В сферата на легендарните хотхечове малко от тях са толкова почитани, колкото Lancia Delta HF Integrale. Главният дизайнер на Stellantis, Ралф Джилс изглежда вече се е нарадвал на своетоIntegrale и е време да се разделяи със заветния си вариант Evolution I.
Джилс придобива тази Delta Integrale чрез Bring a Trailer през май 2018 г. и сега я продава на търг на същата платформа. По време на покупката тя може да се похвали с около 96 000 километра на километража, а днес пробегът ѝ е приблизително 101 000 километра. След като първоначално за автомобила са платени 53 000 долара, сегашната му цена на търга вероятно ще бъде по-висока
По време на собствеността на Джилс 2,0-литровият четирицилиндров двигател с турбокомпресор е подложен на цялостна реконструкция. Това включва монтиране на нов ангренажен ремък, уплътнения, разпределителни валове Colombo & Bariana, елементи ARP, ECU чип Eprom Fast Road, изпускателен колектор Walkers Garage и нов катализатор. Запазени са оригиналната петстепенна механична трансмисия, централният диференциал Ferguson и задният диференциал с ограничено приплъзване.
Завършена в цвят Rosso Monza, колата запазва оригиналните си 15-инчови алуминиеви джанти Speedline, обути в гуми Kumho Ecsta V720 с размери 225/45. Интериорът на хечбека е остарял елегантно, като сивите платнени седалки са останали в отлично състояние.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 све
13:49 09.03.2024
2 един от стадото
Коментиран от #3, #6
15:13 09.03.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Седалките
16:02 09.03.2024
5 Демократ
Коментиран от #7
16:41 09.03.2024
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Гост
До коментар #5 от "Демократ":
При електричката и гумата си не можеш да смениш сам. Абонираш се за сервиза и му се отчиташ редовно. Делтата е от друго поколение коли, които не можете да разберете.Коментиран от #8
20:30 09.03.2024
8 Мхм
До коментар #7 от "Гост":
От кое поколение дето бучи а до сто дали сваля под 7 секунди.Точно като левскарите много бучене малко играКоментиран от #9, #12, #14, #15, #16, #17, #18
20:54 09.03.2024
9 Гост
До коментар #8 от "Мхм":
Едвам удържаш старата Корса на вашите, но си се размечтал за кола с под 7 сек до 100.Коментиран от #11
21:51 09.03.2024
10 Мдааааааа
08:16 10.03.2024
11 Смех
До коментар #9 от "Гост":
Ар ю лефскарр?!09:29 10.03.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Червен
А ти дано не си цесекар….
19:28 10.03.2024
14 Доктора
До коментар #8 от "Мхм":
От онова поколение в което автомобилите не тежаха колкото вагони от БДЖ-то.От онова поколение в което автомобилите имаха душа и усет (фиидбек) във волана, благодарение на което, достатъчно добър шофьор може да усети точно какво количество вода минава през гумите, когато минава през локва и благодарение на което, легендарните пилоти можеха да се доближават на под сантиметър от външни стени при завои докато са настрани с пълна газ.
От онова поколение в което автомобилите бяха страст и начин на живот.
От онова поколение в което истинските пилоти бяха готови да пожертват живота си в името на автомобилите.
От онова поколение в което автомобилите даваха щастие, несравнимо с никое друго.
Това достатъчно ли е, защото има още много?
02:26 11.03.2024
15 Доктора
До коментар #8 от "Мхм":
Ще е забавно някой да пробва да пусне 1000+к.с. Tesla Model S Plaid срещу Делта с 5 пъти по-малка мощност на трасетата от Сафари Рали Кения от края на 80-те и началото на 90-те да видим кое ще бъде по-бързо?Залагам всичко на този свят, че по истинско рали трасе, дори стокова Делта ще е по-бърза от Model S Plaid.
То всъщност Теслата не би оцеляла дори 5км. по тези трасета.
02:26 11.03.2024
16 Доктора
До коментар #8 от "Мхм":
Тези автомобили не бучат...Те имат глас и създават музика, музика по-красива дори от всепризнатите класически произведения на Дебюси, Амадеус, Пахелбел, Сати, Шопен.
Много хора няма да разберат чистата натурална опияняваща красота, страст, любов и изящество, когато сте в подобен автомобил, през нощта при пълнолуние на тесен планински път при високи обороти, а в същия момент по радиото на колата, в пълен контраст с музиката от изпускателната система, да звучи Clair De Lune.
Това е преживяване за което, с радост бих дал и последния си дъх.
Чак ми излязоха сълзи и настръхнах докато пиша това, а по принцип не съм емоционален човек.
Поздрав с емблематичното произведение на Debussy за всички, които разбират и са преминали през подобни преживявания на тези, които съм описал горе.
02:40 11.03.2024
17 Пилотът Гошу
До коментар #8 от "Мхм":
Изказване на некадърен колоездач. Делта Интеграле е икона в рали спорта и нямаш нищо електрическо, което да се доближава на 100000 км от нея и постиженията и. Седни, слаб 2.12:20 11.03.2024
18 0000
До коментар #8 от "Мхм":
От поколението дето ако те повозят километър на яко газ и ще се ндрискаш.имал съм възможността да покарам такава и да се возя достатъчно в нея и искам да ти кажа,че изживяването е страхотно.и за да те оборя карал съм и тесли и разни модерни коли по 500 коня.е не е същото00:05 12.03.2024
19 Деси от лом
00:07 12.03.2024
20 Запознат
16:38 12.03.2024