ФАКТИ.БГ

1.0-литров двигател за Mondeo

Публикувана: 31 Януари, 2014 09:01
55 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17181
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Новото поколение на Mondeo, чието производство започва в края на годината, ще се оборудва с 1.0-литровия трицилиндров EcoBoost. Гордостта на инженерите на Ford няма да бъде единственият малък мотор за модела. В гамата ще има и 1.5-литров двигател с мощност 150 к.с.

Американската версия на Mondeo вече се продава. В Щатите моделът е известен като Fusion. Забавянето на европейския вариант се дължи на преместването на производствените мощности в Испания от закрития белгийски завод на Ford в Генк.

Новото Mondeo ще може да се поръча също с 1.6- и 2.0-литрови бензинови двигатели от семейството EcoBoost. Любителите на дизела пък ще могат да избират между проверените мотори от фамилията TDCi с обем 1.5 и 2.0 литра. Предвижда се и хибридна версия с 2.0-литров бензинов агрегат и електромотор със системна мощност 188 коня.

"Световният" Ford ще бъде достъпен с 6-степенна механична трансмисия и автомат Powershift с два съединителя. Дизеловите модификации ще се оборудват само с автоматик и двойно предаване.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
lancia
1 Отговор

Коментиран от #4


Оценка:
-1 +1

ВИП АМГ
2 Отговор
Красиво и икономично. Какво повече му трябва на човек

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +5

Никой
3 Отговор
Браво, добре изглежда и сега ако извадят една ST версия с 350к.с ще избият рибата

Оценка:
-3 +3

триста итридесети
4 Отговор

До коментар #1 от "lancia":


1.0 литра -- не искат да да свалят още обема, щото тогава турбините ще са по-тежки от двигателя и ефекта е нулев - цената ще е същата.
Лошото е че всяка година ще трябва да се сменя най-скъпия консуматив - двигателя, не че ще струва кой знае колко, но собственика ще е без кола известно време.

Оценка:
-5 +4

comments
5 Отговор
Любимите автомобилостроители само са пропуснали-от скромност,
от притеснение или от свян-нещо съвсем незначително-
колата ще се продава с бонус-още едно двигателче,както уместно и находчиво се беше досетил един съфорумец тук!
Зер-искрено загрижени и по човешки съчуствени към нас-искат
като тръгнем на по-дълъг път-до морето,да речем-да нямаме
никакви проблеми с нищо-с единият да успеем да стигнем до там,
а с другият-безпроблемно и да се завърнем даже.........
Направо-да се разтопим от умиление-особено ние,мъжете,които
много и като по детски-си падаме по такива технологични играчки и джаджи,нали?!......

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +1

test
6 Отговор
Съвсем почват да се оливат. Направо без двигател да се продава. Връзваш едно магаре за теглича и потегляш.

Оценка:
-5 +2

ани иванова
7 Отговор

До коментар #2 от "ВИП АМГ":


krasiva ikonomichna no s goliam dvigatel 150 konq

Оценка:
-4 +1

ани иванова
8 Отговор
pod 100 konq niama li da ima ot modela

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-3 +1

Никой
9 Отговор

До коментар #8 от "ани иванова":


Тая пък...2 тона кола с двигател под 100коня.

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +2

Shmeker
10 Отговор

До коментар #8 от "ани иванова":


За кво да е под 100 коня? С платна ли ще я караш при попътен вятър?

Коментиран от #16


Оценка:
-3 +4

PROFESIONALISTA
11 Отговор

До коментар #5 от "comments":


Мда, крайно време е да се задължат всички производители освен другата инф, да посочват и ресурса на двигателите. ... Не че няма да го узнаем след известно време, но ако се знае предварително, това ще е най-коректно.

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +2

ДАН ДАН
12 Отговор
тия малките двигатели ги дъвкахме оня ден в една друга статия вкл. и пътя до мотето

Оценка:
-2 +1

ДАН ДАН
13 Отговор
до морето*

Оценка:
-1 +0

Iaroslav Stanchev
14 Отговор

До коментар #11 от "PROFESIONALISTA":


Повечето фирми дават гаранция
5 години или 160 000 кm (което настъпи първо).И след това половината кола в кофата за пластмаса,а другата половина в кофите за стъкло и хартия.Щото то железо в колите вече няма.

Оценка:
-3 +2

ани иванова
15 Отговор

До коментар #9 от "Никой":


neka da e 100 konia fiat lineia sashto e goliama a e 86 konq

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +1

ани иванова
16 Отговор

До коментар #10 от "Shmeker":


da ne plashtash goliam danak to i 1000 konq da e sas 100 shte si karam

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +1

Никой
17 Отговор

До коментар #15 от "ани иванова":


Фиата не е толкова голям и тежък спрямо това мондео, а и определено не се слави с невероятна динамика.

Коментиран от #18, #19


Оценка:
-1 +1

ани иванова
18 Отговор

До коментар #17 от "Никой":


kazvat che bili dobri no nevarvam nogo na turskite fiati fiatite biaha hubavi kogato biaha italianski

Оценка:
-1 +0

ани иванова
19 Отговор

До коментар #17 от "Никой":


ne e goliama razlikata 300 kila http://www.fiat.bg/?go=models&p=linea-tech

Коментиран от #24, #25, #31


Оценка:
-1 +1

Бай Иван
20 Отговор
Поредната прахосмукачка.Какво става с тези производители ,в скоро време сигурно ,ще започнат и без двигатели да ги продават!

Оценка:
-5 +2

йордан иванов
21 Отговор
Форд и циганин зимно време не работят!
Форд и коза не боледуват, те умират от веднъж!

Коментиран от #22


Оценка:
-6 +2

Никой
22 Отговор

До коментар #21 от "йордан иванов":


"хаха" много смешно.Заради такива "оригинални" изказвания сме толкова назад и не произвеждаме нещо.

Оценка:
-2 +2

Easy ryder
23 Отговор
Еее пак изпълзяха "капацитети" собственици на 8 и 12 цилиндрови коли да кажат че такова животно не можело да има.
Едно време е имало такъв рев като са сменили редовите осмаци с v образни.Американците така реват като им кажеш че по добре 4 цилиндров двигател отколкото 8 цилиндрова ламя която гори тройно.Ама бензина евтин давай да караме камиони.Та гледам и инженер Ганев се произнесе по въпроса кой двигател щял да издържи и кой не.От много акъл сме единствената държава без собствено автомобилно производство.Китайците ни пращат някоя и друга кола да сглобим и толкова.

Оценка:
-2 +3

Симеон Тасев
24 Отговор

До коментар #19 от "ани иванова":


ани не си забравя банани те че май с тях само може да ти запишат голямата уста дане дрънка глупости дето не разбира нищо от коли и си няма на идея за какво иде реч а относно фиат по-голяма издънка в авто мобило строенето няма и няма да има

Коментиран от #36, #40


Оценка:
-3 +0

Симеон Тасев
25 Отговор

До коментар #19 от "ани иванова":



Оценка:
-1 +0

реалист
26 Отговор
оф не знам
наистина 1000 кубика са доста мъничко но може би ние така сме свикнали да гледаме на нещата все пак хората които са измислили тези ДВГ са мнооооого по наясно и по умни в това отношение от нас коментиращите и щом са го създали значи има някакъв смисъл от това явно идва ерата на малките кубици и многото коне колкото да това колко ще е капацитета на тези двигатели никой от нас не може и да си помисли да знае все пак това са нови технологии а не лами от преди 20г.които икономическото ни състояние ни принуждава да караме и да им се радваме и да си мислим че имаме хубави коли трябва да се погледне в бъдещето щем не щем
та те прахосмукачки над 1600wзабраниха да се произвеждат поради екологични причини пък какво остава за автомобили с големи двигател
от тук на татък ще е така няма как

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +0

триста итридесети
27 Отговор

До коментар #26 от "реалист":


Какво бъдеще, та нали и сега се правят 6-8-10-12 че и 16 !!!!! цилиндрови двигатели за серийно производство, не случайно 16-ката има най-висока макс. скорост и мощност и т.н.
За всеки кубик си има най-удачен брой цилиндри, а когато се изпада в такова издребняване - 1000 кубика - и на един цилиндър да го направят, резултата няма да е много различен. Ами то има мотори с по-големи двигатели, и те се сдухват, а "влачат" 300-400 кила, а този поне 1 тон отгоре. На форд двигателчето взе първо място, щото вече гледат само цената и вредните емисии, кой ти гледа че 2-3 години ще трябва да се сменя, нали не цапа.

Коментиран от #29, #30


Оценка:
-0 +1

Shmeker
28 Отговор

До коментар #16 от "ани иванова":


Е ти какво ще очакваш от кола дето е 1700 кила и е под 100 коня?
Няма да можеш да изпреварваш спокойно като се наложи, а това е важно за безопасното изтегляне от лявата лента. Особено ако возиш още някой или няколко...
Никой не ти казва да караш кола 1000 коня, обикновено 150-160 коня ще стигнат за това купе.

Коментиран от #37


Оценка:
-2 +0

Easy ryder
29 Отговор

До коментар #27 от "триста итридесети":


Не е задължително 16 ката да е с най голяма мощност.SSC ultimate Aero TT например с V8 6,3 l има мощност 1287 коня,повече от 16 цилиндров.Но нека не се лъжем 16 цилиндровия мотор на Вейрон всъщност е събран от два осмака на Ауди за по лесно.
Това с двигателите ми напомня един мой приятел икономист,който си купи скоро компютър с 8 ядрен процесор 32 гигабайта РАМ и видеокарта Нвидиа Куадро.И защо,щото било хубаво когато му потрябвал бърз компютър да има.До сега не е ползвал и 10% от възможностите му защото или прави нещо на Уорд Ексел,ползва някоя счетоводна програма и цъка фейсбук.

Същото е и с колите.Дай да си купя аз поне 300 коня поне 6 цилиндъра щото да имало.А това че максималната скорост е 140 никой не смята.А тази скорост я правеха едно време жигулите с 55
коня.И какво излиза средностатистически американски цървул вози 8 цилиндров двигател от камион на който ползва от време на време 50% от мощноста щото ако ползва повече чичо полицай ще му отпори хастара.В Европа има една германска групичка която също обича такива простотии.6...8 .10..12 цилиндрови двигатели монтирани на кола.А говорим за Евро6 стандарти и уж мислим за природата.Най смешно ми е да ги гледам в Швейцария.Купил човека някакъв Брабус или М ка и се тътри със 130 по магистралата щото я е вдигнал с 10 отгоре и са го заснели а ако е с 30 отгоре направо идва полицая у тях да му вземе книжката.
Е за какво тогава да се хабят ресурси за кефа на някакъв келеш който искал непремено 8 или 12 цил

Коментиран от #32


Оценка:
-0 +2

Easy ryder
30 Отговор

До коментар #27 от "триста итридесети":


12 цилиндъра да ги вози с 90 щото ако били 3 щели да издържат само 300 000.Като искаш да си състезател има си писти,наемаш си каквато искаш екстремна кола и караш.Един Тир има двигател 400 500 коня и е 6 цилиндров 12-13 литра.Това нещо дърпа поне 40 тона и е достатъчно мощно да върви със 130.За какво са коли с подобни параметри които са разхищение.
Ето това е смисъла на малките турбо двигатели.

Коментиран от #34, #48


Оценка:
-0 +2

Easy ryder
31 Отговор

До коментар #19 от "ани иванова":


Ани не спори с момченцата.Те живеят на балканите и тук колкото ти е по голям двигателя си мислиш че ти е по голямо и нещо друго.

Оценка:
-0 +1

Shmeker
32 Отговор

До коментар #29 от "Easy ryder":


Аве ти май сънуваш посред бял ден
Как може да сравняваш мотора на Вейрона с тоя на SSC, Huara и т.н.?

Бугати пробваха доста вариации на W16 преди да направят колата си с блокове от Ауди. Сигурно има защо, най-малкото заради центъра на тежестта и габаритите - на ВЪНШЕН вид е като обикновен V8 мотор.

Колкото до Кьонихсег - едва ли ще е в състояние да мине километрите, които може да мине точно тоя мотор на Бугати, все пак мощността се поема от повече цилиндри, а това винаги има значение. Щот от бугати са решили да направят кола, която да е дълговечна и да се кара постоянно, а не само такава, дето ще стои по колекции и ще се изкарва на пистата 2 пъти в годината.

Съответно това в някаква степен важи и за Екобуст 1.0. Но ще видим, за сега само горят масло. Което може да е признак на износване.

Коментиран от #33


Оценка:
-0 +1

Easy ryder
33 Отговор

До коментар #32 от "Shmeker":


Да бе щяла да се кара постоянно.Първо да ти кажа че в Европа има само едно място където тази кола може да се кара с пълните си възможности и то не е на нормална пътна мрежа.Второ двигателят е от два блока на Ауди защото Бугати е собственост на ВАГ.И за център на тежест не ми говори защото коли с наполовина мощност го правят криво на писта.А за дълговечност въобще не говори това няма как да знаеш Вейрон на 200 000 не съм чул да има за да говориш за дълговечност.И не бъркай броя цилиндри с натоварването на двигателя.Това зависи от работния обем не от броя цилиндри.
Що се отнася до горенето на масло и обикновените двигатели на Ауди също имаха проблеми с горене на масло.Това е въпрос на конструкция и качество на материали.Форд определено не са най добрия производител на мотори но това не значи че не може да се направи достатъчно дълговечен турбодвигател с малка кубатура.Достатъчно примери има с такива турбодизели.

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +1

триста итридесети
34 Отговор

До коментар #30 от "Easy ryder":


Ти добре ли си бе, как ще сравняваш 3 цилиндъра с 8.
Какво като са два двигателя по 8, все същото е.
Купи си кола с 45 коня - тя ще се движи с 90 - повече за какво ти са тогава.

Коментиран от #35, #38


Оценка:
-2 +0

Easy ryder
35 Отговор

До коментар #34 от "триста итридесети":


Ти не си добре.Знаеш ли че вече дори на камиони се монтират повече 6 и 4 цилиндрови мотори от 8.
Това че разни келеши живеят в миналото когато имаше нефт колкото щеш и искат да тровят въздуха и да хабят ресурси безсмислено е друг въпрос.
Гледай един ден да не стане така че да въртиш педали щото станали много такива като теб които искали 8 цилиндрови мотори за да въртят гуми по светофарите.
Просто трябва да се въведе ограничение за коли максимум 6 цилиндъра и максимум 3000 кубика.Който кара кола с по голяма мощност просто иска да нарушава закона трябва и на всички коли да се сложат ограничители 90 извънградско 140 магистрала както го има на камионите.Така много джигити няма да си трошат главите и няма да има нужда от ченгета които се крият по храстите.
И чети какво пиша защото явно ти е трудно да схващаш.
Писал си че 16 ката имала най висока мощност.Не е задължително както видяхме от примера има 8 цилиндрови с по голяма мощност.
Дори и 4 цилиндров има с по голяма мощност нали все обичаш да даваш примери с предполагаемата мощност на едно4 цилиндрово БМВ с 1,5 двигател.И стига сте писали за дълговечност приемри с двигатели по 100 коня от литър дори без турбини които са достатъчно надеждни има отдавна.Даже някой от тях надживяват некачествените американски 8 маци.Да на фирми които са свикнали с големи кубици да вадят малко коне ще им е трудно да направят малък ефективен двигател но ще се научат там е бъдещето.При 8 милиарда население няма как всички да карат к

Коментиран от #39, #41


Оценка:
-0 +1

ани иванова
36 Отговор

До коментар #24 от "Симеон Тасев":


izlagash se

Оценка:
-0 +1

ани иванова
37 Отговор

До коментар #28 от "Shmeker":


i sas 100 konq shte varvi fiata e 60 konia i hodihme na maistor da go skupim zashtoto v grada vse sas 100-110 ne se useshtam maistora .. vika do sega vsichki iskat poveche kone a vie iskate da ia skupiavate sloji edin bolt zad pedala

Коментиран от #47, #53


Оценка:
-0 +1

ани иванова
38 Отговор

До коментар #34 от "триста итридесети":


tova e palna glupost no 90 ti stiga

Оценка:
-0 +1

ани иванова
39 Отговор

До коментар #35 от "Easy ryder":


nai dobre razsajdavash ti

Оценка:
-0 +0

ани иванова
40 Отговор

До коментар #24 от "Симеон Тасев":


znaesh li ot kade doide tova zashtoto italiancite ne si podarjat kolite nesmeniat masla idvat tuk na 150 -200 000 dokato germacite si podarjat kolite i gi sledat

Оценка:
-0 +1

триста итридесети
41 Отговор

До коментар #35 от "Easy ryder":


Дай да ги видим тези 4 цилиндрови камиони, а 6 цилиндъра не е малко, още от време оно има камиони с 6 цилиндъра, сега почнали да ги правят, тия ги разправяй на анито, що не им слагат 3 цилиндрови, нали са много издръжливи и мощни.

Оценка:
-2 +0

Easy ryder
42 Отговор
Къде съм казал че сега са почнали.Казах ти чети внимателно какво пиша.
D5K240 5,1L 240hp 900NM. 4 цилиндров Турбодизел монтиран на 12 тонен камион Волво.
По твоите изчисления трябваше да е поне 8 цилиндъра нали така обясняваш сметките повече цилиндри по голяма мощност и по дълговечен.
Анито поне чете и не бърза да се изказва като теб многознайко.Отдавна знам че си много бос в областа на колите и камионите но не ти го натяквам.Но ти дори не се стараеш да научиш нещо от това което ти се обяснява.
Щом 12 тонен камион може да се здвижва от 4 цилиндров двигател защо твоят дръгел да не може от 3 цилиндров?
Сега успя ли да вденеш?

Коментиран от #43, #44


Оценка:
-0 +1

триста итридесети
43 Отговор

До коментар #42 от "Easy ryder":


Я да те питам, ако отида в магазина и претегля - колко тонен ще излезе?
Това е най-малкия двигател.
Отдавна казах че разликата между 3 и 4 цилиндъра е голяма.
Иди питай инженерите на Волво защо все още си играят да правят 6 цилиндрови и по-големи, кажи им че 3 са достатъчни, много по-мощни са, и по-издръжливи

Коментиран от #50


Оценка:
-2 +0

триста итридесети
44 Отговор

До коментар #42 от "Easy ryder":


И тука говорим за дизелов двигател на който само коляновия вал тежи колкото нисан микра, вдяваш ли разликата.
Няма ли да им се посмееш на смешните 210 коня извадени от 5.1 литра обем?

Оценка:
-2 +0

триста итридесети
45 Отговор
Ето тук го каза:
"Знаеш ли че вече дори на камиони се монтират повече 6 и 4 цилиндрови мотори от 8"
Двигател от камион от преди 80-те мнооого разпространен
6 цилиндъра 210 коня, атмосферен.
Този с 4-те на Волво го правят пак заради цената, не за това че е по-издръжлив от 6-ка.
Земи се свържи наистина с тях да ти обяснят колко се натоварва единия и колко другия, кой двигател е по-добър, да речем за 1400 кубика - 4 или 3 цилиндровия.

Оценка:
-0 +0

Shmeker
46 Отговор

До коментар #33 от "Easy ryder":


Съвсем ти е промит мозъка баце. Не знам как да ти го кажа освен само по този начин.

1. За Бугатито не съм казвал, че може да се кара на пълните му възможности, а че може да се ползва за реални пътувания. При това може да се кара доста бързо и да бъде доста лесно управляемо дори и от такъв като теб - т.е. с нула стаж зад волана на суперкар.

2. То на писта може и да пада Бугатито от някакви бегачки, но както казах идеята на колата не е да се върти на писта в кръг

3. Тва сериозно ли си си втълпил, че V8 може даникой е по-дълговечен от W16 8.0 със същите конски сили? Буахахааа аре моля ти се! Иначе - да прав си, не може V8 да е с такъв обем както W16 конфигурацията позволява, няма как. То за тва от VAG (смятай Фердинад Пийх - т.е. Порше) са го направили така.

4. Много ясно, че са предпочели W образните блокове на VAG / Ауди, защото са достатъчно добри и компактни, т.е. коляновият вал е къс и са с добър център на тежестта в сравнение с друга W конфигурация.

5, Кои мотори на Ауди имат проблеми с маслото бе? Има само един и той е 2.0 бензин 131 коня. Тва е.

Аре ходи да спиш и не се занимавай с коментари за двигатели и неща които си виждал само на картинка в рекламна брошура, а разбиранията ти се ограничават до текстовете в рекламната брошура. Маркетинга промива мозъци тва е.

Коментиран от #49


Оценка:
-0 +0

Shmeker
47 Отговор

До коментар #37 от "ани иванова":


И за кво го спокявахте тоя фиат?

Оценка:
-0 +0

Shmeker
48 Отговор

До коментар #30 от "Easy ryder":


Точно 500 коня малко трудно да е 6 цилиндъра. Колкото до камионите там нещата са други. Оборотите също.

Оценка:
-0 +0

Easy ryder
49 Отговор

До коментар #46 от "Shmeker":


Като не си казал че може защо ти е този 16 цилиндров двигател да го возиш ли.
А 6 литров осмак може и да се окаже по издържлив от 8 литров особено когато 8 литровия е правен от ВАГ шампиони по трошливи двиагтели те за това и слагат големи кубици щото с малки съвсем няма да изкарат.И също може да има 8 литрови осмаци и ги има ама понеже ВАГ нямат такива са сглобили от два 4 литрови един осем.
Дано сега разбра и можеш да си лягаш.

Коментиран от #51


Оценка:
-0 +0

Easy ryder
50 Отговор

До коментар #43 от "триста итридесети":


Ти верно не можеш да четеш.
По твоята логика инженерите от Волво трябва да правят 8 и 12 цилиндрови мотори.Пък те се мъчат с 4 и 6.И какво става 4 цилиндров 5 литров двигател може да движи 12 тонен камион но 3 цилиндров не може да движи твоята коруба ами трябва да е непременно 6.Между другото 4 цилиндрови дизели отдавна се ползват на камиони не само от Волво.
и направи една проста сметка ако 5 литров дизел има 240 коня при 2000 оборота то 1,5 литров може да извадиш горе долу 70 при 2000.А при 4500 стават 140.При бензин може да изкараш и повече защото оборотите спокойно отиват на 6000.
Е кое му е невъзможното да има 3 цилиндров1,5 мотор със 150 коня?
И кой ти каза че 4 цилиндровия двигател не бил издържлив.
Аз съм виждал Сузуки с 3 цилиндров мотор с показание на километража 300 000 не знам да ли е въртян.Ако колата издържи тези километри не ме интересува че 6 цилиндровата щяла да изкара евентуално 400 000.До тогава от икономиите ще съм си купил още една кола.
Ей това трябва да схванеш за да разбереш идеята на иженерите за 3 цилиндрови двигатели.

Коментиран от #52, #54


Оценка:
-0 +0

Shmeker
51 Отговор

До коментар #49 от "Easy ryder":


Да ама в случая не е така.
Ти как предпочиташ? Да караш ферари цял ден с 300 км/ч което е почти в лютеницата и бере душа по някой ауто бан или да караш това Бугати с тая скорост с доста по-скопоен режим и при това 4х4?

То между другото и VW Phaeton точно за този случай е бил замислен - да поддържа 300 км/ч по магистралата и забележи пак W мотор и пак 4х4, което може би в случая си е съвпадение поне за мотора...

Оценка:
-0 +0

Shmeker
52 Отговор

До коментар #50 от "Easy ryder":


Редовия шестак изкарва по милион км. и има ресурс за още доста по толква ако се кара разумно - с хубави масла и т.н. За това се предпочита от БМВ, Мерцедес и някои други марки. Това е защото е идеално балансиран. Редовия 3 цилиндров мотор е ротационнно идеално балансиран и му трябва балансиращ вал щото няма насрещно движещо се бутало. Следва V12

Оценка:
-0 +0

Младен Иванов
53 Отговор

До коментар #37 от "ани иванова":


Дошо имаше същите коментари.

Коментиран от #55


Оценка:
-1 +2

триста итридесети
54 Отговор

До коментар #50 от "Easy ryder":


И кво стана сега, извъртя се, нали 3 цилиндровия мотор бил еди кво си, сега взе да ми даваш пример за 4 и 6.
Има тука форумци гледам, преподават частни уроци, идете с анито, хем ще пробвате задната, и може и да научиш кой двигател е по-добър.

Оценка:
-0 +0

ани иванова
55 Отговор

До коментар #53 от "Младен Иванов":


kakvo e dosho ?

Оценка:
-2 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
доц. Андрей Чорбанов
Имунологът доц. Андрей Чорбанов коментира новото огнище на коронавирус в Китай
За 10 минути българското ХЕИ щеше да затвори пазара в Пекин"

Още бисери
ТОП 5