Last news in Fakti

6 Януари, 2014 20:06 6 047 13

Great Wall поведе в "Дакар"

  • great wall-
  • haval dakar team-
  • дакар
На 6-ти януари 2014-а приключи първият етап на тазгодишното издание на най-тежкото състезание в света – рали Дакар.
 
Карлос Соуса от отбора на Great Wall - "Haval Dakar Team", даде по-добро време от считаните за фаворити Петерханзел, Ал Атия и Сайнц.
 
Това се случи в първия етап на състезанието, който на практика е и първият спечелен етап на китайски отбор в рали Дакар.
Другият пилот на Great Wall Кристиян Лавие също завърши първия етап в десетката, като си осигури осмото място. 
 
Кросоувърът H7 е позициониран една стъпка над H6, който се прави у нас, като размерите му са 4 677x1 911x1 702 мм, а междуосието му е 2 850 мм.
 
Българският екипаж Орлин Алексиев и навигаторът му Пламен Николов с FIAT Freemont, финишираха на 58-о място в първия етап.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Alexander Alexandrov

    4 3 Отговор
    Това е добре! Хубаво е и ние да произвеждаме хубави автомобили. :)

    Коментиран от #2

  • 2 триста итридесети

    1 5 Отговор

    До коментар #1 от "Alexander Alexandrov":

    Днес да не е 1-ви април?
    Това ако станат 1-ви ще изстреля продажбите в небесата.

    Коментиран от #3

  • 3 skier

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "триста итридесети":

    Незнам дали е 1 април, но китайците и респективно нашия завод се развиват вси по-добре и много скоро ще достигнат европейци, японци и корейци.

    Коментиран от #4

  • 4 АРЕС АРЕС

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "skier":

  • 5 Ico Shanov

    4 2 Отговор
    това че в завода в ловеч го вадят от контейнер на който пише произведено в китай и му слагат гумите с джантите и после го местят в контейнер на който пише произведено в еу не го праи български

    Коментиран от #8

  • 6 Ts@r

    4 1 Отговор
    По-скоро трябва да споменете, че нашите момчета и смелият им дебютант Fiat Freemont 4x4 Concept са на достойната 58 позиция (от 145 състезателя), което е с 35 минути по-бавно от 1-вия. От Haval-a надолу следващите 4-5 позиции са на Mini.
  • 7 Mercedes-Benz

    1 1 Отговор
    "Great LOL"
  • 8 АРЕС АРЕС

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "Ico Shanov":

    aide stiga mranka be
  • 9 Симеон Тасев

    2 2 Отговор

    ТОВА ДА НЕ Е НЯКЪКЪВ ВИЦ
  • 10 ванката

    2 0 Отговор
    Не знам дали е виц, но факт е наистина, че китайците много смело напредват и са конкурентноспособни.
  • 11 Iaroslav Stanchev

    1 1 Отговор
    То в това състезание не е важно да си първи в началото,важното е да си първи накрая.
    Иначе само адмирации за участието на китайския джип.Нека има малко разнообразие,че миналата година бяха само едни мини-та и Петерханзел.Не че пак няма да е сред първите,но да има поне мъничко конкуренция.
    Жалко за нашите,ама с този Фиат,толкова.По-добре да бяха взели един китайски джип от сглобените в Ловеч,щяха да имат повече шанс.

    Коментиран от #12

  • 12 Виктор Георгиев

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Iaroslav Stanchev":

    az znam kakvo se schupiiiiiiiiiii, az znam kakvo se schupiiiiiiiiiii, na kitaicheto turboto se schupiiiiii :D

    i malko po- seriozno dobra kola sa podgotvili ama mn kofti kasmet dano dogodina da e po- dobre :)

    Коментиран от #13

  • 13 Iaroslav Stanchev

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Виктор Георгиев":

    Паджеро да беше,пък дори и от 88-ма,туарег да беше,даже и х5 да беше,като миналата година,щяха да завършат поне,а то Фиат. Ти Фиат да си видял в Дакар рали да е участвал и да е завършил?
    Защото аз не съм.