20 Март, 2024 15:36 2 951 5

Lancia пусна новия Ypsilon с бензинов двигател

  • lancia-
  • ypsilon-
  • хибрид

Задвижването се подпомага от електромотор

Lancia пусна новия Ypsilon с бензинов двигател - 1

Lancia разшири гамата си Ypsilon с въвеждането на нов хибриден вариант, който ще се предлага заедно с електрическата, представена по-рано тази година. Автомобилният производител предостави ограничени подробности за хибридния модел, като спомена, че той разполага с 1,2-литров трицилиндров двигател, съчетан с шестстепенна автоматична трансмисия e-DCT и 48V мека хибридна система. Тази конфигурация води до скромна мощност от 99 к.с.

Lancia пусна новия Ypsilon с бензинов двигател

С нея, хибридът ускорява от 0-100 км/ч за 9,3 секунди, а максималната скорост в крайна сметка достига 190 км/ч. Въпреки това фокусът на премиум хечбека от В-сегмента е по-скоро върху ефективността, отколкото върху скоростта. По отношение на разхода на гориво моделът може да се похвали с показател от 4,6 л/100 км. Lancia подчерта възможността хибридният автомобил да се движи на къси разстояния само на електричество, благодарение на функциите e-Creeping и e-Queuing, подчертавайки гъвкавостта на задвижващия агрегат и неговата екологичност.

Подобно на варианта EV, хибридът се лансира в облика Edizione Limitata Cassina, с познатия син екстериор с LED фарове и 17-цолови алуминиеви джанти с диамантена шлифовка. Въпреки че не се споменават конкретни стилистични промени, хибридът разполага с допълнителни въздухозаборници и видима изпускателна система.

Lancia пусна новия Ypsilon с бензинов двигател

Отвътре хибридният Ypsilon запазва непроменения си интериор, като предлага отопляеми предни седалки с тапицерия от синьо кадифе, 10,25-инчов цифров инструментален панел и съответстваща 10,25-инчова информационно-развлекателна система S.A.L.A. Освен това моделът може да се похвали с полуавтономна система за управление от второ ниво, адаптивен круиз контрол, автономно аварийно спиране и система за наблюдение на мъртвата зона.

Цените в Италия за хибридния вариант започват от 28 000, което е значително по-малко от цената от 40 000 евро за стартовото издание EV Cassina. Хибридният вариант вече е достъпен за поръчка, но ще се предлага само за ограничен период от време, тъй като Lancia ще премине към гама само с EV до 2028 г. Като част от този преход всички нови модели, лансирани от 2026 г. нататък, ще бъдат само електрически.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    3 13 Отговор
    Ланчия или Дачия?
  • 2 някойситам

    15 1 Отговор
    Радвам се, че Лянча се връщат на автомобилен бранш, но цената от 60 000 лв за мини хетч, без някакви супер технически характеристики е безбожно скъпо. Ако беше от 35 000 - 40 000 лв бих си помислил да купя такава на жена ми.

    Коментиран от #3

  • 3 някойситам

    10 4 Отговор

    До коментар #2 от "някойситам":

    Особено имайки предвид, че това е леко променено пежо 208, което почва от 30 000 лв, двойна цена за същия автомобил с леки козметични промени е върха на иgиощината.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Пръцко25

    2 0 Отговор
    Тия откак ги помня - аха-аха да фалират, но Фиат от години ги крепи на изкуствено дишане. Навремето имах Ланча Либра - неоправдано скъп кошник :(