Last news in Fakti

9 Март, 2024 13:03 3 731 20

Дизайнерът на Stellantis продава специална Lancia

  • lancia-
  • delta-
  • integrale-
  • stellantis

Колата е изминала малко над 100 хиляди километра

Дизайнерът на Stellantis продава специална Lancia - 1

В сферата на легендарните хотхечове малко от тях са толкова почитани, колкото Lancia Delta HF Integrale. Главният дизайнер на Stellantis, Ралф Джилс изглежда вече се е нарадвал на своетоIntegrale и е време да се разделяи със заветния си вариант Evolution I.

Джилс придобива тази Delta Integrale чрез Bring a Trailer през май 2018 г. и сега я продава на търг на същата платформа. По време на покупката тя може да се похвали с около 96 000 километра на километража, а днес пробегът ѝ е приблизително 101 000 километра. След като първоначално за автомобила са платени 53 000 долара, сегашната му цена на търга вероятно ще бъде по-висока

Дизайнерът на Stellantis продава специална Lancia

По време на собствеността на Джилс 2,0-литровият четирицилиндров двигател с турбокомпресор е подложен на цялостна реконструкция. Това включва монтиране на нов ангренажен ремък, уплътнения, разпределителни валове Colombo & Bariana, елементи ARP, ECU чип Eprom Fast Road, изпускателен колектор Walkers Garage и нов катализатор. Запазени са оригиналната петстепенна механична трансмисия, централният диференциал Ferguson и задният диференциал с ограничено приплъзване.

Дизайнерът на Stellantis продава специална Lancia

Завършена в цвят Rosso Monza, колата запазва оригиналните си 15-инчови алуминиеви джанти Speedline, обути в гуми Kumho Ecsta V720 с размери 225/45. Интериорът на хечбека е остарял елегантно, като сивите платнени седалки са останали в отлично състояние.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 све

    38 0 Отговор
    Просто мечта...
  • 2 един от стадото

    26 1 Отговор
    като гледам седалките въобще не са плат, а елегантен плюш. Не изпотяват, и са като холна гарнитура. Подобни ги имах на Лагуната и Сафрана

    Коментиран от #3, #6

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Седалките

    11 1 Отговор
    са Алкантара, валовете са ColomboBariani….
  • 5 Демократ

    3 28 Отговор
    При електричката не пипаш нищо тука лагери вериги валове и тн глупусти

    Коментиран от #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гост

    33 1 Отговор

    До коментар #5 от "Демократ":

    При електричката и гумата си не можеш да смениш сам. Абонираш се за сервиза и му се отчиташ редовно. Делтата е от друго поколение коли, които не можете да разберете.

    Коментиран от #8

  • 8 Мхм

    2 28 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    От кое поколение дето бучи а до сто дали сваля под 7 секунди.Точно като левскарите много бучене малко игра

    Коментиран от #9, #12, #14, #15, #16, #17, #18

  • 9 Гост

    21 1 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    Едвам удържаш старата Корса на вашите, но си се размечтал за кола с под 7 сек до 100.

    Коментиран от #11

  • 10 Мдааааааа

    1 12 Отговор
    Имам сапунерка с абсолютно същия дизайн и цвят. Като я видях в магазина за 1 лев и веднага си я купих.
  • 11 Смех

    1 4 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Ар ю лефскарр?!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Червен

    8 0 Отговор
    Колата е 5.7 сек до 100…. това още в края на 91-ва и стокови 205-215 к.с…. Много лесно пада и надолу…имал съм 155 Ку4 и имам представа….
    А ти дано не си цесекар….
  • 14 Доктора

    11 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    От онова поколение в което автомобилите не тежаха колкото вагони от БДЖ-то.
    От онова поколение в което автомобилите имаха душа и усет (фиидбек) във волана, благодарение на което, достатъчно добър шофьор може да усети точно какво количество вода минава през гумите, когато минава през локва и благодарение на което, легендарните пилоти можеха да се доближават на под сантиметър от външни стени при завои докато са настрани с пълна газ.
    От онова поколение в което автомобилите бяха страст и начин на живот.
    От онова поколение в което истинските пилоти бяха готови да пожертват живота си в името на автомобилите.
    От онова поколение в което автомобилите даваха щастие, несравнимо с никое друго.
    Това достатъчно ли е, защото има още много?
  • 15 Доктора

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    Ще е забавно някой да пробва да пусне 1000+к.с. Tesla Model S Plaid срещу Делта с 5 пъти по-малка мощност на трасетата от Сафари Рали Кения от края на 80-те и началото на 90-те да видим кое ще бъде по-бързо?
    Залагам всичко на този свят, че по истинско рали трасе, дори стокова Делта ще е по-бърза от Model S Plaid.
    То всъщност Теслата не би оцеляла дори 5км. по тези трасета.
  • 16 Доктора

    8 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    Тези автомобили не бучат...
    Те имат глас и създават музика, музика по-красива дори от всепризнатите класически произведения на Дебюси, Амадеус, Пахелбел, Сати, Шопен.
    Много хора няма да разберат чистата натурална опияняваща красота, страст, любов и изящество, когато сте в подобен автомобил, през нощта при пълнолуние на тесен планински път при високи обороти, а в същия момент по радиото на колата, в пълен контраст с музиката от изпускателната система, да звучи Clair De Lune.
    Това е преживяване за което, с радост бих дал и последния си дъх.
    Чак ми излязоха сълзи и настръхнах докато пиша това, а по принцип не съм емоционален човек.
    Поздрав с емблематичното произведение на Debussy за всички, които разбират и са преминали през подобни преживявания на тези, които съм описал горе.
  • 17 Пилотът Гошу

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    Изказване на некадърен колоездач. Делта Интеграле е икона в рали спорта и нямаш нищо електрическо, което да се доближава на 100000 км от нея и постиженията и. Седни, слаб 2.
  • 18 0000

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    От поколението дето ако те повозят километър на яко газ и ще се ндрискаш.имал съм възможността да покарам такава и да се возя достатъчно в нея и искам да ти кажа,че изживяването е страхотно.и за да те оборя карал съм и тесли и разни модерни коли по 500 коня.е не е същото
  • 19 Деси от лом

    1 0 Отговор
    На тоя са му дали служебно пежо
  • 20 Запознат

    1 0 Отговор
    Много са малко автомобилите към днешна дата които ще вземат превес на Ланча Делта Интегрален.