5 Февруари, 2024 17:17 3 624 6

Volkswagen Arteon тайно е слязъл от поточните линии

  • vw-
  • volkswagen-
  • arteon-
  • shooting break

Shooting Break модела остава

Volkswagen Arteon тайно е слязъл от поточните линии - 1

През юни 2023 г. главният изпълнителен директор на Volkswagen, Томас Шефер, разкри стратегически планове за спиране на редица модели с по-нисък обем на производство, със специален фокус върху пренасочване на вниманието към по-популярни продукти в гамата на компанията. Един от моделите, предвидени за прекратяване на производството, е Arteon, както бе обявено от главния изпълнителен директор; точните срокове за тази промяна обаче не бяха изрично посочени.

Според имейл от служител на VW до Motor1 последният Arteon лифтбек е слязъл от конвейера през 2023 г. Предоставяйки допълнителни подробности, Мартин Хубе, отговарящ за редица модели на VW, включително Arteon, Passat, Touareg и предстоящия ID.2, потвърди, че Arteon вече не се произвежда в завода в Емден, Германия. Въпреки това вариантът Arteon комби продължава да се произвежда в завода в Оснабрюк. Интересно е, че жизненият цикъл на Arteon Shooting Brake се очаква да остане непроменен, като производството му ще продължи до 2026 г.

Volkswagen Arteon тайно е слязъл от поточните линии

В отговор на тази промяна Volkswagen позиционира изцяло електрическия лифтбек ID.7 като косвен заместител както на Arteon, така и на Passat седан. ID.7, за който вече се появиха тийзъри, ще се предлага в Северна Америка. Освен това, за да се задоволи по-широк пазар, през 2024 г. се очаква към гамата да се присъедини по-практично комби ID.7 Tourer.

Тези стратегически ходове подчертават ангажимента на Volkswagen да премине към електрическа мобилност и да приведе продуктовото си портфолио в съответствие с променящите се предпочитания на потребителите.


Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    22 7 Отговор
    Цяло чудо е , че още има купувачи за ФВ🤔🤔
  • 2 Татко Барва

    18 4 Отговор
    Пследният що-годе читав ФВ. Новите ИД-та са ужасия. Казва го почитател на марката с Пасат ЦЦ
  • 3 тъй шъй

    14 1 Отговор
    Едно свястно нещо имаха и ще го махат. Не знам вози ли добре, тих ли е, но поне имаше добър фасон. А и не всичко трябва да е подчинено само и единствено на практичността, защото Фиат Мултипла е много практичен.

    Коментиран от #5

  • 4 Куку

    6 3 Отговор
    Малее големи разбирачи... Нова кола е 2004 или 2005 г производство, тези на картинките ич не са хубави....
  • 5 точно

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "тъй шъй":

    Карам Arteon Shooting Brake, колата е много добра за цена - качество. Сравнително е тиха, над 160км започва леко да се чува вятъра и вози типично за ФВ, малко по стегнато, но не твърдо. Досега съм минал 40 000км и единственото което ме дразни е когато искаш бързо да се изтеглиш - автомата нереагира веднага, има една две секунди забавяне от подаването на газ.

    Коментиран от #6

  • 6 Решението

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "точно":

    ти е в този момент е да я "чукваш" на S докато се изтеглиш и после връщаш на D... иначе става дразнеща понякога на S за нормално кротко возене... и аз съм със 7-степенно DSG и 4х4 - DQ381 май я водеха тази кутия...