Last news in Fakti

14 Февруари, 2024 09:00 1 609 7

Ford показа наточена версия на Ranger за европейските пазари

  • ford-
  • ranger-
  • ms-rt

MS-RT се отличава с по-широки калници и големи джанти

Ford показа наточена версия на Ranger за европейските пазари - 1

Ford Pro представи в Европа наточена версия на пикапа Ranger, кръстена MS-RT. Представлявайки олицетворение на „уличните“ умения на пикапа, Ranger MS-RT демонстрира множество динамични подобрения, като ги комбинира с 3,0-литров V6 дизелов задвижващ агрегат. На преден план в дизайна е внушителното присъствие на разширените предни и задни калници, които добавят впечатляващите по над 5см към всяка страна и подчертават мускулестия силует на Ranger. Те са допълнени от вентилационни отвори и по-големи странични прагове. Допълнително засилване на наточената визия на пикапа са 21-цоловите джанти, обути в нископрофилни гуми. Под повърхността Ranger MS-RT се възползва от щателно настроено шаси с разширени с по 4 см следи от всяка страна и 4 см по-ниско окачване в съчетание с по-твърди амортисьори и пренастроено задно окачване.

Под капака се крие 3,0-литров V6 турбодизелов двигател с мощност от 237 к.с. и въртящ момент от 600 Нм, който, съчетан с 10-степенна автоматична трансмисия и система за задвижване на четирите колела. Ranger MS-RT запазва внушителния си капацитет на теглене и възможности за превоз на товари, както при стандартния модел.

В купето пътниците получават смесица от лукс и спортен дух, със седалки с тапицерия от екокожа и велур, украсени с емблеми MS-RT и акценти от сини шевове. Оборудването включва 12-инчов инфоразвлекателен дисплей, двузонов климатичен контрол и интелигентен адаптивен круиз контрол. Пикапът е разработен в сътрудничество с MS-RT, дъщерно дружество на уважавания рали партньор на Ford - M-Sport. Производството се осъществява в специален завод в Обединеното кралство.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 жалък кравар

    5 6 Отговор
    Тия смешните пък с тоя трактор...

    Коментиран от #4

  • 2 Кадир

    11 0 Отговор
    Само да преведа, показали са версията на автомобила, който в ЕС ще е почти двойно по-скъп от цената в САЩ заради великите зелени еко изисквания на онези лекета бюрократите.
  • 3 Не е ли руски (китайски)

    2 2 Отговор
    не ми го хвали
  • 4 УдоМача

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "жалък кравар":

    За всяка машина си има предназначение. Това е машина за работа. Машини за особи с епилирани крачета и вежди разхождайщи се по левия бряг има други машини, най-често немски.

    Коментиран от #6

  • 5 ПоКУРко

    3 3 Отговор
    Сравнете го с американския вариант с осем цилиндъра и се обадете пак със смешната си статия! Ако с този немощен дизел е наточена версия какво да кажем за над 500 к.с. същия модел в САЩ?!?
  • 6 Да бе

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "УдоМача":

    Като гледам гумите и джантите, а и интериора само за "работа" ще да е. Градските гъзари ще ходят на кафенце с него и ще мрънкат че няма място за паркиране.

    Коментиран от #7

  • 7 У нас да

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Да бе":

    Но там гъзарчетата карат едни други коли за газария. За тях това си е работна кола.