Италия, временно ще бъдат съкратени 1000 работници. Този завод отговаря за производството на модели като Quattroporte, Levante - голям SUV, и GranTurismo - голямо купе, което отразява по-широкото въздействие на производствените смущения върху дейността на производителя на луксозни автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Госта.
09:40 19.01.2024