ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
И кое ти е толкова смешното? Има се предвид, че са лесни за ремонти, а не като съвременните коли, които са бъкани с електроника и под предния капак няма място игла да пуснеш.
Който не е ходил зимно време на лов, само той не знае за проходимостта на "Нива" и "УАЗ". Колко "Мерцедеси" , "Хюндай" и "Тойотки" съм дърпал в гората.........
Боже боже колко смях има по тази земя!Лада Нива и проходимост..... ЗИМ я ,че той руски ли е? Май го бяха откраднали от някъде във вид на репарации.Как стана руска гордост? Победа ,че тя не може да измине 1000км без да се счупи. Аре стига с тези шеги.....
За да ти отговоря точно - две - "Рав" дългата база, с широки гуми в киша и лед. По думите ти разбирам , че и ти си само асфалтов шофьор /извинявай, ако това те обижда/. Имай предвид , че няма автомобил, който да не закъсва!!! А за "Нива"-та..., еми, проходима си е.
Нима си мислиш че ще наддумаш или убедиш в правотата си младите всезнаещи хейтъри подвизаващи се в нета!?:))) Иначе напълно съгласен съм - особено за УАЗ - всички разновидности - няма по-проходимо чудо! Само че не е за меки дупета - доста са спартански и отвътре и под капака - там няма лукс. Херметичността е достатъчна да не може да избяга от купето едра котка, но .... но - за оф-роуд са №1.
Така си е, колега! Човек, който не е карал УАЗ, просто няма как да разбере за какво му говорим, момченцата си карат по асфалта и най-много до селата си по калдъръм и толкоз, личи си че нямат много, та дори и никакъв опит. Руснаците на времето са си знаели работата и са направили ЕДНИ от най-проходимите машини. Никога не трябва да забравяне, че зад-кормилното устройство е най-важно, ако то куца и в танк да си, пак ще закъсаш. И хора да ми се изхвърлят: "майката и бащата на един кое си...". Има много други проходими автомобили освен руските: много приятно изненадан и дори впечатлен останах от Jeep-ани Grand Cherokee 2.7 CRD, невероятно проходима машина, освен това Nissan Patrol, Land Cruiser, Land Rover-ите, Pajero, Vitara, G-class макар и тежичка, но три блокажа(70% от хората съм сигурен дори, че няма да ме разберат), Wrangler . Коли много за на всеки по вкуса му, но дали можеш да ги караш, е това е съвсем различна тема на дискусия.
Съгласен,че са проходими (особено това на снимката ГАЗ69) за Нивата мога да поспоря, но сравнена с "паркетниците" и тя става. Има японски които също ги бива, но от новите нито една не става за в гората (с изключение на Сузуки Джимни). ЛендКрузъра може би и той става ,но не съм виждал все още някой толкова луд да вкара кола за 150 бона в шубрака. Който не е ходил в гората с кола, той не знае значението на думата "ремонтопригодност", а който не я знае ходи пеш и то доста.
Като войник съм карал ГАЗ-69 (1970-1971), беше джипката на химическия взвод. Къде ли не съм минавал с нея. Качвал съм и Стара планина в района на Сунгурларе-Бероново без път, на армейското 1971. Крил съм я и в храсталаците на стрелби в Ново село. Но и много се повреждаше, беше си стара като година на производство, пък и като модел. В същото време излязоха УАЗ (не помня номера на модела), имам впечатление за тях визуално и от думите на двама градски, които караха с тях ПТУРС- бяха много доволни, даже им завиждах малко. Ходиха и на стрелби в Шабла. Карал съм и камионите ГАЗ-51, ГАЗ-63 (с двойно предаване, както се казваше тогава, демек 4х4). Но на втората година карах ЗИЛ 157- това нещо минаваше навсякъде, гумите му се помпаха и спадаха с ръчка от кабината. При 1,5 атм колата почти лягаше и издрапваше всякакъв терен. Но гълташе бензин в неимоверни количества- тогава на това не се обръщаше внимание. За джипката забравих да кажа, че съм форсирал с нея водно препятствие с дълбочина почти до стъклата.
Колкото по-проходим джип,толкова по-отдалеч ще дойде трактора да те вади...вярвайте ми.....а относно леките им автомобили....няма такова недоразумение в световен мащаб.
Някой по-долу беше писал, че НИВА е копирана от СУЗУКИ САМУРАЙ. Кое точно е копирано-двигател, трансмисия, мостове ...??? Външно си приличат колкото Айфеловата кула и стълб за високо напрежение :) Безспорно НИВА е високопроходим автомобил от нисък клас и не бива да я сравняваме с Q7, но не може да не признаем невероятния и успех да се произвежда и продава толкова много години включително и в западна Европа. Това е показател за добър автомобил. Не е хубаво да се правим на големи умници и да "плюем" по НИВА, ДЪСТЪР и др. подобни. За пет пари петел, толкова пее.
По "Дискавъри" гледах една поредица-"Пътя на коприната", и в Сибир едно ГАЗ-69 (1951-1972 г.) изкара от калта два японски джипа на филмовия екип. Дори единия водеш,когато видя руската машина не повярва, че ще ги изкара от коловозите. Не казвам,че са върха, просто са най-подходящи за пътищата на руския далечен изток.
ЗАЗ 965 (гърбаткото) той явно щото не е бил толкова разпространен из съюза .иначе и той си е хубава малка колца (освен тогавашните му съперници Фиат 500 ,БМВ ИЗЕТА ,ОСТИН МИНИ И РЕЛИАНТ). аз си мечтая за едно такова чудо да си обикалям по пътищата на Зоната и да не ми пука за другия свят.
Не забравяйте че Нивата е модел ако не се лъжа от 82г. повечето оттук пишещите тогава не са били и раждани - тогава французите я признаха което западния свят да признае нещо източно беше абсурд.
Лошото е че не претърпя сериозно развитие - нещо типично за руското автомобилостроене за разлика от военната им техника където Т72 за годините си е танк от друг век
Какво има да и се признава на Нивата? Това е една Лада качена на по големи колела. Никаква сериозна доработка няма.Абсолютно неадекватна трансмисия която не може да и осигури нормален въртящ момент дори да потегли без да изгасне ако не и даваш газ до ламарината.Морално остарял бензинов двигател който не може да осигури нужната динамика за джип пък бил той и нискокачествен руски.Постоянно течащи семеринги по раздадки и скорости и диференциали, нямат оправяне.При скорост над 40км в час вътре става като в центрофуга от шумове и вибрации.Липса на хидравлика в ранните модели доста до късно.Аз не бих я сравнявал сьс Сузуки Самурай защото Сузукито според мен е много много напред от Нивата.И въпреки всичко за 1500-2000лв това е най близкото подобие на джип!
Според мен е добре за самата НИВА, че не е претърпяла големи промени. Прословутата костенурка на WV се правеше от 1945 до 2003г. а Голф едно не успя да направи 10 г. и беше заменен. Нейния събрат Шевролет Нива нито е по-харесван, нито по-продаван.
Бай Иване Сузуки Самурай с нищо не е по-различен, защото подобно на Нива е Сузуки Алто качено на по-големи колела. И разликата в цената е огромнаааааа - Лада Нива е около 16000лв., а Сузуки Самурай е ок. 30 000 лв. И колегата Николай Цончев писа че е призната от французите ( и не само от тях) това е важно, а не, дали е призната от бай Иван.
Кво плюете по руското автомобилостроене бе! Чайката и Зима за мен са лично едни от най-красивите автомобили правени някога, а що се отнася до Нивата и Уазика - те имат съвсем друго предназначение, ама както споменаха колегите по-долу картуните на повечето от вас едва ли ще го проумеят, щото са прекалено заети с това да избивате комплекси по улиците с 20г кочини, иначе гръмко наричани Гоуфуве, Баварци и тем подобни. Айде пък си представяйте ,че се возите на q7, x5 g-класи и тн и от мен да знаете руско лошо нема!!!
Аз на никого не налагам мнението си а само го изказвам.И ако може обори фактите които съм написал за Нивата като неверни.А аз не съм написал дори всичките и недостатъци.А Сузукито си е едно чудесно джипче дума да няма, нищо общо с този руски кютук.Японците знаят как да правят добри автомобили!
Бай Иване, що не вземеш да се отърсиш от тая злоба. И НИВА и САМУРАЙ са автомобили за гората и къра и им липсва всякакъв комфорт. В труднодостъпните райони (примерно) на дефилето ги предпочитат. Аз отдавам предпочитанията си на НИВА заради по достъпната цена, по-евтина поддръжка и по-голямото вътрешно пространство, но за разлика от теб няма да "оплюя" САМУРАЯ, не защото няма за какво, а защото тук не е психодиспансер.
Самрая е проходим защото е лек и с къси подвеси, но на асвалт със завои е направо опасен за каране поради високия център на тежеста,а най-големия му кусур е рамата която ръждясва и гние по-бързо от заден калник на стара Астра.
Последния път като се возих в Лада Нива (почти нова - на 5-6 месеца) протече антифриз в краката ми - оказа се че има някаква помпа вътре в купето, в пред пътника до водача. Понеже антифриза е отровен и не трябва да се диша, карахме 30 км през цяла София до сервиза на Симеоновко шосе с глави извадени през прозорците - голям срам беше хахаха! А тази чисто нова нива като вдигнеше 80 такива шумове произвеждаше, че трябваше вътре да се кращи за да се чуеш. Може да има някаква проходимост и ремонтопригодност, ама никога не бих я сменил за джипа ми Тойота, който си го карам със 180 на магистралата и със 100 на пясъка на плажа.
Последния път като се возих в Лада Нива (почти нова - на 5-6 месеца) протече антифриз в краката ми - оказа се че има някаква помпа вътре в купето, в пред пътника до водача. Понеже антифриза е отровен и не трябва да се диша, карахме 30 км през цяла София до сервиза на Симеоновко шосе с глави извадени през прозорците - голям срам беше хахаха! А тази чисто нова нива като вдигнеше 80 такива шумове произвеждаше, че трябваше вътре да се кращи за да се чуеш. Може да има някаква проходимост и ремонтопригодност, ама никога не бих я сменил за джипа ми Тойота, който си го карам със 180 на магистралата и със 100 на пясъка на плажа.
Те абсолютно всички японски, немски и американски джипове вдигат 180 на магистрала. Ако знаеш някой дето да не може ми кажи и аз да знам. На пясък и шофьора е важен, не само джипа. Ама не съм чувал за джип, на който да му тече отровен антифриз в купето - смятай колко му е бил мозъка на тоя дето го е проектирал. Иначе за мен идеалния джип е Нисан Патрул с двигател от ГТР.
Peter-е, за да правим някакви сравнения е хубаво да сме поне малко справедливи. Представяш ли си Самурай със 180 по магистралата . 100 км/ч по пясъка няма да ги коментирам, то бива богато въображение ама твоето е прекалено. Глупаво е да сравняваме A6 и Шевролет Спарк. Нива не е създадена да се движи със 180 по магистралата, защото и тя щеше да струва колкото Круизър-а ти, а той струва колкото 10 Ниви. Това е евтино джипче, което всеки средностатистически ловец може да си купи. Да не говорим за поддръжката, защото ако на ловеца му се прее.е датчик на ABS на задно колело на Тойота (примерно) понеже не се подменя само датчик, трябва да смени цяла главина, а тя струва колкото чисто нова пушка. Мога да продължавам с примерите. Сега да не вземеш да ми обясневаш, че Тойота не се чупи
Не съм казал, че Нивата не става за лов, а ТЛК става. Само казах, че ако някой мисли да си купува Нива, да не се надява, че ще му върши работа и като ежедневна семейна кола. А по въпроса за пясъка - по странно съвпадение тая седмица се прибирам в България и ако ми остане малко време ще ти направя един клип как дрифтя на плажа със 100 и ще го пусна като коментар в тая статия И между другото абосолютно всички японски джипове можеш да ги караш на плажа със 100, както и доста сувове и леки коли с AWD с торсен.
Радвам се, че започнахме да се разбираме и да пишем смислени неща, без злоба и проклетия. Всеки автомобил си има предимства и недостатъци. Не само ловците, не мислиш ли, че за някой фермер във Франция е по-добре да "гръмне" 80 000 евро за Тойота вместо да си купи за 10 ПЪТИ по-малко НИВА с която да си обикаля имотите, да си върши работата и да си я поддържа с много по-малко средства. Интересното е, че никой не се замисли, че това е възможно най-евтиния автомобил от подобен клас и самия факт, че се продава 30 години без почти никакви изменения в много страни по света ако не заслужава уважение за някои то поне не заслужава да бъде оплюван и сравняван с двойно и десеторно по-скъпи автомобили (както по отношение на първоначална цена, така и за поддръжка). Всичко е въпрос на личен избор спрямо потребностите. Ще чакам с нетърпение клипа за да видя колко е дълбок пясъка по който Тойотата се движи със 100, сух или мокър е и т.н.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
Коментиран от #2, #3
09:45 21.01.2014
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 skier
До коментар #1 от "Симеон Тасев":
Прочети и другата статия, горе под снимката и ще видиш дали само чайката е копие. Всички са копия, но въпреки това ме радват.10:08 21.01.2014
4 Бхд БхД
Коментиран от #14
10:36 21.01.2014
5 Благовест Стефанов
Коментиран от #6
11:42 21.01.2014
6 Славчо Димитров
До коментар #5 от "Благовест Стефанов":
И кое ти е толкова смешното? Има се предвид, че са лесни за ремонти, а не като съвременните коли, които са бъкани с електроника и под предния капак няма място игла да пуснеш.Коментиран от #8
11:46 21.01.2014
7 Георги Димов
14:56 21.01.2014
8 Благовест Стефанов
До коментар #6 от "Славчо Димитров":
Щом си почитател на честите ремонти и евтините части, чувствай се свободен да си купиш ГАЗ-69.14:57 21.01.2014
9 ВИП АМГ
16:23 21.01.2014
10 Iaroslav Stanchev
Коментиран от #33
16:27 21.01.2014
11 Младен Иванов
Коментиран от #13, #18
17:18 21.01.2014
12 Бай Иван
19:00 21.01.2014
13 Momchil Vasilkin
До коментар #11 от "Младен Иванов":
Колко Тойотки издърпа? Само как го каза - Тойотки.....та Тойота е майката и бащата на всъдеходите бе приятелю.Коментиран от #16, #17, #23
19:24 21.01.2014
14 Momchil Vasilkin
До коментар #4 от "Бхд БхД":
Нивата е изкопирана от Сузуки Самурай, само, че е по Руски погрозена.Коментиран от #15, #29
19:28 21.01.2014
15 running wild
До коментар #14 от "Momchil Vasilkin":
То пък Самурая е един 'убавец... с кеф да му ''направиш сепуко''!20:18 21.01.2014
16 running wild
До коментар #13 от "Momchil Vasilkin":
Ако не се лъжа поне единият ''родител'' трЕбва да е Jeep!Малко по-леко с ''поклоните'' към изгрева на сънцето, ако може.
Коментиран от #25
20:20 21.01.2014
17 Младен Иванов
До коментар #13 от "Momchil Vasilkin":
За да ти отговоря точно - две - "Рав" дългата база, с широки гуми в киша и лед. По думите ти разбирам , че и ти си само асфалтов шофьор /извинявай, ако това те обижда/. Имай предвид , че няма автомобил, който да не закъсва!!! А за "Нива"-та..., еми, проходима си е.20:35 21.01.2014
18 The Bear
До коментар #11 от "Младен Иванов":
Нима си мислиш че ще наддумаш или убедиш в правотата си младите всезнаещи хейтъри подвизаващи се в нета!?:))) Иначе напълно съгласен съм - особено за УАЗ - всички разновидности - няма по-проходимо чудо! Само че не е за меки дупета - доста са спартански и отвътре и под капака - там няма лукс. Херметичността е достатъчна да не може да избяга от купето едра котка, но .... но - за оф-роуд са №1.Коментиран от #19, #20, #21
21:20 21.01.2014
19 George Evgeniev
До коментар #18 от "The Bear":
Така си е, колега! Човек, който не е карал УАЗ, просто няма как да разбере за какво му говорим, момченцата си карат по асфалта и най-много до селата си по калдъръм и толкоз, личи си че нямат много, та дори и никакъв опит. Руснаците на времето са си знаели работата и са направили ЕДНИ от най-проходимите машини. Никога не трябва да забравяне, че зад-кормилното устройство е най-важно, ако то куца и в танк да си, пак ще закъсаш. И хора да ми се изхвърлят: "майката и бащата на един кое си...". Има много други проходими автомобили освен руските: много приятно изненадан и дори впечатлен останах от Jeep-ани Grand Cherokee 2.7 CRD, невероятно проходима машина, освен това Nissan Patrol, Land Cruiser, Land Rover-ите, Pajero, Vitara, G-class макар и тежичка, но три блокажа(70% от хората съм сигурен дори, че няма да ме разберат), Wrangler . Коли много за на всеки по вкуса му, но дали можеш да ги караш, е това е съвсем различна тема на дискусия.21:47 21.01.2014
20 hienata
До коментар #18 от "The Bear":
Съгласен,че са проходими (особено това на снимката ГАЗ69) за Нивата мога да поспоря, но сравнена с "паркетниците" и тя става. Има японски които също ги бива, но от новите нито една не става за в гората (с изключение на Сузуки Джимни). ЛендКрузъра може би и той става ,но не съм виждал все още някой толкова луд да вкара кола за 150 бона в шубрака. Който не е ходил в гората с кола, той не знае значението на думата "ремонтопригодност", а който не я знае ходи пеш и то доста.21:55 21.01.2014
21 Славчо Димитров
До коментар #18 от "The Bear":
Евала за коментара колега. Поздрави и на George Evgeniev. Писна ми от негативизъм в този, иначе готин сайт за автомобили.21:58 21.01.2014
22 Plamen Ugrinov
22:19 21.01.2014
23 hienata
До коментар #13 от "Momchil Vasilkin":
Майката според мен е Land Rover Series I,а бащата JEEP BANTAM PILOT станал нарицателно за високопроходим автомобил (джипка)22:32 21.01.2014
24 Dimitar Dimitrov
22:36 21.01.2014
25 Momchil Vasilkin
До коментар #16 от "running wild":
не може.! защо не стигнаха до северния полюс с някой Уазка или друг дръгел? Я чети малко или погледайhttp://www.youtube.com/watch?v=55-CNzP19ds
Коментиран от #26
22:40 21.01.2014
26 hienata
До коментар #25 от "Momchil Vasilkin":
Great Wall направиха тест драйв на северния полюс миналата година.22:45 21.01.2014
27 EMSKI
Коментиран от #30
22:59 21.01.2014
28 Николай Дешев
Коментиран от #32
01:01 22.01.2014
29 Николай Дешев
До коментар #14 от "Momchil Vasilkin":
Кое точно е копирано-двигател, трансмисия, мостове ...??? Външно си приличат колкото Айфеловата кула и стълб за високо напрежение :)01:05 22.01.2014
30 БУМЕР КАМОР
До коментар #27 от "EMSKI":
pak porednata logika na neuk chovekКоментиран от #40
07:37 22.01.2014
31 Монго
08:18 22.01.2014
32 The Bear
До коментар #28 от "Николай Дешев":
10:24 22.01.2014
33 Николай Иванов
До коментар #10 от "Iaroslav Stanchev":
ЗАЗ 965 (гърбаткото) той явно щото не е бил толкова разпространен из съюза .иначе и той си е хубава малка колца (освен тогавашните му съперници Фиат 500 ,БМВ ИЗЕТА ,ОСТИН МИНИ И РЕЛИАНТ). аз си мечтая за едно такова чудо да си обикалям по пътищата на Зоната и да не ми пука за другия свят.12:20 22.01.2014
34 Nikolay Tsonchev
Лошото е че не претърпя сериозно развитие - нещо типично за руското автомобилостроене за разлика от военната им техника където Т72 за годините си е танк от друг век
Коментиран от #37
16:37 22.01.2014
35 Nikolay Tsonchev
16:42 22.01.2014
36 Бай Иван
Коментиран от #38
20:35 22.01.2014
37 Николай Дешев
До коментар #34 от "Nikolay Tsonchev":
Според мен е добре за самата НИВА, че не е претърпяла големи промени. Прословутата костенурка на WV се правеше от 1945 до 2003г. а Голф едно не успя да направи 10 г. и беше заменен. Нейния събрат Шевролет Нива нито е по-харесван, нито по-продаван.20:41 22.01.2014
38 Николай Дешев
До коментар #36 от "Бай Иван":
Бай ИванеКоментиран от #41
21:09 22.01.2014
39 Петканчо Драганов
21:27 22.01.2014
40 EMSKI
До коментар #30 от "БУМЕР КАМОР":
Самия факт,че пишеш на "маймуница " е показателен за твоя умствен багаж!!! Не бих те коментирал,тук не е място за лични обиди,но ме предизвика!!!22:51 22.01.2014
41 Бай Иван
До коментар #38 от "Николай Дешев":
Аз на никого не налагам мнението си а само го изказвам.И ако може обори фактите които съм написал за Нивата като неверни.А аз не съм написал дори всичките и недостатъци.А Сузукито си е едно чудесно джипче дума да няма, нищо общо с този руски кютук.Японците знаят как да правят добри автомобили!Коментиран от #43
07:19 23.01.2014
42 Николай Дешев
11:20 23.01.2014
43 hienata
До коментар #41 от "Бай Иван":
Самрая е проходим защото е лек и с къси подвеси, но на асвалт със завои е направо опасен за каране поради високия център на тежеста,а най-големия му кусур е рамата която ръждясва и гние по-бързо от заден калник на стара Астра.21:57 23.01.2014
44 Peter P
11:53 25.01.2014
45 Peter P
Коментиран от #46
11:53 25.01.2014
46 Николай Дешев
До коментар #45 от "Peter P":
Аз все се чудех какви са тия джипове от които никога нищо не тече и вървят със 100 км/ч по пясъка и 180 по магистралата ама вече ми е ясноКоментиран от #47
13:11 25.01.2014
47 Peter P
До коментар #46 от "Николай Дешев":
Те абсолютно всички японски, немски и американски джипове вдигат 180 на магистрала. Ако знаеш някой дето да не може ми кажи и аз да знам. На пясък и шофьора е важен, не само джипа. Ама не съм чувал за джип, на който да му тече отровен антифриз в купето - смятай колко му е бил мозъка на тоя дето го е проектирал. Иначе за мен идеалния джип е Нисан Патрул с двигател от ГТР.Коментиран от #48
17:45 25.01.2014
48 Николай Дешев
До коментар #47 от "Peter P":
Peter-е, за да правим някакви сравнения е хубаво да сме поне малко справедливи. Представяш ли си Самурай със 180 по магистралата . 100 км/ч по пясъка няма да ги коментирам, то бива богато въображение ама твоето е прекалено. Глупаво е да сравняваме A6 и Шевролет Спарк. Нива не е създадена да се движи със 180 по магистралата, защото и тя щеше да струва колкото Круизър-а ти, а той струва колкото 10 Ниви. Това е евтино джипче, което всеки средностатистически ловец може да си купи. Да не говорим за поддръжката, защото ако на ловеца му се прее.е датчик на ABS на задно колело на Тойота (примерно) понеже не се подменя само датчик, трябва да смени цяла главина, а тя струва колкото чисто нова пушка. Мога да продължавам с примерите. Сега да не вземеш да ми обясневаш, че Тойота не се чупиКоментиран от #49
13:06 26.01.2014
49 Peter P
До коментар #48 от "Николай Дешев":
Не съм казал, че Нивата не става за лов, а ТЛК става. Само казах, че ако някой мисли да си купува Нива, да не се надява, че ще му върши работа и като ежедневна семейна кола. А по въпроса за пясъка - по странно съвпадение тая седмица се прибирам в България и ако ми остане малко време ще ти направя един клип как дрифтя на плажа със 100 и ще го пусна като коментар в тая статияКоментиран от #50
14:53 26.01.2014
50 Николай Дешев
До коментар #49 от "Peter P":
Радвам се, че започнахме да се разбираме и да пишем смислени неща, без злоба и проклетия. Всеки автомобил си има предимства и недостатъци. Не само ловците, не мислиш ли, че за някой фермер във Франция е по-добре да "гръмне" 80 000 евро за Тойота вместо да си купи за 10 ПЪТИ по-малко НИВА с която да си обикаля имотите, да си върши работата и да си я поддържа с много по-малко средства. Интересното е, че никой не се замисли, че това е възможно най-евтиния автомобил от подобен клас и самия факт, че се продава 30 години без почти никакви изменения в много страни по света ако не заслужава уважение за някои то поне не заслужава да бъде оплюван и сравняван с двойно и десеторно по-скъпи автомобили (както по отношение на първоначална цена, така и за поддръжка). Всичко е въпрос на личен избор спрямо потребностите. Ще чакам с нетърпение клипа за да видя колко е дълбок пясъка по който Тойотата се движи със 100, сух или мокър е и т.н.16:28 26.01.2014