5 Март, 2024 10:16 2 294 1

Porsche представя новия си топмодел след седмица

  • porsche-
  • taycan-
  • 911-
  • turbo

Наточена версия на Taycan ще дебютира на 11 март

Porsche представя новия си топмодел след седмица - 1

Porsche започна обратното броене за пускането на най-екстремната версия на Taycan. Този модел ще дебютира на 11 март и обещава да бъде "най-динамичният Taycan на всички времена". Въпреки маркетинговия език, този високоефективен електрически модел вероятно представлява серийна версия на прототипа, който постигна впечатляващото време за обиколка от 7:07,55 мин. на пистата Нюрбургринг Нордшлайфе.

Със значително подобрение от 26 секунди спрямо Taycan Turbo S и 17,6 секунди по-бързо от Tesla Model S Plaid, този хардкор Taycan се очаква да бъде изключително бърз. Въпреки че последното тийзър изображение разкрива само сенчест силует, предишните наблюдения на автомобила на Нюрбургринг показаха характерното му голямо задно крило, което го отличава от другите модели Taycan. Допълнителни аеродинамични подобрения може да бъдат представени следващата седмица.

Настоящият най-мощен Taycan, Turbo S, разполага с 938 конски сили, което е значително увеличение спрямо 750 к.с. на предшественика му. Очакваме предстоящият флагмански модел да надмине тази стойност, като потенциално може да надхвърли 1000 к.с., за да се конкурира с чудовищната мощност на Plaid от 1020 к.с. Трябва да се очаква бързо ускорение, като се има предвид, че новият Turbo S вече постига скорост от 0 до 100 км/ч само за 2,4 секунди, което е с 0,4 секунди по-бързо от предшественика му.

Конкретното име на новия модел Taycan остава неразкрито, въпреки че някои спекулации предполагат, че може да се нарича Taycan Turbo GT. Спекулира се и за включването на трети електромотор, въпреки че тези подробности трябва да се приемат с повишено внимание поради противоречивите съобщения. Добавянето на трети двигател може да увеличи теглото на автомобила, но Porsche може да компенсира това чрез прилагане на мерки за намаляване на теглото.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Край

    0 0 Отговор
    Опитите на 100 и повече годишни авто-производители някакси да влязат във високите технологии са умилителни но ... напразни. Радвам се, че не само нашите ТЕЦове ще бъдат затворени.