Opel представи новата Frontera в Рюселсхайм само няколко дни след изтичането на първите снимки. Макар че подробните спецификации все още не са публикувани, главният изпълнителен директор на Opel, Флориан Хютл, подчертава съчетанието на солиден дизайн, простор, интелигентни функции и ефективно задвижване на автомобила, което го позиционира като идеален избор за градска и извънградска среда.
Визуално различаващ се от своя предшественик, новият Opel Frontera представя по-здрава интерпретация на дизайнерския език на марката. Изправената предна част и обширното пространство в купето са очевидни на първите изображения. Черният Vizor, в който са разположени ECO LED фаровете и характерната светкавица на Opel, доминира в предната част, допълнен от трапецовидния отвор на радиатора. Изпъкналите арки на колелата и праговете допълнително подсилват солидния външен вид.
Вътре акцентът е поставен върху интелигентния дизайн и практичността. Кокпитът Pure Panel с два 10-инчови дисплея и мултимедийна информационно-развлекателна система заема централно място, придружен от преработен волан. За тези, които предпочитат собствените си мобилни устройства, вече се предлага станция за смартфон, макар и като допълнително оборудване. Възможностите за зареждане включват поставка за зареждане и четири USB порта.
Интериорът се отличава с иновативни решения за комфорт и удобство. Функцията Intelli Seat, със специална вдлъбнатина в седалките на водача и предния пътник, осигурява спокоен комфорт при шофиране, особено при дълги пътувания. Богатите възможности за съхранение, включително джобове за смартфони и отворени отделения с гумени повърхности, задоволяват ежедневните нужди. При вдигнати задни седалки на разположение са над 460 литра багажно пространство, което се увеличава до 1600 литра при сгънати седалки (опционално разделяне в съотношение 60:40). Стандартният втори товарен под добавя практичност, а опционалната релса на покрива може да поеме до 200 кг товар на покрива.
Опциите за задвижване включват изцяло електрически вариант и двигатели с 48-волтова хибридна технология, въпреки че се очакват конкретни подробности. Като се черпи опит от Citroën e-C3 и Opel Corsa с 48-волтови задвижвания, очакванията включват електромотор със 113 к.с. и пробег от около 320 км, заедно с бензинови двигатели с мощност 101 или 136 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 карчи
11:47 09.04.2024
2 Раптор
Коментиран от #7
11:49 09.04.2024
3 хах
12:02 09.04.2024
4 Дедо Клец
12:21 09.04.2024
5 Пич
12:26 09.04.2024
6 тойота
13:28 09.04.2024
7 Рибар
До коментар #2 от "Раптор":
И старата Фронтера не ставаше за офф-роуд. На един язовир не можех да отида с нея ако няма асфалтов път. След 2-3 години мъки я смених а Нива. Там където минава и гази Нива-та, Фронтера-та остава намясто.Коментиран от #9, #10
13:51 09.04.2024
8 Гост
Коментиран от #11
21:05 09.04.2024
9 Е46ца
До коментар #7 от "Рибар":
Незнам колко става за оф роуд , не я бях изпробвал толкова.Преди имах Фронтера и това беше най-лошата кола която бях имал през живота си.Добре че я разкарах бързо.Толкова счупена кола не бях карал.Двигателя беше леш ,чупи се всичко.Бавна като костенурка , не върви а гори много и на вс отгоре се троши на всеки километър.08:01 10.04.2024
10 Защо не взе
До коментар #7 от "Рибар":
УАЗ–текезесарка? Друса повече от Нива и по малко гние! За Фронтерата си прав, до някъде! Ако искаш истински офроудър виж им цените........... Иначе и ще плуваш с него У язовирО!21:28 10.04.2024
11 Едно време нямаше
До коментар #8 от "Гост":
4 по 4 а двойно предаване с блокажи по възможност! Явно си млад! Лошо нема.21:32 10.04.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.