5 Февруари, 2024 10:36 10 982 32

Новият Passat е значително по-евтин у нас, отколкото в Германия (БГ ЦЕНИ)

  • vw-
  • volkswagen-
  • passat-
  • бг цени

Базов модел тук започва от 73 174 лева

Новият Passat е значително по-евтин у нас, отколкото в Германия (БГ ЦЕНИ) - 1

Продажбите на новия Passat в Германия започнаха в началото на тази година, а сега от конфигуратора на марката за България разбираме и цените на които той ще се предлага у нас. Базов модел с 1.5-литров бензинов двигател и автоматична трансмисия със 7 предавки струва 73 174 лева у нас, докато за същият модел в Германия ще са ви нужни 39 995 евро или около 78 хиляди лева според актуалния курс.

Новият Passat е значително по-евтин у нас, отколкото в Германия (БГ ЦЕНИ)

За момента в конфигуратора на марката у нас се предлагат нива на оборудване Business и Elegance, които пристигат с вече споменатия 1.5-литров бензинов двигател или с дизелов 2.0-литров мотор, отново със 150 конски сили. По-високото ниво на оборудване пристига с базова цена от 80 300 лева за бензиновия вариант и 88 432 лева за дизеловия.

Новият Passat е значително по-евтин у нас, отколкото в Германия (БГ ЦЕНИ)

Очакваме скоро да видим и останалите модификации на български пазар, като в това число включваме 2.0-литрови бензинови турбо двигатели с мощност 204 и 265 к.с., дизел с мощност 193 конски сили и plug-in хибриди с мощност 204 и 272 к.с., както и други нива на оборудване, включително и най-високото R-Line.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пасат са

    23 16 Отговор
    Прекрасни автомобили

    Коментиран от #3, #7, #14

  • 2 коп3ика

    12 5 Отговор
    Няма пари, не пращат и не стигат за модерни коли, карам стара Ладуха
  • 3 Ко каза

    5 12 Отговор

    До коментар #1 от "Пасат са":

    Стига да не ръждясваха като Кадет.

    Коментиран от #5, #6

  • 4 Някой

    30 3 Отговор
    Защо постоянно превалутирате? Германците не работят с български лев. Те взимат средно 3000-4000лв евро заплата и колата струва 40 000 евро, което е доста по-евтино от България, спрямо средната заплата на Българина и себестойността на автомобила.

    Коментиран от #22

  • 5 😂😂😂😂😂😂

    12 5 Отговор

    До коментар #3 от "Ко каза":

    ръждясва ти рушкия мозък 😂😂😂😂😂
  • 6 Ко Корчо

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ко каза":

    Я покажи Б7-7.5 или Б8 с корозия..??? Че ми се подмятат 1-2 тука + 1 Артеон...
  • 7 Служебният

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "Пасат са":

    Да, Пасат са прекрасни автомобили... за служебни, т.е. някой друг да ти го купи и да му плаща мурафетите, а ти само да го караш.

    То май преди време имаше някаква статистика, че болшинството Пасати дори и в самата Германия са служебни, т.е. хората като цяло собствени пари за тях не дават (къде от нямане на толкова много, къде от нежелание).

    Коментиран от #8, #10, #31

  • 8 Къде от толкова

    7 6 Отговор

    До коментар #7 от "Служебният":

    разбираш... какви "мурафети" има в поддръжката на 1 нов Пасат Б8/Б9 с 5 год/ 150 000 км гаранция...???
    Ела да ми кажеш ТИ какво сме платили по 2 Пасат-а, 1 Артеон и няколко нови Октавии...???

    Коментиран от #11

  • 9 Димчи

    7 4 Отговор
    То хубаво ама скъпичко до добре корейско на газ
  • 10 Пасаториста

    8 6 Отговор

    До коментар #7 от "Служебният":

    Защо мислиш, че ги купуват за служебни? Може би собствениците на фирми са глупави? Или защото се карат, от който ги хване, и то така като чели не е тяхна, и пак са най надежни и дуракоустойчиви. Аз карам В7, личен, и това ми е третия Пасат/В3, В5,5 и все комбита. За съжаление не ми допада визията на Пасат В9.

    Коментиран от #12, #24

  • 11 Мурафет

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Къде от толкова":

    Обслужванията във фирмените сервизи на ФВ сигурно са безплатни през тези 5 години или 150хил. км., за да я има гаранцията?

    Коментиран от #15

  • 12 Фукня

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Пасаториста":

    За гъзария. Средната ръка миринджеи обичат да се глезят с такива. Не, че са лоши, ама не са и нищо особено и повече от всички останали в категорията. Просто са по-скъпи.

    Коментиран от #16

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Коко

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Пасат са":

    На 💯% вярно, вече близо 20г карам пасат,от б-3 до б-7 и са много добри автомобили,вече мечтая за артеон...

    Коментиран от #17

  • 15 Да бе мурафете

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Мурафет":

    За чисто нова кола от този клас на 30 хил км са ти 300-500 лв, ако е с ДСГ, през 60 хил км ти е х 2, кое не ти е ясно и с какво ново сравняваш???
  • 16 Фукии

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "Фукня":

    теа Меринджеи по белия свят са с А4/С-класа/3-та серия…. А Б8-цата особено комби не отстъпва по комфорт, ергономия и пространство!!!
  • 17 По-добре

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Коко":

    Б8-ца седан натупана с екстри… Артеона има едната визия ( за мен само отпред) и после бързо омръзва… от опит!!!
  • 18 Гост

    6 6 Отговор
    Само пристрастен глупак може Да не хареса Пасат! Това не е ФВ! Това е една от Колите!!!
  • 19 Е46ца

    7 8 Отговор
    Пасата нее лош , но е нищо особено и е скъп и със скъпо обслужване.А кой е решил да дава пари ,ще купи бмв , ауди и тн.Пасата си е дръвце.В неговата категория има тойота , хонда дори и шкода ,който са по-евтини и не са по лоши дори обратното.

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Кой Пасат

    4 3 Отговор

    До коментар #19 от "Е46ца":

    е със скъпо обслужване и спрямо кое???
    Карал съм за месец/3-4 хил км, като заместващ ав-л F31 320d xdrive 184 к.с. с М-пакет-колата е хубава, със стегнато поведение, но не видях особени предимства (освен поведение), спрямо тогавашния ми Пасат Б8 2.0 TDI 4Motion със 190 к.с…комфорт, возия, усещане за скорост-всичко е в + за Пасат-а, особено при дълги магистрални преходи…очудващо и не беше по-бавен от 3-ката…А цената му беше тогава към 85 хил. лв, спрямо почти 100-те бона (по спомен 98 и нещо…) за 3-ката…За 4-те години и към 180 хил км не е плащано нищо освен обслужванията, всичко друго е минавало през гаранцията… колата се продаде за добри пари и бързо…
  • 22 боб

    9 0 Отговор

    До коментар #4 от "Някой":

    Знаеш ли колко малко германци вземат след данъците 3-4 хиляди евро???
  • 23 Жтт

    5 1 Отговор
    Бензиновите 1,5 са много по -зле от 2,0 Тди на пасаторите.
  • 24 цаца

    7 8 Отговор

    До коментар #10 от "Пасаториста":

    карай си пасаторите, аз си ценя парите и времето и затова карам тойоти... !
  • 25 Мира

    7 2 Отговор
    До номер 4, добре пишеш 3000/4000 евро заплата, само че забрави бруто, махни 850/900 е.удръжки , махни и наем 900/1100 е.студено!!,махни и парно,ток,газ, интернет, лекарства и подръжка на колата, скъпата храна и облекло и то май не остана много.....!!!

    Коментиран от #27

  • 26 ФауВ

    4 3 Отговор
    Някога Фолксваген Пасат значеше Фолксваген Пасат, а сега Фолксговнаген Посрат.
  • 27 Тошо

    7 2 Отговор

    До коментар #25 от "Мира":

    Тая па... Скъпата храна и облекло... Ти май не си ходила там да видиш цените. Изкара ги по бедни от нас.. Тук иначе разходи нямаш хаххахах

    Коментиран от #28

  • 28 Миро

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Тошо":

    Или не е ходила там или не е идвала тук, че да знае че цените са 1:1. Разликата е в заплатите само 🙂

    Коментиран от #29

  • 29 Факт е

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Миро":

    че облагането с данъци е доста по-сериозно и стриктно, за разлика от тук…
    А истинска кола с доказана история и пробег от дилър, винаги е по-скъпа от аналогична тук…
    Нека не си говорим за времената в които се взимаха грохнали Голф 2-ки, Ескортчета, Типо или Ситроен БХ за 200-300-500 марки за да се приберем и тук се шиеха за по 2-3 хил…. няма ги вече тези времена… друго е!!!
  • 30 Димитър Давидков

    0 0 Отговор
    Защото не е Дойче аусстатунг
  • 31 Българин живеещ в Германия

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Служебният":

    70 %от немците карат Фолксваген. Това говори ли ти нещо ?
  • 32 Рук

    1 0 Отговор
    Това не го вярвам