Продажбите на новия Passat в Германия започнаха в началото на тази година, а сега от конфигуратора на марката за България разбираме и цените на които той ще се предлага у нас. Базов модел с 1.5-литров бензинов двигател и автоматична трансмисия със 7 предавки струва 73 174 лева у нас, докато за същият модел в Германия ще са ви нужни 39 995 евро или около 78 хиляди лева според актуалния курс.
За момента в конфигуратора на марката у нас се предлагат нива на оборудване Business и Elegance, които пристигат с вече споменатия 1.5-литров бензинов двигател или с дизелов 2.0-литров мотор, отново със 150 конски сили. По-високото ниво на оборудване пристига с базова цена от 80 300 лева за бензиновия вариант и 88 432 лева за дизеловия.
Очакваме скоро да видим и останалите модификации на български пазар, като в това число включваме 2.0-литрови бензинови турбо двигатели с мощност 204 и 265 к.с., дизел с мощност 193 конски сили и plug-in хибриди с мощност 204 и 272 к.с., както и други нива на оборудване, включително и най-високото R-Line.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пасат са
Коментиран от #3, #7, #14
10:43 05.02.2024
2 коп3ика
11:42 05.02.2024
3 Ко каза
До коментар #1 от "Пасат са":
Стига да не ръждясваха като Кадет.Коментиран от #5, #6
11:54 05.02.2024
4 Някой
Коментиран от #22
12:32 05.02.2024
5 😂😂😂😂😂😂
До коментар #3 от "Ко каза":
ръждясва ти рушкия мозък 😂😂😂😂😂13:50 05.02.2024
6 Ко Корчо
До коментар #3 от "Ко каза":
Я покажи Б7-7.5 или Б8 с корозия..??? Че ми се подмятат 1-2 тука + 1 Артеон...14:54 05.02.2024
7 Служебният
До коментар #1 от "Пасат са":
Да, Пасат са прекрасни автомобили... за служебни, т.е. някой друг да ти го купи и да му плаща мурафетите, а ти само да го караш.То май преди време имаше някаква статистика, че болшинството Пасати дори и в самата Германия са служебни, т.е. хората като цяло собствени пари за тях не дават (къде от нямане на толкова много, къде от нежелание).
Коментиран от #8, #10, #31
16:00 05.02.2024
8 Къде от толкова
До коментар #7 от "Служебният":
разбираш... какви "мурафети" има в поддръжката на 1 нов Пасат Б8/Б9 с 5 год/ 150 000 км гаранция...???Ела да ми кажеш ТИ какво сме платили по 2 Пасат-а, 1 Артеон и няколко нови Октавии...???
Коментиран от #11
16:22 05.02.2024
9 Димчи
16:32 05.02.2024
10 Пасаториста
До коментар #7 от "Служебният":
Защо мислиш, че ги купуват за служебни? Може би собствениците на фирми са глупави? Или защото се карат, от който ги хване, и то така като чели не е тяхна, и пак са най надежни и дуракоустойчиви. Аз карам В7, личен, и това ми е третия Пасат/В3, В5,5 и все комбита. За съжаление не ми допада визията на Пасат В9.Коментиран от #12, #24
17:02 05.02.2024
11 Мурафет
До коментар #8 от "Къде от толкова":
Обслужванията във фирмените сервизи на ФВ сигурно са безплатни през тези 5 години или 150хил. км., за да я има гаранцията?Коментиран от #15
18:39 05.02.2024
12 Фукня
До коментар #10 от "Пасаториста":
За гъзария. Средната ръка миринджеи обичат да се глезят с такива. Не, че са лоши, ама не са и нищо особено и повече от всички останали в категорията. Просто са по-скъпи.Коментиран от #16
18:42 05.02.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Коко
До коментар #1 от "Пасат са":
На 💯% вярно, вече близо 20г карам пасат,от б-3 до б-7 и са много добри автомобили,вече мечтая за артеон...Коментиран от #17
20:00 05.02.2024
15 Да бе мурафете
До коментар #11 от "Мурафет":
За чисто нова кола от този клас на 30 хил км са ти 300-500 лв, ако е с ДСГ, през 60 хил км ти е х 2, кое не ти е ясно и с какво ново сравняваш???21:04 05.02.2024
16 Фукии
До коментар #12 от "Фукня":
теа Меринджеи по белия свят са с А4/С-класа/3-та серия…. А Б8-цата особено комби не отстъпва по комфорт, ергономия и пространство!!!21:07 05.02.2024
17 По-добре
До коментар #14 от "Коко":
Б8-ца седан натупана с екстри… Артеона има едната визия ( за мен само отпред) и после бързо омръзва… от опит!!!21:09 05.02.2024
18 Гост
21:17 05.02.2024
19 Е46ца
Коментиран от #20, #21
21:19 05.02.2024
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Кой Пасат
До коментар #19 от "Е46ца":
е със скъпо обслужване и спрямо кое???Карал съм за месец/3-4 хил км, като заместващ ав-л F31 320d xdrive 184 к.с. с М-пакет-колата е хубава, със стегнато поведение, но не видях особени предимства (освен поведение), спрямо тогавашния ми Пасат Б8 2.0 TDI 4Motion със 190 к.с…комфорт, возия, усещане за скорост-всичко е в + за Пасат-а, особено при дълги магистрални преходи…очудващо и не беше по-бавен от 3-ката…А цената му беше тогава към 85 хил. лв, спрямо почти 100-те бона (по спомен 98 и нещо…) за 3-ката…За 4-те години и към 180 хил км не е плащано нищо освен обслужванията, всичко друго е минавало през гаранцията… колата се продаде за добри пари и бързо…
22:38 05.02.2024
22 боб
До коментар #4 от "Някой":
Знаеш ли колко малко германци вземат след данъците 3-4 хиляди евро???22:58 05.02.2024
23 Жтт
23:14 05.02.2024
24 цаца
До коментар #10 от "Пасаториста":
карай си пасаторите, аз си ценя парите и времето и затова карам тойоти... !23:44 05.02.2024
25 Мира
Коментиран от #27
00:20 06.02.2024
26 ФауВ
07:46 06.02.2024
27 Тошо
До коментар #25 от "Мира":
Тая па... Скъпата храна и облекло... Ти май не си ходила там да видиш цените. Изкара ги по бедни от нас.. Тук иначе разходи нямаш хаххахахКоментиран от #28
09:17 06.02.2024
28 Миро
До коментар #27 от "Тошо":
Или не е ходила там или не е идвала тук, че да знае че цените са 1:1. Разликата е в заплатите само 🙂Коментиран от #29
18:24 06.02.2024
29 Факт е
До коментар #28 от "Миро":
че облагането с данъци е доста по-сериозно и стриктно, за разлика от тук…А истинска кола с доказана история и пробег от дилър, винаги е по-скъпа от аналогична тук…
Нека не си говорим за времената в които се взимаха грохнали Голф 2-ки, Ескортчета, Типо или Ситроен БХ за 200-300-500 марки за да се приберем и тук се шиеха за по 2-3 хил…. няма ги вече тези времена… друго е!!!
18:58 06.02.2024
30 Димитър Давидков
17:12 08.02.2024
31 Българин живеещ в Германия
До коментар #7 от "Служебният":
70 %от немците карат Фолксваген. Това говори ли ти нещо ?21:18 08.02.2024
32 Рук
17:23 11.02.2024