6 Февруари, 2024 09:02 6 916 11

Audi RS6 Avant GT е най-бруталното комби създавано някога от марката

  • audi-
  • rs6-
  • rs6 gt-
  • gto

Моделът ускорява от 0 до 100км/ч за 3.2 секунди

Audi RS6 Avant GT е най-бруталното комби създавано някога от марката - 1

Audi RS6 е любимото комби на много автомобилни фенове и вероятно има защо. Сега германците решиха да предприемат още една стъпка напред и представиха лимитираното Audi RS6 Avant GT, което фотошпиони засичаха често през последната година. Avant GT разполага със същия 4,0-литров V8 двигател с два турбокомпресора като Avant Performance, генериращ 621 к.с. Благодарение на някои настройки обаче GT ускорява от 0 до 100км/ч за 3,2 секунди - с една десета от секундата по-бързо от стандартния модел. GT се нуждае от 11,5 секунди, за да достигне 200 км/ч - с 1,5 секунди по-бързо от модела Performance - и достига максимална скорост от 300 километра в час.

В допълнение към впечатляващата си скорост на прав участък RS6 GT предлага подобрено управление благодарение на намалената с 10 милиметра височина на возене, постигната чрез ръчно регулируемо окачване. GT се възползва и от по-твърди стабилизиращи щанги, електронно регулируеми амортисьори и актуализиран диференциал.

Audi RS6 Avant GT е най-бруталното комби създавано някога от марката

Външният дизайн на RS6 Avant GT черпи вдъхновение от емблематичния състезателен автомобил Audi 90 Quattro IMSA GTO, като включва легендарната червено-бяло-черна състезателна ливрея на Audi и 22-цолови джанти, напомнящи над тези при 90 Quattro.. RS6 Avant GT дебютира с карбонов преден капак, който се предлага в частично или изцяло оцветена опция . Преработеният дизайн на калниците подобрява въздушния поток, а емблемите GT подсказват за природата на модела.

Audi RS6 Avant GT е най-бруталното комби създавано някога от марката

Отвътре интериорът е луксозно обзаведен с черна кожа и Alcantara, подчертани от червени шевове на седалките. Новите спортни седалки с карбонова подложка осигуряват допълнителна опора, а емблемата на лимитираната серия върху централната конзола подчертава ексклузивността на това комби. Audi планира да произведе само 660 екземпляра от RS6 GT в целия свят.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дядо ви Курти от село Пиперково

    16 3 Отговор
    То хубаво,ама няма теглич, няма газов инжекцион,тогава за Ко ми е ?
    Ще продължавам с баба астра...
  • 2 Това в дясно

    4 0 Отговор
    на 2-рата снимка е доста интересна кола....
  • 3 Притежател

    4 4 Отговор
    Най-бързото серийно комби, и в ежедневието и на писта.
  • 4 Я да видим

    3 6 Отговор
    Колко може да са брутални тези аудита видях в филма където Ланча ги направиха смешни само със задно предаване и в годините след това ги обезличиха.

    Коментиран от #5

  • 5 Да те попитам

    9 1 Отговор

    До коментар #4 от "Я да видим":

    имал ли си Ланча и каква??? Понеже фен ми идваш, като онова пилота на Ферари….
    Къде са Ланча сега…??? Какво са обезличили…??? Ауди след 86-та не се състезава, а Делта С4 яде бой от 205 Т16…..
    Ауди се насочват към Американските серии ИМСА и бая бой раздават..
    И тук слепи без грам знания…. чули-недочули….

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Реалност

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Да те попитам":

    Скоростта на автомобилите от Група Б около средата на 80-те е била наистина страховита. Ланча Делта S4 например е можела да ускорява от покой до 100 км/ч в рамките на 2-3 секунди !!! Като допълнение на това, се говори, че Хенри Тойвон е пилотирал своята Delta S4 в обиколка на Ещорил ( Португалската Гранд При писта) за време, което би го класирало 6-ти на състезанието за Формула 1 86 !!!

    Коментиран от #8

  • 7 Най успешния рали автомобил

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Да те попитам":

    Заключение

    Ланча Делта S4 си остава един от най-култовите рали автомобили в историята на световния рали шампионат. В наши дни множество шасита са притежание на частни колекционери. През 2016г. резервната кола на Мики Биасион за рали „Аржентина“, е продадена на стойност от 400 000 долара. Докато една бройка от Делта S4 Stradale, автомобилът за масова употреба произведен за да бъде хомологирана рали версията, е продаден през 2019г. за умопомрачителните 1.1 милиона долара.

    Коментиран от #9

  • 8 В действителност

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Реалност":

    Делта С4 може да постигне 2.3 сек до 100 на макадам…това с Ещорил 86-та в мит и легенда, който никога-никъде не е документиран…
    И какво общо имат тези коли със сегашното ел. недоразумение…???
    Ланча беше… за съжаление отдавна…. Ауди остана и извади редица модели, в който клас Ланча никога не са имали представител…. схващаш???
    Ако ти трябва инфо за итал колите от 70-80-90… пиши, мога да те зарина с книги, каталози, инфо, макети и опит от притежанието на 7-8 такива….
  • 9 Успешен не

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Най успешния рали автомобил":

    иновативен и изпреварил времето си - твърдо да!!!
    Просто не му стигна времето да се докаже…
    Недей, че ако извадят някой предвоенен Ауто Юнион V16 и цената ще е….
    Сравненията ти не са коректни…
  • 10 ЕКО ТЕЧ-6

    0 0 Отговор
    То хубу ,че вдига 100 км/ч за 3.2сек.,ама по-важно ще е за колко сек.ще спре?!!
  • 11 ЗАПОМНИЛ Съм

    0 0 Отговор
    Ланча Стратос в началото на 80-тте г.когато беше фаворит.И най-забавното във външния ѝ ръбест вид бяха стоповете ѝ-също,като на ЗАЗ!